Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli nainen tai mies, jonka kanssa puolisosi petti?

Vierailija
03.04.2019 |

?

Kommentit (234)

Vierailija
141/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulee, että maailman tärkein asia on heidän oma seksuaalisen nautinnon tyydytys. Hinnalla millä hyvänsä, itsehillintää ei tippaakaan.

Vierailija
142/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tyttöystävä petti 2 kertaa vuoden välein exänsä kanssa, Rockabilly-look, jenkkiauto jne. Syytä pettämiseen en ymmärrä kun tuo sama exä oli pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti koko sen ajan kun ne oli seurustellut. Jotain siinä miehessä taisi olla mikä veti puoleensa. 

Toinen mies oli sellainen hintelä perusnörtti (meidän yhteinen kaveri), niillä oli vajaan puolen vuoden salasuhde kunnes jäi kiinni ja me erottiin. Kai se huomio ja jännitys tuntui kivalta. Oltiin 25v kun erottiin.

Toinen tyttöystävä oli raahannut kotiin jonkun random baari-tyypin, ei tietoa millainen oli.

Jätti minut sitten vuoden jälkeen kun löysi itselleen narsistin joka alussa oli täydellinen / sielunkumppani ja muutaman kuukauden jälkeen rupesi kohtelemaan mun eksää kun kasaa paskaa. En ottanut takaisin.

Kolmas tyttöystävä jäi kiinni kun tulin aikaisemmin kotiin töistä, oli panemassa meidän sängyssä. Aika perustyyppi.

Erikoista kyllä, että kolmannen kohdalla ei tuntunut ihan niin pahalta. Ehkä tohonkin tottuu.

Ja pelkästään miehet on sikoja...? Tiedän miltä susta tuntuu. 3 pettävää naista on munkin kohdalle osunut. Enää ei tunnu miltään, mutta ei kyllä osaa luottaakaan naisiin. Kaikki ne on samanlaisia. Onhan se tutkittu, että miehissä on enempi ääripäitä, mutta naiset mahtuu pienempään "kiilaan". Joo, on havaittu.

Itse olen melkoisen seksuaalisesti aktiivinen nainen, mutta olin silti 2 vuotta ! ilman seksiä koska miestä ei haluttanut. En lähtenyt pettämään vaikka joitain tilaisuuksia olisi ollutkin ja halut melkoiset, oltiin luvattu suhteen alussa että ensin jätetään ennenkuin petetään. Kahden vuoden jälkeen oli pakko jättää mies kun meno ei muuttunut. Nyt sinkkuna olen harrastanut aika paljonkin seksiä eri miesten kanssa, fwb-suhteita, mutta jos alkaisin parisuhteeseen niin riittäisi taas vain se yksi.

Mitkä on olleet naisten syitä pettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tyttöystävä petti 2 kertaa vuoden välein exänsä kanssa, Rockabilly-look, jenkkiauto jne. Syytä pettämiseen en ymmärrä kun tuo sama exä oli pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti koko sen ajan kun ne oli seurustellut. Jotain siinä miehessä taisi olla mikä veti puoleensa. 

Toinen mies oli sellainen hintelä perusnörtti (meidän yhteinen kaveri), niillä oli vajaan puolen vuoden salasuhde kunnes jäi kiinni ja me erottiin. Kai se huomio ja jännitys tuntui kivalta. Oltiin 25v kun erottiin.

Toinen tyttöystävä oli raahannut kotiin jonkun random baari-tyypin, ei tietoa millainen oli.

Jätti minut sitten vuoden jälkeen kun löysi itselleen narsistin joka alussa oli täydellinen / sielunkumppani ja muutaman kuukauden jälkeen rupesi kohtelemaan mun eksää kun kasaa paskaa. En ottanut takaisin.

Kolmas tyttöystävä jäi kiinni kun tulin aikaisemmin kotiin töistä, oli panemassa meidän sängyssä. Aika perustyyppi.

Erikoista kyllä, että kolmannen kohdalla ei tuntunut ihan niin pahalta. Ehkä tohonkin tottuu.

Ja pelkästään miehet on sikoja...? Tiedän miltä susta tuntuu. 3 pettävää naista on munkin kohdalle osunut. Enää ei tunnu miltään, mutta ei kyllä osaa luottaakaan naisiin. Kaikki ne on samanlaisia. Onhan se tutkittu, että miehissä on enempi ääripäitä, mutta naiset mahtuu pienempään "kiilaan". Joo, on havaittu.

Onko jossain väitetty, että vain miehet ovat sikoja ja vain miehet pettää? Ihan tutkitusti molemmat sukupuolet pettävät yhtä paljon... Toki tämä on naisvaltainen palsta, joten enimmäkseen naiset kertovat omista kokemuksistaan. Minua on miehet pettäneet, mutta lähipiiristäni tiedän myös naisia, jotka ovat pettäneet.

Vierailija
144/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa seksiä kotona vuosikaudet. 2 min. muna. N46

Vierailija
145/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden nuorempi ja todella kaunis. Siis oikeasti niin kaunis, etten edes ymmärrä miten hän oli mun mieheen haksahtanut, joka on sellainen rujo partamies jolla vähän vatsaa. Oli jotenkin todella erityyppinen.

Mutta yhdessä ollaan edelleen ja tosta on jo vuosia aikaa.

Vierailija
146/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen teoria se, että mies pettää vastakohdan kanssa mitä oma puoliso on.

Mieheni petti minua ylipainoisen, ei lainkaan urheilullinen ja minun mielestäni täysin lehmän näköisen naisen kanssa. Sellainen hiirulainen, joka ei kyllä erotu mitenkään väkijoukosta. Se minkä uskon saaneen mieheni huomion on se, että tämä nainen oli korkeasti koulutettu, varmasti paljon fiksumpi kuin minä ja hän varmasti osasi tarjota henkistä haastetta keskutelujen puolesta. Tiedän, että tämä nainen on vähän sellainen "nörtti" ja todella laaja yleissivistys.

Itse olen yliopisto-opiskelija, erittäin naisellinen, olen saanut suhkoht hyvät geenit ulkonäön puolesta ja tiedän, että mieheni silmissä olen 10+ ulkonäöllisesti. Kirpaiseva totuus vain se, että mä en välttämättä osannut tarjota tarpeeksi haastetta henkisesti. Olen enemmänkin sellainen vähän höpsö kaikessa. En tyhmä ole, mutta en mitenkään samaa tasoa mitä tämä nainen kenen kanssa mies petti. 

Annoin tuon kerran anteeksi, koska mies itsekin kauhisteli kanssani, että miten päätyi tuollaisen lehmän kanssa. Ja käytti sanaa lehmä. Ikävä kyllä en koskaan toipunut tästä ja aloin epäillä miestä ihan kaikesta, joten suhde ei toiminut, vaikka yritettiin vielä pettämisen jälkeen.

Vierailija
147/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden nuorempi ja todella kaunis. Siis oikeasti niin kaunis, etten edes ymmärrä miten hän oli mun mieheen haksahtanut, joka on sellainen rujo partamies jolla vähän vatsaa. Oli jotenkin todella erityyppinen.

"Haksahdin" tämäntyyppiseen mieheen siksi että sain sinä iltana pakit fwb-mieheltä (oli "naisissa" armeijakamun mukana), johon olen hieman ihastunutkin.

Tosin oltiin molemmat sinkkuja ja annoin vanhemman tukevan rujohkon partamiehen vaan palvella minua panostamatta itse juurikaan. Ihan mukava mies ja taisi ihastuakin, mutta ei juurikaan minun tyyppiäni ja yhdenyön laastariksi jäi.

Vierailija
148/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka tyrkytti itseään miehelleni, viesteili, häiriköi, kehui ja imarteli, vihjaili sivulauseessa kaikenlaista. Osteli miehelle lapsellisia lahjoja. Ihaili miestä. Nainen ei ollut muutoin kovin sosiaalinen, oli riidoissa muiden samassa työpaikassa olevien kanssa. Mies melkein retkahti siihen, mutta ei aivan.

Eli sanoisin että jos avioliitossa on erimielisyyttä puolisoiden välillä ja siihen tulee kolmas osapuoli joka imartelee, ihannoi ja osoittaa huomiota niin soppa on valmis. Kolmannen osapuolen ulkonäöllä tai luonteenpiirteillä ei juuri väliä, eihän se kolmas osapuoli näytä itsestään kuin hyviä puolia siinä vaiheessa. Rumiluksenkin pystyy meikkaamaan ihan siedettävän näköiseksi ja toppauksia on olemassa.

Vierailija
149/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka tyrkytti itseään miehelleni, viesteili, häiriköi, kehui ja imarteli, vihjaili sivulauseessa kaikenlaista. Osteli miehelle lapsellisia lahjoja. Ihaili miestä. Nainen ei ollut muutoin kovin sosiaalinen, oli riidoissa muiden samassa työpaikassa olevien kanssa. Mies melkein retkahti siihen, mutta ei aivan.

Eli sanoisin että jos avioliitossa on erimielisyyttä puolisoiden välillä ja siihen tulee kolmas osapuoli joka imartelee, ihannoi ja osoittaa huomiota niin soppa on valmis. Kolmannen osapuolen ulkonäöllä tai luonteenpiirteillä ei juuri väliä, eihän se kolmas osapuoli näytä itsestään kuin hyviä puolia siinä vaiheessa. Rumiluksenkin pystyy meikkaamaan ihan siedettävän näköiseksi ja toppauksia on olemassa.

Omat kokemukseni varatuiksi osoittautuneista miehistä on se että jokainen on tullut tekemään aloitteen minua kohtaan. Kukaan heistä ei ole puhunut suhteen ongelmista vaan ennemminkin että joko heillä on vapaus mennä puolin ja toisin tai sitten eivät kerro suhteestaan mitään. Olen itse huonompi tekemään aloitteita ja varattuja kohtaan en tee koskaan. Erään kanssa oltiin aiemmin sinkkuina oltu seksisuhteessa, mutta hän jatkaisi tätä edelleen kanssani vaikka on perhettä perustamassa...

Vierailija
150/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskoni... Olemme eläneet hyvin erinlaisen polun ja siinä missä oma tieni on ollut masennusta, ylipainoa, yksinäisyyttä, pettymyksiä ja niin vakavia sosiaalisia pelkoja etten ole voinut tehdä edes työtä niin siskoni on menestynyt uralla ja erittäin kaunis sekä hyvävartaloinen. Ainoa ylpeyteni oli mieheni joka oli minulle parasta. Suvun mökillä sitten olivat yhteisellä saunareissulla tuhonneet kaiken. Tämän jälkeen en ole voinut muuta kuin pyrkiä satuttamaan kumpaakin.

Vierailija
151/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mies on alfa

Vierailija
152/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on 10 vuotta mua vanhempi nainen, kauhean rakastunut ex-mieheeni (muutti satoja kilsoja hänen perässään lähelle meitä). 10 vuoteen en hänestä kuvaa nähnyt, piilotti jopa FB-profiilistaan kaikki naamakuvat (tein helvetisti salapoliisityötä saadakseni edes selville kuka hän on, välimatkaa oli 600km, mutta kuis olla serkkuni opiskeli yliopistolla samalla linjalla joten jotenkin sitä kautta sain nimen selville ja Sherlock-action alkoi).  Kuvaa en silti hänestä koskaan nähnyt missään tuutissa. Kaupungilla kulkiessa mietin et montakohan kertaa olemme törmänneet tai peräkkäin apteekissa jonotelleet, MUTTA nyt muutama viikko takaperin vahingossa näin hänen kuvan Whatsapissa (lapseni peri isänsä vanhan luurin ja siellä oli yhteystiedot tallessa). Nosti kyllä helvetisti omaa itsetuntoa ku nainen näyttää Jorma Uotiselta.. :D On kuulemma lyhytkin vielä. Enkä koe et hän olisi henkisestikään kaunis kun ehdoin tahdoin muutti naapuriin, tietäen että mieheni naimisissa ja vaimo paksuna... "nythän me ollaan yhtä suurta perhettä!" hän muun muassa nauroi mulle puhelimessa kun soitin hänelle että mitä vittua, panetko miestäni?

Mutta joo, eipä siinä, tää Jorma Uotisen näköinen nainen sai silti miehelleni kaksi lasta meidän avioliiton aikana, ja minusta tuli yh-äiti jolle nyt täysin mahdotonta solmia parisuhdetta kehenkään koska en vaan pysty luottamaan miehiin enää. Enkä naisiinkaan. Mutta elämä jatkuu!

Ainiin lisäksi mieheni petti mua semmosen mua 15 vuotta nuoremman ituhippi-rastatukan kanssa joka ei käyttänyt yhtään meikkiä ja näytti pieneltä pojalta ruskeissa vakosammareissa. Ja sitten semmoisen mun ikäisen afrikkalaisnaisen kanssa joka suomessa syntynyt ja pienen lapsen yh. Eli ihan laidasta laitaan, ex-mieheni ei ollut diskrimineeraavaa sorttia!

Vierailija
153/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa lähiössä asuvan toimittaja-naisen kanssa. Nainen pieni ja pullukka, ei tosiaankaan mikään hyvännäköinen. Toi vielä kotiimme ja sohvalla panivat. Ko. nainen esiintyy  hyvikin uskottavana toimittajana ja olevinaan mukamas suurikin yhteiskunnallinen vaikuttaja.

Vierailija
154/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikiltti sosiaalinen mies petti kongressissa ulkomailla, löysi illanvietossa naisen jonka kanssa silmä alkoi vilkkua ja kun nainen oli aktiivinen, suostui mieluusti. Ulkomailla on kaukana kotoa. Tuli kotiin ripsiväriä ja huulipunaa t-paidassa, eikä kukaan tiedä että mies käyttäisi ripsiväria ja huulipunaa kongresseissa, tai muuallakaan.

Vierailija
155/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, naiivi, aika saman tyylinen kuin minä seurustelumme alkuvaiheessa. Jotenkin vaan 10 vuotta patologisen valehtelijan kanssa teki musta hieman kireän, niin kai se oli sit lähdettävä etsimään sitä vanhaa mua jostain muualta.

Tai tämä on ainoa, josta tiedän. Minä halusin eron ja nyt tuo tuolla kulkee sitten kertomassa millainen hullu mä olen, niin että oli pakko lähteä. Lapset kumma kyllä saattoi tälle sekopäälle jättää ihan mielellään.

Vierailija
156/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sähkömies joka tuikkasi töpselinsä vaimoni rasiaan.

Sähkömiehen oman vaimon rasiassa oli jotain vikaa ja virta ei kulkenut.

Vierailija
157/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosiskoni... Olemme eläneet hyvin erinlaisen polun ja siinä missä oma tieni on ollut masennusta, ylipainoa, yksinäisyyttä, pettymyksiä ja niin vakavia sosiaalisia pelkoja etten ole voinut tehdä edes työtä niin siskoni on menestynyt uralla ja erittäin kaunis sekä hyvävartaloinen. Ainoa ylpeyteni oli mieheni joka oli minulle parasta. Suvun mökillä sitten olivat yhteisellä saunareissulla tuhonneet kaiken. Tämän jälkeen en ole voinut muuta kuin pyrkiä satuttamaan kumpaakin.

Lakkaa vertailemasta itseäsi siskoosi, ala kirjoittaa päiväkirjaa ja luomaan elämää uudelleen puhtaalta pöydältä. Unohda tuollainen mies, koska niitä tulee ja menee ja älä anna kenellekään valtaa tuhota elämääsi. Sinussakin on paljon hyvää, mutta sinun pitää vain kaivaa se itsestäsi esiin. Ei kaikkien tarvitse olla hyväkroppaisia, valtavan hauskoja ja blabla, riittää että olet itsesi ja elämäsi herra. 

Vierailija
158/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on yhä suhde kauniiseen brunetteen, joka on minua n. 5v. nuorempi. Ollut kai joskus mallina nuorena. Hyvin eloisa ja jalat maassa. Ei alunperin huolinut miestäni, mutta mieheni oli kuulema jahdannut häntä pitkän aikaa. Ero meillä oli jo tilauksessa ennen tuota naista, mutten tiedä vielä milloin lopullisesti lähdetään eri teille. 

Vierailija
159/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa suhteissani en ole pettänyt, vaikka minua on petetty.

Pahinta oli vuosia sitten, kun ajauduin sänkyyn silloisen tutun miehen kanssa.

Sanon tutun, koska emme olleet varsinaisia kavereitakaan.

Joka tapauksessa housuja jalkaan vetäessään se "mies" kertoi, että nyt hän tietää, miltä tuntuu pettää.

Minulla ei ollut aavistustakaan siitä, että oli parisuhteessa. Olin täydessä uskossa, että sinkkuja molemmat.

Sanomattakin selvää, etten enää luota.

Varsinkaan, kun olen ollut myös toinen nainen, mikä on häpeä ja myönnän sen virheen.

Aina pahempaa oli olla toinen nainen, jota petettiin kolmannen kanssa... Voi luoja!

Vierailija
160/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskeski-ikäinen insinööri, harventuneet hiukset, ei mikään hoikka, mutta ei ylipainoinenkaan. Ilmeisesti sosiaalinen luonne ja hauskaa seuraa.

Siis hyvin paljon minun kaltainen, mutta hänen kanssaan ei tarvinnut jakaa tylsää lapsiperheen arkea vaan häntä näki vain messuilla ja muissa hauskoissa työtilaisuuksissa. Se ehkä teki asiasta vielä vaikeamman hyväksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi