Minkälainen oli nainen tai mies, jonka kanssa puolisosi petti?
Kommentit (234)
Nainen oli todella tasokas, ja tuo taisi olla asia joka sattui/v*tutti kaikkein eniten.
Kun näin tämän naisen hän oli oikeasti yksi kauneimmista ihmisistä, joita olen livenä nähnyt. Sirovartaloinen ja pukeutunut hienostuneesti kalliin näköisiin vaatteisiin. Opiskeli yliopistossa matemaattis-luonnontieteellisellä linjalla.
Onneksi nainen oli ystävällinen. Häneltä sain kuulla pettämisestä, ja hän kertoi että mieheni oli väittänyt hänelle olevansa sinkku. Jätin miehen (ja niin teki myös tuo nainen) ja myöhemmin ystävystyin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Exä petti meidän seinänaapurin kanssa. Oikeastaan niitä oli 3 naista. Äiti ja 2 tytärtä. Ensin kävi äidin läpi ja sitten molemmat tyttäret läpi tosin eri kerroilla. Hieno perhe naapurissa ja moraalikäsityskin kummallinen ja hienosti kasvatettu tyttäret. Kaikki on kyllä kauniita ja pitävät huolta itsestä, mutta silti. En oikeastaan osannut olla edes vihainen, kun päivittelin mielessäni että miten äiti ja tyttäret on saman miehen alla.
Joo, siellä naapurissahan se löyhä moraali oli...
Vaimoni rakastaja on ultrarikas mies Lapin matkoilla.
Vaimoni petti ulkomaalaisen häntäheikin kanssa, joka paneskeli ympäriinsä niin miehiä kuin naisia vaikka hänellä oli kotona vaimo ja pieni lapsi. Mies oli ulkonäöllisesti täsmälleen vaimon ihannemiehen näköinen ja ilmeisesti seksiaddikti. Vaimoni meni kuitenkin ihastumaan tähän mieheen, mutta miehen kiinnostus kantoi vain laukeamiseen asti, kuten seksiaddikteilla tapana.
Mieheni petti ihan tavallisen naisen kanssa. Epäilen, että oli myös eräs itänaapuristamme kotoisin oleva yhteinen tuttu joka tyrkytti itseään lähes kaikille. Tuota jälkimmäistä mies ei kehtaisi ikinä myöntää.
Olemme edelleen yhdessä mutta se rakastava luottamuksellinen suhde meni rikki pettämisen myötä.
Olen itse sellainen nätti naapurin tyttömäinen ja luonnollinen. Vasta keski-ikäistyttyäni olen tajunnut arvoni.
Olisi ehkä pitänyt vaihtaa mies älykkäämpään ja rakastavampaan jo kauan sitten.
Erittäin lihavan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän.
Osa ihmisistä on niin ala-arvoisia, että he pettävät ollessaan parisuhteessa.
Osa ihmisistä on niin ala-arvoisia, että he aloittavat seksisuhteen parisuhteessa olevan ihmisen kanssa.
Kumpikaan heistä ei ymmärrä kunnioittaa petettyä puolisoa, mitä ihmettelen.
Samaa mieltä. Ihmetyttää miten helposti haksahdetaan pettämään työkaverin kanssa ja miten paljon löytyy ihmisiä sekä miehistä että naisista jotka ryhtyvät suhteeseen varatun ja monesti vielä perheellisen ihmisen kanssa. Naiset etsivät todisteita että ovat haluttuja ja jonkin silmissä kauniita ja miehet antavat täysien pussien johtaa ja luulevat että se on ihastusta ko. ihmiseen jonka kanssa petetään. Aivot narikassa molemmilla sukupuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän.
Pettäminen ei kerro mitään siitä minkälainen petetty on, vaan ainoastaan siitä minkälainen pettäjä on.
Ikäiseni nainen, brittiläinen yh. Olemukseltaan hyvin samalainen kuin minä. Ihmettelen kyllä tätä, sillä mieheni vihaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli todella tasokas, ja tuo taisi olla asia joka sattui/v*tutti kaikkein eniten.
Kun näin tämän naisen hän oli oikeasti yksi kauneimmista ihmisistä, joita olen livenä nähnyt. Sirovartaloinen ja pukeutunut hienostuneesti kalliin näköisiin vaatteisiin. Opiskeli yliopistossa matemaattis-luonnontieteellisellä linjalla.
Onneksi nainen oli ystävällinen. Häneltä sain kuulla pettämisestä, ja hän kertoi että mieheni oli väittänyt hänelle olevansa sinkku. Jätin miehen (ja niin teki myös tuo nainen) ja myöhemmin ystävystyin naisen kanssa.
Tykkään eniten näistä tarinoista, joissa sekä petetty että kolmas osapuoli (jolle on valehdeltu) jättävät pettäjän, kun pettäminen paljastuu heille, ja käyttäytyvät asiallisesti toisiaan kohtaan. Jotkut ei ilmeisesti tajua, ettei kandee pyörittää yhtä aikaa kahta fiksua naista/miestä, tai käy vanhanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni petti ihan tavallisen naisen kanssa. Epäilen, että oli myös eräs itänaapuristamme kotoisin oleva yhteinen tuttu joka tyrkytti itseään lähes kaikille. Tuota jälkimmäistä mies ei kehtaisi ikinä myöntää.
Olemme edelleen yhdessä mutta se rakastava luottamuksellinen suhde meni rikki pettämisen myötä.
Olen itse sellainen nätti naapurin tyttömäinen ja luonnollinen. Vasta keski-ikäistyttyäni olen tajunnut arvoni.
Olisi ehkä pitänyt vaihtaa mies älykkäämpään ja rakastavampaan jo kauan sitten.
Ei kai se liian myöhäistä ole? Jos teillä ei ole rakkautta ja mies on niin epäluotettava, niin miksipä et etsisi arvoistasi seuraa.
Tyhmän invalidin. Nainen uskoi kaiken mitä mies oli kertonut. Lähes vuoden salasuhteesta jälkeen nainen sitten soitti minulle kun alkoi kyllästymään miehen selityksiin ja eron odottamiseen. Nainen kuvitteli löytäneensä oikean kultamunan.
Tämän jälkeen selvisi aika monta muutakin pettämistä ja toinen parin vuoden salasuhde, jonka nainen oli päättänyt kun oli ilmeisesti selvinnyt, että mies ei olekaan vapaa tai on muitakin. Ihan ”melkein” kihloissa olivat. Ilmeisesti joku työpaikalta.
Onnea vaan seuraaville uhreille.