Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin, eikä mies välttämättä halua jatkaa

Vierailija
31.03.2019 |

Suhteessamme on ollut paljon luottamusongelmia. Mies on valehdellut isoista ja pienistä asioista, ja usein myöntänyt vasta kun olen pyytänyt asioista todisteita tai vahingossa lipsauttanut jotain, mikä on paljastanut valheen. Sitä ennen on hyvin vakuuttavasti vannonut puhuvansa totta.

Tämä on ensimmäinen parisuhteeni, olen 22. En ylipäätänsäkään ole koskaan luottanut ihmisiin, vanhempani ovat molemmat valehdelleet paljon. Kun poikaystävä ekan kerran jäi valheesta kiinni, otin sen hyvin raskaasti ja me riideltiin usein. Kävin suhteen alkuaikana muiden kanssa treffeillä ja kerroin siitä hänelle avoimesti. Mitään niillä treffeillä ei kuitenkaan tapahtunut. Halusin saada miehen mustasukkaiseksi.

Tammikuussa tuli ilmi asia, josta olen 99% varma että mies valehtelee. Me ollaan siitä riidelty monta kuukautta. Todisteet puhuu sitä vastaan että mies valehtelee, mutta ne eivät ole vedenpitäviä, mutta niitä on sen verran paljon, että viittaa vahvasti siihen että valehtelee. Tämän riitelyjakson jälkeen päätettiin että nähdään harvemmin, kun asuttiin käytännössä yhdessä. Nähtiin kerran viikossa. Olen yrittänyt unohtaa tuota tammikuista asiaa, jos mietin sitä niin ärsyynnyn ja suren, ja olen vakuuttunut siitä että hän valehtelee. Siksi en mieti sitä. Kännissä uskalsin miettiä. Olin hyvin ärtynyt ja surullinen, ja menin treffeille toisen kanssa. Tai kun pyysin häntä ulos, en ajatellut enkä halunnutkaan mitään tapahtuvan. Sinä iltana kaverini perui menon, ja en löytänyt ketään muuta seuraksi lyhyellä varoitusajalla, ja siksi pyysin tuon kyseisen miehen. Hän tiesi että olen varattu ja että kaveripohjalla mentäisiin parille. Tuo mies oli laitellut minulle kuukausia viestejä, joissa pyytää parille tai kysyy mitä kuuluu, ei siis kovin usein, mutta en vastannut niihin koskaan ja poikaystävä tiesi että laittoi joskus viestiä. Tapahtunutta edeltävänä iltana hän oli laittanut viestiä, en usko että muuten olisin edes pyytänyt ulos, mutta ei sillä väliä. En ole kiinnostunut kyseisestä miehestä romanttisessa mielessä enkä ollut tuolloinkaan. Eikä me olla enää yhteyksissä, sovittiin niin silloin kun hänen luotaan lähdin.
.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän nyt taas. AP on joku teiniprinsessa, joka haluaa kontrolloida poikaystäväänsä (esimerkiksi tämä pelikonsolin hävittäminen) ja ilmeisesti poikaystävä valehtee, koska ei jaksaisi tapella prinsessansa kanssa. Mutta tilanne vain pahenee sen myötä. 

En kyllä ymmärrä miksi kumpikaan haluaa olla tässä parisuhteessa edelleen.

En koskaan pyytäisi miestä hävittämään pelikonsolia, kommentti ei ollut minun kirjoittama. Katso kahta kommenttia jotka kirjotettu sen perään joissa lukee perässä ”Ap”.

Ja me ei asuttu yhdessä missään vaiheessa, mutta oltiin yötä toistemme luona paljon. Tässä vaiheessa kun pettäminen tapahtui niin nähtiin harvalseltaan. Ja siltä toiselta mieheltä voisi kysyä, siten voisi todistaa. En valehtele asiasta, mitä järkeä minun olisi mennä paljastamaan puolitotuus.

Ja ei se pelkästään riitelyä ole ollut, muutenhan valinta olisi helppo molemmille. Suurin osa ajasta meillä on ollut intiimiä ja mahtavaa.

Miksi kostin aina? Jotta mies lopettaisi valehtelun. Mutta nyt tiedän ettei se toimi niin. Pariterapiaa ehdotin, mutta miehen mielestä siitä ei olisi hyötyä. Ap

Ehkä pelkäsit että joku näkin ja miehesi kuulee tai omatunto kolkutti, mutta et uskaltanutkaan kertoa koko totuutta? Mitä järkeä sen toisen miehen olisi mennä paljastamaan, että harrastitte seksiä, jos niin olisi käynyt?

Kysymys on siitä, että jos mies epäilee sinun harrastaneen seksiä, niin lähtökohta varmaan on että sinä ja tämä toinen mies haluatte sen peittää eli teidän puheisiin ei voi luottaa. Onko sinulla tarjota jotain muuta todistetta?

Ihan samoin kun sinä olet kaivanut todisteita miehesi valehtelusta, kun epäilet hänen puheitaan. Vai riittääkö sinulle enää jatkossa, jos miehesi sanoo, että en valehdellut?

Kukaan ei olisi voinut nähdä yhtään mitään, koska ihmisten ilmoilla ei mitään tapahtunut välillämme paitsi juttelua. Tuohon mieheen poikaystävälläni ei ole mitään kontaktia. Ja kyllä tässä tilanteessa jos minä, poikaystävä ja tuo mies keskusteltaisiin niin varmasti olisi keino jolla tulisi vahingossakin ilmi jotain, mistä en olisi rehellinen. Mutta minulla ei ole asian suhteen salattavaa, sen itse tiedän ja vannon sen vaikka henkeni edestä, mitään muuta ei tapahtunut, ei se muuksi muutu vaikka joku ei netissä sitä uskoisi. Ap

Et vieläkään ymmärrä, että kyse ei ole siitä mitä minä uskon tai sinä tiedät. Ongelmasi on se, että miten saat miehesi uskomaan. Ja siihen sinulla ei taida olla riittävästi todisteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän