Miksi naiset eivät voi olla uimahallissa tissit paljaana? Sehän on luonnollista
Kommentit (40)
Ihan vain teidän pervojen miesten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä en panisi pahakseni. Olen viimeksi käynyt uimahallissa 20 vuotta sitten mutta jos siellä näkisi tissejä voisin ostaa kausikortin.
Vaatisi porttikieltoa mummoille ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin myös pimpukan paljastamista! Mutta vain nuorilta naisilta! T: M65+
Ja minä vaadin pippelin paljastamista! Mutta en sinun ikäisiltäsi homeisilta vitjapalleilta.
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢
Uimahallissakin
Vierailija kirjoitti:
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢
Uimahallissakin
Laitan nänneihin kellot ja nostan kämmenellä rintoja kun heiluttelee rintojani "Kili kili kili"
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissakin
Niin Ap, tule Tampereelle sit
Vierailija kirjoitti:
Terveen miehen merkki jos haluaa nähdä tissit - siinä ei ole mitään pervoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissakin
Niin Ap, tule Tampereelle sit
Moro sun heiluvilles!
Ulostaminenkin on ihan luonnollista. Miksi vessat siis piilotetaan erilleen muusta olemisesta? Junan vessa voisi olla käytävällä, ravintolan vaikka jonkun pöydän ääressä, kouluissa ovensuussa, työpaikoilla vaikka aulatilassa tai työpisteiden keskellä, että kaikilla on yhtä lyhyt matka. Miksei??
Heti tulisi joku mies itkemään että vain terhakat rinnat saisivat olla paljaina.
Koertäisin tollaset häiriintyneet uimahallit kaukaa
No miksi ei voisi olla vain naisten omalla uimahallivuorolla.
Vierailija kirjoitti:
Heti tulisi joku mies itkemään että vain terhakat rinnat saisivat olla paljaina.
No ei kukaan terve mies halua nähdä mummojen saunatissejä - hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveen miehen merkki jos haluaa nähdä tissit - siinä ei ole mitään pervoa.
Mutta ei sitä tartte julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissakin
Kaunis näky, jos osaa olla katsomatta noita vähemmän viehättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadin myös pimpukan paljastamista! Mutta vain nuorilta naisilta! T: M65+
Ja minä vaadin pippelin paljastamista! Mutta en sinun ikäisiltäsi homeisilta vitjapalleilta.
Iso suonikas pullottaa ja sykkii niin että kyllä sinä sen huomaat paljastamattakin! T: M65+
🤢
Minä miehenä en panisi pahakseni. Olen viimeksi käynyt uimahallissa 20 vuotta sitten mutta jos siellä näkisi tissejä voisin ostaa kausikortin.