Palstahullujen kokoontumisajot! Kuka on legendaarisin palstahullu?
Tuli tuosta monistajahullu-keskustelusta mieleen, että keitä kaikkia palstahulluja muistatte? Kuka on mielestäsi legendaarisin palstahullu ja miksi?
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän sitä salaliitto-Jehova-vapaamuurarihullua, joka riehuu jokaisessa kadonneen nuoren naisen ketjussa. Raskas, niin raskas.
Pitäisikö kuule sun vältellä kadonneista kertovia juttuja jos et tajua että aihe on raskas? Jos ahdistaa niin terkkarille....ei mitään ahdistavaa kannata netistä selata.
Ai, sä tulit tännekin.
Kiitos kysymästä, ei mun tarvitse netissä erityisesti vältellä mitään ahdistuksen takia, osaan kyllä suodattaa materiaalia ja käsitellä mahdollista ahdistustani, jos johonkin erityisen hirveään törmään. Tietysti kadonneiden kohtalot ovat ahdistavia, näinhän jokainen normaali ihminen varmaankin kokee.
Neuvoja netinkäyttöönhän mä en tosin kysynyt, se on ihan hallinnassa, toisin kuin joillakin. Sanoin vaan, että raskasta seurattavaa sun harhat. Ei nekään varmaankaan ketään haittaisi, jos et tukkisi jokaista kadonneen nuoren naisen ketjua täyteen niillä. Mutta sulla on pakkomielle, eikä millekään muulle silloin saa jättää tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä annan kruunun äitihullulle. Maanista narsistista jankutusta, toisten syyttelyä, itsensä viattomaksijulistista ja ruikutusta vuodesta toiseen.
Luen kanssa ketjuja ja en tiedä miksi, kun lopussa on oikeasti paha olo. Että tällainen ihminen on olemassa. Ja hänen lapsensa ja miehensä (jos on olemassa) on kärsineet niin paljon. Tulee ihan sellainen ahdistunut olo. Että tällaisia kulkee täällä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaavat persut. Edellinen heistä maininnut viesti näköjään poistettiin, lol.
Minä en ymmärrä näistä persutrolleista jauhamista. En ole huomannut, että täällä olisi yhtään enempää persuja kuin vaikkapa vasemmiston tai kokoomuksen kannattajia. Vai ovatko sitten kaikki politiikasta kirjoittelevat hulluja? Miksi jonkun tietyn puoluekannan ihmiset täytyisi mielestäsi hiljentää kokonaan?
Ainut asia, jonka voisin laittaa tuohon persutrollikategoriaan, on kun jokaisen rikosepäilyn kohdalla joku tulee heti väittämään ma mun tekosiksi, vaikka kyseessä olisi kantasuomalainen. Mutta onhan täällä sitten eri tavalla sairaita äärivasemmistonkin juttuja.
T. Politiikkaan kiihkottomasti suhtautuva ei-persu
Olen nähnyt kymmenissä keskusteluissa sellaista "Olen akateeminen nainen ja aina ennen äänestänyt vihreitä/vasemmistoliittoa. Mutta nyt todellakin äänestän persuja, koska..". Noiden viestien sisältö on joka kerta täysin samanlainen ja aina tämä "akateeminen nainen" on ennen äänestänyt joko vihreitä tai vasemmistoliittoa. Sanomattakin selvää, että tuossa on joku persujoukko trollailemassa. Tuota viestiä olen nähnyt muuallakin kuin täällä, mm. uutisten kommenttiosioissa.
Kaikkien puolueiden kannattajissa on trolleja. Miksi se on ongelma vain yhden puolueen kohdalla?
Ei tuollaiset trolliviestit sitäpaitsi uppoa kuin idiootteihin. Tosin onhan idiooteillakin on lupa äänestää mitä haluavat. Miksi jotkut ihmiset eivät hyväksy eriäviä mielipiteitä? Tulee mieleen erilaisia persoonallisuushäiriöitä, joissa tällainen asia korostuu. Vängätään vaikka maailman tappiin, kunhan saadaan itse olla oikeassa ja aivopestä toinen samaan. Outoa, tuollaisella ei ole mitään tekemistä enää politiikan kanssa vaan se on pelkkää psykologista peliä.
Trolli se on p*skakin trolli. Siksi persutrollit saavat juuri erityismaininnan tässä topikissa, kts. palstahullujen kokoontumisajot.
Lasketaanko Munsalan puku-hullu? Oli täällä muinoin varsin lyhyen aikaa mutta itse keskustelu oli sitäkin legendaarisempi :D
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisesti peräjälkeen Ilmestyi Laasosen tasoarvo hullun ilmituomisen sitten ns meghin kritisoijien esiintuoja, hm? Sama toistunut kaikenaikaa tällä palstalla. Tasoarvotyyppi on selvästi triggeröitynyt jotenkin juuri hänestä?
Eikös tuo tasoarvottava tyyppi ole niitä jotka valittiin se äärioikean mutupuolueen laittomaan hallitukseenkin? Äärioikeistoa selkeästi tasoineen. Kahjoa!
No, mut kun just ei koko MM-hullua olekaan vaan aloituksia on jokseenkin sadalta eri ihmiseltä ja sitärataa. Käykäähän katsomassa Meghanin haulla ne aloitusten määrät. Ei kyl yhdeltä kotosin.
Nämä on jääneet mieleen:
- Kånken-hullu joka vaahtosi aina teineistä jotka jopoilevat paskaiset Kånkenit selässään. Ei ole näkynyt nyt hetkeen?
- Puolalaiset naiset -hullu joka jauhaa niiden isoista rinnoista aina tasaisin väliajoin, ei kuitenkaan (kai?) ole käynyt Puolassa missä olisi totuus valjennut...
- Kukaan yli 30v. mies ei voi pitää 20v. naisista -hullu... sama aloitus uudestaan ja uudestaan
- Hopeakettu-hullu joka on kyllä omalla tavallaan viihdyttävä, ja tavallaan surullinen koska trollien lisäksi on oikeasti näitä vanhentuvia miehiä jotka luulevat että nuoret naiset katselevat heitä ihaillen
- Gyne-hullu joka tulee jokaiseen gynekologiketjuun jauhamaan täsmälleen samoilla sanoilla, kuinka hän ei käy ronkittavana, koska hänen elämänsä ei pyöri miesten pantavana olemisen ympärillä ja kuinka syöpä aiheutuu oikeasti pöpöistä, jotka gynen tarkastuksessa menevät naisen sisälle
Sen sijaan en tiedä keitä ovat kivikissa, äitihullu ja Henna :o. Mulla on vielä paljon opiskeltavaa täällä :).
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko Munsalan puku-hullu? Oli täällä muinoin varsin lyhyen aikaa mutta itse keskustelu oli sitäkin legendaarisempi :D
Oi, mitähän Munsalalle kuuluu? Toivon, että hän sai jonkun Vantaalla asuvan tekemään itselleen sen puvun (satasella). ❤️
Vierailija kirjoitti:
Munsalan puvusta on ehkä yksi ketju, mutta sen aloittanut teki pysyvän jäljen AV:n historiaan!
Vierailija kirjoitti:
Klassikko!! Juuri luin sen uudelleen, googlesta löytyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän sitä salaliitto-Jehova-vapaamuurarihullua, joka riehuu jokaisessa kadonneen nuoren naisen ketjussa. Raskas, niin raskas.
Pitäisikö kuule sun vältellä kadonneista kertovia juttuja jos et tajua että aihe on raskas? Jos ahdistaa niin terkkarille....ei mitään ahdistavaa kannata netistä selata.
Ai, sä tulit tännekin.
Kiitos kysymästä, ei mun tarvitse netissä erityisesti vältellä mitään ahdistuksen takia, osaan kyllä suodattaa materiaalia ja käsitellä mahdollista ahdistustani, jos johonkin erityisen hirveään törmään. Tietysti kadonneiden kohtalot ovat ahdistavia, näinhän jokainen normaali ihminen varmaankin kokee.
Neuvoja netinkäyttöönhän mä en tosin kysynyt, se on ihan hallinnassa, toisin kuin joillakin. Sanoin vaan, että raskasta seurattavaa sun harhat. Ei nekään varmaankaan ketään haittaisi, jos et tukkisi jokaista kadonneen nuoren naisen ketjua täyteen niillä. Mutta sulla on pakkomielle, eikä millekään muulle silloin saa jättää tilaa.
En tiedä kenelle keskustelet, mutta kuulostaa vakavalta noi sun vainoharhasi. Jos tosiaan ajattelit keskutella kevyitä rikosasioissa niin älä ilman toista kaveria huoneessa tee niin. ne ovat hyvin pelottavaa katsottavaa ja luettavaa. Ihan neuvona vaan ja ne tulevat uniisikin usein, jos otat noin henkilökohtaisestikin ne vielä. Kun keskustellaan kokonaan kadonneista on luultavaa että mikään entinen ei ole toiminut ja ihmiset tuovat UUSIA pointteja esille. Luulen, että psyykesi ei kestä sitä.
Ahdistuksesi leviää aina palstalle saakka. Siirry hyvä kaveri keveämpiä ketjuja seuraamaan.
Kohdistamisharhasi on ilmeinen kun väität vain yhden olevan kiinnostunut ko. jutuista, se on jo senlaatuista harhaa että tarviit ehkä apuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä annan kruunun äitihullulle. Maanista narsistista jankutusta, toisten syyttelyä, itsensä viattomaksijulistista ja ruikutusta vuodesta toiseen.
Luen kanssa ketjuja ja en tiedä miksi, kun lopussa on oikeasti paha olo. Että tällainen ihminen on olemassa. Ja hänen lapsensa ja miehensä (jos on olemassa) on kärsineet niin paljon. Tulee ihan sellainen ahdistunut olo. Että tällaisia kulkee täällä ympärillä.
Eiväthän tuon ihmisen ongelmat oli mitään kovin ainutlaatuisia. Harva vain viitsii ajatusjumejaan muille tuolla tavalla esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni psykomammalle, onko kukaan muu epäillyt että kivikissa on hänen toinen tulemisensa?
Ammattivalittaja on kyllä mun henkkoht suosikki.
Miksi ammattivalittaja on suosikkisi?
Hänellä on (/oli, koska nyt on jo niin tunnettu, ja elämäntilanne loppuunkaluttu) todella taidokas tyyli saada ihmiset vastaamaan ja yrittämään ravistella itseään. Se ääretön passiivisuus ja ratkaisujen välttely ja kiertely on jo taidetta...on jotenkin koukuttavaa yrittää keksiä joku vastaus, joka pakottaisi hänet ottamaan itseään niskasta kiinni, tai edes myöntämään että voisi tehdä niin.
Psykomamma oli kuitenkin legendaarisempi. Harva voi olla niin kauan niin systemaattisesri niin vihainen (siksikin epäilen että kivikissa on sama tyyppi).
Erikoisimpia lienee se, joka seuraa herkeämättä Saara Aallon tekemisiä ja julkaisee Vauviksella kymmenkohtaisia listoja tämän tekemisistä ja puheista. Aktivoituu heti, kun Saara ilmestyy otsikoihin. Johtoajatuksia: Saara valehtelee, missä levy, missä läpimurto.
Onko joku niin oikeasti hullu että yrittää politiikkona tän palstan kautta pintaan, heh! Ei epätoivosempaa ehkä ole tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisimpia lienee se, joka seuraa herkeämättä Saara Aallon tekemisiä ja julkaisee Vauviksella kymmenkohtaisia listoja tämän tekemisistä ja puheista. Aktivoituu heti, kun Saara ilmestyy otsikoihin. Johtoajatuksia: Saara valehtelee, missä levy, missä läpimurto.
Joo tämä hullu on oikeasti niin pelottava ja ylitsevuotavan tosissaan, että on jo turvariski Aallolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni psykomammalle, onko kukaan muu epäillyt että kivikissa on hänen toinen tulemisensa?
Ammattivalittaja on kyllä mun henkkoht suosikki.
Miksi ammattivalittaja on suosikkisi?
Hänellä on (/oli, koska nyt on jo niin tunnettu, ja elämäntilanne loppuunkaluttu) todella taidokas tyyli saada ihmiset vastaamaan ja yrittämään ravistella itseään. Se ääretön passiivisuus ja ratkaisujen välttely ja kiertely on jo taidetta...on jotenkin koukuttavaa yrittää keksiä joku vastaus, joka pakottaisi hänet ottamaan itseään niskasta kiinni, tai edes myöntämään että voisi tehdä niin.
Psykomamma oli kuitenkin legendaarisempi. Harva voi olla niin kauan niin systemaattisesri niin vihainen (siksikin epäilen että kivikissa on sama tyyppi).
Tuo on tyypillinen wt-asenne, ollaan pelkkä lastu lainehilla eikä voida vaikuttaa itse mihinkään, maailma vaan aina potkii päähän. Sitten kun kysyy MIKSI ihminen ei edes yritä mitään, lennetään kysyjän silmille.
Äitihullu on minusta surullisen näistä, en siis sure hänen itsensä puolesta (hän vaikuttaa ihan tyytyväiseltä syyttäessään kaikesta muita), mutta miten kamalaa on niin itsekkään ihmisen lapsena. Mieskin on puolisonsa valinnut, mutta lapset joutuvat vaan kestämään.
Joku rumempi sisko on liimautunut Sara Siepin kauneuden lumoon tuhoavasti. Melkein yhtä hurja kuin toistenkin Saarojen stalkkaaja. Miten se voi oikeuttaa tuon itselleen voi vaan ihmetellä? Jäähän se kiinni tuosta ennenpitkää kuitenkin.
Se joku Kera_ems-nimimerkki, joka kirjoitteli tänne joskus vuoden 2016 huhtikuussa. Ei juuri muuta tehnyt, kuin haistatteli muille kirjoittajille, tai oli muuten vaan negatiivinen valittaja. Suurimmat vihankohteet kirjoittajalla taisi olla tietokonepelien pelaajat, ylipainoiset ihmiset ja siviilipalveluksen suorittaneet miehet. Ehkä yksi läpinäkyvämiä trolleja, mitä olen tällä pastalla nähnyt.
Kirjotteli loppujen lopuksi vain n. viikon ajan, ja sen jälkeen katosi.
Se todellakin hullu joka luulee kaikkia joko murhiksen Sirpaksi tai sitten yhtä kirjoittajaa kaikkien Marklen aloitusten takana olevaksi henkilöksi. Miten yksinkertainen pitää olla, ettei erota edes täysin toisistaan poikkeavia kirjoituksia?