Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin, eikä mies välttämättä halua jatkaa

Vierailija
31.03.2019 |

Suhteessamme on ollut paljon luottamusongelmia. Mies on valehdellut isoista ja pienistä asioista, ja usein myöntänyt vasta kun olen pyytänyt asioista todisteita tai vahingossa lipsauttanut jotain, mikä on paljastanut valheen. Sitä ennen on hyvin vakuuttavasti vannonut puhuvansa totta.

Tämä on ensimmäinen parisuhteeni, olen 22. En ylipäätänsäkään ole koskaan luottanut ihmisiin, vanhempani ovat molemmat valehdelleet paljon. Kun poikaystävä ekan kerran jäi valheesta kiinni, otin sen hyvin raskaasti ja me riideltiin usein. Kävin suhteen alkuaikana muiden kanssa treffeillä ja kerroin siitä hänelle avoimesti. Mitään niillä treffeillä ei kuitenkaan tapahtunut. Halusin saada miehen mustasukkaiseksi.

Tammikuussa tuli ilmi asia, josta olen 99% varma että mies valehtelee. Me ollaan siitä riidelty monta kuukautta. Todisteet puhuu sitä vastaan että mies valehtelee, mutta ne eivät ole vedenpitäviä, mutta niitä on sen verran paljon, että viittaa vahvasti siihen että valehtelee. Tämän riitelyjakson jälkeen päätettiin että nähdään harvemmin, kun asuttiin käytännössä yhdessä. Nähtiin kerran viikossa. Olen yrittänyt unohtaa tuota tammikuista asiaa, jos mietin sitä niin ärsyynnyn ja suren, ja olen vakuuttunut siitä että hän valehtelee. Siksi en mieti sitä. Kännissä uskalsin miettiä. Olin hyvin ärtynyt ja surullinen, ja menin treffeille toisen kanssa. Tai kun pyysin häntä ulos, en ajatellut enkä halunnutkaan mitään tapahtuvan. Sinä iltana kaverini perui menon, ja en löytänyt ketään muuta seuraksi lyhyellä varoitusajalla, ja siksi pyysin tuon kyseisen miehen. Hän tiesi että olen varattu ja että kaveripohjalla mentäisiin parille. Tuo mies oli laitellut minulle kuukausia viestejä, joissa pyytää parille tai kysyy mitä kuuluu, ei siis kovin usein, mutta en vastannut niihin koskaan ja poikaystävä tiesi että laittoi joskus viestiä. Tapahtunutta edeltävänä iltana hän oli laittanut viestiä, en usko että muuten olisin edes pyytänyt ulos, mutta ei sillä väliä. En ole kiinnostunut kyseisestä miehestä romanttisessa mielessä enkä ollut tuolloinkaan. Eikä me olla enää yhteyksissä, sovittiin niin silloin kun hänen luotaan lähdin.
.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jatkuu. Muistan että juteltiin minun ja poikaystäväni asioista, ja hän myös tulkitsi asian niin että mies valehtelee tuosta tammikuisesta asiasta. Tämän jälkeen hyvin kännissä olin varmaan ”varma” että hän valehtelee ja että minulla on oikeus kostaa. En tiedä. Tunnen itseni kuitenkin sen verran hyvin, etten normaaleissa olosuhteissa pettäisi edes kännissä. Menimme hänen luokse, koska julkisia ei liikkunut siihen aikaan enää, kotiin meno taksilla olisi tullut kalliiksi. Hänen luonaan koskettelin häntä alapäästä, mutta lopetettiin ehkä 30 sekunnin kuluttua. H-e-t-i kun aamulla heräsin, laitoin poikaystävälleni viestiä että voisinko tulla käymään jotta voisin kertoa asiasta. Odotin monta tuntia kierrellen ulkona, että hän vastaisi. Ei vastannut, joten menin hänen luo, ja kerroin asiasta heti.

Tästä on nyt pari viikkoa. Mies oli alkuviikosta hetken sitä mieltä, ettei voida jatkaa. Siinä samassa yhteydessä tuli siihen päätökseen, että pidettäisiin taukoa, ei siis nähtäisi tai oltaisi usein yhteydessä. Ollaan juteltu tänään, ja hän ei osaa yhtään sanoa että jatketaanko vai ei.

Kadun tekoani ihan hirveästi, ja erityisesti koska en oikeasti ikinä selvin päin tekisi niin. Tiedän, ettei mikään oikeuta tekoani mutta tiedän, mikä siihen todennäköisesti vaikutti kännitilan lisäksi. Minulle oli koko ajan ilmiselvää että kerron miehelle, ja siksi nyt ärsyttääkin hänen valheensa entistä enemmän. Olisin voinut olla kertomatta, mutta haluan häneltä samanlaista rehellisyyttä kuin mitä itse annan. Pelkään, että kännissä olen saattanut pyrkiä juurikin siihen... jos minä myönnän tämän, niin pakkohan hänenkin on viimeistään nyt myönnettävä valehdelleensa siitä tammikuisesta asiasta. Tai että vihdoinkin unohtaisin sen asian, koska jos teen jotain tuollaista, niin ei minulla ole varaa moralisoida vaikka valehtelisi. Mutta ärsyttää edelleen ne valheet, ja tuntuu kohtuuttomalta olla tässä tilanteessa. Ymmärrän häntä kyllä, mutta kuinka pitkään voin kärvistellä tässä epätietoisuudessa..

Rakastan miestä, meillä on hyvin paljon yhteistä ja samanlainen ’henki’, meillä on yhteys. En ole koskaan tuntenut ketään koskaan näin. Ollaan 1,5v oltu yhdessä. Hän on valehdellut muttei pahantahtoisesti, ja hän on todella kiltti. Tein suuren virheen, mutta se olisi voinut olla suurempi; oltaisiin voitu harrastaa seksiä, olisin voinut salata asian jne. En tiedä kelle puhuisin asiasta, kun en kehtaa kertoa mitä olen tehnyt. Neuvotkin on sallittuja jos niitä tahtoo antaa

Vierailija
2/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se asia on josta mies on valehdellut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä valehteleva mies ja ole jonkin aikaa yksin ennen seuraavaa suhdetta

Vierailija
4/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinusta ok jos sinä valehtelisit esim. ostosten hinnasta, ja mies saisi selville totuuden, ja kävisi panemassa naapurin lissua siitä hyvästa?

Erotkaa nyt hyvissä ajoin, eihän tuossa mitään järkeä jatkaa kun toinen haluaa lopettaa suhteen.

Vierailija
5/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on epärehellinen nyt , on hän sitä jatkossakin. Ei jatkoon siis.

Vierailija
6/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupasi heittää pleikkarin pois mutta ei heittänyt.

Vierailija
7/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noin hurja määrä alapeukkuja? Tiedän tehneeni väärin. Ja ei mies joka asiasta valehtele, suhteen aikana paljastunut ehkä 10 asiaa. Ja se tammikuinen asia olisi jollekin tosi iso asia, jollekin toiselle ei välttämättä niin iso. Itselleni se on iso asia. Ja en näe häntä ’valehtelevana’, hän on tehnyt virheitä, mutta on kiltimpi ja huomaavaisempi kuin oikeastaan kukaan mies kehen olen törmännyt. Ap

Vierailija
8/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasi heittää pleikkarin pois mutta ei heittänyt.

Tuollaista en laskisi valehteluksi, paitsi jos sanoisi että heitti muttei heittänyt. Miksi pleikkari edes pitäisi heittää pois? :D ap

Vierailija
9/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa 13v. parisuhde draamalta, ei aikuisten ihmisten.

Vierailija
10/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta ok jos sinä valehtelisit esim. ostosten hinnasta, ja mies saisi selville totuuden, ja kävisi panemassa naapurin lissua siitä hyvästa?

Erotkaa nyt hyvissä ajoin, eihän tuossa mitään järkeä jatkaa kun toinen haluaa lopettaa suhteen.

Ei todellakaan olisi ja ne valheet on kyllä ollut isompaa luokkaa kuin tuo. Ja me ei sen miehen kanssa edes pantu, mutta kuten olen sanonut tiedän tehneeni väärin enkä tekisi toiste, en itse kestäisi sitä syyllisyyden taakkaa kun en kestä nytkään. Mies on (toivottavasti) omista virheistään oppinut, ja mies ei vielä tiedä haluaako lopettaa. Ap

Vierailija
11/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä uudelleen, pian se voi alkaa tuntumaan ihan luontevalta ja oikealta.

Vierailija
12/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pleikkari pitäisi heittää pois?

Vierailija
13/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että ootte tyyliin neljätoistavuotiaita. "Koskettelin alapäästä", jestas. Olis ehkä aiheellista erota ja kasvaa aikuiseksi. Ja vaihtaa kumppaniin, joka ei valehtele! Puolentoista vuoden aikana 10 asiaa, olkoon pieniä tai isoja, on PALJON.

Ja jotenkin... miten noin lyhyen suhteen aikana on edes ehditty riidellä paljon..? Tuonhan pitäisi olla vielä onnellisinta aikaa elämässä. Ei kuulosta loppuiän suhteelta, sori vaan.

Vierailija
14/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kathyc kirjoitti:

Voisin kuvitella, että ootte tyyliin neljätoistavuotiaita. "Koskettelin alapäästä", jestas. Olis ehkä aiheellista erota ja kasvaa aikuiseksi. Ja vaihtaa kumppaniin, joka ei valehtele! Puolentoista vuoden aikana 10 asiaa, olkoon pieniä tai isoja, on PALJON.

Ja jotenkin... miten noin lyhyen suhteen aikana on edes ehditty riidellä paljon..? Tuonhan pitäisi olla vielä onnellisinta aikaa elämässä. Ei kuulosta loppuiän suhteelta, sori vaan.

Minä olen riidellyt luottamusongelmien ja valheiden takia. Mutta meillä on ollut ihan mahtavaa aikaa yhdessä. Ja olen ehdottanut mm pariterapiaa, mutta mies ei halua. Ap

Vierailija
15/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on varmaan jostain Maskusta?

Vierailija
16/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö teidän molempien miettiä seurustelua vähän kypsyttyänne, vaikka 8 vuoden päästä.

Vierailija
17/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen valehtelu liittyy pettämiseen?

Vierailija
18/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan oikein pettää miestä, jonka luulee valehtelevan. Tosiasiosta ei pidä välittää. Luulo oikeuttaa kaikkeen.

Tottakai miehesi tulee uskoa, ettet pannut, alapään pikaisesta koskettamisesta huolimatta. Kumma olento, tuo sun mies, kun ei sua usko, kaikki naisethan käy pikakoskettamassa vieraita.

Vierailija
19/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti millaisia narsisteja nuoret naiset ovat nykyään...

Vierailija
20/81 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks edes ootte yhdessä? Kuulostaa turhalta ja lapselliselta suhteelta. Teille totuuskin on selvästi ihan eri käsite, lähtekää suosiolla eri suuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän