Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tääl

21.07.2008 |

äitejä86

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis -88 syntynyt tuleva mamma. raskaus ihan alussa vko 8+5 ja toivotaan vaan että vaavi pysyy masussa.

olis kiva tutustua muihin odottajiin ja kuulla kokemuksista...

voin vaikka lisäillä sitten s-postia tai mesee...

Vierailija
2/39 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Olen siis tuleva äiti, vuosimallia -86.

Raskausviikkoja on kyllä melkoisen vähän (6+3 vasta), mutta juttuseura kelpaisi kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi taas -87 syntynyt vauvaa odottava.. Ystäviä toivon minäkin saavani kun ei ole ollenkaan sellaisia kavereita joilla olisi tai olisi edes tulossa lapsia.. Ja jotenkin ne kaverit on nyt jäänytkin..

Alle kaksi viikkoa laskettuun aikaan ja hieman jo jännittää.. Mutta oikeastaan aika rauhaksiin mennään ja katsotaan mitä eteen tulee. Esikoista siis odottelen..

Jokin aikaa sitten oli kamala ärsytys aika mutta nyt se on mennyt ohi..=)

Kirjotellaan

Sisuliini

Vierailija
4/39 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolivuotias tyttö. Itellä meni raskaus ja synnytys hyvin. ois mukava saaha uusia ystäviä :)

Vierailija
5/39 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolivuotias tyttö. Itellä meni raskaus ja synnytys hyvin. ois mukava saaha uusia ystäviä :)

Vierailija
6/39 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan ne jänitäviä hetkiä:) mulla meni viikon yli, sit multa käynnistettiin synnytys sillön kyl jänniti et millon näkee oman pienokaisen . On se vaan ihana hetki kun saa sen oman lapsen siihen omaan syliin. Meän tyttö täytää puol vuotta 29 päivä:) mistä päin sie olet?

Vierailija
7/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suloista.. Kyllä sitä vauvaa jo ootellaan syntyvän..

Tänään oli neuvola ja kaikki on hyvin, niin äidillä kuin vauvallakin..

Mä oon täältä Lahden kupeesta, en siis Lahdesta mutta lähi kylästä..

Täytyy mennä katsomaan mitä nuo koirat riehuu tuolla pihalla.. Puh.

Sisuliini

Vierailija
8/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä onnellisia jotka on jo niin loppusuoralla. Ite mieheni kanssa ei millään jaksettais odottaa, ja vielä 7kk! Esikoista kanssa odotellaan ja jännittää ihan älyttömästi.

Oon kanssa huomannu että kavereita rupee jo nyt jäämään, kun ei ole enään niin paljon yhteisiä puheen aiheita. Kaverit kiertää baareja läpi ja ite kotona vauva-huumassa:)

Onkohan ketään Tampereen suunnalta?

Vierailija
9/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkoon=).. Niinhän se on että saman ikäiset kaverit haluavat kiertää baareja ym.. Pitävät outona kun haluaa olla kotosalla.. Itelläni jäi kyllä nuo baarissa pörräämiset jo ennen vauvaakin vähemmälle..

Täällä tosiaan loppusuoralla.. Katsotaan nyt milloin tuo pienokainen malttaa tulla pois yksiöstään.. Pitäisi saunoa ja siivoilla ja kävellä jotta saisi edes jotain supisteluita aikaseksi.. Auttavat kuulemma synnytyksessä.. Täällä viikkoja onkin jo 37 tai 38 (en nyt tarkkaan muista tähän hätään) joten saa supistuksiakin tulla jo..

Täytyy varmaan mennä ulkosaunaa siivoilemaan.. Muutakaan tekemistä ole.. Hih.. Saisi samalla senkin tehtyä tänä vuonna.. Talvella jo siellä käytiin niin on jäänit sen siivoominen oikeestaan kokonaan..

Painoa on lähtenyt viikossa yli kilo, mutta terkka sano että voi johtua siitä että viime viikolla mitattiin vanhanaikasella vaa'alla ja nyt taas digitaalisella.. Olisi viime viikolla ollut väärä paino.. Ruokan ei enää oikeen maistu, ja vettä juon monta litraa päivässä, ja pissillä saa juosta koko ajan.. =)

Meiltä on tampereelle 100km joten ei nyt ihan lähellä olla..

Sisuliini ja jäljellä vajaa 2vkoa..

Vierailija
10/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kateellinen oon minäkin teille joilla hommat on loppusuoralla jo, itellä kun tosiaan on niin alussa tämä juttu ettei aina meinaa edes uskoa todeksi vielä:)

elena1, olen tässä parin kuukauden sisään muuttamassa juurikin sinne Tampereen lähistölle. Asutko itse ihan Tampereella? Entä mamma8-6, mistä päin sinä olet?

Vierailija
11/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me koitetaan saaha toinen lapsi mut ei oo viel onistunu:(... sillonko ootin tuota meän tyttöä nii siivosin ja lenkkeilin mut mul tuli issias hermo kipeäksi. Neuvolassa sano et ei saa imuroida... et puolisolle lisää hommaa. Joutu kissan hiekanki vaihtaa ku en ite saanu. Joku sano mulle et ei saa hunajaa juua ja sit multaa ei saa mennä tonkimaan paljain käsin. En muista mitä niista oli haittaa. Oon kemistä mut tampereella ja kangasalla sillon tälöin.

Vierailija
12/39 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni tekee ennen kun lähden töihin "tarkastuksen" ettei ole liian tiukkoja vaatteita, liian korkeita korkoja tms.... On lukenu jo kaikki mahdolliset opukset raskaudesta ja kieltää multa kaiken kivan ja hyvän. se on vaan vähän innoissaan tilanteesta:) ittellä menee kyllä hermot harva se päivä siihen hössötykseen.

nyt on ollut tosi ällö olo tässä viikon verran ja kun ei oikein mikään maistuis, tarvii vaan väkisin yrittää tunkee suuhun pieniä annoksia kerrallaan. toivottavasti rupee olo sitten helpottaan. oon ainakin lukenut että rv 12 jälkeen helpottais.

Jenniina, ollaan ihan Tampereen keskustasta. Mihin päin oot muuttamassa?

Vierailija
13/39 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet osaa olla tuollasia.. No oikeestaan mä oon nyt saanu tehdä mitä oon halunnu ja jaksanu.. Kiukuspäissäni teen mitä en ehkä jaksaisikaan.. Tuntuu vaan ettei asia mene eteenpäin ellen itse sitä tee.. Meillä kun on tuo mies vähän hidas tekemään mitä pyydetään.. Ärsyttävää.. Mielummin teen sitten itse..

Pitää tästä lähteä ulkoilemaan.. Kuuma siellä on mutta nautitaan vaikka se aika ahdistavaa tämän masun kanssa onkin..

Sisuliini

Vierailija
14/39 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äiti vm-87 ja ensimmäistä odotellaan ja loppusuoralla jo, muutama viikko vielä pitäis malttaa. Viikon päästä kaverin häät niin josko niiden yli pääsis niin sitte voi alkaa hinkkaamaan saunaa ;) Kävelyllä käyn melkein joka päivä mut alkaa toi massu jo jalkoja painaa. Ei oo onneks ollu turvotusta ja vettä menee minullakin päivässä valtavasti.

Enää ei malttais odottaa, että näkee mitä masussa on.

else 37+1

Vierailija
15/39 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki, mitenkäs olette jakselleet?

Tänään sit viimeistään alkoi oikein viimeisen päälle tuntumaan siltä, että raskaana ollaan... Pahoinvointi meinaan lähti ihan kunnolla käyntiin. No, ei sitä onneks pitäisi muutamaa viikkoa kauemmin kestää!

Mies oli ihan huolissaan kyllä, ja mietti, että arvaako se lähteä maanantaina töihinkään jos mun olo on tämmönen:D

Minkäs ikäisiä teidän miehet muuten onkaan? Oma on 24 ja risat.

Tarttee nyt varmaan läksiä tuonne vuoteen puolelle, meinaa pistää väsyttämään sen verran...

Palaillaanpa taas!

Ai niin juu, meinasin unohtaa... elena1:lle, Lempäälään suuntautuu muutto. Ja oikeastaan alun perin olen ihan tamperelaisia, että se on sikäli tuttu paikka!:)

Vierailija
16/39 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neuvolasta terkut..

Kaikki on hyvin ja vauva on tervetullut maailmaan.. Tulisikin.. Tuntuu kyllä että eipä se kovinkaan pian ole tulossa..

Mun mies on 26v.. Vaikka välillä tuntuu että hän se vauva on eikä tämä täällä mahassa..

Väsymystä on taas ja ärtymystä.. Jotka tosin johtuu tästä mahan painosta ja kun se on tiellä.. Ja ahdistaakin kun on tuollainen pallo.. Onneks kohta syntyy.. Viimeistään vajaan kk päästä..

Sisuliini 38+3

Vierailija
17/39 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi vielä yksi -86 vuosimallia.. Itsellä jo vauveli tuli 18.6.08

eli nyt 6 viikkoinen pikku prinsessa :)

Ihan kiva olisi saada oman ikäistä juttuseuraa näiltä

palstoilta :) Onkos ketään Keski-Suomesta?

Vierailija
18/39 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotuksen loppupuolella jo, viikkoja 32+6, turusta, synnytystä odottelen ihan hirmusesti..

Onko muita odottajia turusta?

Tai jo loppupuolella olevia odottavia äitejä?

Olis kiva saada uusia ystäviä, mulla noita samaan aikaan odottavia kavereita

ei oikeen oo... Olivatpa mistä päin suomea sitten tahansa

:D

Vierailija
19/39 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa asustelen tytön (kohta 4kk), miehen ja koiran kanssa.

Vierailija
20/39 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko mukaan..? :) Oon kohta 24vuotias 1,8kk ikäsen tytön äiti Etelä-Karjalasta. Perheeseen kuulluu myös 25v avomies. Pikkukakkosta aletaan yrittää ens kierrosta.

mamma8-6 : onks teil kuinka kauan ehitty jo toista yrittää?

Ja oikein paljon onna alkuraskaudessa oleville ja tsemppiä loppupuolella oleville! Meijän tyttö synty viikoil 40+3, et ei onneks kovin pahasti yli menny, mut oli nekin ylimenevät päivät aika piinaavia..