Mikä on tuntipalkkasi, työsi ja työkokemuksesi alalta? Onko alan koulutus?
Entä koetko saavasi oikean määrän palkkaa työstäsi? Laita vielä halutessasi sukupuolesi ja ikäsi.
Minä aloitan. Tuntipalkkani 11,57 €, siivooja yksityisellä sektorilla, ei alan koulutusta ja työkokemusta pyörähtää nyt sellainen 1 vuosi tältä alalta. Olen toistaiseksi tyytväinen.
Syy aloitukselle onn palkoista puhumisen tabun rikkominen, jotta jokainen saisi kohtuullisen korvauksen ajastaan.
Mies 23v
Kommentit (678)
Varastotyöntekijä, ei ole alan tutkintoa/koulutusta.
Yli 4 vuotta työkokemusta kyseiseltä alalta.
Perustuntipalkkani on 12.69 eur, mutta lisät huomioon ottaen tuntipalkkani on ~15.02 eur.
Kiinteä kuukausipalkka jaettuna työtunneille n. 19.8e/h. Työskentelen esimiehenä kaupassa. Kokemus kaupanalalta 7 vuotta (aloitin myyjänä ja siitä edennyt jatkuvasti ylöspäin) ja nyt 2.5 vuotta tässä tehtävässä. Ei koulutusta alalle, ihan peruskoulupohjalla olen. Koen saavani työstäni hyvän korvauksen ja olen tyytyväinen palkkaani. Nainen, 26v.
Olen WoW Arena valmentaja. Kymmenen vuoden kokemuksella pelannut kaikkia hahmoluokkia ylimmällä pistetasolla. Veloitan 100€ tunti EU:n sisällä olevilta pelaajilta 3v3 Arenan alkeita ja high end-tiimipelaamisa. Minulla on satoja asiakkaita. Suomalaisia en valmenna, koska suomalaisista ei ole, niin vaikean pelin opetteluun.
- Multi Rank One Undead Fire Mage
Myyjä, marketissa, kokemusta 20 vuotta. TESin mukainen 12 ja rapiat euroa. Ei tälle alalle koulutusta, runsaasti muuta.
Siivooja, 10,80e/h. Kaksi vuotta takana, ei koulutusta alalle (pelkkä työnantajan antama perehdytys työhön). Työtunteja vain 90-120h kuukaudessa eli eläminen on melko tiukilla. Aktiivinen työnhaku muualle, eli parempia aikoja odotellessa..
19,85 €/h
valokuvaaja (taiteen hurja maisteri)
Parikymppinen nainen, merkonomi (myös sosiaali- ja terveysalan amk-tutkinto, mutta en pitänyt kyseisestä ammatista), 10,97 €/h, myyjä (kaupan kassa isossa ketjussa), n. 3-4 vuoden asiakaspalvelukokemus.
Ei tämä työ mitään herkkua ole, mutta ei ole varaa valittaakaan. Etsin kovasti muita töitä, mutta ei tunnu irtoavan (vaikka minulla ei ole lapsia tai edes parisuhdetta.) Eipä sillä... Hirveästi en elämältä odota mitään. Alan olla aika väsynyt.
Tuntipalkka 33 €, psykologi. Koulutukseltani olen psykologian maisteri + muita oheiskoulutuksia, esim. psykoterapeutti ja kriisityöntekijä. Olen tyytyväinen.
Myyjä ruokakaupassa, 12.97€, täydet tunnit. Päälle vastuulisä 100€/kk. Kymmenisen vuotta alalta kokemusta. Nainen 35v. Tykkään työstäni.
Vähän yli 30€, projektipäällikkö. Tekninen koulutus
Nainen
43.v
Perustutkinto /aikuiskoulutus
Metalliala
Tuntipalkka 17.15 + vuorolisät
Viikonloput vapaat, vapaaehtoiset viikonloppu työt tuovat mukavan lisän palkkaan.
Ihan tyytyväinen, kun ei oo ollut kiinnostusta opiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Nainen
43.v
Perustutkinto /aikuiskoulutus
Metalliala
Tuntipalkka 17.15 + vuorolisät
Viikonloput vapaat, vapaaehtoiset viikonloppu työt tuovat mukavan lisän palkkaan.
Ihan tyytyväinen, kun ei oo ollut kiinnostusta opiskeluun.
Ja alalla ollut 16 vuotta...
15 e tunti himmenä teen mitä kysytään mutta en homostele johonkin pitää vetää raja
Tuntipalkka nopeasti laskettuna 11,93 €. Työskentelen toimistotyöntekijänä, olen työskennellyt nyt 3,5 v. Koulutukseltani olen yo-merkonomi.
N26
Peruskoulun käynyt,yrittäjänä 20vuotta tuntipalkka 60e työtunteja 220 kuukaudessa.Tyytyväinen olen,kun ottaa koulutuksen huomioon.
Tradenomi, työskentelen tilitoimistossa talousassistenttina. Kuukausipalkasta laskettuna palkkaukseni on 12 e/h. Alan kokemusta 1,5 vuotta.
Saisi edes sen 2000 e/kk, mutta kun ei. Olen äärimmäisen pettynyt palkkaukseeni, ja mielestäni teen korkeamman vaativuusluokan hommia kuin mistä minulle nyt maksetaan. Lisää palkkaa ei tule, ja jos tulisikin, olisi korotus muutaman kympin luokkaa kuukausipalkkaan.