Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin, eikä mies välttämättä halua jatkaa

Vierailija
31.03.2019 |

Suhteessamme on ollut paljon luottamusongelmia. Mies on valehdellut isoista ja pienistä asioista, ja usein myöntänyt vasta kun olen pyytänyt asioista todisteita tai vahingossa lipsauttanut jotain, mikä on paljastanut valheen. Sitä ennen on hyvin vakuuttavasti vannonut puhuvansa totta.

Tämä on ensimmäinen parisuhteeni, olen 22. En ylipäätänsäkään ole koskaan luottanut ihmisiin, vanhempani ovat molemmat valehdelleet paljon. Kun poikaystävä ekan kerran jäi valheesta kiinni, otin sen hyvin raskaasti ja me riideltiin usein. Kävin suhteen alkuaikana muiden kanssa treffeillä ja kerroin siitä hänelle avoimesti. Mitään niillä treffeillä ei kuitenkaan tapahtunut. Halusin saada miehen mustasukkaiseksi.

Tammikuussa tuli ilmi asia, josta olen 99% varma että mies valehtelee. Me ollaan siitä riidelty monta kuukautta. Todisteet puhuu sitä vastaan että mies valehtelee, mutta ne eivät ole vedenpitäviä, mutta niitä on sen verran paljon, että viittaa vahvasti siihen että valehtelee. Tämän riitelyjakson jälkeen päätettiin että nähdään harvemmin, kun asuttiin käytännössä yhdessä. Nähtiin kerran viikossa. Olen yrittänyt unohtaa tuota tammikuista asiaa, jos mietin sitä niin ärsyynnyn ja suren, ja olen vakuuttunut siitä että hän valehtelee. Siksi en mieti sitä. Kännissä uskalsin miettiä. Olin hyvin ärtynyt ja surullinen, ja menin treffeille toisen kanssa. Tai kun pyysin häntä ulos, en ajatellut enkä halunnutkaan mitään tapahtuvan. Sinä iltana kaverini perui menon, ja en löytänyt ketään muuta seuraksi lyhyellä varoitusajalla, ja siksi pyysin tuon kyseisen miehen. Hän tiesi että olen varattu ja että kaveripohjalla mentäisiin parille. Tuo mies oli laitellut minulle kuukausia viestejä, joissa pyytää parille tai kysyy mitä kuuluu, ei siis kovin usein, mutta en vastannut niihin koskaan ja poikaystävä tiesi että laittoi joskus viestiä. Tapahtunutta edeltävänä iltana hän oli laittanut viestiä, en usko että muuten olisin edes pyytänyt ulos, mutta ei sillä väliä. En ole kiinnostunut kyseisestä miehestä romanttisessa mielessä enkä ollut tuolloinkaan. Eikä me olla enää yhteyksissä, sovittiin niin silloin kun hänen luotaan lähdin.
.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax, se on niin, että kirjoituksestasi päätellen olet joskus liiankin kiltti ihminen ilmeisesti ja olet tehnyt sitten mitä olet tehnyt, mikä ei ole kilttiä ja otat sen raskaasti ja haluat avoimuutta ja rehellisyyttä ja anteeksiantoa -- kuten itse olet yrittänyt tehdä suhteessanne ennen pettämistäsi ja sen jälkeenkin -- pointti on, että jos itse haluat olla rehellinen ja mies valehtelee, niin poistu sellaisesta epätasapainoisesta suhteesta ennenkuin on kulunut liikaa vuosia aikaa.

Löydät vielä valehtelemattoman ihmisen vierellesi jolla on saman tyyppinen arvomaailma kuin sinulla.

Huomaan sinulla olevan korkea moraali ja vaikutat pettyneeltä itseesi tai enemmänkin siihen mitä teit kun koskettelit toista, teit jotain mitä et haluaisi miehesi sinulle tekevän.

Koska olet kiltti ja ymmärrät mikä on väärin ja mikä oikein, niin lopeta tuo suhde, se on jo entinen, se jää vaivaamaan sinua mitä teit koska olet hyvä tyyppi joka halusi hyvää ja luottamusta, siltä vaikuttaa.

Kun löydät miehen joka ei valehtele, älä enää ikinä mene pettämään häntä.

Siitä tulee vain paha mieli molemmille.

Vierailija
42/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli ap syyttää omasta pettämisestään miestä. taattua av-kamaa. 

Aika monta kertaa olen sanonut, ettei mikään oikeuta tekoani, tiedän vain itse mikä siihen on vaikuttanut. Mutta ei, ei se ole poikaystäväni syy että petin, täysin 100% omani.

Ja itse muistan tapahtuneen, kuulosti uskottavalta tai ei niin koskettelua enempää siinä ei oikeasti tapahtunut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 22-vuotiaana kahden lapsen äiti, ap on todella lapsellinen ollakseen 22 v. Toivon että kasvat aikuiseksi. Ota aikalisä poikaystävääsi ja pohdi syitä, miksi hän kenties valehtelee sinulle. Ja pohdi selvin päin.

On paljon epäkypsiä vanhempia, ei vanhemmuus tee kenestäkään kypsää. Omani eivät ole kypsiä vieläkään. Hän on valehdellut, koska se on ollut hänelle helpompi vaihtoehto. Luulen, että suuri osa naisista ei hyväksyisi niitä asioita mistä hän on valehdellut, ei mies ole ollut kertomatta niitä *minun* takia, vaan olisi valehdellut kelle vaan naiselle niistä. Ja voithan sinä tämän perusteella epäkypsäksi leimata, itse en leimaa ihmisiä keitä en tunne. Kadun tekoani, opin virheistäni, koitan korjata asioita mm terapialla jne, itse pidän sitä jonkinlaisena kypsyytenä, en sitä mitä kännissä tein vihaisena ja surullisena. Ap

Vierailija
44/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ylimielistä porukkaa. Ette itse ole koskaan tehnyt virheitä? Se, että on parikymppisenä mennyt lapsia hankkimaan ei tosiaan todista kypsyydestä yhtään mitään.

Vierailija
45/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai on selvää, että Ap ei kirjoittanut kommenttia jossa lukee että lupasi heittää pleikkarin pois mutta ei heittänyt? Sen kirjoitti joku muu, olin tuolla hetkellä kirjoittamassa omia kommentteja joiden perässä lukee se ”ap”. Mielestäni tuo pleikkarijuttu EI olisi vale. Ap

Vierailija
46/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei nyt ole olennaista se, oletko pettänyt vai et, sillä sinun olisi jo alunperinkin pitänyt erota valehtelevasta miehestä.

N49

Vierailija
47/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen riidellyt luottamusongelmien ja valheiden takia. Mutta meillä on ollut ihan mahtavaa aikaa yhdessä. Ja olen ehdottanut mm pariterapiaa, mutta mies ei halua. Ap

Kuten sanoin, puolentoista vuoden seurustelun aikana luottamusongelmia, valheita ja parisuhdeterapian tarvetta, ei kuulosta loppuiän suhteelta.

Tiedätkö, ap, jos olisit vanhempi/fiksumpi/kokeneempi, uskaltaisit luottaa siihen, että jossain on mies, jonka kanssa olisit vielä seitsemännessä taivaassa puolentoista vuoden seurustelun jälkeen. Miksi ihmeessä haluat väkisin roikkua suhteessa, joka täysin selvästi EI TOIMI? Luuletko, ettei elämällä ole tarjota sulle parempaa? Kyllä sillä on, mutta sinä päätät.

Vierailija
48/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä sama tarinankertoja. Onko sinulla noin tylsä elämä?

Vierailija
49/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan todistettavissa ettei pantu ja mies kyllä tietää sen myös. Kaikki mitä olen hänelle sanonut on ollut todistettavissa. Ap[/quote]

Heh, heh olin miehen luona yötä ja alapäätä vaan koskettelin. Miten ihmeessä on todistettavissa, että ette silti pannut. Olisi mielenkiintoista kuulla:)

Vierailija
50/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitunlehmä! Mies Ansaitsee paremman naisen

toivon et mies jättää sut 

Vierailija
51/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nyt taas. AP on joku teiniprinsessa, joka haluaa kontrolloida poikaystäväänsä (esimerkiksi tämä pelikonsolin hävittäminen) ja ilmeisesti poikaystävä valehtee, koska ei jaksaisi tapella prinsessansa kanssa. Mutta tilanne vain pahenee sen myötä. 

En kyllä ymmärrä miksi kumpikaan haluaa olla tässä parisuhteessa edelleen.

Vierailija
52/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle se valehtelu on törkeä juttu, jollekin toiselle joku muu. Esimerkiksi vaikka se, että tieten tahtoen loukkaat toista käymällä treffeillä muiden kanssa. Ehkä hänkin valehtelee vain saadakseen sinut epävarmaksi.

Jotenkin teidän pitäisi saada poikki tuo toinen toisillenne kostaminen. Jos oikeasti haluatte elää yhdessä, niin pitää pystyä ottamaan toiselle herkkiä kohtia huomioon.

Vierailija
53/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen teinipill* taas vauhdissa. Taas on otettu mallia salkkareista.

Vierailija
54/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 v yhdessä ja asutte saman katon alla ja vahingossa päädyt vieraalle miehelle yöksi? Ei kuulosta hyvältä. Itsellä alkuaikoina alle 6 kk, kun oltiin mieheni kanssa yhdessä ulkona discossa eräs mies suuteli minua tanssilattialla ja menin heti kertomaa siitä miehelleni ja olin pahoillani. Vaikka eihän se nyt minun vika ole, jos vieras mies tulee suutelemaan. No ei mitään mies ymmärsi asian, koska oli huom. Paikan päällä. Kun ei ole ollut paikan päällä, on vaikeampi tietää mikä on totta ja mikä ei.

Muistelen, että meilläkin oli alkuaikoina riitoja, mutta kyllä alku oli sellaista mukavaa aikaa n. 2 vuotta. Miten teillä voi olla paljon riitoja jo nyt? Mistä miehesi valehtelee? Etkö luota mieheesi? Oletko mustasukkainen turhan takia? Tai kenties mustasukkainen, koska itse käyttäydyt epärehellisesti.

Itse nyt mietin jälkikäteen omaa suhdettani ja sitä, miksi aina ihastuin uusiin miehiin johtuu varmasti siitä, että en kotona saa tarpeeksi huomiota ja koe olevani haluttu. Olisinpa tajunnut tämän silloin 2 vuoden kohdalla, mutta nuorena ei tajua asioita ja pelkää yksin jäämistä. Nyt onnettomassa melkein täysin seksittömässä suhteessa. Kannattaa miettiä kaikki asiat loppuun asti. Joskus oma alitajunta antaa oikeita viestejä joita kannattaa kuunella.

Vierailija
55/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aivan oikein pettää miestä, jonka luulee valehtelevan. Tosiasiosta ei pidä välittää. Luulo oikeuttaa kaikkeen.

Tottakai miehesi tulee uskoa, ettet pannut, alapään pikaisesta koskettamisesta huolimatta. Kumma olento, tuo sun mies, kun ei sua usko, kaikki naisethan käy pikakoskettamassa vieraita.

Se on ihan todistettavissa ettei pantu ja mies kyllä tietää sen myös. Kaikki mitä olen hänelle sanonut on ollut todistettavissa. Ap

Millä meinasit todistaa? Onko sinulla jotain videokuvaa treffeistä vai piditkö siveysvyötä?

Vierailija
56/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän nyt taas. AP on joku teiniprinsessa, joka haluaa kontrolloida poikaystäväänsä (esimerkiksi tämä pelikonsolin hävittäminen) ja ilmeisesti poikaystävä valehtee, koska ei jaksaisi tapella prinsessansa kanssa. Mutta tilanne vain pahenee sen myötä. 

En koskaan pyytäisi miestä hävittämään pelikonsolia, kommentti ei ollut minun kirjoittama. Katso kahta kommenttia jotka kirjotettu sen perään joissa lukee perässä ”Ap”.

Ja me ei asuttu yhdessä missään vaiheessa, mutta oltiin yötä toistemme luona paljon. Tässä vaiheessa kun pettäminen tapahtui niin nähtiin harvalseltaan. Ja siltä toiselta mieheltä voisi kysyä, siten voisi todistaa. En valehtele asiasta, mitä järkeä minun olisi mennä paljastamaan puolitotuus.

Ja ei se pelkästään riitelyä ole ollut, muutenhan valinta olisi helppo molemmille. Suurin osa ajasta meillä on ollut intiimiä ja mahtavaa.

Miksi kostin aina? Jotta mies lopettaisi valehtelun. Mutta nyt tiedän ettei se toimi niin. Pariterapiaa ehdotin, mutta miehen mielestä siitä ei olisi hyötyä. Ap

Vierailija
57/81 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta suhteesta ei nyt vain tule yhtään mitään enää. Erotkaa ja kummankin pitää miettiä asioita itsestään ennen kuin uuteen suhteeseen alatte. Kuulostatte niin keskenkasvuisilta, että ilman kasvamista henkisesti teillä kummallakaan ei tule uudestakaan suhteesta mitään.

Vierailija
58/81 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pyytäisi miestä hävittämään pelikonsolia, kommentti ei ollut minun kirjoittama. Katso kahta kommenttia jotka kirjotettu sen perään joissa lukee perässä ”Ap”.

Ja me ei asuttu yhdessä missään vaiheessa, mutta oltiin yötä toistemme luona paljon. Tässä vaiheessa kun pettäminen tapahtui niin nähtiin harvalseltaan. Ja siltä toiselta mieheltä voisi kysyä, siten voisi todistaa. En valehtele asiasta, mitä järkeä minun olisi mennä paljastamaan puolitotuus.

Ja ei se pelkästään riitelyä ole ollut, muutenhan valinta olisi helppo molemmille. Suurin osa ajasta meillä on ollut intiimiä ja mahtavaa.

Miksi kostin aina? Jotta mies lopettaisi valehtelun. Mutta nyt tiedän ettei se toimi niin. Pariterapiaa ehdotin, mutta miehen mielestä siitä ei olisi hyötyä. Ap

Ehkä pelkäsit että joku näkin ja miehesi kuulee tai omatunto kolkutti, mutta et uskaltanutkaan kertoa koko totuutta? Mitä järkeä sen toisen miehen olisi mennä paljastamaan, että harrastitte seksiä, jos niin olisi käynyt?

Kysymys on siitä, että jos mies epäilee sinun harrastaneen seksiä, niin lähtökohta varmaan on että sinä ja tämä toinen mies haluatte sen peittää eli teidän puheisiin ei voi luottaa. Onko sinulla tarjota jotain muuta todistetta?

Ihan samoin kun sinä olet kaivanut todisteita miehesi valehtelusta, kun epäilet hänen puheitaan. Vai riittääkö sinulle enää jatkossa, jos miehesi sanoo, että en valehdellut?

Vierailija
59/81 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pelkäsit että joku näkin ja miehesi kuulee tai omatunto kolkutti, mutta et uskaltanutkaan kertoa koko totuutta? Mitä järkeä sen toisen miehen olisi mennä paljastamaan, että harrastitte seksiä, jos niin olisi käynyt?

Kysymys on siitä, että jos mies epäilee sinun harrastaneen seksiä, niin lähtökohta varmaan on että sinä ja tämä toinen mies haluatte sen peittää eli teidän puheisiin ei voi luottaa. Onko sinulla tarjota jotain muuta todistetta?

Ihan samoin kun sinä olet kaivanut todisteita miehesi valehtelusta, kun epäilet hänen puheitaan. Vai riittääkö sinulle enää jatkossa, jos miehesi sanoo, että en valehdellut?

Kukaan ei olisi voinut nähdä yhtään mitään, koska ihmisten ilmoilla ei mitään tapahtunut välillämme paitsi juttelua. Tuohon mieheen poikaystävälläni ei ole mitään kontaktia. Ja kyllä tässä tilanteessa jos minä, poikaystävä ja tuo mies keskusteltaisiin niin varmasti olisi keino jolla tulisi vahingossakin ilmi jotain, mistä en olisi rehellinen. Mutta minulla ei ole asian suhteen salattavaa, sen itse tiedän ja vannon sen vaikka henkeni edestä, mitään muuta ei tapahtunut, ei se muuksi muutu vaikka joku ei netissä sitä uskoisi. Ap

Vierailija
60/81 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kävin muiden kanssa treffeillä, oltiin silloin off. On ja off oltiin paljon alussa, pitkään oli myös vaihe jolloin ei mitään riitoja ollutkaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi