Miten kauan teillä on kestänyt murtuneen sormen paranemisessa, miten kauan olette saaneet sairaslomaa?
Huomenna olen menossa lääkäriin, koska viikonloppuna ei ole röntgen auki.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olin pyöräkolarissa ja sormi murtui. Se naulattiin kiinni. Paraneminen kesti 9 viikkoa. Olin jo eläkkeellä, mutta en olisi kyennyt tuona aikana töihin.
Vieläkään se uloin nivel ei taivu kokonaan, vaikka hommasta on jo vuosia. Ei kyllä enää ole haitaksi.
Jahas taisinkin jo aikoja sitte kommentoida, enpä huomannut vanhaa ketjua tämän olevan.
Saanut sairauslomaa? Sairauslomalle joudutaan.
Perjantaina murtui sormi, maanantaina fyysiseen työhön. Varoi vaan sormea, niin kyllä se työskentely onnistui.
Viisi viikkoa muistaakseni oli paranemisaika ja oli luutunut siinä ajassa. Toki vähän kömpelö vielä jonkin aikaa sen jälkeen, kun tuen sai pois.
Ei mitään saikkua tarvittu. Tietokonetta pystyy käyttelemään yhdelläkin kädellä.
Kyllä tekstinkäsittelyä pystyy yhdellä kädellä tekemään. Toki on hidasta, mutta ihmiset ovat välillä hitaita muistakin syistä. Esim. pienten lasten vanhemmat ovat joutuneet valvomaan koko yön itkevän lapsen kanssa, niin kyllä se työtehossa näkyy.
No sehän riippuu ihan siitä, millainen se murtuma on ja missä kohtaa. Toisekseen sairausloman pituus riippuu myös työstä ja työtehtävistä.
Eli ei ole mitään yhtä oikeanlaista vastausta.
Olin pyöräkolarissa ja sormi murtui. Se naulattiin kiinni. Paraneminen kesti 9 viikkoa. Olin jo eläkkeellä, mutta en olisi kyennyt tuona aikana töihin.
Vieläkään se uloin nivel ei taivu kokonaan, vaikka hommasta on jo vuosia. Ei kyllä enää ole haitaksi.