Palstahullujen kokoontumisajot! Kuka on legendaarisin palstahullu?
Tuli tuosta monistajahullu-keskustelusta mieleen, että keitä kaikkia palstahulluja muistatte? Kuka on mielestäsi legendaarisin palstahullu ja miksi?
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaavat persut. Edellinen heistä maininnut viesti näköjään poistettiin, lol.
Minä en ymmärrä näistä persutrolleista jauhamista. En ole huomannut, että täällä olisi yhtään enempää persuja kuin vaikkapa vasemmiston tai kokoomuksen kannattajia. Vai ovatko sitten kaikki politiikasta kirjoittelevat hulluja? Miksi jonkun tietyn puoluekannan ihmiset täytyisi mielestäsi hiljentää kokonaan?
Ainut asia, jonka voisin laittaa tuohon persutrollikategoriaan, on kun jokaisen rikosepäilyn kohdalla joku tulee heti väittämään ma mun tekosiksi, vaikka kyseessä olisi kantasuomalainen. Mutta onhan täällä sitten eri tavalla sairaita äärivasemmistonkin juttuja.
T. Politiikkaan kiihkottomasti suhtautuva ei-persu
Olen nähnyt kymmenissä keskusteluissa sellaista "Olen akateeminen nainen ja aina ennen äänestänyt vihreitä/vasemmistoliittoa. Mutta nyt todellakin äänestän persuja, koska..". Noiden viestien sisältö on joka kerta täysin samanlainen ja aina tämä "akateeminen nainen" on ennen äänestänyt joko vihreitä tai vasemmistoliittoa. Sanomattakin selvää, että tuossa on joku persujoukko trollailemassa. Tuota viestiä olen nähnyt muuallakin kuin täällä, mm. uutisten kommenttiosioissa.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan sossurotta, jonka mielestä muilla on velvollisuus elättää hänet.
Sitten monta jonnea, jotka ihan tosissaan luulee täältä löytävänsä naisen :D
Koulukiusaaja-hullu, joka vaatii huonotapaisille lapsille suunnilleen giljotiinia, kun nämä ovat menneet 40 v sitten kerran sanomaan jotakin pahasti. Syyttää näitä lapsia yhä kaikista omista tyhmistä valinnoistaan.
Sitten kyökkipsykologi, oikeasti varmaan mt-potilas joka on oppinut pari fraasia tyyliin "projisoida", ja ilkeilee muille omatekoisilla "diagnooseilla".
Sitten on vätystä, yhyy kun kauniit naiset ei hae kotoa, yhyy. Ei noikaan täysipäisiä ole.
Mitä diagnooseja sinä olet saanut? Osuivatko oikeaan?
Arkunkantohullu tässä moi, oon siis se nainen joka tasa-arvomielessä halusi arkunkantajaksi ja suku yritti mieluummin 13v hintrlää teinipoikaa siihen hommaan koska se oli sentään mies! Tilannepäivitystä sen verran, että olen nyt ollut kaksi kertaa arkunkantajana. Kymmallakaan kerralla ei ollut raskasta, eka kerta oli suorastaan kevyttä kun minut sijoitettiin jalkopäähän. Molemmat kannettavat oli miehiä. Nyt maineeni leviää ja olen tunnettu riuskana naisena ja varaus kolmanteen kantokeikkaan on tehty! Arkkuhullu rules!
Vierailija kirjoitti:
Meghanhullu oli todella maaninen tämän talven mutta nyt on hiljentynyt. Onkohan kaikki ok..
liftannu varmaan englantiin stalkkaamaan synnytyssairaaloita ja kaksikerroksinen bussi ajoi yli.
Naisvihaiset ulisijat, taitaa olla pariki kpl. Oi miksi en saa insta-beibeä vaikka olen kouluttamaton, työtön ja syrjäytynyt. Ja se yksi näistä, joka odottaa että tulevat muunmaalaiset ja raisk-aavat naiset, kun hän on niin kil-tti ettei uskalla rais-kata, vaikka mieli tekisi. Siis rai-skata, ei sekään naista halua suhteeseen.
Ja amis, pikemminkin "the amis". On katsellut telkasta dokumentteja, ja kuulemma se vastaa yliopiston käymistä. Myötähäpeä on tapissa tuon kanssa.
Laatikkoleukoja ihaileva 12121212121
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaja-hullu, joka vaatii huonotapaisille lapsille suunnilleen giljotiinia, kun nämä ovat menneet 40 v sitten kerran sanomaan jotakin pahasti. Syyttää näitä lapsia yhä kaikista omista tyhmistä valinnoistaan.
Sitten kyökkipsykologi, oikeasti varmaan mt-potilas joka on oppinut pari fraasia tyyliin "projisoida", ja ilkeilee muille omatekoisilla "diagnooseilla".
Sitten on vätystä, yhyy kun kauniit naiset ei hae kotoa, yhyy. Ei noikaan täysipäisiä ole.
Haa, tuossa se hullu on. Ei hahmota, ettei kaikilla ole mt-ongelmia, vaikka hänellä onkin. Seuraavaksi se tarjoaa "apua", ja luulee että kukaan ei tajua tuota pelkäksi veetuiluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näistä persutrolleista jauhamista. En ole huomannut, että täällä olisi yhtään enempää persuja kuin vaikkapa vasemmiston tai kokoomuksen kannattajia. Vai ovatko sitten kaikki politiikasta kirjoittelevat hulluja? Miksi jonkun tietyn puoluekannan ihmiset täytyisi mielestäsi hiljentää kokonaan?
Ainut asia, jonka voisin laittaa tuohon persutrollikategoriaan, on kun jokaisen rikosepäilyn kohdalla joku tulee heti väittämään ma mun tekosiksi, vaikka kyseessä olisi kantasuomalainen. Mutta onhan täällä sitten eri tavalla sairaita äärivasemmistonkin juttuja.
Olen nähnyt kymmenissä keskusteluissa sellaista "Olen akateeminen nainen ja aina ennen äänestänyt vihreitä/vasemmistoliittoa. Mutta nyt todellakin äänestän persuja, koska..". Noiden viestien sisältö on joka kerta täysin samanlainen ja aina tämä "akateeminen nainen" on ennen äänestänyt joko vihreitä tai vasemmistoliittoa. Sanomattakin selvää, että tuossa on joku persujoukko trollailemassa. Tuota viestiä olen nähnyt muuallakin kuin täällä, mm. uutisten kommenttiosioissa.
Kaikkien puolueiden kannattajissa on trolleja. Miksi se on ongelma vain yhden puolueen kohdalla?
Ei tuollaiset trolliviestit sitäpaitsi uppoa kuin idiootteihin. Tosin onhan idiooteillakin on lupa äänestää mitä haluavat. Miksi jotkut ihmiset eivät hyväksy eriäviä mielipiteitä? Tulee mieleen erilaisia persoonallisuushäiriöitä, joissa tällainen asia korostuu. Vängätään vaikka maailman tappiin, kunhan saadaan itse olla oikeassa ja aivopestä toinen samaan. Outoa, tuollaisella ei ole mitään tekemistä enää politiikan kanssa vaan se on pelkkää psykologista peliä.
Hopeakettu on sympaattinen palstahullu, harmittoman huvittava höppänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien puolueiden kannattajissa on trolleja. Miksi se on ongelma vain yhden puolueen kohdalla?
Ei tuollaiset trolliviestit sitäpaitsi uppoa kuin idiootteihin. Tosin onhan idiooteillakin on lupa äänestää mitä haluavat. Miksi jotkut ihmiset eivät hyväksy eriäviä mielipiteitä? Tulee mieleen erilaisia persoonallisuushäiriöitä, joissa tällainen asia korostuu. Vängätään vaikka maailman tappiin, kunhan saadaan itse olla oikeassa ja aivopestä toinen samaan. Outoa, tuollaisella ei ole mitään tekemistä enää politiikan kanssa vaan se on pelkkää psykologista peliä.
Tästä syystä moni politiikassa aktiivisesti mukana oleva on persoonallisuushäiriöinen. Tai siis persoonallisuushäiriöt ovat heidän joukossaan yleisempiä kuin muulla väestöllä. Viis puoluekannasta. Valta ja sosiaaliset pelit houkuttavat, se politiikka menee siinä vieressä sitten.
Ikävimmät ja ehkä oikeasti hulluimmat ovat Henna ja äitihullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haa, tuossa se hullu on. Ei hahmota, ettei kaikilla ole mt-ongelmia, vaikka hänellä onkin. Seuraavaksi se tarjoaa "apua", ja luulee että kukaan ei tajua tuota pelkäksi veetuiluksi.
Se koira älähtää, johon kalikka kalastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
- kalahtaa
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän sitä salaliitto-Jehova-vapaamuurarihullua, joka riehuu jokaisessa kadonneen nuoren naisen ketjussa. Raskas, niin raskas.
Pitäisikö kuule sun vältellä kadonneista kertovia juttuja jos et tajua että aihe on raskas? Jos ahdistaa niin terkkarille....ei mitään ahdistavaa kannata netistä selata.
Silputtusilpuksi. Jo nimimerkistä voi päätellä, ettei ole kaikki kotona (eikä olekaan)
Lenkkihullu. Oli ihmisillä mitä ongelmia vain, niin tällä on niihin aina sama ratkaisu: ulos lenkille, koska siellä paistaa aurinko. Koominen tyyppi.
Mielenkiintoisesti peräjälkeen Ilmestyi Laasosen tasoarvo hullun ilmituomisen sitten ns meghin kritisoijien esiintuoja, hm? Sama toistunut kaikenaikaa tällä palstalla. Tasoarvotyyppi on selvästi triggeröitynyt jotenkin juuri hänestä?
Eikös tuo tasoarvottava tyyppi ole niitä jotka valittiin se äärioikean mutupuolueen laittomaan hallitukseenkin? Äärioikeistoa selkeästi tasoineen. Kahjoa!
Vierailija kirjoitti:
Ääni psykomammalle, onko kukaan muu epäillyt että kivikissa on hänen toinen tulemisensa?
Ammattivalittaja on kyllä mun henkkoht suosikki.
Miksi ammattivalittaja on suosikkisi?
Tasoarvotyyppi laasosen ihailija opiskelee samassa yliopistossa kanssani. Sitä kukaan vakavasti ota. Yrittää politiikkaan ja kulkee paskajäykkänä pälyillen ympärilleen kaikkialla.
Voi varmasti olla, en vain itse sitten ilmeisesti kiinnitä näihin huomiota saati lue niitä. Ei niiden kirjoittajat välttämättä silti trolleja ole, vaan oikeita kannattajia, joille ehkä tämän tyylinen palsta/hömppäkeskustelupalstat yleensäkin tuntuu luontevimmalta paikalta levittää mielipiteitään :D Muiden puolueiden kannattajilla se voi sitten olla vaikkapa twitter tai muu some. Etenkin näin vaalien alla tällainen peli tietysti kiristyy ja kaiken maailman omia ajatuksiaan, tai siis lähinnä itseään esilletuovia narsisteja on trollien ohella liikkeellä. Missä kaikki normaalien ihmisten kannanotot? Niitä on vaikeaa löytää netistä näiden sekopäiden kiihkon alta.