Olen työhaluton työtön ja aloitan just kaljan kittaamisen. Onko kateellisilla kysyttävää?
On kyllä nautinnollista, kun on aina loma ja voi käyttää päihteitä vaikka joka päivä. Se on menoa nyt!
Kommentit (21)
Kannattaisi maksaa laskut ensin ja käydä ostamassa 30 pussia makaroonia, ja katsoa sitten riittääkö rahaa kaljaan.
Voinko mä palauttaa sun tyhjät tölkit? Saisin vähän ylimääräistä...
t. työssäkäyvä
Ei kysyttävää. Kateellinen olen. Kaljat loppu ja pitää lähteä kauppaan. Ei millään jaksais.
Multa puuttuu tyypillinen suomalainen kateusgeeni. Nauti olostasi 🍺
En oo kade, koska työttömyysetuuksilla ei paljoa juhlita. Hyvä jos sinä tyydyt vähään ja iloitset halvan kaljan kittaamisesta pierusohvallasi.
Muakaan ei kadehdituta, vaan tulin vain sanomaan, että nauti, ihminen! Kippis!
Vierailija kirjoitti:
Muakaan ei kadehdituta, vaan tulin vain sanomaan, että nauti, ihminen! Kippis!
Ei työttömyydessä ole mitään nautittavaa. Mua ainakin ahdistaa työttömyys.
Olen työhaluinen työssäkäyvä ja avasin juuri oluen. Ajattelin saunan jälkeen lähteä ihan kaupungille ja varmaan täytyy ajella taksilla kotiin kun ei nuo julkiset arkisin kulje.
Ihanaa kun ei ole aina lomaa, tulisi tekemisen puute kun ei aina jaksa kaljaakaan kitata.
Minä olen ikionnellinen työtön ja taloudellisesti pärjään hyvin. ILMAN mitään tukia.
Ensi kerralla kun haet kaljaa niin käyt äänestämässä,onko ymmärretty?
Nauti sinä lidlin 10 snt kaljasta niin minä nautin työpäivän jälkeen margaritan.
Säälittää, kun sinulla ei ole varaa parempiin juomiin.
Kadehdinko työtöntä päihderiippuvaista?
Huutista xD
Vierailija kirjoitti:
Nauti sinä lidlin 10 snt kaljasta niin minä nautin työpäivän jälkeen margaritan.
Ei ole noin halpaa kaljaa Lidlissäkään.
- opiskelija
Ei. En ole kateellinen.
Joudun tekemään itsekin samaa, olemaan ja väsymään ja siitä sitten tölkkiolutta.
Ei se pidemmän päälle ole kovin kivaa lomaa.
-1/5