Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan teillä on kestänyt murtuneen sormen paranemisessa, miten kauan olette saaneet sairaslomaa?

Vierailija
31.03.2019 |

Huomenna olen menossa lääkäriin, koska viikonloppuna ei ole röntgen auki.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pyöräkolarissa ja sormi murtui. Se naulattiin kiinni. Paraneminen kesti 9 viikkoa. Olin jo eläkkeellä, mutta en olisi kyennyt tuona aikana töihin.

Vieläkään se uloin nivel ei taivu kokonaan, vaikka hommasta on jo vuosia. Ei kyllä enää ole haitaksi.

Vierailija
22/27 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pyöräkolarissa ja sormi murtui. Se naulattiin kiinni. Paraneminen kesti 9 viikkoa. Olin jo eläkkeellä, mutta en olisi kyennyt tuona aikana töihin.

Vieläkään se uloin nivel ei taivu kokonaan, vaikka hommasta on jo vuosia. Ei kyllä enää ole haitaksi.

Jahas taisinkin jo aikoja sitte  kommentoida, enpä huomannut vanhaa ketjua tämän olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut sairauslomaa? Sairauslomalle joudutaan.

Vierailija
24/27 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina murtui sormi, maanantaina fyysiseen työhön. Varoi vaan sormea, niin kyllä se työskentely onnistui. 

Viisi viikkoa muistaakseni oli paranemisaika ja oli luutunut siinä ajassa. Toki vähän kömpelö vielä jonkin aikaa sen jälkeen, kun tuen sai pois.

Vierailija
25/27 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään saikkua tarvittu. Tietokonetta pystyy käyttelemään yhdelläkin kädellä.

Vierailija
26/27 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekstinkäsittelyä pystyy yhdellä kädellä tekemään. Toki on hidasta, mutta ihmiset ovat välillä hitaita muistakin syistä. Esim. pienten lasten vanhemmat ovat joutuneet valvomaan koko yön itkevän lapsen kanssa, niin kyllä se työtehossa näkyy.

Vierailija
27/27 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu ihan siitä, millainen se murtuma on ja missä kohtaa. Toisekseen  sairausloman pituus riippuu myös työstä ja työtehtävistä. 

Eli ei ole mitään yhtä oikeanlaista vastausta.