Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin, eikä mies välttämättä halua jatkaa

Vierailija
31.03.2019 |

Suhteessamme on ollut paljon luottamusongelmia. Mies on valehdellut isoista ja pienistä asioista, ja usein myöntänyt vasta kun olen pyytänyt asioista todisteita tai vahingossa lipsauttanut jotain, mikä on paljastanut valheen. Sitä ennen on hyvin vakuuttavasti vannonut puhuvansa totta.

Tämä on ensimmäinen parisuhteeni, olen 22. En ylipäätänsäkään ole koskaan luottanut ihmisiin, vanhempani ovat molemmat valehdelleet paljon. Kun poikaystävä ekan kerran jäi valheesta kiinni, otin sen hyvin raskaasti ja me riideltiin usein. Kävin suhteen alkuaikana muiden kanssa treffeillä ja kerroin siitä hänelle avoimesti. Mitään niillä treffeillä ei kuitenkaan tapahtunut. Halusin saada miehen mustasukkaiseksi.

Tammikuussa tuli ilmi asia, josta olen 99% varma että mies valehtelee. Me ollaan siitä riidelty monta kuukautta. Todisteet puhuu sitä vastaan että mies valehtelee, mutta ne eivät ole vedenpitäviä, mutta niitä on sen verran paljon, että viittaa vahvasti siihen että valehtelee. Tämän riitelyjakson jälkeen päätettiin että nähdään harvemmin, kun asuttiin käytännössä yhdessä. Nähtiin kerran viikossa. Olen yrittänyt unohtaa tuota tammikuista asiaa, jos mietin sitä niin ärsyynnyn ja suren, ja olen vakuuttunut siitä että hän valehtelee. Siksi en mieti sitä. Kännissä uskalsin miettiä. Olin hyvin ärtynyt ja surullinen, ja menin treffeille toisen kanssa. Tai kun pyysin häntä ulos, en ajatellut enkä halunnutkaan mitään tapahtuvan. Sinä iltana kaverini perui menon, ja en löytänyt ketään muuta seuraksi lyhyellä varoitusajalla, ja siksi pyysin tuon kyseisen miehen. Hän tiesi että olen varattu ja että kaveripohjalla mentäisiin parille. Tuo mies oli laitellut minulle kuukausia viestejä, joissa pyytää parille tai kysyy mitä kuuluu, ei siis kovin usein, mutta en vastannut niihin koskaan ja poikaystävä tiesi että laittoi joskus viestiä. Tapahtunutta edeltävänä iltana hän oli laittanut viestiä, en usko että muuten olisin edes pyytänyt ulos, mutta ei sillä väliä. En ole kiinnostunut kyseisestä miehestä romanttisessa mielessä enkä ollut tuolloinkaan. Eikä me olla enää yhteyksissä, sovittiin niin silloin kun hänen luotaan lähdin.
.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aivan oikein pettää miestä, jonka luulee valehtelevan. Tosiasiosta ei pidä välittää. Luulo oikeuttaa kaikkeen.

Tottakai miehesi tulee uskoa, ettet pannut, alapään pikaisesta koskettamisesta huolimatta. Kumma olento, tuo sun mies, kun ei sua usko, kaikki naisethan käy pikakoskettamassa vieraita.

Se on ihan todistettavissa ettei pantu ja mies kyllä tietää sen myös. Kaikki mitä olen hänelle sanonut on ollut todistettavissa. Ap

Vierailija
22/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen valehtelu liittyy pettämiseen?

Siten että kusipää saa olla, jos vaan on rehellisesti kusipää. Ap:lle varmaan olisi ollut ok, jos mies olisi käynyt panemassa sitä naapurin Lissua ja rehellisesti kertonut siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aivan oikein pettää miestä, jonka luulee valehtelevan. Tosiasiosta ei pidä välittää. Luulo oikeuttaa kaikkeen.

Tottakai miehesi tulee uskoa, ettet pannut, alapään pikaisesta koskettamisesta huolimatta. Kumma olento, tuo sun mies, kun ei sua usko, kaikki naisethan käy pikakoskettamassa vieraita.

Se on ihan todistettavissa ettei pantu ja mies kyllä tietää sen myös. Kaikki mitä olen hänelle sanonut on ollut todistettavissa. Ap

Sä olet pettänyt jo siinä vaiheessa kun läksit treffeille toisen miehen kanssa.

ohis

Vierailija
24/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen valehtelu liittyy pettämiseen?

Siten että kusipää saa olla, jos vaan on rehellisesti kusipää. Ap:lle varmaan olisi ollut ok, jos mies olisi käynyt panemassa sitä naapurin Lissua ja rehellisesti kertonut siitä...

Ei ok, mutta ok:mpi. Jos saisin päättää, niin mielummin mies olisi tehnyt tämän mitä itse tein kuin valehdellut niin paljon. Paljon mielummin. Tietenkään kumpikaan ei ole hyvä. Ap

Vierailija
25/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet pettänyt jo siinä vaiheessa kun läksit treffeille toisen miehen kanssa.

ohis

Eiköhän se ole kaikille selvää? Mutta pienempi paha tämä kuin esimerkiksi seksi. Mutta tiedän tehneeni väärin, ei sillä. Ap

Vierailija
26/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
27/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikuttaa, että teet ongelmia niin tyhjästä, että mies saattaa valehdella ihan vain säästyäkseen vikinältäsi...

Vierailija
28/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
29/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikuttaa, että teet ongelmia niin tyhjästä, että mies saattaa valehdella ihan vain säästyäkseen vikinältäsi...

Vaikka olisikin niin, ei se oikeuta valehtelua. Ja jotkut valheet ovat niin isoja, ettei hän niistä voisi edes perheelleensään kertoa, koska he olisivat todella pettyneitä. Ei ole kyse siis mistään pikkujutuista. Ap

Vierailija
30/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sinun iässäsi saatoin vielä olla samalla tavalla hukassa suhdeasioiden kanssa, tosin en läheskään yhtä pahasti. Nyt kymmenisen vuotta vanhempana olen oppinut, että draama ja jatkuva riitely eivät ole pysyvä osa mitään ihmissuhdetta joka on sekä hyvä että kestävä. Tuo tulee kyllä vielä kariutumaan tavalla tai toisella, joten päästä irti. Sinulla on ongelmia, ja niin on miehessä ja suhteessakin, etkä tuossa asetelmassa kykene erottamaan niitä omistasi. Jäät jumiin etkä kehity ja eheydy. Tarvitsisit aikaa itsellesi, mieluiten ihan ilman miehiä.

Vierailija
31/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa mitään neuvoja tähän koska kaikenlainen valehtelu ja todisteiden etsiminen on täysin vieras asia omassa parisuhteessani. En jaksa lainkaan huvikseen valehtelevia ihmisiä.

Jätä mies ja eti joku joka ei valehtele koko ajan.

Tietysti yksi vaihtoehto on että mies puhuu sulle totta ja oot vaan ite niin luulosairastunut että kelaat kaikkien koko ajan valehtelevan sulle?

Vierailija
32/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, olet 22-vuotias ja vasta tuolla tasolla. Mä olin sun ikäisenä jo ulkomailla töissä, aviovaimo ja perheenemäntä.

Kyllä asia on nyt niin että on turhaa tapella siitä petitkö sinä vai valehteliko mies. Teillä kun on paljon suurempia asioita vielä opittavina. Ette vaan ole valmiita parisuhteeseen millään tasolla.

Lopeta alkoholin kanssa läträäminen ja lapsellinen "kostomentaliteetti".

Kenekään henkilökohtaiset ongelmat (joita sulla näyttää olevan lapsuudesta paljon) eivät ratkea parisuhteen avulla vaan haittaavat sitä. Kasva ensin aikuiseksi ja rupea vasta sitten seurustelemaan. Nyt sulla ei vaan riitä rahkeet.

Vierailija
33/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sinun iässäsi saatoin vielä olla samalla tavalla hukassa suhdeasioiden kanssa, tosin en läheskään yhtä pahasti. Nyt kymmenisen vuotta vanhempana olen oppinut, että draama ja jatkuva riitely eivät ole pysyvä osa mitään ihmissuhdetta joka on sekä hyvä että kestävä. Tuo tulee kyllä vielä kariutumaan tavalla tai toisella, joten päästä irti. Sinulla on ongelmia, ja niin on miehessä ja suhteessakin, etkä tuossa asetelmassa kykene erottamaan niitä omistasi. Jäät jumiin etkä kehity ja eheydy. Tarvitsisit aikaa itsellesi, mieluiten ihan ilman miehiä.

Kiitos ensimmäisestä rakentavasta neuvosta! :) Minulla on ongelmia ja käsittelen niitä terapiassa. Draamaa en halua, päin vastoin, kärsin siitä. Olen ehkä vähän erikoinen ihminen, harvan kanssa synkkaa eikä kavereita kovin paljoa ole, pidän tosi harvoista ja olen aina ollut huono ihastumaan. Silti ekan kerran kun tapasin tuon miehen, niin tiesin että juttu ei vaan voisi jäädä siihen, siinä oli jo silloin sitä jotain, ja tiedän tasan tarkkaan mitä se jotain on. En koskaan ajatellut että niin kävisi minulle, tai että edes tulisin olemaan parisuhteessa. Me tavattiin väärään aikaan ehkä, jos olisin käynyt terapian ennen kuin tavattiin, olisivat asiat voineet mennä eri tavalla. Mutta mikään ei muuta sitä, että tiedän että hän on minulle juuri se oikea henkilö ja välitän hänestä syvästi. Ap

Vierailija
34/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, olet 22-vuotias ja vasta tuolla tasolla. Mä olin sun ikäisenä jo ulkomailla töissä, aviovaimo ja perheenemäntä.

Kyllä asia on nyt niin että on turhaa tapella siitä petitkö sinä vai valehteliko mies. Teillä kun on paljon suurempia asioita vielä opittavina. Ette vaan ole valmiita parisuhteeseen millään tasolla.

Kenekään henkilökohtaiset ongelmat (joita sulla näyttää olevan lapsuudesta paljon) eivät ratkea parisuhteen avulla vaan haittaavat sitä. Kasva ensin aikuiseksi ja rupea vasta sitten seurustelemaan. Nyt sulla ei vaan riitä rahkeet.

Harvoin nykyään juon ja olen kyllä virheistäni oppinut ja käsitellyt terapiassakin tuota kostomentaliteettiasiaa, ja en siihen enää lähtisi missään muodossa. Ap

Vierailija
35/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa antaa mitään neuvoja tähän koska kaikenlainen valehtelu ja todisteiden etsiminen on täysin vieras asia omassa parisuhteessani. En jaksa lainkaan huvikseen valehtelevia ihmisiä.

Jätä mies ja eti joku joka ei valehtele koko ajan.

Tietysti yksi vaihtoehto on että mies puhuu sulle totta ja oot vaan ite niin luulosairastunut että kelaat kaikkien koko ajan valehtelevan sulle?

No siis on myöntänyt valehdelleensa kun on jäänyt kiinni, ja tietysti olen ollut epäilevämpi juuri siksi. Enää en oikeastaan epäile muusta kuin siitä tammikuisesta asiasta. Jos mies siitä valehtelee, niin siihen liittyy iso valheiden sarja, siksi se on tosi merkittävä asia. Toisaalta luulisi tässä vaiheessa jo myöntävän jos valehtelee. Ap

Vierailija
36/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luottamus menee, niin menee kaikki muukin. Se oli siinä.

Vierailija
37/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin nykyään juon ja olen kyllä virheistäni oppinut ja käsitellyt terapiassakin tuota kostomentaliteettiasiaa, ja en siihen enää lähtisi missään muodossa. Ap

Jotenkin vaan parasta olisi että otattte suhteeseenne aikalisän. Kumpikin elää tahollaan ja selvittää omia asioitaan. Jos mies on oikeasti valehdellut sulle, niin eihän hänenkään valmiutensa parisuhteeseen ole hyvät.

Sinä haluat jatkaa suhdetta, mutta ketään ei voi pakottaa, joten sun pitää nyt tyytyä miehen päätökseen. Mutta jos päädytte jatkamaan, pariterapia voisi olla avuksi. Muutenhan olette pian taas jossain kriisissä.

Vierailija
38/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 22-vuotiaana kahden lapsen äiti, ap on todella lapsellinen ollakseen 22 v. Toivon että kasvat aikuiseksi. Ota aikalisä poikaystävääsi ja pohdi syitä, miksi hän kenties valehtelee sinulle. Ja pohdi selvin päin.

Vierailija
39/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap syyttää omasta pettämisestään miestä. taattua av-kamaa. 

Vierailija
40/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelit miestä alapäästä ja sitten kävitte nukkumaan.  Kuulostaa tosi uskottavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi