Mikä on tuntipalkkasi, työsi ja työkokemuksesi alalta? Onko alan koulutus?
Entä koetko saavasi oikean määrän palkkaa työstäsi? Laita vielä halutessasi sukupuolesi ja ikäsi.
Minä aloitan. Tuntipalkkani 11,57 €, siivooja yksityisellä sektorilla, ei alan koulutusta ja työkokemusta pyörähtää nyt sellainen 1 vuosi tältä alalta. Olen toistaiseksi tyytväinen.
Syy aloitukselle onn palkoista puhumisen tabun rikkominen, jotta jokainen saisi kohtuullisen korvauksen ajastaan.
Mies 23v
Kommentit (678)
Tuntipalkka noin 11,20 (en ole tarkistanut indeksikorotuksen jälkeen), siivooja monikansallisessa yrityksessä (siivoilen näitä lentäviä liikennevälineitä), työkokemusta kolmisen vuotta. Eipä ole alalle koulutusta muuta kuin firman oma koulutus. Parikymppinen nainen olen.
Merkonomi, assistentti yksityisellä sektorilla, työkokemus 12 vuotta, 20,95€/h.
entinen käräjätuomari, syyttäjä, edunvalvoja kaupungilla, lakimies ja oma asianajajatoimisto kesällä 13 v. Ikä 47v, nainen. Helsingissä.
Rahaa nostan firmalta tarpeen vaatiessa. Noin 2000, joskus vähemmän joskus enemmän kuukaudessa. Tuostakin osa menee säästöön ja vähän sijoituksiin. Just soitin Alexandriaan että 10 000 laittaisin sijoituksiin extrana. Nyt kaikki huutaa, että huono asianajaja, kun ei tienaa enemmän. Kyse ei siitä. En ole rikas, mutta erittäin hyvin toimeentuleva.
Mutta en tiedä mihin minä enempää rahaa käyttäisin. Pääasia, että tulee hyvin toimeen.
F
Vierailija kirjoitti:
entinen käräjätuomari, syyttäjä, edunvalvoja kaupungilla, lakimies ja oma asianajajatoimisto kesällä 13 v. Ikä 47v, nainen. Helsingissä.
Rahaa nostan firmalta tarpeen vaatiessa. Noin 2000, joskus vähemmän joskus enemmän kuukaudessa. Tuostakin osa menee säästöön ja vähän sijoituksiin. Just soitin Alexandriaan että 10 000 laittaisin sijoituksiin extrana. Nyt kaikki huutaa, että huono asianajaja, kun ei tienaa enemmän. Kyse ei siitä. En ole rikas, mutta erittäin hyvin toimeentuleva.
Mutta en tiedä mihin minä enempää rahaa käyttäisin. Pääasia, että tulee hyvin toimeen.
F
Tietty koulutus on. :D
F
Komea nuori mies 31v. Rahoitusala, Osaston johtaja, kokemusta vastaavista tehtävistä 6 vuotta, rahapalkka kiinteästi 6850€/kk, bonareineen sekä etuineen brutto ehkäpä noin 8000€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Komea nuori mies 31v. Rahoitusala, Osaston johtaja, kokemusta vastaavista tehtävistä 6 vuotta, rahapalkka kiinteästi 6850€/kk, bonareineen sekä etuineen brutto ehkäpä noin 8000€/kk.
Lähtisitkö treffeille
T: komea risupartainen jämäkkä karhu
Noin 40e tunti kun laskee vuosipalkasta. Tätä on vaikea laskea kun lomapäiviä on enemmän kuin suomessa, yleisiä vapaapäiviä vähemmän, ja palkka tulee 14 erässä (kaksi ylimääräistä kkpalkkaa per vuosi).
Työskentelen Keski-Euroopassa tuotannon it-ratkaisujen parissa. Työkokemusta noin 15v ja useampi relevantti tutkinto. Taustaani nähden siis mielestäni ihan sopiva korvaus.
Tradenomi, nainen, 27 v., taloushallinnon assari, työkokemusta 1,5 v., tuntipalkka 12,50€.
2 vuoden koulutus, lähihoitaja, peruskoulu, ei kokemusta, 14.50e tuntipalkka, lastenhoitajana.
Mikä on tuntipalkkasi, työsi ja työkokemuksesi alalta? Jotain 11 e, sihteeri, samassa duunissa 12 v
Onko alan koulutus? On
Entä koetko saavasi oikean määrän palkkaa työstäsi? En todellakaan, teen parhaimmillaan päivässä sen mitä moni 30 v talossa ollut tekee päivässä ja palkka on sama
Laita vielä halutessasi sukupuolesi ja ikäsi. N30
Arkistosihteeri, palkka 2300/kk, kahden vuoden kokemus ja alan koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tuntipalkkasi, työsi ja työkokemuksesi alalta? Jotain 11 e, sihteeri, samassa duunissa 12 v
Onko alan koulutus? On
Entä koetko saavasi oikean määrän palkkaa työstäsi? En todellakaan, teen parhaimmillaan päivässä sen mitä moni 30 v talossa ollut tekee päivässä ja palkka on sama
Laita vielä halutessasi sukupuolesi ja ikäsi. N30
päivässä=kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
2 vuoden koulutus, lähihoitaja, peruskoulu, ei kokemusta, 14.50e tuntipalkka, lastenhoitajana.
Missä päiväkodissa maksetaan yli 2300€/kk lastenhoitajalle? Iltalisät mukana?
Vierailija kirjoitti:
Tradenomi, nainen, 27 v., taloushallinnon assari, työkokemusta 1,5 v., tuntipalkka 12,50€.
AMK-koulutuksella 12,50€? Ootko tosissasi?
Itse saan 13,87€ naurettavan helpossa päivätyössä mikä ei vaadi koulutusta..
22,40 ja lisäksi vähän vuosibonareita.
Medianomi AMK, työkokemusta 6 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AMK-koulutuksella 12,50€? Ootko tosissasi?
Itse saan 13,87€ naurettavan helpossa päivätyössä mikä ei vaadi koulutusta..
Mikä työ kyseessä?
Puutarhuri, puutarhatalouden perustutkinto. 14€/h.
Hitsin huonoja liksoja, vaikka on koulutustakin.
Mä olen sellainen vastaavamyyjä, ei varsinaista koulutusta ja n.15€ tuntipalkka.
Kokoaikainen työ. Myös iltoja ja vkl joskus.
Vartija, tuntipalkka ilman lisiä vajaa 12e ja lisien kera laskettuna 14e. Kortti suoritettu, ei muuta koulutusta...
Rakennustyöntekijä, perustutkinto, työkokemus yli 10 vuotta, 16,95€. Nainen ja. Ihan tyytyväinen olen.