Minkälainen oli nainen tai mies, jonka kanssa puolisosi petti?
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Pieni 150 cm karvainen vähän menninkäiseltä vaikuttava mies, joka puhui mongertamalla. Oli kuulemma vaimolle vähän vaihtelua, kun itse olen 190 cm ja kaunis kuin adonis ja puhunkin kuin kreikkalainen jumala.
Sillä oli vielä housuissa järkyttävä vehje
Mies petti nuoremman työkaverin kanssa. Puhui välillä kotona ihaillen kyseisestä naisesta. Ikäeroa heillä on noin 20vuotta. Tunnettu myyntiyhtiö. Nainen saattoi myös edetä tätä kautta. Jännä miten itse en huomannut yhtään että mies pettää.
Bimbon kanssa joka on ainakin ollut mm ”Hottiksissa” (TV sarja joka seuraa idioottien pariutumista”.
En koe jotenkin tarpeelliseksi olla vihainen kys. naiselle. Varmasti ihan suloinen, toki hieman yksinkertaisen oloinen.
Tupakoiva lähihoitaja. Olin pettynyt ja kyseenalaistin omankin tasoni siinä kriisissä. Erottuani kuitenkin ymmärsin, ettei kyse ollut minusta, vaan siinä oli vakka löytänyt kantensa.
Nainen oli hoitajani.Syöpäosastolla.Oli siinä mukava käydä hoidoissa kun asia selvisi :)
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni petti työkaverinsa kanssa. Olen nätimpi ja paremmassa asemassa työelämässä. Tuo nainen on kuitenkin sopivampi ex-miehelleni, joten erosin ja he ovat edelleen yhdessä. Kaikki hyvin, minä etsin vielä oikeaa.
Onpa ihailtavan hienoa ja itsevarmaa tekstiä! Hyvä! Rohkeaa että uskalsit erota.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri, ihan tavallinen pulliainen. Avioliitossamme ei ollut mitään vikaa ja seksielämämme oli vilkasta. Mieheni mukaan hän vain ajautui tilanteeseen, kun toinen osoitti huomiota ja teki suoran tarjouksen. Hänellä ei ollut edes kortsua mukana, koska ei kuulemma koskaan ollut ajatellut pettää, mutta naisellapa oli. Kiinni jäi heti seuraavana aamuna.
Totesin vain, että todella typerä teko ja idiootti olet, jos kaikesta siitä, mitä meillä yhdessä on, olet valmis luopumaan. Ja että jos toistuu, niin silloin olet valmis luopumaan, koska minä en tyhmällä miehellä tee mitään.
Avioliittomme jatkuu onnellisena yhä, kymmenien vuosien jälkeen, sillä tunsin olevani niin paljon tuon naisen yläpuolella kaikin tavoin, etten viitsinyt sen enempää hänen vuokseen vaivaa nähdä vaikka olisin halutessani voinut järjestää hänelle potkut. En kerro miten, mutta näin vain on.
Uskon mieheni oppineen jotain, enkä usko hänen sen jälkeen pettäneen. En tosin ole alkanut urkkia tai tarkkailla, luotan siihen, että kyllä se tulee ilmi, jos sellaista tapahtuu.
Mielestäni et ole tämän naisen yläpuolella koska jäit avioliittoon petturimiehesi kanssa. Rohkeutta olisi ollut heittää mies pihalle!
Vierailija kirjoitti:
Bimbon kanssa joka on ainakin ollut mm ”Hottiksissa” (TV sarja joka seuraa idioottien pariutumista”.
En koe jotenkin tarpeelliseksi olla vihainen kys. naiselle. Varmasti ihan suloinen, toki hieman yksinkertaisen oloinen.
Rosanna?
Erikoisia tarinoita,Jorma Uotinen,eduskunnan pikkujoulut...
Mun mies kaivoi nuoruuden aikaisen kaverin jostain FB esille ja tapasivat sitten olutpaikassa ja jatkoivat miehen varaamaan hotellihuoneeseen.Nainen näytti Riitta Väisäsen ja Tarja Smuran risteytykseltä.On lentoemäntä.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän.
Osa ihmisistä on niin ala-arvoisia, että he pettävät ollessaan parisuhteessa.
Osa ihmisistä on niin ala-arvoisia, että he aloittavat seksisuhteen parisuhteessa olevan ihmisen kanssa.
Kumpikaan heistä ei ymmärrä kunnioittaa petettyä puolisoa, mitä ihmettelen.
Lääkäri, joka puolison mielestä näytti merirosvolta tai metsurilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän.
He nyt tuskin tuntevat puolisonsa petikaveria kovin syvällisesti eivätkä pysty arvostelemaan tätä kun ulkonäön perusteella. Harvoin se on oikeasti nuori kaunis maailmanmissi kenen kanssa petetään. Tuskin koskaan.
Tiedän kyllä tapauksen, jossa mies petti puolisoaan tällaisen maailmanmissin kanssa. Maailmanmissi oli vielä aidosti ihastunut mieheen. Mies itsekin toki oli nuori ja hyväraaminen, mutta tavis tavisammatissa. Ehkäpä tämän takia suhde pysyi salassa, maailman missin ympärillä kun pyöri ammattilaiskiekkoilijaa ja menestynyttä yrittäjää, ja totta kai hänen oletettiin olevan kiinnostuneen näistä "alfoista".
Nuoren työkaverinsa kanssa joka on minua ainakin 15 vuotta nuorempi. Olivat työmaalla muiden silmien edessä avoimesti "peliä pelanneet" ja kuulemma myöhemmin tapailleet muualla ainakin vuoden ajan. Tämä oli helppoa, kun mies oli niin paljon "töissä" ja senkään takia on ymmärtänyt epäillä mitään ja toisaalta mies oli hyvä "näyttelemään". Menivät nopeasti naimisiin ja vauvakin jo heillä. Miehelle ei riittänyt nämä kaksi lasta minun kanssani. Hyvin palkatun ammattinsa ja rahojensa vuoksi on nyt sitten helppo lahjoa lapsia, vaikka tapaamiset jäävät välistä. Ja syy pettämiseen oli tietenkin minun koska olin kuulemma niin "kamala" enkä olisi saanut lapsia edes miehen vanhempien tykö viedä, vaikka he itse halusivat säilyttää välit ja tavata lapsia jatkossakin. Hän sitten itse katkaisi välit omiin vanhempiinsakin kostoksi. Nyt välit kuitenkin taas kunnossa ja vauvan myötä on paljon anteeksi annettu.
Heh tämä kuulostaa kunnon naispaholaiselta, mutta manipuloiva draamakuningatar. Monia suhteita, josta meidän kolmidraamaa edeltänyt oli hänen omien sanojensa vahingollinen. Minulle sanoi tulleensa petetyksi eikä käsitä miten voi toimia näin. Miehelle sanoi olleensa pettävä osapuoli -ei huolta, muillekin käy vahinkoja!
Uskon miehen ihastuneen, koska nainen sai hänet tuntemaan olonsa todella erityiseksi. Lyhyessä ajassa nainen kertoi salaisuuksiaan (epäilen, että valheita tai sitten samoja tarinoita oli tullut kerrottua muille, jolloin ne eivät ole salaisuuksia).
Miehen naishistoria on jättänyt hänelle kunnon alemmuuskompleksit ja hän on sanonutkin jääneensä muihin miehiin verrattuna paljosta paitsi. Friend zonettu monta kertaa. Tämä nainen, joka ilmaisi halunsa sekä seksiin että seurusteluun, oli minun analyysini perusteella vain käsittämättömän imarteleva. (off-topic: Haluaisin oikeasti, että teinipojat ymmärtäisivät, että ei kaikilla ole heti seksiä ja että se on ihan ok!)
Asuin tuolloin ulkomailla. Mies jätti minut aivan murheen murtama täysin yllättäen. Tilanne oli niin outo että oli halusin puhua enemmän ja siitä vyyhti alkoi purkautumaan.
Olemme yhä yhdessä. Kipeää teki ja välillä pohdin, miten reagoisin, jos hän pettäisi uudestaan. Todennäköisesti pitäisin häntä liian heikkona ja tyhmänä puolisokseni ja eroaisimme. Toivottavasti ei, sillä hän tuntuu ymmärtävän minua todella paljon paremmin kuin moni muu.
Ai niin ulkonäkö. Ihan tavallinen, ei ylipainoinen tai superkaunis. Hermostunut hymy, jossa ikenet näkyivät paljon. Minua 5 vuotta ja miestä 2 vuotta vanhempi. Ikäero hämmästytti: luulin naiivisti, että minua vanhemmat olisivat fiksumpia.
Luulen, että ihan oikeasti hänellä on ollut vaikeaa eikä hän näe itseään pahiksena. Hirmuinen halu seurustella ja löysikin kätevästi elämänsä rakkauden kolme viikkoa meidän keissin jälkeen. Ehkä ovat onnellisesti yhdessä, mikä olisi tosi hyvä, koska silloin hän aiheuttaisi vähemmän tuhoja ympäristöönsä. Epäilen tosin, että uusi draama muhii jo jossain.
Huh. Olipa tämä puhdistavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se on vaan niin, että mies kaipaa vaihtelua. Jos kotona on hoidettu, hoikka, tyylikäs blondi, mies pettää pullean homsuisen tummaverikön kanssa. Kukaan ei tätä ymmärrä, mutta mies itse tietää. Tai jos vaimo on takakireä, häntä petetään jonkun rempseän, nauravaisen kanssa, jos taas vähän yksinkertainen aikaansa seuraamaton hömppäsarjojen tuijottaja, piinkova älykäs liikenainen voi kiinnostaa. Jos vaimo äidillinen, perheelleen omistautua, uraorientoinunut vela-nainen on miehen kiinnostuksen kohteena jne. Näin se on mennyt omassa tuttavapiirissäni.
Tuskinpa tiedät tuttavapiirisi pettämisasioista paljon mitään. Mies antoi itse sellaisen selityksen että hänen saamansa huomio hiveli mutta ei ollut edes ihastunut tähän naiseen. Muutenkin nainen oli kaikkea muuta kuin sellainen nainen josta mies olisi normaalisti kiinnostunut. Meidän suhteessa ei ollut mitään vikaa mies itse sanoi näin terapiassa ja ihan alun perinkin. Ruuhkavuodet ja huomion saaminen syynä. Oli hyvin katuvainen ja epätoivoinen. Tuskinpa olisin muuten anteeksi antanutkaan.
Minulla oli suhde juuri tuollaiseen mieheen. Vannoi rakkauttaan ja oli löytänyt sen oikean minusta. Lasten takia pysynyt rakkaudettomassa avioliitossa vuosia. ja selitteli, ettei ole mitään tunteita vaimoa kohtaan. Vaimon lähentely yrityksen kuulemma yökötti. Mutta vaimolle kiinni jäätyään, selitti vaimolle juuri noin. Ei ollut muka tunteita, eikä tiennyt miksi petti. Aneli anteeksi ja tyhmä vaimo uskoi kaiken. Tyhmä olin itsekin. Mutta nyt tunnistan jo patologisen valehtelijan.
Tätä asiaa jaksan aina ihmetellä, että minkä ihmeen takia ihan oikeasti te varattuihin sekaantuvat uskotte aivan kaiken mitä mies liitostaan selittää ? Miksi ? Kun te ette voi tietää sitä totuutta, ette millään, ellette sitten ole jo valmiiksi myös sen petetyn puolison ystäviä. Teillä on vain sen miehen sana. Uskomatonta sinisilmäisyyttä, mutta eipä sitä järki paljoa päätä pakota muutenkaan sellaisella ihmisellä, joka tietentahtoen haluaa lähteä mukaan perheenrikkomisiin. Kyllä se suoraselkäinen nainenkin sanoo ihan suoraan sille ihastukselleen, että katkaisepa ensin vanha suhteesi ennekuin aletaan uutta. Niin typeriä molemmat, ei voi muuta sanoa. Mikä ylipäätään saa teidät uskomaan, että mies joka oikeasti voi pettää puolisoaan ja jättää toisen vuoksi osaamatta hoitaa eroa kunnolla, muuttuu uuden suhteen myötä täydellisen moraalin omaavaksi ? Tarkoitan siis nyt näitä, jotka haluavat sen varatun itselleen kokonaan, en pelkkää seksisuhdetta hakevia.
Ja pettämisen paljastuttua vaimot uskovat kaiken, kun mies silmääkään räpäyttämättä kertoo kuinka se toinen nainen oli ruma, ällöttävä, ei yhtää hänen tyyppiä, tyhmä, epäkiinnostava, virhe, ja mitä vielä. Miten ihmeessä tämä nainen sitten kelpasi miehelle alun perinkään, jos oli kerta niin typerä ja ällöttävä? Eikö vaimoilla säteile sen vertaa, että tunnistaisi tällaisen valehtelijan?
Ihan uskomatonta sinisilmäisyyttä puolin ja toisin. Ja pettäjä jatkaa tyytyväisenä elämäänsä, kun pääsi uittamaan munaansa vieraassa naisessa ja sai sitten palata kotiin tutun turvallisen kodinhengettären luo.
Sulta on jäänyt huomaamatta, että pettämistarinoita on monenlaisia, luitko koko ketjua edes.
Monissa tapauksissa vaimo tuntee sen toisen naisen, ei tarvitse miestä kuunnella millainen on. Lisäksi pettäminen voi olla ihan kertahairahdus eikä mikään pitkä valheiden verkko.
Omakin kertomus oli sellainen, että tämä nainen oli ystäväni. Tiesin elämästään ja ulkonäöstäänkin enemmän kuin mies, vain kierous tuli yllätyksenä. Ja sen perusteella uskoin mitä mies tapahtumista kertoi, omaa syytään vähättelemättä.
Eka jonka kanssa mua petti oli lyhyt, lihava, perunanenäinen räväkkä nainen, joka esitti olevansa ystäväni vuosia ennenkuin sain tietää pettämisestä. Toka oli lyhyt, pyöreä, tavallisen näköinen, sosiaalinen nainen. Kolmas taas pieni ja hento ja erittäin säälittävän hermoheikko nainen, jolla oli helevetin iso nenä. No enempää ei sitten kai ehtinyt pettää ennenkuin erottiin, tai enhän mä tiedä.
vietnamilainen hupakko. Piti sitten raahata se lomareissulta ihan suomeen saakka ja mennä naimisiin. Mimmi osas hyvin esittää täydellistä naista jotta saa menolipun pois omasta maastaan.
Kaunis ja hauska kiero käärme, mun paras ystävä, jolta tuli sitten kanssa tauti. Ei oo enää paras frendi, yritin antaa anteeksi, mut sit ku tajusin et se vaan on sellainen, et panee muiden Miehiä.ja sit vielä ihmettelee kun näitten miesten muijat(jotka on siis hänen ystäviä) suuttuvat hänelle.ei pystynyt vaan.
Mua petettiin kun olin nuori, ekan kerran nainen oli vaan joku satunnainen kaveriporukan tyttö. Ei mitenkään erityisen kaunis (sanoisin että olen paljon kauniinpi). Tässä tapauksessa oli alkoholi mukana ja en mieti asiaa pahalla enää. Ero kuitenkin tuli aikanaan. Toinen poikaystävä petti minua kaverinsa kanssa joka oli minua ja häntä paljon nuorempi(me oltiin lukiossa tämä kasi luokalla) tässä tapauksessa taas tyttö ei ollut mitenkään erityisen kaunis eikä parempi mutta he olivat läheisiä yhteisen harrastuksen kautta ja tyttö oli ollut ihastunut eksääni jo monta vuotta. Ero tuli ja nyt mies ollut tämän tytön kanssa jo 7v.