kokemuksia Nosh -vaatteista
Onko teillä kokemusta Nosh-merkkisistä vaatteista? Ovatko laadukkaita?
Kommentit (26)
Mulla on kaksi Noshin vaatetta ja kumpikin haalistui aika pian :( Mustia kumpikin.
Ostatte liian pieniä vaatteita jos ne ratkeavat saumoista. Itse tilasin nyt kesällä Noshin alennusmyynnistä parit housut ja hupparitunikan. Jälkimmäistä ajattelin pitäväni syksyllä, mutta kylmä ja sateinen kesä saikin mut ottamaan vaatteen käyttöön aiemmin. Olen tykännyt!
Noshin taloudellinen tilanne on karmea,kannattaa varoa,ettei rahat jää sisään.
Jos ostaa luottokortilla, on varmempaa että saa joko rahat takaisin tai tuotteen. Sen jälkeen kun Anttila meni konkurssiin en ole kuin sillä maksanut nettikaupoissa. Silloinhan monet kuluttajat jäivät ilman tuotteita mutta maksu meni.
Mitä taas Noshiin tulee - puolisen vuotta sitten ostin alennuksesta. Nyt ne joita käytetty näyttävät hyvinkin käytetyiltä. Osa istuu vähän huonosti, luulin että vähän korjaan mutta eipä ole tullut tehtyä. Olisi pitänyt vaan palauttaa. En tilaa enää. Koko kannattaa oikeasti tarkistaa taulukosta. Ovat reiluhkon kokoisia.
Oma kokemus on etteivät kestä lapsen käytössä yhtään.
Saman olen huomannut niissä muutamissa vaatteissa, mitä olen tilannut Noshilta. Näyttää kuvissa hyvältä, mutta kun tuotteen saa käteensä, toteaa, että ei olisi kaupasta kyseistä vaatetta ostanut. Palaurusrumbaan ei jaksa lähteä, niin vaatetta tulee käyttöön, vaikka ei vastannutkaan odotuksia.
Ainakin mustat vaatteet haalistuvat todella nopeasti. Käyttämäni leggarit sai puolen vuoden käytön jälkeen värjätä uusiksi.
Vinkki muuten leggareiden reikääntyviin saumoihin: ota trikoolegginsseistä normaalia kokoasi yksi suurempi. Tällöin trikoo ei joudu niin suureen venytykseen ja kestää paremmin.