Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia Nosh -vaatteista

nosh
31.03.2019 |

Onko teillä kokemusta Nosh-merkkisistä vaatteista? Ovatko laadukkaita?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on kivoja kuoseja ja näyttää myyvän hyvin nettikirppareilla, eli jos olet innokas myymään käytettynä niin silloin näitä suosittuja merkkejä voisi ostaa, muuten on melko hintavaa vaatetta, jos jäävät nurkkiin pyörimään kun käyvät pieniksi...

Vierailija
2/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mekko ja tunika, jotka tuntuvat hyvältä ja jotka sopivat minulle todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille olen ostanut. Kaikissa housuissa on elastaania (5 %), mikä tekee kankaasta helposti reikiintyvän. En enää osta. Harmittaa, mielestäni Noshin housut ovat tosi kivoja.

Vierailija
4/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama paksummasta trikoosta valmistettu tuote. Olen ihan tyytyväinen, saumat ei kierrä eikä purkaannu. Eivät ole kutistuneet pesussa. Värit on kyllä haalistuneet noin puolessa vuodessa. Oon värjännyt ne uudestaan.

Vierailija
5/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hintansa väärtejä. Saa myydessäkin osan pois. Mutta kestävät käytössä pitkään ja mallit sopivan klassisia. Minun kaapissani muutamia perusvaatteita heiltä - leggareita ja mekko. Käteviä kun voi moneen yhdistää. 

Vierailija
6/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan näissä trikoissa on elastaania. Pelkästä puuvillastakin saa sopivasti joustavan sopivalla kudoksella. Elastaani pilaa materiaalin kierrätyksen.

Vierailija
7/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin suututtaa, että moni kotimainenkin merkki pilaa laatunsa elastaanitrikoilla.

Kiitos ei, kulahtavat hetkessä ja mahdoton kierrättää.

Vierailija
8/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintaisia kuteita!

Vierailija
9/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut tyytyväinen. Oli elastaania tai ei, kestävät käyttöä paremmin kuin muut vaatteemme ja kierrätettävissä eteenpäin vielä kun itse tai lapset ei enää käytä. Eniten luonnonvaroja tuhoaa vaatteen valmistus, ja nämä kestävät pitkään, joten sikäli ekologisia. Ja valmistus Euroopassa, sekin plussaa.

Vierailija
10/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen luottomerkki jonka olen itselleni löytänyt. Käytän Noshin tunikoita lähes päivittäin ja ovat vajaan vuoden käytön jälkeen uudenveroisia. Eli minusta todellakin hintansa väärti.

Vierailija
11/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vaatteet ovat kestäneet hyvin, mutta omat tunikat ovat reikiintyneet hetkessä kainaloista saumojen vierestä. Leggingsit taas purkautuivat koko reiden mitalta saumasta.

Harmittaa siihen malliin, etten ainakaan itselleni osta enää mitään ko. merkiltä. Joihinkin kankaisiin tulee pesunukkaa vaikka pesen kaikki vaatteet nurinpäin, toiset taas kestävät hyvin. Tuntuu olevan tuuripeliä, onko jokin vaate laadukas vai ei.

Vierailija
12/26 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä huuhteluainetta. Se pilaa kaikki vaatteet.

Vierailija
13/26 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon noshin vaatteita ollut viime vuosina käytössä. Vaatteet ovat kauniita ja todella mukavia päällä. Vaatteet reikiintyvät helposti saumojen vierestä. Se on ainoa miinus tässä merkissä.

Vierailija
14/26 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintaisia normihinnalla ostettaessa, alennusmyynnistä kannattaa vasta ostaa niin vastaa hinta ja laatu toisiaan.

Mainostetaan vastuullisena vaihtoehtona, mutta mikä tekee Noshista vastuullisen? Ilmeisesti vaatteet kuitenkin valmistetaan halpatuotantomaissa kuten Ukraina, Puola jne.

Vierailija
15/26 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylihintaisia normihinnalla ostettaessa, alennusmyynnistä kannattaa vasta ostaa niin vastaa hinta ja laatu toisiaan.

Mainostetaan vastuullisena vaihtoehtona, mutta mikä tekee Noshista vastuullisen? Ilmeisesti vaatteet kuitenkin valmistetaan halpatuotantomaissa kuten Ukraina, Puola jne.

Minäkin mielellään kuulisin, miten vastuullisuus määritellään.

Käyttökokemuksiakin tuntuu löytyvän tosi vähän kun googlettaa, mielellään niitäkin kuulisi lisää. Itselläni on Noshilta yhdet leggarit, kesämekko ja tunika. Mekko on näistä suosikki, tulee varmsti käyttöön ensikesänäkin. Leggarit on toimivat silloin harvoin kun haluan leggareita käyttää. Tunika oli virheosto, ihan siisti ja nätti, mutta itse en kertakaikkiaan ole tunika-tyyppiä.

Voisin kuvitella ostavani Noshilta itselleni lähinnä t-paitoja, mutta lapsille sitäkin enemmän. Lasten vaatteen on meillä ollut kestäviä ja pitkäikäisiä.

Vierailija
16/26 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylihintaisia kuteita!

Niin on. 30€ maksavat leggingsit hajosivat kuukauden sisällä.

Vierailija
17/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, ompas rajua käyttöä legginseille jos saat ne kuukaudessa rikki. Nyt taidat heittää hetulaa, heitä rauhassa. Noshin tuotteet ovat hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia, kestävät ihan joka euron edestä, tai kuvittelitko, että 40 euron housut kestää 10 vuotta, nyt hiukan järkeä kehiin, kiitos!

Vierailija
18/26 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lähdössä vuoden sisällä toistamiseen reklamaatio Nosh leggareista. Hajoavat/reikiintyvät todella nopeasti reiden sisäsaumasta. Edellisessä reklamaatiossa lähettivät uudet ja nyt nämä uudetkin jo rikki samalla tavalla... Kyse muutaman kuukauden käytöstä, max 6 kk, eikä tietysti joka päivä jalassa. Erittäin pettynyt olen saumojen laatuun, muuten todella hyvät leggarit.

Vierailija
19/26 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tunikan ostin, ei vastannut sitä miltä näytti mallin päällä kuvassa heh :D Mutta ihan ok. Vähän kangas mielestäni pesuissa menettänyt väriä.

Vierailija
20/26 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköosiä vaatteita, mutta kestävät käyttöä TODELLA huonosti. Lapsen kaikki housut reikiintyivät polvista muutaman kuukauden sisällä ja oma paitani kyynärpäistä (!!!). Eivätkä olleet mitenkään kovassa tai päivittäisessä käytössä. Olen siirtynyt miuhin merkkeihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän