Minkälainen oli nainen tai mies, jonka kanssa puolisosi petti?
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Usein se on vaan niin, että mies kaipaa vaihtelua. Jos kotona on hoidettu, hoikka, tyylikäs blondi, mies pettää pullean homsuisen tummaverikön kanssa. Kukaan ei tätä ymmärrä, mutta mies itse tietää. Tai jos vaimo on takakireä, häntä petetään jonkun rempseän, nauravaisen kanssa, jos taas vähän yksinkertainen aikaansa seuraamaton hömppäsarjojen tuijottaja, piinkova älykäs liikenainen voi kiinnostaa. Jos vaimo äidillinen, perheelleen omistautua, uraorientoinunut vela-nainen on miehen kiinnostuksen kohteena jne. Näin se on mennyt omassa tuttavapiirissäni.
Juuri näin. Onhan se moneen kertaan tutkittukin että mies hakee nimenomaan vaihtelua. Pointti on se että ne pettämiskumppanit on eri henkilöitä kuin se oma kumppani. Aivan turhaa miettiä ovatko he rumempia tai kauniimpia, fiksumpia vai tyhmempiä kuin se ketä petetään. Kakkosnaiseksi kelpaa yleensä kuka vaan.
Kaunis ja lahjakas nuori nainen. Ilmeisesti myös omanarvontuntoinen, koska antoi miehelle kenkää heti havaittuaan, että tämä onkin naimisissa. Varmaan oikeasti hyvä tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja lahjakas nuori nainen. Ilmeisesti myös omanarvontuntoinen, koska antoi miehelle kenkää heti havaittuaan, että tämä onkin naimisissa. Varmaan oikeasti hyvä tyyppi!
Miten minusta tuntuu että se toinen nainen kirjoitti tämän itse :D kaunis ja lahjakas tosiaan, varmasti vielä erittäin älykäs ja korkeasti koulutettukin! Korkea moraali! Markkina-arvo huipussaan, ooh mikä mimmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu että se toinen nainen kirjoitti tämän itse :D kaunis ja lahjakas tosiaan, varmasti vielä erittäin älykäs ja korkeasti koulutettukin! Korkea moraali! Markkina-arvo huipussaan, ooh mikä mimmi.
No hyvänen aika. Pöh. Ihan täällä petetty puhelee. En kyllä ole enää miehen kanssa yhdessä. Minun on mahdoton olla vihainen tälle naiselle, koska hän ei oikeasti tiennyt, että mies oli varattu. Nainen luuli tavanneensa ihan legitiimisti kunnon miehen. Mutta mies ei ollutkaan vapaa vaan valehteleva paskakasa. Ja mitä sellaisen käydessä ilmi sitten tehdään? No pistetään mies pihalle. Näin itsekin toimisin. Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan!
Kun miestä kiukuttaa, petturiuteen kelpaa kuka tahansa.
Esim: jos puolisonainen on työelämässä menestynyt, kaikin tavoin setti kasassa. Niin mies ei kestä omaa kateuttaan, ja silloin karmein pubiruusukin joka osuu kohdalle kelpaa.
Lyhyt, nuuskamuikkuisen näköinen, matalasti koulutettu neljän lapsen yksinhuoltaja. Miehen mielestä maailman hirvein virhe ja kyllä mäkin olin aika järkyttynyt nimenomaan siitä naisvalinnasta. Olis ollut jotenkin helpompi ymmärtää jos olis ollut joku kaunis tai seksikäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt, nuuskamuikkuisen näköinen, matalasti koulutettu neljän lapsen yksinhuoltaja. Miehen mielestä maailman hirvein virhe ja kyllä mäkin olin aika järkyttynyt nimenomaan siitä naisvalinnasta. Olis ollut jotenkin helpompi ymmärtää jos olis ollut joku kaunis tai seksikäs nainen.
Hahah, ai kamala! Anteeksi, näille asioille ei varmaan saisi nauraa mutta minua huvitti aivan hirveästi ajatus siitä että yhdessä kauhistelette että kuinkas nyt tuommoinen akkeli :D
(Ja tosiaan itseänikin on petetty, toivottavasti et loukkaantunut. Huumori auttaa, vaikka sitten hiilenmusta sellainen.)
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkusen näköinen! :D tuli vedet silmistä
Ensimmäinen tyttöystävä petti 2 kertaa vuoden välein exänsä kanssa, Rockabilly-look, jenkkiauto jne. Syytä pettämiseen en ymmärrä kun tuo sama exä oli pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti koko sen ajan kun ne oli seurustellut. Jotain siinä miehessä taisi olla mikä veti puoleensa.
Toinen mies oli sellainen hintelä perusnörtti (meidän yhteinen kaveri), niillä oli vajaan puolen vuoden salasuhde kunnes jäi kiinni ja me erottiin. Kai se huomio ja jännitys tuntui kivalta. Oltiin 25v kun erottiin.
Toinen tyttöystävä oli raahannut kotiin jonkun random baari-tyypin, ei tietoa millainen oli.
Jätti minut sitten vuoden jälkeen kun löysi itselleen narsistin joka alussa oli täydellinen / sielunkumppani ja muutaman kuukauden jälkeen rupesi kohtelemaan mun eksää kun kasaa paskaa. En ottanut takaisin.
Kolmas tyttöystävä jäi kiinni kun tulin aikaisemmin kotiin töistä, oli panemassa meidän sängyssä. Aika perustyyppi.
Erikoista kyllä, että kolmannen kohdalla ei tuntunut ihan niin pahalta. Ehkä tohonkin tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole varsinaisesti pettänyt (vielä...), mutta suuteli työpaikan pikkujouluissa toista naista ja olivat sen jälkeen käyneet vielä kahvillakin. Tämä nainen on 25 v eli reilusti minua nuorempi (olen 43 v, mies on 45 v). Katsoin kuvaa tästä naikkosesta ja onhan se kaunis. Aika erilainen kuin minä, itsestäni on sanottu että olen sievä ja persoonallinen ja tämä on sellainen supernaisellinen, pitkähiuksinen ja aika muodokas. Kyllä te tiedätte kyseisen ihmistyypin. Luonteesta en tiedä mitään, mutta jos hiprakassa pussaillaan varattuja miehiä niin tuskin hän mikään hirveän herttainen on.
Miten sait tietää? Ja mitä aiot tehdä?
Ja uskotko oikeasti kun mies sanoi että kävivät vaan kahvilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika. Pöh. Ihan täällä petetty puhelee. En kyllä ole enää miehen kanssa yhdessä. Minun on mahdoton olla vihainen tälle naiselle, koska hän ei oikeasti tiennyt, että mies oli varattu. Nainen luuli tavanneensa ihan legitiimisti kunnon miehen. Mutta mies ei ollutkaan vapaa vaan valehteleva paskakasa. Ja mitä sellaisen käydessä ilmi sitten tehdään? No pistetään mies pihalle. Näin itsekin toimisin. Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan!
Pakko vielä jatkaa, että kun mies paljastui, kehui löytäneensä naisen, jolle "voi kertoa kaiken ja puhua kaikesta". Niin, paitsi siitä, että onkin naimisissa. Siinä kohtaa kyllä jo nauroin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole varsinaisesti pettänyt (vielä...), mutta suuteli työpaikan pikkujouluissa toista naista ja olivat sen jälkeen käyneet vielä kahvillakin. Tämä nainen on 25 v eli reilusti minua nuorempi (olen 43 v, mies on 45 v). Katsoin kuvaa tästä naikkosesta ja onhan se kaunis. Aika erilainen kuin minä, itsestäni on sanottu että olen sievä ja persoonallinen ja tämä on sellainen supernaisellinen, pitkähiuksinen ja aika muodokas. Kyllä te tiedätte kyseisen ihmistyypin. Luonteesta en tiedä mitään, mutta jos hiprakassa pussaillaan varattuja miehiä niin tuskin hän mikään hirveän herttainen on.
Miten sait tietää? Ja mitä aiot tehdä?
Samalla työpaikalla on meidän yhteisiä ystäviä, joista yksi sitten kertoi minulle mitä oli nähnyt pikkujouluissa. Kahvittelusta mies kertoi itse, siis mainitsi vaan että oli käynyt kahvilla tämän kyseisen työkaverin kanssa. Ihan "kaveripohjalta" kuulemma. (Ja pikkujouluista hän ei tietenkään puhunut sanallakaan.) Enkä todellakaan tiedä mitä aion tässä tehdä, masentaa ja olo on aivan lannistunut. /55
Kannattaa ottaa asia puheeksi ja mennä sitä ennen johku jutteleen asiasta, siis terapiaan. Saattaa olla, että suhde on jo meneillään, vaikka mies muuta väittäisi.
No minä olen ihan tavallinen kauniiksikin kehuttu duunari. Mies on työnjohtajani. Sänkyyn menin ihan puhtaasti syvien tunteiden takia, pelkän seksin takia en olisi sitä tehnyt. Olen muodokkaampi (lue lihavampi) kuin puolisonsa ja hän on omaan silmääni kauniimpi mutta varsin kylmän oloinen nainen. Kivittäkää...
Kymmenkunta vuotta nuorempi työkaveri, sellanen nykyaikainen pissaliisa. Mt ongelmia ja psykoosit tulilla, arvaamaton, joka viikonloppu lärvit ja pyrkyrin oloinen. 😂 Ihan erilainen kuin minä, mutta siitä sain hyvän syyn erota.
Vierailija kirjoitti:
Minä petin miestäni lihavan, lihavan, kaljun, 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka oli vielä luonteeltaankin töykeä ja itsetietoinen.
En käsitä itsekään että miksi, mutta jokin hänessä saa edelleen polvet notkahtamaan :(
Taisi olla kuitenkin riittävän Jännä, kun niin kävi? Alkoholi olisi aika pälli tekosyy, vaikka sitä useimmiten syyksi tarjotaankin.
Se, josta mieheni jäi kiinni, oli niin upea pisamainen blondi. Iloinen, ystävällinen, rempseä, hauska. Pienikokoinen ja hoikka. Huoliteltu, mutta silti niin vaivattoman näköinen. Minä jopa tutustuin häneen sen jälkeen, kun pettäminen selvisi. Nähtiin ja puhuttiin kaikki asiat läpi, kun mieheni oli pahimman luokan valehtelija, eikä myöntänyt edes siinä vaiheessa kun olin jo nähnyt todisteet ja kaikki.
Vaikkei mitään kaunoja jäänytkään minun ja naisen välille, oli pakko katkaista välit häneen, koska aloin verrata itseäni jatkuvasti häneen ja yritin epätoivoisesti olla kuin hän: samannäköinen, omata samat arvot, yritin jopa muuttaa luonnettani "coolimmaksi". Menetin melkein mielenterveyteni tässä puuhassa.
Tällä naisella on nykyään puolisonaan rikas ja komea maanomistaja-yrittäjä. Itse sinnittelen saman miehen kanssa, saatiin myöhemmin jopa lapsi ja yritän nyt pyörittää arkea ja pysyä edes jotenkin järjissäni kaiken tämän jälkeen. Toisinaan mietin, olisinko tehnyt viisaammin jos olisin jättänyt tämän pettävän p*skan ja etsinyt jotain parempaa.
Ja kyllä, kaiken tämän myöntäminen on kuin etikkaa nieleskelisi. Alapeukuttakaa vaan tyhmää pettäjään tyytyjää.
Sosiaalinen, porukan hauskuuttaja, tykkää käydä viihteellä. Mieheni hyvän ystävän puoliso ja lapsien äiti. Niiden suhde loppui siihen, kun minä lähdin. Ex jäi vinkumaan minua takaisin, tämä toinen nainen suuttui siitä ja vokotteli edellisen miehensä takaisin. Nyt jokin aika sitten sain tältä exäni ystävältä viestin, että nainen jäänyt taas kiinni vieraista ja tekisi mieli kostaa. Toivotin hyvää loppuelämää. Exäni elää edelleen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen tyttöystävä petti 2 kertaa vuoden välein exänsä kanssa, Rockabilly-look, jenkkiauto jne. Syytä pettämiseen en ymmärrä kun tuo sama exä oli pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti koko sen ajan kun ne oli seurustellut. Jotain siinä miehessä taisi olla mikä veti puoleensa.
Toinen mies oli sellainen hintelä perusnörtti (meidän yhteinen kaveri), niillä oli vajaan puolen vuoden salasuhde kunnes jäi kiinni ja me erottiin. Kai se huomio ja jännitys tuntui kivalta. Oltiin 25v kun erottiin.
Toinen tyttöystävä oli raahannut kotiin jonkun random baari-tyypin, ei tietoa millainen oli.
Jätti minut sitten vuoden jälkeen kun löysi itselleen narsistin joka alussa oli täydellinen / sielunkumppani ja muutaman kuukauden jälkeen rupesi kohtelemaan mun eksää kun kasaa paskaa. En ottanut takaisin.
Kolmas tyttöystävä jäi kiinni kun tulin aikaisemmin kotiin töistä, oli panemassa meidän sängyssä. Aika perustyyppi.
Erikoista kyllä, että kolmannen kohdalla ei tuntunut ihan niin pahalta. Ehkä tohonkin tottuu.
Aisurit varmaan tottuu, mutta ei ne miehet joilla on edes hitunen itsekunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Se, josta mieheni jäi kiinni, oli niin upea pisamainen blondi. Iloinen, ystävällinen, rempseä, hauska. Pienikokoinen ja hoikka. Huoliteltu, mutta silti niin vaivattoman näköinen. Minä jopa tutustuin häneen sen jälkeen, kun pettäminen selvisi. Nähtiin ja puhuttiin kaikki asiat läpi, kun mieheni oli pahimman luokan valehtelija, eikä myöntänyt edes siinä vaiheessa kun olin jo nähnyt todisteet ja kaikki.
Vaikkei mitään kaunoja jäänytkään minun ja naisen välille, oli pakko katkaista välit häneen, koska aloin verrata itseäni jatkuvasti häneen ja yritin epätoivoisesti olla kuin hän: samannäköinen, omata samat arvot, yritin jopa muuttaa luonnettani "coolimmaksi". Menetin melkein mielenterveyteni tässä puuhassa.
Tällä naisella on nykyään puolisonaan rikas ja komea maanomistaja-yrittäjä. Itse sinnittelen saman miehen kanssa, saatiin myöhemmin jopa lapsi ja yritän nyt pyörittää arkea ja pysyä edes jotenkin järjissäni kaiken tämän jälkeen. Toisinaan mietin, olisinko tehnyt viisaammin jos olisin jättänyt tämän pettävän p*skan ja etsinyt jotain parempaa.
Ja kyllä, kaiken tämän myöntäminen on kuin etikkaa nieleskelisi. Alapeukuttakaa vaan tyhmää pettäjään tyytyjää.
Vieläkö mies valehtelee ja ootteko saanet asiat puitua? Eihän ne mene ohi jos lakaistaan maton alle. Loppujen lopuksi on kyse susta, ei miehestä, miettiä mikä sai oikeasti jäämään vaikka mies jatkoi valehtelua. Ootko tottunut sellaiseen elämässäsi ja tarviiko enää sietää. Elämää ei kannata hukata.
Työpaikkansa siivoojan kanssa. Tavallinen nainen, jonka kanssa oli helppo jutella ja tää nainen oli kuulemma myös tosi kiltti ja hyvä kuuntelemaan. Näin kuvan. Ei herättänyt mitään tunteita ensinäkemältä. Ei ollut ruma muttei nättikään. Miehen nakkasin pihalle. Ei kuitenkaan alkanut olemaan tämän siivoojan kanssa, kun ehkä huomasi, että elintaso oli vähän erilainen. Ex-mieheni siis oli hyväpalkkainen (it-ala). Näin kerran tämän siivoojan yökerhossa ja siellä tuli avautumaan humalassa,että exäni oli lupaillut parisuhdetta jne ja sit kadonnut yhtäkkiä kuviosta. Minulla oli silloin siinä vierellä treffikumppani ja sanoin kohteliaasti,että olen treffeillä ja menneet ei kiinnosta. Ja ei kiinnostanutkaan.