Palstahullujen kokoontumisajot! Kuka on legendaarisin palstahullu?
Tuli tuosta monistajahullu-keskustelusta mieleen, että keitä kaikkia palstahulluja muistatte? Kuka on mielestäsi legendaarisin palstahullu ja miksi?
Kommentit (343)
Tosiaan sossurotta, jonka mielestä muilla on velvollisuus elättää hänet.
Sitten monta jonnea, jotka ihan tosissaan luulee täältä löytävänsä naisen :D
Koulukiusaaja-hullu, joka vaatii huonotapaisille lapsille suunnilleen giljotiinia, kun nämä ovat menneet 40 v sitten kerran sanomaan jotakin pahasti. Syyttää näitä lapsia yhä kaikista omista tyhmistä valinnoistaan.
Sitten kyökkipsykologi, oikeasti varmaan mt-potilas joka on oppinut pari fraasia tyyliin "projisoida", ja ilkeilee muille omatekoisilla "diagnooseilla".
Sitten on vätystä, yhyy kun kauniit naiset ei hae kotoa, yhyy. Ei noikaan täysipäisiä ole.
Pikkukakkosen eli 121212:n teoriat kyllä menee välillä yli hilseen. Samoin se, kun hän väittää tietävänsä naisten miesihanteen paremmin kuin naiset itse, mutta todellisuudessa hän itse ihailee miehiä, joilla on laatikkopää, voimakkaat huulet, metsästäjänsilmät ja jykevät leuat.
Miksi ihmiset tuhlaavat rahansa järjettömiin vuokriin -hullu. Eli ts. kokoomushullu
Psykologi vastaa - hullu.
Joopa joo.
Salkkari-ketjun Ikäerohullu, joka spämmää ketjun täyteen. Haukkuu parikymppisiä naisia, kirjoittaa törkeitä alapääjuttuja eritteistä tai lainaa Raamattua. Pakkomielteinen. Niin rasittava ihminen.
Se yks, joka ihailee anorektisen laihoja naisia. Käyttää jotain nimimerkkiä.
Se yks jolla profiilikuvassa hamsteri
Joo pikkukakkonen, onnistuu jotenkin huokumaan vastenmielisyyttä silloinkin kun kirjoittaa näennäisesti neutraalia tekstiä. Miten se pystyy siihen?
Sitten se 29 + jotakin, syvällä ikäkriisissä.
Sitten on palstan niin syvällä kaapissa olevat, että eivät tajua omaa tilaansa. Juuri se metsästäjän silmistä ja laatikkopäistä jauhaja, joka selvästi ei ole hetero. Purkaa turhautumistaan naisiin, joilla ei tuon tyypin elämässä oikeasti ole mitään sijaa, naiset eivät häntä kiinnosta.
Sitten on Tampereella asuva "äiti ja kaverit kuulustelavat jos menen yksin ravintolaan"- sintti. Ei hänkään naista halua, vaan pelkästään näyttäytyä naistenkaatajana.
Trollaavat persut. Edellinen heistä maininnut viesti näköjään poistettiin, lol.
Ääni psykomammalle, onko kukaan muu epäillyt että kivikissa on hänen toinen tulemisensa?
Ammattivalittaja on kyllä mun henkkoht suosikki.
Kyllä annan kruunun äitihullulle. Maanista narsistista jankutusta, toisten syyttelyä, itsensä viattomaksijulistista ja ruikutusta vuodesta toiseen.
Se tuikkukupeista ja kevätverhoista vaahtoava, joka saattaa olla sama kuin Pyhä Vulva tai se, joka jankuttaa filippiiniläisestä nuorikostaan ja haukkuu suomalaisnaisia mielisairaiksi, en ole ihan perillä näistä hulluista.
Vierailija kirjoitti:
Ot, mutta kuka on Henna? Nämä muut palstahullut ovat minulle, suht tuoreelle av-mammalle jo tuttuja, mutta tämä Henna on mennyt täysin ohi.
Henna on joensuulainen nainen, jolla on mahdollisesti lievä kehitysvamma ja erilaisia mt-ongelmia. Hän kirjoittaa erilaisia blogeja ja on tunnetty siitä, että kehittää pakkomielteitä random ihmisiin ja haluaa heistä ystäviä. Stalkkaa näitä valittuja ja lähettelee loputtomia viestejä heille. On saanut ainakin yhden lähestymiskiellon. Välillä käy täällä riehumassa. Triggeröityy hirveästi jos kokee että häneltä yritetään kieltää jotain. Väittää olevansa uskovainen.
Onko asperger-fiksaantunut jo mainittu?
Palmuöljy/Fazer-hullu on viimeaikoina viettänyt hiljaiseloa. Onkohan päässyt hoitoon? Syksyllä oli kovin aktiivinen vielä.
Onko kånken-hullu kuollut kun ei ole näkynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaavat persut. Edellinen heistä maininnut viesti näköjään poistettiin, lol.
Minä en ymmärrä näistä persutrolleista jauhamista. En ole huomannut, että täällä olisi yhtään enempää persuja kuin vaikkapa vasemmiston tai kokoomuksen kannattajia. Vai ovatko sitten kaikki politiikasta kirjoittelevat hulluja? Miksi jonkun tietyn puoluekannan ihmiset täytyisi mielestäsi hiljentää kokonaan?
Ainut asia, jonka voisin laittaa tuohon persutrollikategoriaan, on kun jokaisen rikosepäilyn kohdalla joku tulee heti väittämään ma mun tekosiksi, vaikka kyseessä olisi kantasuomalainen. Mutta onhan täällä sitten eri tavalla sairaita äärivasemmistonkin juttuja.
T. Politiikkaan kiihkottomasti suhtautuva ei-persu
No ihan jatkuvastihan täällä on tarkoitushakuisesti nostettuja, ulko maalais vihaa lietsovia uutisia ja otsikoinnit tehty iltapäivälehdistä erinomaisesti oppia ottaen ihan harhaanjohtaviksi jne. Myös Halla-ahoa ja muita nostetaan koko ajan esille ihan eri frekvenssillä kuin muita puoluejohtajia. Kyllä siellä sellainen virtuaalinen mielipidevaikuttaminen haiskahtaa. Tai ehkä persujen tyyli tehdä se vain pistä silmään.
Ot, mutta kuka on Henna? Nämä muut palstahullut ovat minulle, suht tuoreelle av-mammalle jo tuttuja, mutta tämä Henna on mennyt täysin ohi.