Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli nainen tai mies, jonka kanssa puolisosi petti?

Vierailija
03.04.2019 |

?

Kommentit (234)

Vierailija
121/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ruma, että en voi kuin ihmetellä valintaa...  No, heltisihän häneltä "aamumiehelle" kahvittelun merkeissä myös lämmintä sympatiaa, ja kosketukset jäivät kuulema tuntumaan iholle pitkäksi aikaa miehen lähdettyä töihin.... Mies kyllä kärähti tästä touhusta aika nopeasti ja hänestä tui ex, ei nimittäin ollut ensimmäinen sivubisnes.

Vierailija
122/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuorempi ja hoikempi. Kuuluivat samaan mersästysporukkaan. Olivat käyneet kahdestaan lapissa vaelluksilla vuoden ajan ennen kuin sain tietää. En todellakaan osannut arvata mitään. Pidin naista jonkinlaisena erakkona mutta ilmeisesti olin väärässä. Menivät naimisiin melkein heti kun jätin miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuorempi, lapseton, hyväkroppainen ja perusnätti.

Mies siis luennoi yliopistolla ja iski kurssillaan olleen opiskelijatytön baarireissulla.

Vierailija
124/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alainen, nuorempi, seuraava linjassa eli paljon yhteisiä kokouksia, matkoja jne. Blondi, isompi tissinen ja parempi perseinen ilmeisesti. Kuulemma iloinen ja rempseä: meillä kuulemma oli ”hankalaa juuri sillon”. Tunsin aiemmin itsekin, yritin uskoa hyvää hänestä ja luotin miehen ”arvioon”, vaikka koko työyhteisö piti täysin sutturana mutta niin sen vain sai omakohtaisesti kokea todeksi.

Opin, ettei ensivaikutelma ei koskaan petä.

Vierailija
125/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija petti suht tavallisen näköisen miehen kanssa, mutta luonteeltaan sosiaalinen ja hauska naistennaurattaja, jolla aina naisia riittänyt. (Tiedän tämän tyypin nuoruusajoilta, kavereita emme ole koskaan olleet) muutaman vuoden itseä vanhempi.

Vierailija
126/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua 10 vuotta vanhemman lihavan tupakoivan naisen kanssa.

Minua hiukan nuoremman pyöreähkön lapsekkaan näköisen naisen kanssa.

Suunnilleen kanssani saman ikäisen, tavallisen naisen kanssa.

Minua vanhemman söpön ja herttaisen naisen kanssa.

Minua nuoremman epävarmanoloisen naisen kanssa.

Jonkun virolaisen naisen kanssa.

En edes tiedä kaikkia. Jotenkin tästäkin olen päässyt oli, jopa naurattaa koko asia. Minulla on uusi puoliso ja uusi parempi elämä.

Vierailija
127/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen parhaan ystäväni.

Vierailija
128/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työkaveri sairaalassa. Vähän yksinkertaisen oloinen hepsankekka, joka päivittää jatkuvasti sellaisia poseerauskuvia, joissa hivelee omia kasvojaan ja muita kuviaan someen. 15 vuotta nuorempi, monta lasta, juuri eronnut. Ero tuli ja mies jäi yksin. Tosin ei ollut ensimmäinen pettäminen, joten annoin pas..an mennä vihdoin.

Vierailija
129/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mukaan oli huono sängyssä ja uskon kyllä sen. Kylmän oloinen.

No siis hei totta kai se oli huono sängyssä (miehen mukaan). Ja totta kai sinä uskot sen. :'DDD

Vierailija
130/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lapsien lastentarhanopettaja. Nuori ja kaunis.

2. Oman nuoremman siskoni kanssa. Samannäköinen kuin minä, mutta 8 vuotta nuorempi.

3. Sitten se perinteinen työkaveri eli nuori harjoittelija tyttö.

4. Crossfit ryhmästä olevan naisen kanssa. Näyttää huippu-urheilijalta ja korkeasti koulutettu. Pannut muitakin

Vielä ollaan yhdessä, koska olen kotiäiti ja mieheni on erittäin varakas

Vierailija
131/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-menestyvä uranainen,jonka kiinnostus hiveli exän itsetuntoa.Exän mukaan oli käynyt kiinni liiveihin ja se oli menoa.Ko naisella aviomies ja neljä lasta.Koulutukseltaan pappi,mutta poliitiikkaan liittyvissä hommissa.Exää 6-7v vanhempi.Ulkonäöltään vähän pyylevä ja hompsuisen näköinen ainakin arki-tyylissään.Sanoisin,että keski-ikäinen perustantta,josta näkee,että ollut nuorena kaunis.

Blondi pyrkyri,joka ei ole muutenkaan tarkka tavarastaan.Saalistaa rikkaita miehiä,vapaita ja varattuja.Exän kollega järjesti mökkireissulle,jolle en itse osallistunut.Jonkinlainen viestittely-salasuhde jatkui ja kyseinen blondi oli myös yötä kotonamme kun olin matkalla.Kaunis ulkoisesti ja ihan tyylikäs.

Nuorempi blondi avustaja/sihteerikkö eduskunnan pikkujouluista.Vähän hompsuinen ja pullukka.Tyyli Vero Modaa ja HM.Jäi viestittelemään exän perään kunnes löysi uuden tarketin.

Neljäs exän läheinen työkaveri.Rumakasvoinen harmaa hiirulainen.Tässä vaiheessa nostin kytkintä.Tämä ja ex ovat edelleen yhdessä.Nykyisin naimisissa.

Erosimme exän kanssa 2013.

Kuulostaa ihan H. Lampelan suhdehistorialta,.

Vierailija
132/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen yksinhuoltaja. Kaunis. Ihan mieheni tyyppiä.

Vierailija
133/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän. 

Ei tämä toinen nainen tai mieskään ole ollut viaton. 

Vierailija
134/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein se on vaan niin, että mies kaipaa vaihtelua. Jos kotona on hoidettu, hoikka, tyylikäs blondi, mies pettää pullean homsuisen tummaverikön kanssa. Kukaan ei tätä ymmärrä, mutta mies itse tietää. Tai jos vaimo on takakireä, häntä petetään jonkun rempseän, nauravaisen kanssa, jos taas vähän yksinkertainen aikaansa seuraamaton hömppäsarjojen tuijottaja, piinkova älykäs liikenainen voi kiinnostaa. Jos vaimo äidillinen, perheelleen omistautua, uraorientoinunut vela-nainen on miehen kiinnostuksen kohteena jne. Näin se on mennyt omassa tuttavapiirissäni.

Tuskinpa tiedät tuttavapiirisi pettämisasioista paljon mitään. Mies antoi itse sellaisen selityksen että hänen saamansa huomio hiveli mutta ei ollut edes ihastunut tähän naiseen. Muutenkin nainen oli kaikkea muuta kuin sellainen nainen josta mies olisi normaalisti kiinnostunut. Meidän suhteessa ei ollut mitään vikaa mies itse sanoi näin terapiassa ja ihan alun perinkin. Ruuhkavuodet ja huomion saaminen syynä. Oli hyvin katuvainen ja epätoivoinen. Tuskinpa olisin muuten anteeksi antanutkaan.

Minulla oli suhde juuri tuollaiseen mieheen. Vannoi rakkauttaan ja oli löytänyt sen oikean minusta. Lasten takia pysynyt rakkaudettomassa avioliitossa vuosia. ja selitteli, ettei ole mitään tunteita vaimoa kohtaan. Vaimon lähentely yrityksen kuulemma yökötti. Mutta vaimolle kiinni jäätyään, selitti vaimolle juuri noin. Ei ollut muka tunteita, eikä tiennyt miksi petti. Aneli anteeksi ja tyhmä vaimo uskoi kaiken. Tyhmä olin itsekin. Mutta nyt tunnistan jo patologisen valehtelijan.

Vierailija
135/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen muuttanut thaimaalainen prostituoitu, joka jatkoi prostituutiota myös Suomessa. Mies pani ilman kumia meitä molempia samalla kun itse olin äitiyslomalla ja imetin nuorimmaistamme.

Vierailija
136/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tuolloin hoikka, siro ja kivannäköinen 30+ punapää (luonnollinen väri) joka rakasti hyvää seksiä.

Mieheni oli aina hehkuttanut ruotsalaistyyppistä pitkäraajaista ja isorintaista blondia. Petti sitten pienen, pyöreän, tumman  nelikymppisen naisen kanssa. Erosimme ja ovat edelleen yhdessä, lasten puheiden mukaan ei hirveän onnellisina  mutta kuitenkin. Nöyrempi tuo nainen varmaan oli kuin minä, muuta en keksi

Vierailija
137/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein se on vaan niin, että mies kaipaa vaihtelua. Jos kotona on hoidettu, hoikka, tyylikäs blondi, mies pettää pullean homsuisen tummaverikön kanssa. Kukaan ei tätä ymmärrä, mutta mies itse tietää. Tai jos vaimo on takakireä, häntä petetään jonkun rempseän, nauravaisen kanssa, jos taas vähän yksinkertainen aikaansa seuraamaton hömppäsarjojen tuijottaja, piinkova älykäs liikenainen voi kiinnostaa. Jos vaimo äidillinen, perheelleen omistautua, uraorientoinunut vela-nainen on miehen kiinnostuksen kohteena jne. Näin se on mennyt omassa tuttavapiirissäni.

Tuskinpa tiedät tuttavapiirisi pettämisasioista paljon mitään. Mies antoi itse sellaisen selityksen että hänen saamansa huomio hiveli mutta ei ollut edes ihastunut tähän naiseen. Muutenkin nainen oli kaikkea muuta kuin sellainen nainen josta mies olisi normaalisti kiinnostunut. Meidän suhteessa ei ollut mitään vikaa mies itse sanoi näin terapiassa ja ihan alun perinkin. Ruuhkavuodet ja huomion saaminen syynä. Oli hyvin katuvainen ja epätoivoinen. Tuskinpa olisin muuten anteeksi antanutkaan.

Minulla oli suhde juuri tuollaiseen mieheen. Vannoi rakkauttaan ja oli löytänyt sen oikean minusta. Lasten takia pysynyt rakkaudettomassa avioliitossa vuosia. ja selitteli, ettei ole mitään tunteita vaimoa kohtaan. Vaimon lähentely yrityksen kuulemma yökötti. Mutta vaimolle kiinni jäätyään, selitti vaimolle juuri noin. Ei ollut muka tunteita, eikä tiennyt miksi petti. Aneli anteeksi ja tyhmä vaimo uskoi kaiken. Tyhmä olin itsekin. Mutta nyt tunnistan jo patologisen valehtelijan.

Tätä asiaa jaksan aina ihmetellä, että minkä ihmeen takia ihan oikeasti te varattuihin sekaantuvat uskotte aivan kaiken mitä mies liitostaan selittää ? Miksi ? Kun te ette voi tietää sitä totuutta, ette millään, ellette sitten ole jo valmiiksi myös sen petetyn puolison ystäviä. Teillä on vain sen miehen sana. Uskomatonta sinisilmäisyyttä, mutta eipä sitä järki paljoa päätä pakota muutenkaan sellaisella ihmisellä, joka tietentahtoen haluaa lähteä mukaan perheenrikkomisiin. Kyllä se suoraselkäinen nainenkin sanoo ihan suoraan sille ihastukselleen, että katkaisepa ensin vanha suhteesi ennekuin aletaan uutta. Niin typeriä molemmat, ei voi muuta sanoa. Mikä ylipäätään saa teidät uskomaan, että mies joka oikeasti voi pettää puolisoaan ja jättää toisen vuoksi osaamatta hoitaa eroa kunnolla, muuttuu uuden suhteen myötä täydellisen moraalin omaavaksi ? Tarkoitan siis nyt näitä, jotka haluavat sen varatun itselleen kokonaan, en pelkkää seksisuhdetta hakevia.

Vierailija
138/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimo petti yhteisen tuttavan kanssa. Mies oli vähän niin kuin kaveri. Exäni ja miehen vaimo olivat myös kavereita.

Pidin miestä fiksuna ja reiluna. Mutta eipä ollut. Valehteli molemmille naisille ja pyöritti kuviota aika härskisti.

Toisaalta ajatellen jos itsellä olisi semmonen vaimo kuin hänellä niin pettäisin itsekin.

Vierailija
139/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 1. Rakennuskaupan myyjä, jossa mieheni pyöri omakotirakentamisen aikana. Tämän naisen työkaverit ottivat yhteyttä seurattuaan touhuilua lautakasojen välissä.

Nro 2. Poikien saunaillan aikana löytynyt hoito.

Nro 3. Viroon suuntautuneen motocross kilpailun aikana löytynyt ruusu, joka lähetteli lautta aikatauluja

vielä pitkään miehelleni.

Nro 4.  Poikien lapin laskettelureissun aikana bongattu nainen, jonka mukaan mieheni onneksi lähti.

Tämä nainen aloitti entisen perheen kiusaamisen välittömästi, ilmeisesti tavoitteena rikkoa välit

lapsiin ja siinä onnistuikin hyvin. Oli muuten jo ennen eroa paksuna. Onnea heille!

Tämä opiksi kaikille. Nämä tyypit ei koskaan muutu eikä heillä ole omaatuntoa, tämäkin pettäminen oli minun aiheuttama.

Vierailija
140/234 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tyttöystävä petti 2 kertaa vuoden välein exänsä kanssa, Rockabilly-look, jenkkiauto jne. Syytä pettämiseen en ymmärrä kun tuo sama exä oli pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti koko sen ajan kun ne oli seurustellut. Jotain siinä miehessä taisi olla mikä veti puoleensa. 

Toinen mies oli sellainen hintelä perusnörtti (meidän yhteinen kaveri), niillä oli vajaan puolen vuoden salasuhde kunnes jäi kiinni ja me erottiin. Kai se huomio ja jännitys tuntui kivalta. Oltiin 25v kun erottiin.

Toinen tyttöystävä oli raahannut kotiin jonkun random baari-tyypin, ei tietoa millainen oli.

Jätti minut sitten vuoden jälkeen kun löysi itselleen narsistin joka alussa oli täydellinen / sielunkumppani ja muutaman kuukauden jälkeen rupesi kohtelemaan mun eksää kun kasaa paskaa. En ottanut takaisin.

Kolmas tyttöystävä jäi kiinni kun tulin aikaisemmin kotiin töistä, oli panemassa meidän sängyssä. Aika perustyyppi.

Erikoista kyllä, että kolmannen kohdalla ei tuntunut ihan niin pahalta. Ehkä tohonkin tottuu.

Ja pelkästään miehet on sikoja...? Tiedän miltä susta tuntuu. 3 pettävää naista on munkin kohdalle osunut. Enää ei tunnu miltään, mutta ei kyllä osaa luottaakaan naisiin. Kaikki ne on samanlaisia. Onhan se tutkittu, että miehissä on enempi ääripäitä, mutta naiset mahtuu pienempään "kiilaan". Joo, on havaittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi