Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli nainen tai mies, jonka kanssa puolisosi petti?

Vierailija
03.04.2019 |

?

Kommentit (234)

Vierailija
81/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uskotteli useamman vuoden minulle, että oli ystäväni. Nai mieheni kanssa monta kuukautta salaa selkäni takana, ennenkuin jäivät kiinni. Sen jälkeen mitätöi ystävyyttämme kaikille. Yht'äkkiä olimmekin tuttavia? Ovatko he jotenkin heikkolahjaisia, kun ihmettelevät kaikille, etten halua olla tekemisissä, enkä jousta missään. En aio olla tekemisissä kummankaan kanssa.

Vierailija
82/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnan jakorasia, viinaan menevä puburuusu joka etsi itselleen ja pennuilleen elättäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen parturinsa: komea ja hoikka nuori kundi, jolla tiukat farkut. No, onneksi löysi itsensä eikä jäänyt kanssani elämään valheessa.

Vierailija
84/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, josta mieheni jäi kiinni, oli niin upea pisamainen blondi. Iloinen, ystävällinen, rempseä, hauska. Pienikokoinen ja hoikka. Huoliteltu, mutta silti niin vaivattoman näköinen. Minä jopa tutustuin häneen sen jälkeen, kun pettäminen selvisi. Nähtiin ja puhuttiin kaikki asiat läpi, kun mieheni oli pahimman luokan valehtelija, eikä myöntänyt edes siinä vaiheessa kun olin jo nähnyt todisteet ja kaikki.

Vaikkei mitään kaunoja jäänytkään minun ja naisen välille, oli pakko katkaista välit häneen, koska aloin verrata itseäni jatkuvasti häneen ja yritin epätoivoisesti olla kuin hän: samannäköinen, omata samat arvot, yritin jopa muuttaa luonnettani "coolimmaksi". Menetin melkein mielenterveyteni tässä puuhassa.

Tällä naisella on nykyään puolisonaan rikas ja komea maanomistaja-yrittäjä. Itse sinnittelen saman miehen kanssa, saatiin myöhemmin jopa lapsi ja yritän nyt pyörittää arkea ja pysyä edes jotenkin järjissäni kaiken tämän jälkeen. Toisinaan mietin, olisinko tehnyt viisaammin jos olisin jättänyt tämän pettävän p*skan ja etsinyt jotain parempaa.

Ja kyllä, kaiken tämän myöntäminen on kuin etikkaa nieleskelisi. Alapeukuttakaa vaan tyhmää pettäjään tyytyjää.

Jos sinä et selviä, niin sitten ei kukaan.

Osaat jäsennellä tunteitasi, ja katsot totuutta silmiin.

Nyt sinun pitää kysyä itseltäsi mitä tulevaisuudelta haluat?

Se että ”tyydyit” pettäjän on hyvin ymmärrettävää, tunteet, rakkaus, toiveet yhteisestä tulevaisuudesta, pelko yksinäisyydestä, kaikki velloo ja kuohuu, ei siinä ole mitään alapeukettavaa.

Aseta itsellesi päämääräksi, että sinun pitää tuntea olosi onnelliseksi, ja mieti miten sen saavutat. Mieti mitä saat JS jätät miehesi, mieti talous ja se että pärjäätkö yksin, jos sattuu ettei uutta kumppania löydy.

Ja jos mies edelleen pettää, lähde heti!

Vierailija
85/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole varsinaisesti pettänyt (vielä...), mutta suuteli työpaikan pikkujouluissa toista naista ja olivat sen jälkeen käyneet vielä kahvillakin. Tämä nainen on 25 v eli reilusti minua nuorempi (olen 43 v, mies on 45 v). Katsoin kuvaa tästä naikkosesta ja onhan se kaunis. Aika erilainen kuin minä, itsestäni on sanottu että olen sievä ja persoonallinen ja tämä on sellainen supernaisellinen, pitkähiuksinen ja aika muodokas. Kyllä te tiedätte kyseisen ihmistyypin. Luonteesta en tiedä mitään, mutta jos hiprakassa pussaillaan varattuja miehiä niin tuskin hän mikään hirveän herttainen on. 

Miten sait tietää? Ja mitä aiot tehdä?

Samalla työpaikalla on meidän yhteisiä ystäviä, joista yksi sitten kertoi minulle mitä oli nähnyt pikkujouluissa. Kahvittelusta mies kertoi itse, siis mainitsi vaan että oli käynyt kahvilla tämän kyseisen työkaverin kanssa. Ihan "kaveripohjalta" kuulemma. (Ja pikkujouluista hän ei tietenkään puhunut sanallakaan.) Enkä todellakaan tiedä mitä aion tässä tehdä, masentaa ja olo on aivan lannistunut. /55

Kannattaa ottaa asia puheeksi ja mennä sitä ennen johku jutteleen asiasta, siis terapiaan. Saattaa olla, että suhde on jo meneillään, vaikka mies muuta väittäisi.

Juu, tässä on vähän tilanne päällä ja paljon epävarmuutta ilmassa. Täällä on aiheesta ihan oma ketjukin:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3432534/nainen-mita-tekisit-jos-miehesi…

Vierailija
86/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan hengessä se oli tietenkin sugardaddy / miljonäärikiekkoilija.

Vierailija
87/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi neiti, jota mies oli silmäillyt jo edellisen tyttöystävänsäkin aikoihin. Silmät kirkkaana väitti, ettei ole mitään, eihän heidän juttunsa voisi toimia, mutta niin vaan lemppasi minut ja heti mystisesti olikin jo neiti käsipuolessa.

En tiedä mitä kuuluu nykyään. En pidä mitään kontaktia exiin. Se on ulos lopullisesti. 

Vierailija
88/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v raskaana olevaa naista avomies petti 15v vanhemman, miestäkin muutaman vuoden vanhemman, isorintaisen pyöreähkön blondin kahden lapsen äidin kanssa, moneen kertaan.

Kolmekymppistä nättiä tummaa pyöreää kampaajaa aviomies petti vastaavannäköisen mutta vaalean kanssa.

50v simpsakkaa tumman lyhyen tukan omaavaa kampaajaa samanikäinen aviomies petti 15v nuoremman isorintaisen ja muutenkin pyöreämmän luonnonkiharablondin kanssa.

"Kananpersetukkaista" tummaa hiukan pyöreähköä, perusnättiä lähihoitajaa aviomies petti isokokoisemman, vaalean puolipitkähiuksisen povipommin kanssa, useasti.

Tässä joitain läheltä nähtyjä tapauksia.

Vierailija
89/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt, nuuskamuikkuisen näköinen, matalasti koulutettu neljän lapsen yksinhuoltaja. Miehen mielestä maailman hirvein virhe ja kyllä mäkin olin aika järkyttynyt nimenomaan siitä naisvalinnasta. Olis ollut jotenkin helpompi ymmärtää jos olis ollut joku kaunis tai seksikäs nainen.

Hahah, ai kamala! Anteeksi, näille asioille ei varmaan saisi nauraa mutta minua huvitti aivan hirveästi ajatus siitä että yhdessä kauhistelette että kuinkas nyt tuommoinen akkeli :D

(Ja tosiaan itseänikin on petetty, toivottavasti et loukkaantunut. Huumori auttaa, vaikka sitten hiilenmusta sellainen.)

Minua ei petetty, ero tuli muista syistä, mutta vähän samaa on tunteissa, kun tiesin keiden kanssa mieheni pyöri eromme jälkeen. Ajattelin, että olenko minä tosiaan noin surkea luuska, koska mieheni oli minut valinnut.

No minulle kävi hyvin ja exäni tuhosi elämänsä niitten pubiruusujen kanssa.

Ennen kuolemaansa exäni kertoi, että hänen elämänsä suurin pettymys oli eromme ja hänen itsekunnioituksensa meni vessasta alas saman tien.

Eli minä luulin, että kaikki oli hänelle helppoa, mutta hän vain pakeni elämänsä kurjuutta luuskien syliin.

Kepeät mullat toivon exälleni, lupasin hänelle ennen hänen kuolemaansa, että yhteiset lapsemme ovat elämässäni etusijalla niin kauan kuin elän, sen lupauksen olen pitänyt viimeiset 30 vuotta ja aion pitää loppuun saakka.

Vierailija
90/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas työkaverit aika yleisiä, kenen kanssa etenkin miehet pettää. Mistähän johtuu? Helppoa ja vaikea jäädä kiinni?

Vierailija
91/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tyttöystävä petti 2 kertaa vuoden välein exänsä kanssa, Rockabilly-look, jenkkiauto jne. Syytä pettämiseen en ymmärrä kun tuo sama exä oli pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti koko sen ajan kun ne oli seurustellut. Jotain siinä miehessä taisi olla mikä veti puoleensa. 

Toinen mies oli sellainen hintelä perusnörtti (meidän yhteinen kaveri), niillä oli vajaan puolen vuoden salasuhde kunnes jäi kiinni ja me erottiin. Kai se huomio ja jännitys tuntui kivalta. Oltiin 25v kun erottiin.

Toinen tyttöystävä oli raahannut kotiin jonkun random baari-tyypin, ei tietoa millainen oli.

Jätti minut sitten vuoden jälkeen kun löysi itselleen narsistin joka alussa oli täydellinen / sielunkumppani ja muutaman kuukauden jälkeen rupesi kohtelemaan mun eksää kun kasaa paskaa. En ottanut takaisin.

Kolmas tyttöystävä jäi kiinni kun tulin aikaisemmin kotiin töistä, oli panemassa meidän sängyssä. Aika perustyyppi.

Erikoista kyllä, että kolmannen kohdalla ei tuntunut ihan niin pahalta. Ehkä tohonkin tottuu.

Aisurit varmaan tottuu, mutta ei ne miehet joilla on edes hitunen itsekunnioitusta.

En siis hyväksynyt tätä, jos sitä tarkoitat? Aisurithan saa kicksejä siitä kun joku toinen mies panee sen vaimoa

Vierailija
92/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta minua nuorempi. Oli eron partaalla miehensä kanssa ja luulen, että se oli suurin syy että lähti pettämään mieheni kanssa. Ei uskaltanut lähteä suhteesta muuta kuin pettämisen kautta. Luuli ilmeisesti saavansa miehestäni uuden miehen mutta näin ei käynytkään. Oli kuulemma ihan paniikissa kun jäikin yksin. Tämän kuulin yhteisen tutun kautta. Vähän sellainen säälittävä tapaus. Luulee toki itse olevansa taivaanlahja miehille.

Tuo säälittäväksi tapaukseksi kuvailu oli vähän...

Vierailija
93/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan jakorasia. Sosiaalinen blondi, jolla useita lapsia useammalle miehelle ja koko ajan flirtti päällä. Huomionhakuinen ja laskelmoiva. Työpaikalla pyöritti useampaa ikäistään miestä vuorollaan. Vaihtoi työpaikkaa sitten, mutta tuli uudelleen takaisin ja on edennyt reittä pitkin. Mieheni mukaan oli huono sängyssä ja uskon kyllä sen. Kylmän oloinen.

Vierailija
94/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan jakorasia. Sosiaalinen blondi, jolla useita lapsia useammalle miehelle ja koko ajan flirtti päällä. Huomionhakuinen ja laskelmoiva. Työpaikalla pyöritti useampaa ikäistään miestä vuorollaan. Vaihtoi työpaikkaa sitten, mutta tuli uudelleen takaisin ja on edennyt reittä pitkin. Mieheni mukaan oli huono sängyssä ja uskon kyllä sen. Kylmän oloinen.

Taidetaan sit tuntea sama tyyppi. M...?

Vierailija
95/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni petti työkaverinsa kanssa, vaikka on väittänyt, että fyysisesti niin henkinen yhteys heillä on ollut erittäin vahva ja mieheni ainakin rakastunut tähän työkaveriinsa. Molemmat olivat päiväkodissa töissä. Työkaveri oli minua ja miestä muutaman vuoden nuorempi, perusnätti, menevä ja ilmeisesti raikas tapaus. Omassa liitossamme oli kriisi siihen aikaan ja mies pakeni sitä ymmärtävän työkaverin luo, perheellinen hänkin. Kriisistä selvisimme sillä hetkellä, mutta erosimme kuitenkin muutama vuosi tapahtuneen jälkeen. Kriisi jollain tapaa kirkasti molemmille suhteemme tilan ja sen, mitä haluamme.

96/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni petti työkaverinsa kanssa, vaikka on väittänyt, että EI fyysisesti niin henkinen yhteys heillä on ollut erittäin vahva ja mieheni ainakin rakastunut tähän työkaveriinsa. Molemmat olivat päiväkodissa töissä. Työkaveri oli minua ja miestä muutaman vuoden nuorempi, perusnätti, menevä ja ilmeisesti raikas tapaus. Omassa liitossamme oli kriisi siihen aikaan ja mies pakeni sitä ymmärtävän työkaverin luo, perheellinen hänkin. Kriisistä selvisimme sillä hetkellä, mutta erosimme kuitenkin muutama vuosi tapahtuneen jälkeen. Kriisi jollain tapaa kirkasti molemmille suhteemme tilan ja sen, mitä haluamme

-Tämän viestin kirjoittaja

Vierailija
97/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuusulalainen, Lapista kotoisin oleva päivähoidosta vastaata henkilö.

Vierailija
98/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastemme jalkapallovalmentaja :(

Helsingissä?

Vierailija
99/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin yh-äiti, minua vähintään 10-15 vuotta vanhempi. Flirttaileva tummaverikkö. Ei kuulemma ollut karvoja p--ssa joten pystyi nuolemaan, toisin kuin minua koskaan.

Toinen tapaus oli karaokebaarista isketty leskirouva, hänkin selvästi vanhempi jopa miestäni, joka on reilusti minua vanhempi. En tiedä minkä näköinen, muuta kuin "ikäisekseen hyvässä kunnossa". Ja että vähän lepäiltyä oli hommat aloitettu uudelleen. Haluja oli siis ollut eikä harkintaa ehtinyt käyttää siinäkään välissä.

Selvää varmasti on, että tällainen turhake on ex. Olen löytänyt sen jälkeen itselleni onneksi todella ihanan miehen.

Vierailija
100/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kaksi päätä pidempi hyvin kaunis, mutta aika epävakaa nainen. En voi sanoa, että olisin huonolle hävinnyt, mutta järkyttävän pahalta se kyllä tuntui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi