Petin, eikä mies välttämättä halua jatkaa
Suhteessamme on ollut paljon luottamusongelmia. Mies on valehdellut isoista ja pienistä asioista, ja usein myöntänyt vasta kun olen pyytänyt asioista todisteita tai vahingossa lipsauttanut jotain, mikä on paljastanut valheen. Sitä ennen on hyvin vakuuttavasti vannonut puhuvansa totta.
Tämä on ensimmäinen parisuhteeni, olen 22. En ylipäätänsäkään ole koskaan luottanut ihmisiin, vanhempani ovat molemmat valehdelleet paljon. Kun poikaystävä ekan kerran jäi valheesta kiinni, otin sen hyvin raskaasti ja me riideltiin usein. Kävin suhteen alkuaikana muiden kanssa treffeillä ja kerroin siitä hänelle avoimesti. Mitään niillä treffeillä ei kuitenkaan tapahtunut. Halusin saada miehen mustasukkaiseksi.
Tammikuussa tuli ilmi asia, josta olen 99% varma että mies valehtelee. Me ollaan siitä riidelty monta kuukautta. Todisteet puhuu sitä vastaan että mies valehtelee, mutta ne eivät ole vedenpitäviä, mutta niitä on sen verran paljon, että viittaa vahvasti siihen että valehtelee. Tämän riitelyjakson jälkeen päätettiin että nähdään harvemmin, kun asuttiin käytännössä yhdessä. Nähtiin kerran viikossa. Olen yrittänyt unohtaa tuota tammikuista asiaa, jos mietin sitä niin ärsyynnyn ja suren, ja olen vakuuttunut siitä että hän valehtelee. Siksi en mieti sitä. Kännissä uskalsin miettiä. Olin hyvin ärtynyt ja surullinen, ja menin treffeille toisen kanssa. Tai kun pyysin häntä ulos, en ajatellut enkä halunnutkaan mitään tapahtuvan. Sinä iltana kaverini perui menon, ja en löytänyt ketään muuta seuraksi lyhyellä varoitusajalla, ja siksi pyysin tuon kyseisen miehen. Hän tiesi että olen varattu ja että kaveripohjalla mentäisiin parille. Tuo mies oli laitellut minulle kuukausia viestejä, joissa pyytää parille tai kysyy mitä kuuluu, ei siis kovin usein, mutta en vastannut niihin koskaan ja poikaystävä tiesi että laittoi joskus viestiä. Tapahtunutta edeltävänä iltana hän oli laittanut viestiä, en usko että muuten olisin edes pyytänyt ulos, mutta ei sillä väliä. En ole kiinnostunut kyseisestä miehestä romanttisessa mielessä enkä ollut tuolloinkaan. Eikä me olla enää yhteyksissä, sovittiin niin silloin kun hänen luotaan lähdin.
.
Et vieläkään ymmärrä, että kyse ei ole siitä mitä minä uskon tai sinä tiedät. Ongelmasi on se, että miten saat miehesi uskomaan. Ja siihen sinulla ei taida olla riittävästi todisteita.