*****ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU LA 20.5 - SU 21.5*****
Kommentit (81)
vaikka hetki vielä perjantaita elellään... ;) Olin systerin luona juoruumassa, kun se on monen vuoden muualla asumisen jälkeen muuttanut takaisin tänne Helsinkiin. Tosi kivaa, kun se on mulle niin kovin rakas!
Quiero, hyvä kun " löydyit" . Asustelen siis Hgissä, kuten äsken kävi ilmi. Ehkä vaikka joskus nähdäänkin, jos päästään täältä tuohon mahan kasvattelu vaiheeseen... :) Testataan ensi viikolla, varmaan samoihin aikoihin (jos mulla on tarvetta testailla). Iso halaus sulle ja pikku-q:lle!!!
Mitähän mahtaa Titille kuulua?
Sara: tuu heti kertomaan miten kävi! *bd*
Poppis: kp on 31/34? (28-41), ja koitan sinnitellä testaamatta kunnes täti on myöhässä... Saa nähdä miten käy, kun kuitenkin ostin sen herkän testin ja huomenna ois ne kosteat kemut.... Tuuhan säkin heti kertomaan (plussa) uutiset aamulla!!! *bd*
Aftis *moi*
Mooli *halaus*
Öitä!
Testataan ensi viikolla, varmaan samoihin aikoihin (jos mulla on tarvetta testailla).
Siis samoihin aikoihin moolin kanssa!
Pitäisi olla jo nukkumassa, mutta kun ei saa unta.. taian olla vieläkin ihan sekasin siitä plussasta. :) Väsyttää kyllä kovasti, mutta.. Kiitos kovasti kaikille onnitteluista. :) Joku oli kysellyt (en muista enää ketä, kun rupee olee pää vähän tyhjä tähän aikaan) niistä raskausviikoista.. En ole ihan perillä niistä laskuista itekkään, kun on tosiaan ihan uusi juttu, mutta jollain nettisivuilla kun olin, niin siinä oli että mun viides raskausviikko alkais 21.5 Siihen tosiaan laitettiin, et koska viim. kuukautiset on alkanu ja jne. Nyt täytyy kyllä painua pehkuihin, jos se uni sieltä tulis. Paljon plussasäteitä kaikille ja hyvää viikonloppua. :)
[color=EE0000]Kyllä nyt ei paljoa voi olla huutamatta!![/color]
Kyllä se [color=EE0000]plussa[color/] sieltä äsken tuli!!! Monta kertaa kävin katsomassa ja mies myös. Mä kysyin, että näkyykö sun mielestä toinen viiva ni se sano: ' no näkyyhän tollane jo olohuoneesta' (testi veskissä) =D Hieman haaleampi viiva ku kontrolliviiva, mutta täysin selvä ja kauniin [color=FFAEB9]vaaleanpunainen[/color]!
[color=3A5FCD]Aika epätodellinen olo..Ei tää täysillä vielä uppoa!!![/color]
[color=00CD00]VALTAVASTI onnea muille piinailijoille!!!!Lähetän innokkaita +++++++++säteitä NIIN paljon!!!! Tulkaa mun mukaan!!! =)[/color]
t. poppis *tohkeissaan*
p.s. eihän meillä ole edes vaaville tekonimea!!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ =)&hearts
Oikein ihanaa lauantaita kaikille ihanille enskattarille!!!!!!!!!
PALJON PALJON ONNEA!!! *halirutistus* Paljon tarrasukkia matkaan.. Rupesipa niitä plussauutisia tulemaan! Voih.. olen ihan sanaton.. Minä ainakin roikun hihassa että pääsisin tästä kierrosta mukaan..
Minä täällä aivan silmät ristis, kun en ole vielä ehtinyt naamaakaan pestä kun suoraan sängystä tänne kuulumisia lukemaan (ai miten niin addiktoitunut :D)
Mikäs titi-uun tilanne?? Olin illalla huolissani ja olen edelleen..
Omaan napaan ei mitään uutta testasin eilen toista kertaa ovista ja negaahan se odotetusta näytti.. todennäköisesti ovis on ens viikolla puolenviikon/loppuviikon aikaan mutta testailen nyt jo joka päivä.. paitsi en tänään kyllä tiedä missä välis ehdin, kun ollaan lähdössä heti aamusta ystävien luo ja siellä menee iltaan asti..
Mukavaa lauantaita kaikille!!!
T. Juliaana 14/27-35
[color=EE30A7]ONNEA POPPIS!!![/color] Ihan mahdoton määrä vauvaliimaa matkaan ja tervemenoa odotuspuolelle! ;)
Täällä kehnompia uutisia: näin yöllä untakin testaamisesta, joten ajattelin sitten testata ja [color=912CEE]NEGA[/color]han se oli. Joten se siitä. Kyllä se herkkä testi ois näyttänyt jo, jos oisin raskaana (tänään kp 32/34).
Jotenkin en ole edes yllättynyt. Mullahan ei mitään oireitakaan ole ollut. Hölmöä oli ajatella, että sekin voisi olla hyvä merkki. Ei tästä taida luomusti tulla mitään, vaikka ajoitus ja kaikki konstit ois kohdallaan. Nähdäään hoidoissa sitten kohtalotoverit! :(
Parempaa onnea muille piinailijoille!
Ensinnäkin HIRMUISEN VALTAVAT ONNITTELUT [color=FFF1493]POPPIKSELLE[/color]!!!!! Olipa hyviä uutisia heti aamusta! :)
Ja [color=blue]Killalle[/color] pahoittelut negasta! Saat myötätuntoni. Mielelläni olisin heittänyt siihen toiseen junaan, tähän junaan kun ei kukaan oikein halua ://
[color=green]Oma napa:[/color] Kp24/25-29 ja tädistä ei vielä merkkiäkään. Odotan tosin vasta aikaisintaan maanantaiksi. Toivottavasti jättäisi tulematta :p Lähdetään tuossa kymmentä vaille kymmenen junalla kohti anoppilaa, joten jään nettipimentoon viikonlopuksi. Mitenköhän kestän?!?
[color=red]++++Paljon plussia ensikoille bdbdbd+++[/color]
[color=purple]Ihanaa tuleehan niitä plussia eli VOIKUKKA ja POPPIS Oikein kovasti onnea!
Kaikkea hyvää odotushetkiin[color= red][size=7]♥[/size][/color][/color]
[color=2E8B57]Mahtava pino oli taas eilen äsken kahlasin sen läpi mutta en millään pysty muistamaa/sisäistämään kaikkea.
Nega pahoittelut ainakin keijulle, Sabamille, hanille ja Killalle toivottavasti oli vain hoppu negoja!! bdbd
ja pahoittelut tädin riivaamille!
Titi-uu toivottavasti voit jo paremin!!!!
Gallupiin:Eläimiä meillä olisi varmasti joka lähtöön jos saisin päätää mutta kaksi kissaa riittää miehelle! Toinen on n.6kk musta kolli jota kuvaa myös erittäin hyvin poksahtanut popcorni aivojen paikalla. Oikeen tosi mies nukuu meidän välissä ja lutkuttaa/imee lelukoiran häntää =). Toinen on hieman arka ladosta löydetty 2v harmaavalkoinen leikattu narttu. Oikein ihania mamman kultia ovat! Oma heppa olisi haaveena!
ON: kp26/30-32 (tai 28-40?) tuntemuksina mahassa nippailua ja eilen aamulla hieman etova olo! Nyt myös hieman ällöttää saataa johtuo myös siitä että on kauhea nälkä. Ja olikos se Nea jolla oli valkari " ongelma" täällä myös selvästi normaalia enemmän ja valuva tunne! Tiedä sitten mitä tarkoitaa mutta toivottavasti hyvää bdbdbdbd
Oikein mukavaa viikoloppua kaikille ja ++++++++++pölyä!
Vatsa huutaa aamupalaa.........
-hapö-[/color2E8B57]
pientä hienosäätöä värit vielä näköjään kaipaavat =)
Ei vieläkään meinaa tajuta vaikka koko aamu ollaan juteltu vauvasta miehen kanssa =) Tungin tyynynkin paidan alle ja näytin, että tällanen musta sitten kohta tulee =D
Toivottavasti kaikki nyt sujuis hyvin..
Mutta Nea ja häpo: mullakin alko ihan kauheen runsas valkovuoto joskus kp23-24..kirkasta ja juoksevaa..oikein lorahteli ja juoksentelin veskissä tsekkaamassa kun pelkäsin menkkoja! eli *bd* molemmille!!!!! =)
Killa: isot pahoittelut negasta =/ *hali*
Mitenhän Titi jakselee? *huolissaan*
Han: tsemppaan sulle plussaa!!! *bd*
poppis *edelleen ihan pihalla*
[color=fuchsia] Onnea mielin määrin!!! Kyllä tota plussaa sitten odotettiinkin! Taitaa olla teidän vaavilla jo näin varhaisessa vaiheessa loistava huumorintaju kun ekalla testillä niin jymäytti! =D Onnea tosiaan kamalasti, voin vaan kuvitella miltä teistä tuntuu!!!!! [/color]
[color=lime] Voihan nenä Killaseni!!!! Enpä oikeen osaa nyt mitään sanoa, muuta ku että harmittaa sun puolesta!! Tsemppiä!! [/color]
Onnitelut ihan jokaiselle plussanneelle - en todellakaan muista enää kaikkien nimimerkkejä joten en edes yritä.
Ja jokaiselle negan saaneelle tai tädin luokseen saaneelle pahoittelut, alkaa vaikuttaa siltä että kuulun itsekin enemmin tähän joukkoon...yhä vain.
Gallupin tynkää oli jossakin; meiltä löytyy eläimiä vähän joka lähtöön, kaks koiraa ja akvaariot on tässä mun luona ja anoppilassa on sitten kissat ja lehmät ja lampaat ja kaikki muut elikot.
ON; alkaa vaikuttaa aika epätoivoselta bongata ovista tässä kierrossa. menossa kp17/28-32...testitikkuun tulee ihan aavistuksen omainen viiva, eikä se oli viime päivinä vahvistunut yhtään..28pv:n ovisajankohta on mennyt jo, ja 32:n olis huomenna, luulis nyt ees olevan jonkinlainen viiva tänäänkin, mutta ei. Tuskimpa tuo ihan yllättäen huomenna vahvaksi muuttuu...että eiköhän se täti sieltä sitten jossain välissä taas tule.
No, lupasin itselleni että yritetään vielä ens kierto ja sitten tohtoriinjollei mitään tapahdu. Alkaa olla jo aika epätoivoinen olo, ja masennus tästä kaikesta tuo sitä syömisongelmaakin entistä enemmin esiin :(
Tappert...harmissaan
Poppikselle onnittelut plussan johdosta, tarrasukkia matkaan maha-asukille.
Killa: pahoittelut negasta, täällä kohtalotoveri.
Tein sitten sen testin eilen kp30 ja Negaahan se näytti. Tätiä ei näy eikä mitään oireita oikeestaan ole, kuinkahan pitkä kierto tästä sitten on tulossa... Pitää vaan odotella. Tulis sitten se täti vierailulle, että pääsis uuteen yrityskiertoon. Tavallaan vaikka sitä ite osas jotenkin odottaa negaa, mutta silti se oli pettymys ja vei mielen maahan.
Titi: mites siellä jaksellaan, kaikki kunnossa?
Juliaana ja Tappert: Tsemppiä oviksen pongailuun
Emma: toivottavasti se täti ei nyt kuitenkaan löydä tietä sinne
Nyt ostosreissulle ja illalla lukemaan taas kuulumisia :)
Sara-Maria kp31/?
Onnea Poppis! Tulihan sieltä se aamun piristysviesti, mitä vähän odottelinkin. Paljon tarrasukkia matkaan:)
Killalle ja muille negan testanneille pahoittelut, ensi kierrossa sitten taas uutta yritystä päälle! (Ja vaikkei saisi sanoakkaan niin eihän sitä ikinä tiedä kun aikaisin testaa. Hyvä ystäväni kun sai ensin negan ja viikon päästä plussan siihen testiin. Ja menkat oli jo ekalla kerralla myöhässä).
Mahtaa se olla rankkaa kun oikein toivoo ja kk toisen perään joutuu pettymään. Minäkin melkein itkeä tirautin kun viime kierrossa ei tärpännyt, vaikka yritys on vasta aika aluillaan.
Tuli muuten mieleen että kuinka monen pitkään yrittäneen mies polttaa tupakkaa? Kun yhdellä tutulla on ollut yritystä molempien lapsien kohdalla vuosi ja kun mies on tehnyt tupakkalakon niin on heti molemmilla kerroilla tärpännyt. Tiedä sitten mistä moinen johtuu... Ja johtuuko tupakasta laisinkaan.
T: Ansku kp 14 (äkkiä ne päivät näköjään kuluu, parin viikon päästä saa taas piinailla...)
SUPER ISOT ONNITTELUT POPPIKSELLE!!! *hyppii innosta* Mahtava juttu! :))))) Hönkäile tänne meidän palstalle vielä vähän hyvää " plussa-tautia" että me muutkin saadaan tartunta!!!!
Killa: *halaa* Harmittaa vietävästi sun puolesta! Toivotaan että koska tätsy ei vielä ole tullut niin JOS vaikka se plussaks vielä muuttus... *bd*
Sara-maria: Samat sanat sulle kuin Killallekin. *bd*
Anskuliini: Kysyit tupakoivista miehistä. Mun ukolla on kolme lasta edellisestä liitosta ja koskaan se ei ole tupakkaa polttanut. Minutkin se on jo kerran raskaaksi saanut (joka sit meni kesken), joten tupakointi ei ole ainakaan meidän vaikeuksien ongelma (minäkään en ole koskaan polttanut). Syyttävän sormen osoite on siis meillä selkeästi minussa... Mulla on todettu että toinen munasarja ei toimi ja vatsaontelo on täynnä " tavaraa" eli kiinnikeitä. Ei ollut lekuri koskaan nähnyt vastaavaa... jee... Sehän piristi silloin heti km jälkeen... Ja 14 kk siitä nyt sit on mennyt hiljaiselon kanssa. Lisätutkimukset toiv. alkaa syksyllä.
Oho, olipas vuodatus. Puskee tuo km muistot ainavälillä vaan niin voimakkaana pintaan, oli niin kauhea kokemus kakkinensa. Toivottavasti meistä ei KENENKÄÄN tarvitse moista kokea!!! Toivon sydämmeni pohjasta.
Juu, nyt lopetan tämän paatoksen ja palaudumme iloisiin plussa uutisisin Poppikselta ja toivottvasti myös monilta muilta.
Hmm, se Titin kohtalo vaan mietityttää... mitähän sille kuuluu? Toivottavsti kaikki on hyvin!!!
Pandora ja kassejaan pakkaileva tätsy ;)
testasitko sinä Poppis muutama pvä sitten nekan? *ei muista mooli*
ONNEA!!!!!!!!
Kiva, kun Aftis oli käyny ilmottautumassa!! En muista, kerroitko millon tuut reissusta takas...enivei...tässä lussaa odotellaan itse kukin, joten toivon sitä sulle tosi pian!!!!!!!!!!
Moolilla on krapula, vaikka piti juoda vaan pari lasia punkkua eilen. Tampereen frendi oli kylässä ja parannettiin maailmaa kahteen asti - vaikka oltiin päätetty, että mennään ajoissa nukkumaan, eikä ryypiskellä:=) No, kivaa oli, nyt hää on jo matkalla etelän aurinkoon.
Voi Killa-kulta, miten se neka nyt taas sieltä.....on kyllä niiii-iiiiiiiiiiiin väärin! Sano nyt, millon ovis oli? Sulla ei kp:t vielä kauheen pitkällä?
*isohali*
Q+q, kiva, kun piipahdit!!! Aika hassua, että sä olet miettinyt kans tota " live" -juttua - aina kun käyn Sellossa (monta krt viikossa), mietin, että sielläköhän sama masus kanssa oot jossain:=) Joo, eikö Killakin oo pk-seudulta?
Sulla on Q ihanan pitkällä raskaus - aika turvallisilla viikoilla jo mennään, jos vaikka päättäis q kyllästyä yksiöönsä aikaisemmin kuin la.
Pandora; sulla on hauskat kirjoitukset:=)
Sara-marialle pahoittelut nekasta.
palailen taasa pian!
-mooli kp29, pp8
Pitkästä aikaa taas linjoilla; lieneekö kukaan edes kaipaillut :D
Olen kyllä lueskellut aina pinot, mutta jotenkin on vaan masennellut siinä määrin, etten ole jaksanut kirjoitella. Luulin jo, etten ovuloi ollenkaan, kun ovistesteissä oli aina vaan nega. Meni jo jokseenkin hermot huonoon kuntoon. Sitten kuitenkin jossain kp 17:n tienoilla tajusin, että valkkarihan alkaisi näyttää siltä, että kohta on tärppiaika. Ja niinhän sitä sitten ¿ekaa kertaa!- bongasin oviksen, niin testissä kuin lämmöillä, limoista ja kivusta! Oi sitä onnen päivää. :) Eli ovis oli siis kp20, nyt vasta kp23. Ja mieli on rauhallinen, taas kerran. Ihmettelin vaan, kun jokin ihme on tehnyt minusta niin äärettömän herkän, melkein pillahdin itkuun eilen töissä. *pyörittelee silmiään*
Aika mahtavia pinoja ootte saaneet rakkaat naiset aikaiseksi. On mennyt roppakaupalla aikaa, kun olen niitä lueskellut. Ja ihania plussauutisiakin oli! *rutistaa kaikkia plussanneita* Ja voimahaleja negan saaneille, ihan tyhmää tollanen. Miksi se tätsy aina vaan kiusii?
Huiskutuksin ja halein,
-A
Ja Killalle puolestaan pahoittelut negasta. Mutta niinku ite oot sanonu, toivoa on niin kauan kun tätsy on poissa.
Täällähän on monia Sellon asiakkaita. Siellähän minäkin aika säännöllisesti käyn kaupoilla.
Mä sain aamulla viikkosiivouksen kiukkuenergialla nopeasti tehdyksi, kun tuo mies illalla ilmoitti käyvänsä parilla oluella töiden jälkeen ja kotiutui sitten likemmäs konttauskunnossa hieman ennen viittä kotiin. Potutti niin paljon että ihan vaan ilkeyttäni käynnistin imurin jo ennen puolta päivää.
Voikukka, se viides viikko tarkoittaa viikkoa 4+. Se laskenta menee samoin kuin esim. ikävuosissa: 20+ ikäinen on kolmannella kymmenennellään. Ja siis nyt on varmaankin menossa neljäs viikko eli 3+. :-)
Minkäslaista menestystä veikkaatte Lordille tänä iltana? Mä vähän luulen, että se voi menestyä yllättävänkin hyvin niiden vähäpukeisten naisten joukossa. Osahan niistä naisista oli ihan vallan unohtanut pukeutua kun oli vaan pelkät alusvaatteet päällä lavalla ;-)
Rentouttavaa viikonlopun jatkoa!!
t. Essi
Keiju78, Sabam ja Han_, voimahalit teille! Voiko mikään muu olla inhottavampaa kuin saada nega -> ei voi =(.
Anskuliini82_, kyllähän sulla joitain tuloja täytyy olla, ei ne voi työkkäristä ja Kelasta ihan tulottomaksi ketään jättää. Nauti päivistä, kun saat olla itsesi herra =).
Sininpilvi, aiemmin ajattelin koko ajan vauvaa. Tulevaisuus oli vauvan kannalta ajateltu, ja aina ajattelin, että sitten meillä voi olla vauva ja sitä ja tätä =). Nyt kun yritystä on aika kauan jo takana, niin vauvantäyteiset ajatukset ovat vähentyneet. Kyllä vauvaa tulee ajateltua, mutta vähän eri tavalla kuin superkuumeilun aikaan =).
Voikukka83, lämpimät onnittelut plussasta! Onnellista odotusaikaa =).
Titi-uu84, toivottavasti vointisi on jo vähän parempi ja asiat on selvinneet!
Afternoonille ihanaa matkaa =)! Minnepäin olet menossa?
Piinailijoille paljon plussasäteitä!! Lisää plussia enskoille =)!
Omaa napaa, täti tekee tuloaan. Huomenna tai ylihuomenna on luultavasti kp 1. Pettymys käsitelty, joten uusin toivein uuteen kiertoon. Kiertoon, jossa lupasin olla miehelle puhumatta oviksesta tai oireista, saapa nähdä miten onnistuu =).
Emma