Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli nainen tai mies, jonka kanssa puolisosi petti?

Vierailija
03.04.2019 |

?

Kommentit (234)

Vierailija
201/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverinsa "vasta vihitty" puoliso

Vierailija
202/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

789789 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tyttöystävä petti 2 kertaa vuoden välein exänsä kanssa, Rockabilly-look, jenkkiauto jne. Syytä pettämiseen en ymmärrä kun tuo sama exä oli pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti koko sen ajan kun ne oli seurustellut. Jotain siinä miehessä taisi olla mikä veti puoleensa. 

Toinen mies oli sellainen hintelä perusnörtti (meidän yhteinen kaveri), niillä oli vajaan puolen vuoden salasuhde kunnes jäi kiinni ja me erottiin. Kai se huomio ja jännitys tuntui kivalta. Oltiin 25v kun erottiin.

Toinen tyttöystävä oli raahannut kotiin jonkun random baari-tyypin, ei tietoa millainen oli.

Jätti minut sitten vuoden jälkeen kun löysi itselleen narsistin joka alussa oli täydellinen / sielunkumppani ja muutaman kuukauden jälkeen rupesi kohtelemaan mun eksää kun kasaa paskaa. En ottanut takaisin.

Kolmas tyttöystävä jäi kiinni kun tulin aikaisemmin kotiin töistä, oli panemassa meidän sängyssä. Aika perustyyppi.

Erikoista kyllä, että kolmannen kohdalla ei tuntunut ihan niin pahalta. Ehkä tohonkin tottuu.

Ja pelkästään miehet on sikoja...? Tiedän miltä susta tuntuu. 3 pettävää naista on munkin kohdalle osunut. Enää ei tunnu miltään, mutta ei kyllä osaa luottaakaan naisiin. Kaikki ne on samanlaisia. Onhan se tutkittu, että miehissä on enempi ääripäitä, mutta naiset mahtuu pienempään "kiilaan". Joo, on havaittu.

Jos joutuisin kolmen eri naisen kanssa petetyksi, niin alkaisin kyllä jo miettiä että mikä itsessäni tai parinvalinnassani mättää.

Olen kyllä pohdiskellut asiaa, aika paljonkin. Varsinkin nuorempana olin sinisilmäinen, luotin siihen että yhdessä mennään eteenpäin ja molemmat panostaa suhteeseen sen verran kun rahkeet riittää, mutta jälkeenpäin mietittynä exät eli ainakin osittain siiveellä. En voinut kuvitella, että rakastamani ihminen voi tehdä noin minulle.

Viesti 71 kirjoittaja.

Ehkä tuota sitten nuoret naiset tekevät enemmän, itsellä oli ensimmäinen seurustelusuhde vasta 28-vuotiaana eikä minua tietääkseni ole petetty koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, fiksu ja erittäin kaunis nainen, ei mitään pahaa sanottavaa hänestä. Ei tiennyt, että mies oli varattu silloin. Antoi sen kuitenkin anteeksi hänelle, vaikka aluksi suutahti asian selvittyä, ja seurustelevat nykyään onnellisesti. Ja uskokaa tai älkää, olen onnellinen heidän puolestaan. Myös minä olen antanut sen eksälle anteeksi ja olemme hyvissä, kaverillisissa väleissä. Pettäminen oli väärin ja loukkasi tottakai, mutta ymmärrän silti tiettyjä siihen johtaneita syitä ja uskon, että mies katui oikeasti tekoaan. Se oli kertaluontoinen, hän tunnusti sen itse, pyysi monesti anteeksi ja olemme muutenkin keskustelleet asian läpikotaisin aikanaan. Kaikki meistä tekee virheitä, itsekin olen niitä elämässäni tehnyt ja tein myös entisessä parisuhteessani, vaikka uskollinen olinkin.

N30

Vierailija
204/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä 22 v nuorempi, minua 18v nuorempi, hyvin pienikokoinen ja hyvin laiha, tukka värjätty blondiksi ja aina meikattu viimeisen päälle. Nainen jolla paljon psykologisia ongelmia ja jatkuvasti mielisairaalassa ym, nainen jolla ei ollenkaan rahaa, ei omaa asuntoa ym. Mies tahtoi auttaa... saivat lapsenkin yhdessä ja nainen ei suostunut aborttiin...

Vierailija
205/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin keskustelussa on nähty, että se ei mene niin, että rumia, lihavia ja tyhmiä petetään, vaan petetyn ulkonäöllä tms ei ole tässä hommassa mitään merkitystä. Vaikka kotona olisi Miss Suomi, vaihtelunhalua haikaileva mies pettää silti, tai nainen pettää rikasta yritysjohtaja-miestään työttömän miehen kanssa. Petettyjen ei kannata alkaa koskaan itseään syyllistämään.

Vierailija
206/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen pettänyt. Olin parisuhteessa ja petin ex:n kanssa, Joka on nykyään nyxä

Vierailija
207/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein se on vaan niin, että mies kaipaa vaihtelua. Jos kotona on hoidettu, hoikka, tyylikäs blondi, mies pettää pullean homsuisen tummaverikön kanssa. Kukaan ei tätä ymmärrä, mutta mies itse tietää. Tai jos vaimo on takakireä, häntä petetään jonkun rempseän, nauravaisen kanssa, jos taas vähän yksinkertainen aikaansa seuraamaton hömppäsarjojen tuijottaja, piinkova älykäs liikenainen voi kiinnostaa. Jos vaimo äidillinen, perheelleen omistautua, uraorientoinunut vela-nainen on miehen kiinnostuksen kohteena jne. Näin se on mennyt omassa tuttavapiirissäni.

Tuskinpa tiedät tuttavapiirisi pettämisasioista paljon mitään. Mies antoi itse sellaisen selityksen että hänen saamansa huomio hiveli mutta ei ollut edes ihastunut tähän naiseen. Muutenkin nainen oli kaikkea muuta kuin sellainen nainen josta mies olisi normaalisti kiinnostunut. Meidän suhteessa ei ollut mitään vikaa mies itse sanoi näin terapiassa ja ihan alun perinkin. Ruuhkavuodet ja huomion saaminen syynä. Oli hyvin katuvainen ja epätoivoinen. Tuskinpa olisin muuten anteeksi antanutkaan.

Minulla oli suhde juuri tuollaiseen mieheen. Vannoi rakkauttaan ja oli löytänyt sen oikean minusta. Lasten takia pysynyt rakkaudettomassa avioliitossa vuosia. ja selitteli, ettei ole mitään tunteita vaimoa kohtaan. Vaimon lähentely yrityksen kuulemma yökötti. Mutta vaimolle kiinni jäätyään, selitti vaimolle juuri noin. Ei ollut muka tunteita, eikä tiennyt miksi petti. Aneli anteeksi ja tyhmä vaimo uskoi kaiken. Tyhmä olin itsekin. Mutta nyt tunnistan jo patologisen valehtelijan.

Tätä asiaa jaksan aina ihmetellä, että minkä ihmeen takia ihan oikeasti te varattuihin sekaantuvat uskotte aivan kaiken mitä mies liitostaan selittää ? Miksi ? Kun te ette voi tietää sitä totuutta, ette millään, ellette sitten ole jo valmiiksi myös sen petetyn puolison ystäviä. Teillä on vain sen miehen sana. Uskomatonta sinisilmäisyyttä, mutta eipä sitä järki paljoa päätä pakota muutenkaan sellaisella ihmisellä, joka tietentahtoen haluaa lähteä mukaan perheenrikkomisiin. Kyllä se suoraselkäinen nainenkin sanoo ihan suoraan sille ihastukselleen, että katkaisepa ensin vanha suhteesi ennekuin aletaan uutta. Niin typeriä molemmat, ei voi muuta sanoa. Mikä ylipäätään saa teidät uskomaan, että mies joka oikeasti voi pettää puolisoaan ja jättää toisen vuoksi osaamatta hoitaa eroa kunnolla, muuttuu uuden suhteen myötä täydellisen moraalin omaavaksi ? Tarkoitan siis nyt näitä, jotka haluavat sen varatun itselleen kokonaan, en pelkkää seksisuhdetta hakevia.

Ja pettämisen paljastuttua vaimot uskovat kaiken, kun mies silmääkään räpäyttämättä kertoo kuinka se toinen nainen oli ruma, ällöttävä, ei yhtää hänen tyyppiä, tyhmä, epäkiinnostava, virhe, ja mitä vielä.

Älä unohda: huono sängyssä! =D

Vierailija
208/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saa varmaan alapeukkuja kun olin tällaisen ihmisen kanssa parisuhteessa mutta kerron nyt tällaisenkin vähän erilaisen. Menin mieheni kanssa siis yksiin 15 vuotiaina ja olimme asian tapahtuessa 28 vuotiaita. Eli kasvoimme yhdessä ja olin aina vain ollut hänen kanssaan. Ja olin oikeasti ihan tosi rakastunut. Olen muutenkin todella turvallisuuden/mukavuudenhaluinen tyyppi, olen just sellainen ihminen joka on täysin tyytyväinen vaikka ois koko elämänsä samassa talossa, samassa työpaikassa, saman ihmisen kanssa niin ettei mikään muutu. :)

No, miehelläni oli kaksisuuntainen mielialahäiriö ja vielä sitä tyyppiä, että maniat ja masennukset on sekaisin, saattaa olla mania vaikka viikon, sitten pari alavireistä päivää sitten lähtee taas lapasesta. Impulsiivisuutta ja päihteilyä oli ja kotona oli vaikea olla ja rauhoittua. Tuntui, että olin varmaan jo 5-6 vuotta ollut enemmän huoltajana miehelle. Ymmärsin, ymmärsin ja ymmärsin erilaisia tempauksia, vaikeita aikoja jne. No sittenpä kävikin niin, että maniavaiheessa ystäviensä yllytyksessä oli käynyt huonosti kun olivat intoutuneet urheilemaan päihtyneenä ja mieheni löi päänsä, seurauksena lievä aivovamma. Mieheni pystyi jatkamaan töissä, mutta jotenkin siitä käytöksestä tuli vieläkin enemmän epäjohdonmukaista, repivämpää ja miehestä tuli vähän katkerakin. Tää katkeruus tästä päävammasta oli se mikä minuakin alkoi erottaa miehestä ihan tosissaan, kun sai välillä raivokohtauksia mulle.

Jatkuu..

Vierailija
209/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä päivänä sitten miehen kanssa istui meidän sohvallamme eräs naikkonen, kun tulin 2pv työreissusta kotiin. Naisen kasvonpiirteet, näin myöhemmin ajateltuna olivat samantapaiset kuin minulla, mutta nainen oli meikitön, minä meikkaan, lyhyt tukka (mulla tosi pitkä) hän oli joku 150cm kun minä 175cm. Että erojakin oli. Olin hieman naisellisempi versio hänestä vaikka kasvot samantyyliset.

Mies oli 2vko aiemmin tutustunut naiseen baarissa. Olivat viestitelleet, treffailleet, nainen oli juuri ollut yötä meillä. Mieheltäni olisi voinut tällaista toki olettaa, siis että pettäminen on tapahtunut. Mutta nainenpa tarrasi miestäni kaulaan, istui hänen syliinsä ja alkoi sättimään minua, että voisin tässä nyt vaikka sanoa että milloin saan itseni muutettua ulos ja minkälainen suunnitelma minulla on suhteen. :D Nainen kertoi, miten he ovat elämänsä suuri rakkaus ja haluavat jo päästä aloittamaan parisuhteen kunnolla ja olen tiellä. Katsoin miestäni ja mies oli oudon lasittunut. Nainen käyttäytyi minun kotonani aivan kuin se olisi hänen kotinsa ja oli aivan itsestäänselvää että hän oli siellä. :D Todella ylimielinen katse minua kohtaan, puhetyyli, oikein huokaili että vieläkö minä olin tullut töistä tänne asuntoon hoh hoijaa. HÄN tuntee kyllä miehen, on oppinut miten upea loistokas saalis hän on ja tietää hänen parhaansa.

Toisin kuin minä joka olin kasvanut hänen kanssaan aikuiseksi, asunut hänen kanssaan avoliitossa 8 vuotta ja tässä nimenomaisessa talossa, joka oli yhdessä omanlaiseksi tehty 4 vuotta... jossa hän nyt kulki kuin kukko tunkiolla.

No, sain kuitenkin rauhassa muuttaa pois kotoa ja mielelläni lähdinkin. Minulle tuli vielä jonkun verran viestejä puhelimeen fb kautta naiselta, missä haukkui minua siitä, etten ole pitänyt miehestäni hyvää huolta niin hän halusi vaihtaa parempaan. Olen itsekäs, ruma ja ajatellut vain omaa napaani, joten on ihan oma vikani että sain nyt lähdöt. Nainen oli 30 vuotias, eli siis ihan aikuinen. Ilmeisesti mies oli ruokkinut naisen ajatuksia siitä, että näin tosiaankin oli, kun nainen oli siinä käsityksessä että mies on kotona ollut vastuussa kaikesta.

Miehen ja hänen suhteensa kesti 2kk, tämän jälkeen mieheni statukseksi vaihtui sinkku. Taisi naiselle tässä ajassa valjeta että olikin saanut kontolleen mielenterveysongelmaisen ja aivovammaisen miehen. Sitä en tiedä miten mies nykyään pärjää, kun minä huolehdin hänen syömisensä, jääkaapin täytön, siivoamisen ja puhtaat vaatteet lähes aina. Joskus se huolettaa kun mies ja hänestä huolehtiminen oli kuitenkin osa elämääni niin kauan. Mutta en mene takaisin. Tästä on nyt 8kk ja katkoin kaikki välit mieheen kun pääsin muuttamaan ulos asunnosta.

Olen viime aikoina miettinyt pitäisikö mennä terapiaan, kun tuntuu että naisen asenne ja käytös vainoaa minua lähes päivittäin. En ymmärrä miten hän pystyi ja kehtasi.

Vierailija
210/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni petti minua homsuisen ja kovaäänisen sairaanhoitajan kanssa, joka osasi hyvin valehdella miehelleni itsestään monenmoisia asioita.

Tavattuani tämän naisen, totesin mieheni olleen oikeassa. Ei siis ihme, että mies tekikin kaikkensa päästäkseen tästä naisesta eroon.

211/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräänä päivänä sitten miehen kanssa istui meidän sohvallamme eräs naikkonen, kun tulin 2pv työreissusta kotiin. Naisen kasvonpiirteet, näin myöhemmin ajateltuna olivat samantapaiset kuin minulla, mutta nainen oli meikitön, minä meikkaan, lyhyt tukka (mulla tosi pitkä) hän oli joku 150cm kun minä 175cm. Että erojakin oli. Olin hieman naisellisempi versio hänestä vaikka kasvot samantyyliset.

Mies oli 2vko aiemmin tutustunut naiseen baarissa. Olivat viestitelleet, treffailleet, nainen oli juuri ollut yötä meillä. Mieheltäni olisi voinut tällaista toki olettaa, siis että pettäminen on tapahtunut. Mutta nainenpa tarrasi miestäni kaulaan, istui hänen syliinsä ja alkoi sättimään minua, että voisin tässä nyt vaikka sanoa että milloin saan itseni muutettua ulos ja minkälainen suunnitelma minulla on suhteen. :D Nainen kertoi, miten he ovat elämänsä suuri rakkaus ja haluavat jo päästä aloittamaan parisuhteen kunnolla ja olen tiellä. Katsoin miestäni ja mies oli oudon lasittunut. Nainen käyttäytyi minun kotonani aivan kuin se olisi hänen kotinsa ja oli aivan itsestäänselvää että hän oli siellä. :D Todella ylimielinen katse minua kohtaan, puhetyyli, oikein huokaili että vieläkö minä olin tullut töistä tänne asuntoon hoh hoijaa. HÄN tuntee kyllä miehen, on oppinut miten upea loistokas saalis hän on ja tietää hänen parhaansa.

Toisin kuin minä joka olin kasvanut hänen kanssaan aikuiseksi, asunut hänen kanssaan avoliitossa 8 vuotta ja tässä nimenomaisessa talossa, joka oli yhdessä omanlaiseksi tehty 4 vuotta... jossa hän nyt kulki kuin kukko tunkiolla.

No, sain kuitenkin rauhassa muuttaa pois kotoa ja mielelläni lähdinkin. Minulle tuli vielä jonkun verran viestejä puhelimeen fb kautta naiselta, missä haukkui minua siitä, etten ole pitänyt miehestäni hyvää huolta niin hän halusi vaihtaa parempaan. Olen itsekäs, ruma ja ajatellut vain omaa napaani, joten on ihan oma vikani että sain nyt lähdöt. Nainen oli 30 vuotias, eli siis ihan aikuinen. Ilmeisesti mies oli ruokkinut naisen ajatuksia siitä, että näin tosiaankin oli, kun nainen oli siinä käsityksessä että mies on kotona ollut vastuussa kaikesta.

Miehen ja hänen suhteensa kesti 2kk, tämän jälkeen mieheni statukseksi vaihtui sinkku. Taisi naiselle tässä ajassa valjeta että olikin saanut kontolleen mielenterveysongelmaisen ja aivovammaisen miehen. Sitä en tiedä miten mies nykyään pärjää, kun minä huolehdin hänen syömisensä, jääkaapin täytön, siivoamisen ja puhtaat vaatteet lähes aina. Joskus se huolettaa kun mies ja hänestä huolehtiminen oli kuitenkin osa elämääni niin kauan. Mutta en mene takaisin. Tästä on nyt 8kk ja katkoin kaikki välit mieheen kun pääsin muuttamaan ulos asunnosta.

Olen viime aikoina miettinyt pitäisikö mennä terapiaan, kun tuntuu että naisen asenne ja käytös vainoaa minua lähes päivittäin. En ymmärrä miten hän pystyi ja kehtasi.

Ajattele niin, että tavallaan tuo nainen oli enkeli valepuvussa. Hänen avullaan pääsit miehestä eroon. Olit muuttunut omaishoitajaksi, ja tilanne olisi vain pahentunut ajan myötä. Nyt sinun ei tarvinnut tehdä vaikeaa päätöstä, vaan homma hoitui kätevästi näin.

Saithan taloudellisesti sen, mitä sinulle kuuluikin? Eli osuus asunnosta jne?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
212/234 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ihan terveeltä kuulosta tuo nainenkaan, tuohan on aivan poikkeavaa käytöstä. Jos naisen käytös noin paljon vaivaa, käy ihmeessä juttelemassa asiasta jonkun ammattilaisen kanssa, niin saat vähän perspektiiviä asiaan.

Vierailija
213/234 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein se on vaan niin, että mies kaipaa vaihtelua. Jos kotona on hoidettu, hoikka, tyylikäs blondi, mies pettää pullean homsuisen tummaverikön kanssa. Kukaan ei tätä ymmärrä, mutta mies itse tietää. Tai jos vaimo on takakireä, häntä petetään jonkun rempseän, nauravaisen kanssa, jos taas vähän yksinkertainen aikaansa seuraamaton hömppäsarjojen tuijottaja, piinkova älykäs liikenainen voi kiinnostaa. Jos vaimo äidillinen, perheelleen omistautua, uraorientoinunut vela-nainen on miehen kiinnostuksen kohteena jne. Näin se on mennyt omassa tuttavapiirissäni.

Tuskinpa tiedät tuttavapiirisi pettämisasioista paljon mitään. Mies antoi itse sellaisen selityksen että hänen saamansa huomio hiveli mutta ei ollut edes ihastunut tähän naiseen. Muutenkin nainen oli kaikkea muuta kuin sellainen nainen josta mies olisi normaalisti kiinnostunut. Meidän suhteessa ei ollut mitään vikaa mies itse sanoi näin terapiassa ja ihan alun perinkin. Ruuhkavuodet ja huomion saaminen syynä. Oli hyvin katuvainen ja epätoivoinen. Tuskinpa olisin muuten anteeksi antanutkaan.

Minulla oli suhde juuri tuollaiseen mieheen. Vannoi rakkauttaan ja oli löytänyt sen oikean minusta. Lasten takia pysynyt rakkaudettomassa avioliitossa vuosia. ja selitteli, ettei ole mitään tunteita vaimoa kohtaan. Vaimon lähentely yrityksen kuulemma yökötti. Mutta vaimolle kiinni jäätyään, selitti vaimolle juuri noin. Ei ollut muka tunteita, eikä tiennyt miksi petti. Aneli anteeksi ja tyhmä vaimo uskoi kaiken. Tyhmä olin itsekin. Mutta nyt tunnistan jo patologisen valehtelijan.

Tätä asiaa jaksan aina ihmetellä, että minkä ihmeen takia ihan oikeasti te varattuihin sekaantuvat uskotte aivan kaiken mitä mies liitostaan selittää ? Miksi ? Kun te ette voi tietää sitä totuutta, ette millään, ellette sitten ole jo valmiiksi myös sen petetyn puolison ystäviä. Teillä on vain sen miehen sana. Uskomatonta sinisilmäisyyttä, mutta eipä sitä järki paljoa päätä pakota muutenkaan sellaisella ihmisellä, joka tietentahtoen haluaa lähteä mukaan perheenrikkomisiin. Kyllä se suoraselkäinen nainenkin sanoo ihan suoraan sille ihastukselleen, että katkaisepa ensin vanha suhteesi ennekuin aletaan uutta. Niin typeriä molemmat, ei voi muuta sanoa. Mikä ylipäätään saa teidät uskomaan, että mies joka oikeasti voi pettää puolisoaan ja jättää toisen vuoksi osaamatta hoitaa eroa kunnolla, muuttuu uuden suhteen myötä täydellisen moraalin omaavaksi ? Tarkoitan siis nyt näitä, jotka haluavat sen varatun itselleen kokonaan, en pelkkää seksisuhdetta hakevia.

Ja pettämisen paljastuttua vaimot uskovat kaiken, kun mies silmääkään räpäyttämättä kertoo kuinka se toinen nainen oli ruma, ällöttävä, ei yhtää hänen tyyppiä, tyhmä, epäkiinnostava, virhe, ja mitä vielä. Miten ihmeessä tämä nainen sitten kelpasi miehelle alun perinkään, jos oli kerta niin typerä ja ällöttävä? Eikö vaimoilla säteile sen vertaa, että tunnistaisi tällaisen valehtelijan?

Ihan uskomatonta sinisilmäisyyttä puolin ja toisin. Ja pettäjä jatkaa tyytyväisenä elämäänsä, kun pääsi uittamaan munaansa vieraassa naisessa ja sai sitten palata kotiin tutun turvallisen kodinhengettären luo.

No, mä olinkin tän vaimon ystävä. Vanha tuttu, ennemmin ehkä..

Tiesin heidän avioliitto ongelmat ja ystävystyin miehen kanssa oikeastaan ensin. Kumpikin puhui erosta ja eivät olleet onnellisia. En mennyt mitenkään väliin kuitenkaan. Ja välttelin vaimoa kun suhde mieheen alkoi.

Vierailija
214/234 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
215/234 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressukka humanisti joka oli sotkenut oman suhteensa. Päätti hämmentää meidänkin. Pisteet siitä että onnistui jossakin.

Ilmeisesti rakkaus ei ollutkaan kovin pitkää sorttia...

Vierailija
216/234 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös!

Vierailija
217/234 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
218/234 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä petti meidän seinänaapurin kanssa. Oikeastaan niitä oli 3 naista. Äiti ja 2 tytärtä. Ensin kävi äidin läpi ja sitten molemmat tyttäret läpi tosin eri kerroilla. Hieno perhe naapurissa ja moraalikäsityskin kummallinen ja hienosti kasvatettu tyttäret. Kaikki on kyllä kauniita ja pitävät huolta itsestä, mutta silti. En oikeastaan osannut olla edes vihainen, kun päivittelin mielessäni että miten äiti ja tyttäret on saman miehen alla.

Vierailija
219/234 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen Kirsi Lahdesta. Tummat hiukset.

Vierailija
220/234 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä petti meidän seinänaapurin kanssa. Oikeastaan niitä oli 3 naista. Äiti ja 2 tytärtä. Ensin kävi äidin läpi ja sitten molemmat tyttäret läpi tosin eri kerroilla. Hieno perhe naapurissa ja moraalikäsityskin kummallinen ja hienosti kasvatettu tyttäret. Kaikki on kyllä kauniita ja pitävät huolta itsestä, mutta silti. En oikeastaan osannut olla edes vihainen, kun päivittelin mielessäni että miten äiti ja tyttäret on saman miehen alla.

HUH, jo on löyhämoraalista väkeä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan