Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen oli nainen tai mies, jonka kanssa puolisosi petti?

Vierailija
03.04.2019 |

?

Kommentit (234)

Vierailija
41/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi, rumempi ja uskoi ufoihin ✌️ Oli jotain niin käsittämätöntä kun tuosta kuulin. Huomioiminen oli hivellyt itsetuntoa.

Hieman offtopic, ufoihin uskominen on lähes samantyyppinen kokemus kuin tuleminen uskoon. Olen itse aina ollut skeptinen ufojuttuihin, mutta nyt talvella sain lopullisen varmistuksen sille että emme ole yksin. Ennen talven tapausta näin myös noin 8 vuotta sitten ulkoillessa kirkkaassa säässä suoraan yläpuolellani jotain jota mietin pitkään ja hartaasti mitä se oli. En ole edelleenkään keksinyt selitystä myöskään siihen. Arviolta 90-95% ufotapauksista on selitettävissä, pieni prosentuaali jättää oikeasti kysymyksen ilmaan: Mikä se oli?

PS. en käytä mielialalääkkeitä enkä ole psykoottinen :)

Vierailija
42/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein se on vaan niin, että mies kaipaa vaihtelua. Jos kotona on hoidettu, hoikka, tyylikäs blondi, mies pettää pullean homsuisen tummaverikön kanssa. Kukaan ei tätä ymmärrä, mutta mies itse tietää. Tai jos vaimo on takakireä, häntä petetään jonkun rempseän, nauravaisen kanssa, jos taas vähän yksinkertainen aikaansa seuraamaton hömppäsarjojen tuijottaja, piinkova älykäs liikenainen voi kiinnostaa. Jos vaimo äidillinen, perheelleen omistautua, uraorientoinunut vela-nainen on miehen kiinnostuksen kohteena jne. Näin se on mennyt omassa tuttavapiirissäni.

Tämä oli ihana kuulla. Kiitos.

Oliko tuo sarkasmia vai. Vaihtelunhalusta pettävä pettää varmaan aina uudestaan, jos ei mitään selitystä pysty antamaan. On lisäksi tyhmä, ei jatkoon.

Ei sarkasmia.

Olen siis tuon pitkän tarinan kirjoittaja sivun 2 lopulta, jossa mies meni ihan erilaisen naisen kanssa kimppaan. Minähän kerroin, että erosin enkä halunnut enää miestä nähdä. Olemme olleet 2v eronneina? Vai tarkoitatko ylipäätään että hän tulee seuraavissakin suhteissaan pettämään? Oletettavasti.

Minua helpotti kuitenkin nuo sanat koska olen itse edelleen ollut ihan kuutamolla että miksi mies valikoi niin arvojaan vastaisen tyypin ja tämä on ravistellut maailmankuvaani. On helpottavaa kuulla, että asiat varmaan oli mun puolelta ihan hyvin. Olin koulutettu, itsestään huolehtiva työelämässä oleva nuorempi nainen, joka sopi arvoiltaan yhteen miehen kanssa. Eli vika ei aina ole siinä nykyisessä puolisossa vaan vaihtelunhalussa. Eli en ole elänyt 6 vuotta missään valheessa, se vaan joskus on miehen luonto. Se helpotti omaa oloa.

Ei se mikään miehen luonto ole, kaikki miehethän eivät petä. Jokaisella miehellä ja pettämisellä on omat tarinansa, ei tuo kirjoittaja mitään sun ex-miehesi vaihtelunhalusta tiedä. Jos avioliitossa ei ollut ongelmia ja jos suhde vaikutti hyvältä, niin eihän se mitenkään voi vaimosta johtua pettäminen, siis aivan turhaa olet itseäsi tilanteesta syyttänyt. Jotkut ei ehkä ikinä opi olemaan pettämättä, mutta se ei ole sen toisen ongelma, tapapettäjät ovat sellaisia ovat kenen kanssa tahansa. Onneksi pääsit eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pelkkä pano niin osaa miehistä ei kiinnosta onko nainen ruma, lihava, luuranko vai paska luonne kunhan vain pimperoa jakaa auliisti. Saa olla vaikka mikä hajutoosa.

Paitsi sitten kun vaimo heittää pihalle ja pitäisi mennä yhteen sen jakorasia kanssa. Sitten tuleekin ikävä kotiin.

Öö...miksi ihmeessä mennä yhteen jakorasiankaan kanssa, rasiaa saa paremmin sinkkuna eikä tarvitse seuraavana päivänä kenellekään selitellä mitä taas tuli tehtyä. Aika harva tuntemani tapaus on päätynyt yhteen rasiansa kanssa.

Vierailija
44/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne miehet aina on katuvaisia, mutta heti kun pöly laskeutuu jatkuu yhteydenpito toiseen/kolmanteen/neljänteen naiseen

Vierailija
45/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi, että tätä koskaan toisin julki missään, mutta minua käy vähän sääliksi tämä ex-mieheni "uusi rakkaus", jonka kanssa minua petti. Tiedän tämän ko. naisen yhteisten tuttujen kautta ja olen kuullut, että hän on hyvin epävarma asemastaan ja vertailee itseään minuun! Ei ole kuulemma kovin lämpimät välit miehen sisaruksiin tai äitiin... Miehen äiti oli tosin minullekin välillä kamala, mutta sitten, kun alettiin tuntea paremmin, niin meistä tuli oikein läheiset... Tämä uusi nainen ei ole tervetullut sellaisiin sukujuhliin, joihin minä olin alusta asti tervetullut... Esimerkiksi miehen siskon lapsien synttäreille ei nimenomaa kyseistä naista haluttu. Ja mies on ainakin ollut hyvin läheinen sukunsa kanssa.

Siksi tuntuu jotenkin vähän kurjalta, vaikka asia ei mitenkään minulle kuulu enää, mutta sellainen se miehen uusi rakastuminen sitten oli... Enkä sano, että johtuisi välttämättä mitenkään meidän erosta, mutta jotenkin sellainen aavistus on ainakin tuon ex-anopin kohdalla...

Vierailija
46/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskoisi, että tätä koskaan toisin julki missään, mutta minua käy vähän sääliksi tämä ex-mieheni "uusi rakkaus", jonka kanssa minua petti. Tiedän tämän ko. naisen yhteisten tuttujen kautta ja olen kuullut, että hän on hyvin epävarma asemastaan ja vertailee itseään minuun! Ei ole kuulemma kovin lämpimät välit miehen sisaruksiin tai äitiin... Miehen äiti oli tosin minullekin välillä kamala, mutta sitten, kun alettiin tuntea paremmin, niin meistä tuli oikein läheiset... Tämä uusi nainen ei ole tervetullut sellaisiin sukujuhliin, joihin minä olin alusta asti tervetullut... Esimerkiksi miehen siskon lapsien synttäreille ei nimenomaa kyseistä naista haluttu. Ja mies on ainakin ollut hyvin läheinen sukunsa kanssa.

Siksi tuntuu jotenkin vähän kurjalta, vaikka asia ei mitenkään minulle kuulu enää, mutta sellainen se miehen uusi rakastuminen sitten oli... Enkä sano, että johtuisi välttämättä mitenkään meidän erosta, mutta jotenkin sellainen aavistus on ainakin tuon ex-anopin kohdalla...

Eli tunnet vain voimaanuttavaa (edelleen katkerana) vahingoniloa ex:n huonoista sukulaissuhteista. En ihmettele yhtään pettämistä ja eroa kun kirjoitat "uusi rakkaus" sitaateissa ja kirjoitus on minä, minä....

Vierailija
47/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu.....jatkakaa.

Vierailija
48/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun exäni petti minua niin tuntui kun koko maailma olisi romahtanut.

Mietin koko ajan miltä se toinen näyttää ja olinko niin hirveä että petti sen takia.

Sitten näin tämän naisen kun seisoi oveni takana etsimässä miestä.

Lihava ja pöhöttynyt narkomaani jolta puuttui etuhammas! Oli kuulemma vankilaan lähdössä..

Uhkaili myös minua ja soitteli että onko mies minun luonani.

No ei ollut eikä tullut. Tämä pariskuntakin erosi aika pian. Lapsikin heille syntyi suhteen loppumisen jälkeen. Lapsi syntyi vankilassa. Puolivuotiaana lapsi otettiin huostaan.

Minulla ja erällä on yhteinen lapsi myös valitettavasti.(erottiin kun lapsi oli pari kuukautta) Exällä menee nykyään niin huonosti ettei ole lastaankaan tavannut yli kymmeneen vuoteen ja hyvä niin. Tästä naisesta en tiedä onko hengissäkään enää.

Itsellä nykyään kiva mies johon luotan. Hän myös pitää lastani omanaan kun lapsi oli ihan pieni kun tavattiin. Reilu 1-vuotias vasta. Meillä myös kaksi yhteistä lasta.

Vierailija
49/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut mikään erikoinen... Jonkun verran nuorempi, mutta esimerkiksi minua paljon isomman kokoinen... Pidän häntä myös vähän yksinkertaisena, kun jäi lopulta sitten asumaan tuollaisen petturin kanssa.

Lisään vielä, että kun exäni jäi kiinni, niin hän haukkui todella törkein nimityksin tuota naista ja toisteli sitä, ettei hän tiedä mikä häneen meni ja hän rakastaa minua. Minä kuitenkin keräsin kimpsut ja kampsut ja lähdin... Siksi ihmetyttää miksi tuo nainen jäi, kun ei ollut mitään suurta ihastumista ainakaan exän puolelta...

Nainen jäi? Eikö eksäsi sitten jäänyt naisen luo? Varmaankaan nainen ei tiennyt, kuinka törkeästi häntä haukutaan takanapäin. Ja miehedi haukkui naista, koska halusi pitää sinut.

Vierailija
50/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miettinyt näitä toisia naisia ja toisia miehiä, miksi he haluavat sen tyypin joka pettää? Ihan kuin haluaisivat ykköskriteerin miehen cv:ssä olevan "tekee mahdollisimman paskasti edelliselle kumppanilleen, on epäilyttävä ja ei pysty luottamaan". "Tällaisen ihmisen kanssa minusta tulee onnnellinen". Luulevatko he, että jos pääsevät kiilautumaan toiseen väliin niin mies jotenkin yhtäkkiä muuttuu heidän kanssaan täysin eri ihmiseksi eikä kykenisi enää uudelleen samoihin tekoihin?

Se se vasta hullua onkin.

Vierailija
51/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän. 

Hah hah, ihan yhtä moraaliton on pettäjäkin. Miten tämä nyt kuulostaa siltä että joku on valmis murskaamaan toisen ihmisen elämän mutta loukkaantuisi hirveästi jos kuulisi petetyltä loukkauksen omasta ulkonäöstään 😂 Tällaista esittävän luonne ei kyllä kuulosta kovinkaan ihmeelliseltä, ihan perus moraalikäsityksissä on häikkää ja kovin narsistiselta ja epävarmalta vaikuttaa.

Jokainen kakkosen roolissa ollut tai tilanteesta kieltäytynyt tietää että kyse on omasta valinnasta. Haluatko olla osallisena jotakuta vahingoittavaan toimintaan vai et. Vain kakara ulkoistaa huonon omatunnon leikkimällä ettei ole osallisena.

Vierailija
52/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran miestä vanhempi, työkaveri tottakai. Ihan tavallinen tallaaja, ei mitenkään miesten nielijän oloinen. Joku viittasi luonteeseen, että luonteenne takia teitä petettiin, älkää siis haukkuko uuden naisen ulkonäköä. Tuo varmasti piti tässä tapauksessa paikkaansa. Uusi nainen muistutti tosi paljon kasvonpiirteiltään minua, mutta on varmasti luonteeltaan leppoisampi ja sallivampi. Minua hiersi miehen epäluotettavuus ja katoamistemput, tämä uusi varmasti kyselee vähemmän ja lähtee vaikka fillaroimaan jonkun 100 km lenkin kun oikein vituttaa.

Vierailija
53/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei onneksi ole tietääkseni petetty, mutta kaverin työkaverimies (työpaikka lukio) petti vaimoaan lukion edellisen vuoden huippuylioppilaan kanssa. Toinen työkaveri oli bongannut nämä kaupungilta läheisissä tunnelmissa. Kaveri ihmetteli jo tytön abivuonna, koska mies viihtyi välitunnit juttelemassa tytön kanssa luokassa, ja tyttö ei saanut hänen aineestaan jaettua stipendiä, vaikka oli siinä kirkkaasti paras. Mutta eihän tuolle kai mitään voinut työpaikan saralta, koska jos jotain jo abivuonna tapahtuikin niin se ei tullut ilmi. Se vähän ihmetyttää, että mies oli 45-vuotias ja lapsiakin. Jatkoivat kuulemma liittoaankin tuon jälkeen vaimon kanssa ja kulissit pidettiin tästä tapauksesta visusti, tiedä sitten onko tyttö kuvioissa yhä vai joko lie kyllästynyt perhearkea elävään ukkoon, tapauksesta kun on jo muutama vuosi...

Vierailija
54/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole varsinaisesti pettänyt (vielä...), mutta suuteli työpaikan pikkujouluissa toista naista ja olivat sen jälkeen käyneet vielä kahvillakin. Tämä nainen on 25 v eli reilusti minua nuorempi (olen 43 v, mies on 45 v). Katsoin kuvaa tästä naikkosesta ja onhan se kaunis. Aika erilainen kuin minä, itsestäni on sanottu että olen sievä ja persoonallinen ja tämä on sellainen supernaisellinen, pitkähiuksinen ja aika muodokas. Kyllä te tiedätte kyseisen ihmistyypin. Luonteesta en tiedä mitään, mutta jos hiprakassa pussaillaan varattuja miehiä niin tuskin hän mikään hirveän herttainen on. 

Vierailija
55/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole varsinaisesti pettänyt (vielä...), mutta suuteli työpaikan pikkujouluissa toista naista ja olivat sen jälkeen käyneet vielä kahvillakin. Tämä nainen on 25 v eli reilusti minua nuorempi (olen 43 v, mies on 45 v). Katsoin kuvaa tästä naikkosesta ja onhan se kaunis. Aika erilainen kuin minä, itsestäni on sanottu että olen sievä ja persoonallinen ja tämä on sellainen supernaisellinen, pitkähiuksinen ja aika muodokas. Kyllä te tiedätte kyseisen ihmistyypin. Luonteesta en tiedä mitään, mutta jos hiprakassa pussaillaan varattuja miehiä niin tuskin hän mikään hirveän herttainen on. 

Miten sait tietää? Ja mitä aiot tehdä?

Vierailija
56/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän. 

He nyt tuskin tuntevat puolisonsa petikaveria kovin syvällisesti eivätkä pysty arvostelemaan tätä kun ulkonäön perusteella. Harvoin se on oikeasti nuori kaunis maailmanmissi kenen kanssa petetään. Tuskin koskaan.

Näin on. Kauniilla/komealla on varaa valita tasokas ja vapaa, eikä tarvitse sotkeutua toisten perheisiin. Siksi varmaan ne kolmannet pyörät on aika usein jotenkin "kakkosluokkaa".

Vierailija
57/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen nainen baarissa.

Vierailija
58/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Harry Potterin näköinen nuori nainen, joka näytti ehkä max. 15-vuotiaalta. Muuta en hänestä tiedä, en tunne. N24

Vierailija
59/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pikkusiskoni kanssa..en ole väleissä kummankaan kanssa ollut moneen vuoteen.

Vierailija
60/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sait tietää? Ja mitä aiot tehdä?

Samalla työpaikalla on meidän yhteisiä ystäviä, joista yksi sitten kertoi minulle mitä oli nähnyt pikkujouluissa. Kahvittelusta mies kertoi itse, siis mainitsi vaan että oli käynyt kahvilla tämän kyseisen työkaverin kanssa. Ihan "kaveripohjalta" kuulemma. (Ja pikkujouluista hän ei tietenkään puhunut sanallakaan.) Enkä todellakaan tiedä mitä aion tässä tehdä, masentaa ja olo on aivan lannistunut. /55