Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 3.5

03.05.2010 |

Viime viikolta

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 17) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

Allakka-

94.8 kg, 82 kg, ( 62 kg), 84.2 kg, -0.4 kg, 10.6 kg, 2.2 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 30.6 , 1.66 m

Körömölli

95 kg, 82.5 kg, ( 68 kg), 87.9 kg, 0.0 kg, 7.1 kg, 5.4 kg, 14 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 32.3 , 1.65 m

Minlee

84.6 kg, 85 kg, ( 75 kg), 88 kg, 0.0 kg, -3.4 kg, 3 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 27.8 , 1.78 m

Sarapäkki

79.1 kg, 68 kg, ( 57 kg), 69.8 kg, -1.4 kg, 9.3 kg, 1.8 kg, 4 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 23.6 , 1.72 m

Marge

81.1 kg, 69.8 kg, ( 64 kg), 74.8 kg, 0.0 kg, 6.3 kg, 5 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 28.9 , 1.61 m

Leidi

95 kg, 92.1 kg, ( 75 kg), 93.9 kg, 0.0 kg, 1.1 kg, 1.8 kg, 11 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 31.4 , 1.73 m

Temmi

81.8 kg, 76.9 kg, ( 59 kg), 79.5 kg, 0.0 kg, 2.3 kg, 2.6 kg, 6 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 32.3 , 1.57 m

Pumpernikkeli

92.4 kg, 84.8 kg, ( 82.4 kg), 90.3 kg, 0.0 kg, 2.1 kg, 5.5 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 28.5 , 1.78 m

Tupujatoivo

66 kg, 60.8 kg, ( 56 kg), 65.8 kg, 0.0 kg, 0.2 kg, 5 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 25.7 , 1.60 m

Aapii, Uusi sisunainen

Lähtöpaino: 97.7 kg

Suurin pudotus viime kerrasta:

Sarapäkki : -1.4 kg

Ajallisesti lähinnä vko 17 (su 2.5) välitavoitetta

1. sija =>… 4 …vkoa:.. sarapäkki

2. sija =>… 6 …vkoa:.. Temmi

3. sija =>… 7 …vkoa:.. Allakka-

4. sija =>… 7 …vkoa:.. Minlee

5. sija =>… 9 …vkoa:.. Marge

6. sija =>… 9 …vkoa:.. Pumpernikkeli2010

7. sija =>… 9 …vkoa:.. tupujatoivo

8. sija =>… 11 …vkoa:.. Leidi

9. sija =>… 14 …vkoa:.. Körömölli

+ Aapii

Laihduttajia: 10

Painon muutos viime viikosta: -1.8 kg

Matkaa vkon 17 tavoitteeseen: 32.3 kg

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tuossa sitten se etappi. Kukin voipi osaltaan katsoa, tuliko tavoite saavutettua?

Itse en päässyt lähellekään. tosni enpä ole käynyt vähään aikaan vaa'allakaan. LAitettiin kaapin kulmia piiloon koiranpennun takia ja jäi vaaka samalla yhden listan taakse. En ole uskaltanut miehelle asiasta vielä mainita. Eli voisi mennä aikaa ennekuin tilanteeni päivittyy. Tai pitää itse ruuvailla lista irti ja laittaa vaivihkaa takaisin:)

Entäs sitten se seuraava etappi? Olisiko tämän viikon paino, jokaisella se uuden alku ja polskutettaisiin tuonne juhannukseen asti. Eli etappi päättyisi su 27.6

2/18 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä onnistunut munkaan tavoite likimainkaan ja tiedän, ettei onnistu nytkään, jos tavoitepaino on tuo mikä listalla on, sillä joku tökkii painossa ja pahasti :(, mutta parhaani yritän kumminkin!!

Jee..mä merkkasin tänään syömiset ylös eli haasteeseen en onnistunut niitä yhtenäkään päivänä merkkaamaan, mutta tänään alkoi taas tiukka linja merkkailujen ja syömisten suhteen myös ;)!!

Täytyykin mennä kurkkimaan, et mikäs se haaste tällä viikolla olikaan..muistan, et se oli joku hyvä juttu, mutten saa päähäni mikä se oli ;)!!

Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä :)!

t.köris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaste ollut se minun, että yrittää luopua jostain yhdestä ruoka-aineesta tai asiasta, jota napostelee ihan turhaan ja turhan paljon? Itselläni se on karkit ja tsempillä mennään! Tänään ainakin olen ihan hyvin pystynyt olemaan ilman.

Järkevää syömistä on viime aikoina auttanut se, että olen innostunut käymään juoksemassa ja jotta se voisi sujua, pitää syödä sopiviin aikoihin jotain sopivan ravitsevaa. Karkeilla kun ei mun jalka paljon nouse.

Tsemppiä kaikille viikkoon! Kesäkuun lopun tavoitteeksi haluaisin 65,0kg.

Vierailija
4/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs kuulostaa, jos seuraavat välitavoitteet, viikolla 25 (21 - 27.6) on seuraavanlaiset:

Allakka- 82.1 kg

Körömölli 85.4 kg

Minlee 86.6 kg

sarapäkki 65.0 kg

Marge 71.3 kg

Leidi 92.15 kg

Temmi 77.0 kg

Pumpernikkeli2010 88.8 kg

tupujatoivo 63.7 kg

aapii 94.2 kg

Ilmoittakaa, jos haluatte tavoitteeksi jonkin muun painon. Tässä on siis 7 viikkoa aikaa.

Vierailija
5/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskellä viikkoa näytti tämä laihdutusprojekti alkaneen suorastaann loistavsti. Painoa, suurin osa tietysti nesteitä, oli tippunut ihan kiitettävästi. Sitten tuo meidän 1v sai T A A S korvatulehduksen ja yöt on nyt menneet joko vauvaa syöttäessä tai sit itkevää taaperoa lohduttaessa. Ja mun on sit tosi vaikea valvoa ilman yöllistä napostelua; karkkia, rusinoita, pullaa... ihan mitä vaan! Laittaskohan ne putket korviin tolle ipanalle ihan sen takia et äiti laihtuis..?

Eli pitkien selittelyjen jälkeen, paino viime viikolla 97,7 ma aamuna 97,1 pudotusta -600g. Ihan hyvä tuloshan toi on, mut jotenkin vaan masentaa kun muistaa et edellisellä kerralla ekoina viikkoina painoa putosi ihan älyttömästi.

Huomasin noista päivitystiedoista et teillä oli siellä muitakin tietoja kun paino; mun osalta ne olis seuraavat -> pituus 170cm, ikä 35, BMI:tä en itse tiedä..

Välitavoite on mun kohdalla ok. Hyvä jos tonne pääsen.. Tietysti jos pystysin luopumaan tuosta yönapostelusta vois olla jotain toivoa.. Ruoka josta voisin yrittää eroon voisi mun kohdalla olla nää vaaleasta viljasta tehdyt hötöt; pulla, ranskanleipä jne. Toivottavasti onnistun!

Ja lopuksi vielä kysymys; onko kukaan teistä tutustunut laihdutuslääke Alliin? Onkohan ihan huuhaata? Kesän tavoite mekko kiristää vielä niin pahasti, että jo tuollaistakin mietin ; )

Parempaa ja kevyempää tätä viikkoa toivottelee aapii

Vierailija
6/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin et ettehän te ikää halua tietää, sori. Mutta lopullinen tavoite olis 73kg. Sen verran painoin ennen raskauksia ja siinä painossa mun oli hyvä olla (Vaikka se taitaakin olla himpun verran lievän ylipainon puolella)

7/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin päivä meni taas hyvin ja kiltisti merkkasin syömisetkin ylös..

Mulle tuo tavoite sopii hyvin :)!!

Tuohon haasteeseen lupaudun sipsien kera eli en syö sipsejä tällä viikolla laisinkaan..ne on semmonen mun pahe varsinkin viikonloppuisin niitä tekee mieli, mutta nyt aion pysyä tiukkana :)!!

aapii:Kovasti tsemppiä sinne ..lapsien sairastelut on kyllä kökkö juttu ja väsyneenä sitä sit repsahtaakin helpommin niihin herkkuihin!

Mun kaveri käytti Allia ja saikin kuulemma hyviä tuloksia sillä, mutta kärsi koko ajan rasvaripulista (söikö sit liian epäterveellisesti??Vai onkohan sitä muutenkin), huonosta olosta ja viimeinen tikki sille "kuurille" oli ollut se, kun oli meinannut pyörtyä, kun oli tullut niin heikko olo, kun kaikki syöty tuli suoraa päätä ulos yms. eli en kyl tuota kokeilis noiden kokemusten perusteella itse!!

köris

Vierailija
8/18 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulos on plussaa melkein kilo eli nyt ollaan lukemissa 85,1kg. En ihan kyllä ymmärrä tulosta. Tämä päivä meni syöpötellessä, mutta huomisesta otan itseäni niskasta kiinni.

Uusi tavoite on ihan ok.

Vierailija
9/18 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on ollut poikki taas, menee hermo!

Ja paino 90,1 ei ole hurraamista minun tuloksissa. Muutama päivä viikkokin menee hyvin ja sit voin syödä monta päivää kaikenlaista ääh ja kesä kolkuttaa jo ovella ja monet tavoitecaprit eivät edelleenkään mahdu päälle. Viitisen kiloa kun saisin pois niin olis paljon kesävaatteita mutta mutta taitaa käydä niin että ehtii kesä tulla ennen sitä:( ja kaupasta haettava housut!

Kasvistavoite ei onnistunut, merkkaustavoite ei sekään onnistunut. Mistä mä saisin tsempin tähän hommaan kun IHAN OIKEASTI haluan laihtua!

Vierailija
10/18 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinusta 400g. Olisin vähän parempaa miinusta toivonut, varsinkin kun tämän viikon haaste on sujunut hyvin ja olen ollut kokonaan ilman karkkia. No, ehkä vapun herkuttelut tuossa vielä painaa. Tärkeintä kuitenkin, että miinusta ja että pysyin 60-luvulla. Mutta jos haluan kesäkuun lopun tavoitteen saavuttaa, niin viikossa pitäisi tippua enemmän, keskimäärin n. 700g.

Pumpernikkeli: Tsempin päälle saaminen on kyllä täysin henkimaailman juttuja, mullakin on monesti monesti ollut niin, että ihan tosin paljon haluan laihtua, mutta en vaan saa hommaa käyntiin. Ja sitten olen elämäni aikana pari kertaa tätä ennen laihduttanut enemmän, enkä vieläkään osaa sanoa, mistä niillä kerroilla raavin itsekurin kokoon.

Tsemppiä joka tapauksessa kaikille! Kesän puolesta ei vieläkään ole liian myöhäistä, kyllä sinne heinäkuulle (jolloin lomakausi on) vielä muutamat kilot ehtii hyvin karistaa! Unohdetaan vanhat repsahdukset ja vaan eteenpäin!

Vierailija
11/18 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pitää kokonaan väliä tästä palstailusta... Painoa oli siis kahdessa vkossa tullut 2,5kg LISÄÄ! En ihmettele, sen verran huonosti tuli syötyä... En halua tuota lukemaa merkattavan mihinkään, joten jätä minlee se 79,5kg vaan voimaan. Tuo 77kg tavoitteeksi kuulostaa hyvälle. Ehkä mä yritän sitä nyt itekseni...palstailematta täällä.

Tai käyn varmaan lukemassa haasteita ja kuulumisia, mutta alkaa olla masentavaa aina näitä omia huonoja tuloksia tänne kirjoitella. :( Milläköhän sitä oikeesti sais itsensä ruotuun?

Merkkaushaasteen sain suoritettua, yritän tulla kirjoittamaan sen(kin) kamalan ruokapäivän saldon tänne jossain välissä...

Ottaisiko joku tuon haasteringin päivitettäväkseen??? Tai jos se, kuka ekana ehtii ja jaksaa, aina päivittäisi?

Mä voin jo heittää omalle viikolle osuvan haasteen: tee joka päivä 20 lihaskuntoliikettä! (Esim. vatsalihaksia/selkälihaksia/kyykkyjä.) Omaan seuraavaan viikkoon on vielä vissiin tovi, mutta ei ainakaan unohdu ;)

Voi masennus...jotenkin ihan kevätväsymys ja vedoton olo :/ Kai se olis syytä tehdä kunnon ruokaremontti, niin ehkä energiakin lisääntyisi??? Ja sitä liikuntaa..huoh...

Vali vali. Väsyttäääää... Jaksakaa te muut munkin puolesta! Lupaan yrittää parhaani... :) Ja ilmoittelen itsestäni, kunhan saan jotain positiivista ilmoitettavaa ;)

Vierailija
12/18 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuule hyvin tuon tunteen, mistä puhut... mä just mietin, että miten voi olla mahdollista, että olen pudottanut näitä samoja kiloja jo vuoden...tyyliin yks alas kaks ylös...

Tän viikon oon ollut muka oikein extrakilttinä, mutta epävirallinen punnitus tänä aamuna näytti ihan plusmiinus nollaa. Typerä vaaka. No, huo´menna vasta varsinainen punnituspäivä, ehkä ihmeitä ehtii vielä tapahtumaan?! Jep jep. Mun viime viikon tulos ei muute rekisteröitynyt,se oli siis 93 tasan.

Tän viikon haasteessa olen mukana; mulla on vähän hölmö kieltäytymisjuttu, mutta oon pysynyt erossa lasten ruokien jämistä. Mulla kun on paha tapa pöytää siivotessa syödä vielä lasten rippeitä, kun "kamalaa heittää hyväää ruokaa roskiin"...

No mutta, huomiseen!

13/18 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää söi just äsken pullapitkoo kahvin kanssa, mut muuten on mennyt hyvin ja haastekin on ainakin vielä onnistunut, mut viikonloppu yleensä onkin se pahin kompastuskivi..tosin nytkin on koko viikon ollut sipsejä kotona enkä oo langennut niihin..jee :)!!

Sarapäkille onnea hienoista lukemista..reilusti alle 70kg..jee :)!!

Temmi:Kovasti tsemppiä..mä tiedän tuon tunteen ja oon itsekin monia kertoja päättänyt, et nyt saa riittää tää touhu ja palstailu jääny "tauolle", mutta enhän mä täältä osaa pois pysyä ja hyvä niin, sillä oon kyllä joka kerta huomannut, ettei se mun "kuuri" ainakaan ilman palstailua onnistu!!

Mulla siis sujunut ihan kivasti..joka päivä oon merkinnyt syömiset paiti tänään en enää jaksa, mut en mä muuten huonosti syöny ku tuota pitkoa äsken eli ihan hyvä päivä tääkin ;)!!

Kaikille kovasti tsemppiä!!

köris

Vierailija
14/18 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se anna mun muokata viestiä...

Enivei, viikon tulos on noin 92.5, sanon "noin" siksi, kun puntari näytti montaa eri lukemaa. Tuossa taitaa kyllä olla nestevajausta, kun vatsatauti jylläilee... Eli tietää ens viikoks plussaa varmasti!

Haasteessa oon pysynyt, että kun tekee ihan pahaa heittää hyvää ruokaa roskiin, mutta sanon aina melkein ääneen, että "roskiin, vai reisiin?" Kummasti tulee heitettyä pois...

Ihanaa äitienpäivää jokaiselle äidille, nautitaan päivästä täysin siemauksin, ja jatketaan kunnon tsempillä ens viikolla, jooko?!

15/18 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pysynyt haasteessa ja aion kyl pysyä vielä tän lopun aikaakin ;)!!

Inhoa, kun on vapaapäivä ja vois piipertää pihalla ties mitä niin ilma on ihan kaamee :(!!

Kaikille mukavaa viikonloppua ja oikein onnen täyteistä äitienpäivää kera rakkaimpienne!!

köris

Vierailija
16/18 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jatkaa karkitonta vielä toisen viikon, josko sitten punnituksessakin näkyisi isompi miinus.

Körömölli ja Leidi, onnittelut hyvästä tsempistä haasteen kanssa! Ja Leidi, tosi hauska tuo "roskiin vai reisiin" -iskulause!

17/18 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tänään on tullu mässättyy urakalla makeita herkkuja..joten ens viikko saa mennä herkuitta ;)!

köris

Vierailija
18/18 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino nyt näköjään 82,3 kg, ikinä en ole painanut näin paljon. =/

Tavoitepaino 63 kg loppuvuoden aikana, pituus 169 cm.

Tarviiko muita tietoja päästäkseen mukaan porukkaan tässä alkuvaiheessa? =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän