Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU LA 20.5 - SU 21.5*****

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täällä enskojen pinossa on kyllä ihanaa porukkaa tykkis kaikille :D.

Minäkin eilen jännäilin ihan hirveesti loordia ja meinasin revetä kun voitto alkoi varmistua, ihan kyyneleet silmiin pirskahti..tätähän on suomessa odotettu kauemmin kuin on vuosia meikällä mittarissa, ja räjäytettiin kyllä potti vielä tekemällä piste ennätykset, mahtavaa!

galluppiin vitamiineista eli popsin noita samoja kaks kipaletta päivässä (multitabs 2+) ja sit omega kalaöljykapseleita 2 kpl ja nyt on menossa väh. puolilasia punkkua/pv=luteaalivaiheen vitamiinipläjäys:D.

ON:Greippimehua join lähes pari viikkoa puolilitraa tässä kierrossa jaiks:(, kun ovis tuli niin myöhään (18-20 kp) ja nyt menossa 24/25-28 eli alkaa huolestuttaa tuo luteaalivaiheen pituus, jollei ny tuu pitkä kierto. Painelen seuraavaksi ainakin ultraan, jos ei ala näillä konsteilla tapahtua, kun on tuota ikääkin riittävästi (olen siis 32 ja mies noin kymmenen vuotta vanhempi). Gynellä kyllä kävin alkutarkastuksessa siis papat, kaikki perusjutut siis kunnossa.

Tuosta allergialääkkeiden sopivuudesta tais olla jotain uusimmassa vauvalehdessä seuraavaks käyn ettismässä ja kerron sitten ja odotuspuolella kun kävin tutustumassa niin tästä käytiin jutskailua ihan lähiaikoina. Eli haulla varmaa löytyy infoa.

kaikille jännääjille plussapölyä +++, nyt käyn kattomassa unelmien poikamiestä (tiedän ihan roskasarja, mutta tällä kertaa tuo heppu on aika herkku)

miauuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
62/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan taas; oikein arvasit Mooli, nettipimennossa oon ollut kun pakertanut vaan tuolla meidän raksalla...

Kyllä on ollut niin jännä viikonloppu että ei voi oikein todeksi uskoa - ensin Poppiksen uutiset: ONNEA Poppis-darling! Todella hieno juttu!

Ja sit Killalle tsempitykset - meidät on vaan tarkoitettu tohon listalle vähän pidemmäksi aikaa kuin muut ; )

Mooli: eipä se raskaus kyllä väldesti testissä vielä näkyis, aika vähän päiviä vasta ton mahd. kiinnittymisenkin jälkeen.

Viisuvoitto ja lätkähermopeli, niin on saanut kyllä itkeä ja nauraa.

Tervetuloa uusille!

Ja tuosta ms-taudista haluaisin vielä sen verran avautua, että bianco (muistinko oikein?), ymmärrän myös mitä tuon taudin kanssa on. Pikkuveljeni sairastui muutama vuosi sitten, ja hänen tautinsa on nopeasti etenevä. Eli nyt on jo täysin autettavassa kunnossa, eikä pysty itse tekemään mitään. Sairauden alkuvaiheessa selvitin siitä kaiken mahdollisen. Todella paljon voimia sinulle - ja toivon että raskautuisit mahdollisimman pian, olen ainakin ymmärtänyt että pahenemisvaiheetkin jäisivät pois raskauden myötä?

Nyt en muuten tiedä, onko ovikseni jo ohi - en ole ehtinyt mitään testailla... Näin ollen juon sekä greippimehua että punkkua joka päivä, aika fiksua(ko)?

Ai kauhee, missasin koko Suomen maalin, nyt täytyy taas mennä ja liimautua telkun eteen.

Kivaa sunnuntain jatkoa teille ihanat Enskaliinit!

- Jessica -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=32CD32] Mooli: Voi paska! Pitikin mennä yllyttämään! :´( Mutta: Otahan huomioon että inssistä on vasta sen verran aikaa ja ilmeisesti et testannu aamupisusta... Eli älähän menetä toivoas vielä! Ja anteeks että yllytin... *halaa kaveria kovasti* [/color]

[color=EE00EE] Pajuska kyseli vitskuista. Mä syön niitä Multitabs special 2 plussia a tabua/pvä. Oon siis syöny yrityksen alusta lähtien, kalliiksi tulevat! Mutta mä oon jotenkin hysteerinen erityisesti ton foolihapon saannin kanssa, ja sitähän suositellaan syötäväksi jo ennen yrityksen alkua, olikohan 3 kk ennen sitä ku kehottavat alottamaan... Sen saanti on siis tärkeää jo ennen raskautta. [/color]

[color=00CED1] Titi: Voi sua! *ottaa kainaloon* Ymmärrän hyvin että nyt on tauko paikallaan! Jaksuja ja palaile kunhan voimat ja mieli sen sallii! [/color]

[color=912CEE] Oltiin äsken syömässä ja nyt niiiiin täynnä että hyvä kun pystyy suorassa olemaan! Ahneella on ***** loppu! ;) [/color]

[color=DC143C] Ja mahan ilkimysoireilu jatkuu, sen lisäksi kamala (raudan tm.) maku tuli suuhun! Ja Naksun toiveet ei taas yhtään nouse, ei!! ;) [/color]

Vierailija
64/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä sitten kävi et entinen naapurinpoika meni ja voitti euroviisut ja vieläpä kaikkien aikojen parhaimmalla pistemäärällä! Kyllä nyt saa olla ylpeä Suomesta ja Rovaniemestä :D Äitin kans kiljuttiin yöllä siihen malliin et nyt on kurkku vähän hellänä x) Äiti tosin oli Rovaniemellä ja me Oulussa, mut puhelinyhteys piti olla auki et saatiin yhessä riemuita jokasesta pisteestä. No se euroviisuista.

Titi-uulle ei voi muuta toivottaa kuin voimia. Onneksi sulla on hyvät tukijoukot siellä.

Mooli, voihan hitsi. Miekin testasin samoilla päivillä acon 10 negan.

Käytiin tänään miehen kans shoppailemassa ja löysin paljon kaikkea kiva, muun muassa tiukat housut (eikös niitten pitäisi tuoda onnea). Menkat on kai pian tuloillaan, alaselkää särkee vähän ja mahaa polttelee. Negasta olen toipunut ja toivon että kolmas kerta toden sanoo, eli ens kierrossa ehkä sitten...?

Vierailija
65/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakersin pari tuntia ulkohommissa ja nyt nuo pari sidua polttelee kaapissa....eilen jo aattelin,etten IKINÄ enää juo alkoholia...mut pakko kai korkata:=)

Naksu; et sä yllyttänyt, mulla oli hirvee testaushimo!!! Sitäpaitsi on hyvä, että moolia kohtaan ei ole niin paljon plussatoiveita...kun mulle sopii paaaaaaljon paremmin muiden tsemppaaminen ja muiden puolesta jännääminen!!!! Sinulla niitä oireita on:=)

Hei sabam, mietinki missä sun kierto menee. Mut täti on vielä pysynyt poissa, eikö vaan? Meinaatko vielä testata? Ens keskiviikkona tulee liksa ja jos täti ei silloin ole vielä kylässä,menen kauppaan ja ostan niiiiiiiiin kireet housut, että!!!

nyt meen jääkaapille!! Te ootte ihquja!

-mooli

Vierailija
66/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö löpö Mooli, kyllä se nyt on niin että se on sun vuoro plussata! Onahn sulla selän vihlomiset ja kaikki! Enkä usko (syvällä sisällä =D) että mun " oireissa" on kyse vaavelista, just miehen kanssa puhuttiin että pitää varmaan mennä lääkäriin, taitaa olla joku tulehdus tai jotain... Viiltää välillä niin että pitää mennä ihan kaksin kerroin!

Tosiaan sellasii " puukon iskuja" , n. 5 senttii navasta alaspäin oikeestaan koko alavatsan alueella jo... Mietin vaan että voiko olla joku gynevaiva vai sit joku muu, kun tuntuisko gynen jutut noinkin ylhäällä? Onko jollain tietoa? Täällähän oli niitä terveysalan ihmisiä..

Vierailija
67/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana poppis kuulla plussasta!!! Onnea paljon ja vauvaliimaa! Samat sanat myös voikukalle tietenkin! Ihanaa!

Titi, oon tosi pahoillani.

Mahtavia pinoja perjantaina ja viikonloppuna.. ja onneksi kivpjakin uutisia vaikka niitä huonojakin.

Tervetuloa uusille!

Oma napa: testasin tänään viimeinkin, nega tuli. :( kyllähän tuo harmittaa...

tätiä ei edelleenkään näy...

kp 32/28-30 eli kierto siis pitenee...

ikävää, iisa

Vierailija
68/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisa, kurjaa tuo negan testaaminen...

Mooli: Mulla pitäs vasta keskiviikkona alkaa menkat viime kierron mukaan, joten sitä ootellessa... Jos ei siihen mennessä ala niin sit tietty heti testailemaan.

Vierailija
69/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon minä!!! Chris on sellanen namu =D että ja paras laulaja noista neljästä! Siis amerikan idolista vauhkoan tällä kertaa... ;)

Vierailija
70/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussanneet Voikukka ja Poppis: isot onnentoivotukset ja vaaveille tarrasukkia!

Poppis, kiitos vielä niistä ruokavinkeistä (joista on jo tovi), ajattelin kaivella ne muistin sopukoista nyt käyttöön, kun saan miehuksen kotiin tiistaina.

Miauuu: tervetuloa mukaan, olet hyvässä seurassa;)!

Titi! Paljon voimia ja lohtusia sinulle. Olet tervetullut takaisin, kun siltä tuntuu. Ei me sinua unohdeta täällä!

Meitin piinailijat! Mikäs tämä nega-aalto oikein on? Ettehän päästä tätsyä kyläilemään. Siis toivosta ei luovuta vielä!

Essi, et ole ainut kummajainen, meilläkään ei ole eläimiä, eikä ole kyllä haaveissakaan. Vapuksi ostamani sidukat olen vihdoin korkannut, kiitos vinkistä! Näytti maistuvan muuten tuo juomapuoli uudelle euroviisusankarillekin, kun kuvissa viskipullon kanssa heilui! ;) Upea voitto ja hienot tuuletukset täälläkin palstalla oli yöllä ollut!

Tuisku: Mulla on sama tilanne tässä kierrossa, ovis on (laskelmien perusteella) ollut ja mennyt ja mies vasta tulossa kotiin! Mutta harjoitus tekee mestarin, tällaiset stressittömät kierrot voi tehdä terää. *yrittää olla tosi positiivinen* ;)

Killa, päivitetty lista näyttää hyvältä! Olinpas minä noussut listoilla ylös, mutta sehän oli tammikuu, kun ilmoittauduin mukaan¿;) Niin se aika kuluu. Voimia ja vilkutuksia sinne!

Bianco, voimia sullekin selvitellä tilannetta!

Ja ihan kaikille enskoille tasapuolisesti terveisiä!

nellamaija

Vierailija
71/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nella - kiva kuulla sustakin:=)

-mooli

Vierailija
72/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ollut kunnon viisuhuumaa tosi hieno juttu Lordilta!!!

Titi-uu oikein kovasti voimia ei tuollaista saisi kenellekän sattua. Tietenkin sinut pidetään listoilla ja tule takaisin kun siltä tuntuu.

*)Oikein iso lohtu hali(*

Bianco voimia sinullekin kovasti *)hali(* Plussaa kovasti toivon teille ennen pahempia oireita!!

Pahoittelut negan testanneille toivottavasti ovat olleet hoppu sellaisia ja päästään kaikki voikukan ja poppiken kyydissä tuonne toiselle puolelle.

Vitamiineista oli gallupia itse syö multivita plus 1:stä, jota olen syönyt jo ennen yrityksen alotusta. Sanoin teho pii+ kalkki D (tai jotai sinne päin). Eli jos ei tärpää niin vielä on greippimehut, punkut ja " vahvemat" vitamiinit kokeilematta!!!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja ++++++++säteitä!

-hapö- kp27/30-32 tai kenties jopa 40!!

Vierailija
73/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..huutelee täällä myös Keiju.

Olipas viikonlopun aikana tapahtunut paljon kaikenlaista, iloista ja surullista.

Onnea Poppis ja Voikukka!!!!

[color=olive]ISO HALAUS Titille![/color]

Killa, Sara-Maria, Mooli, Iisa: lohtuhalaus. Täällä kohtalotoveri. Testasin tänään negan, kp 31. (Edellinen nega kp 28). Ihmetyttää niin kovin, miksei menkkoja kuulu teroista huolimatta.

Keiju, jolta pääsi iso itku tänään negan jälkeen

Vierailija
74/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nyt alan tätä kiertoa laskemaan? Alanko laskemaan keskenmenopäivästä vai siitä päivästä, jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa? Tietääkö kukaan? Itse ajattelin että varmaan keskenmenopäivästä se pitä alottaa laskemaan.

Titi-uu kp ?/?

Vierailija
75/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiju: Voi kurjuus, kylläpä nyt negat kiusaa enskoja!

Titi: Kyllä mä kanssa sanoisin että lasket siitä km-päivästä... Onpa kenkkua sanoa noin... =`(

Eikö kellään oo tietoa noista vihlomisista? Alkaa huolestuttamaan, ja mä kun oon sellanen että yötä vasten jos jotain pähkäilen niin saan asiasta kuin asiasta maailman suurimman katastrofin...

Vierailija
76/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisa: voi harmi sitä negaa! mä olin ihan varma, että tuut mun kanssa tonne toiselle puolelle =/

Kaikille muillekin negan testanneille iso lohtuhali! Toivottavasti olisivat hoppunegoja niinku häpo sanoi..Odottelen teitä kassit pakattuna lähtemään o-puolelle! =)

nellamaija: kiva jos mun pienistä ruokavinkeistä on jollekin iloa! Seuraavassa kierrossa sit laitat äijän humppaamaan oikeen kunnolla, eikös? =D

Gallup: ei sit niin mitään valmisteita kapselimuodossa.

Siru on kyllä oikeassa, että täältä on vaikea lähteä tonne o-puolelle kun tää porukka on kertakaikkisen mahtava!! Mä oon vähän käynyt kurkkaamassa sinne ja klikkaillu heti sormet jäykkänä takas tänne puolelle =D piuh..kai se siitä..

Olette kaikki kyllä hiton ihania!! Kun sais teidät kaikki tonne mukaan =/

t. poppis *fiilistelee*

Vierailija
77/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEEEEEEEEEEEE!! Kyllä teki suomi historiaa, euroviisujen parhaat pisteet sai ja vielä voitto kotisuomeen:))

Ja HURJASTI ONNEA poppis ja voikukka!

Mooli, kiva kun olit kaipaillut=) Täällähän minä, en ole jaksanut oikein kirjoitella kun mieli vähän maassa, mut kp7 elellään ja eiköhän ens viikon lopulla ala taas mieli piristymään kun ovishetket lähenee.. Tosin harmittaa niin vietävästi kun en ole vieläkään saanut verikokeiden tuloksia, tai siis sain prolaktiinin ja tsh:n ja ne oli normaalit, mut se progesteroni ei ole tullut kun koneessa oli jotain vikaa ja mun näyte meni pilalle. Oli kuulemma onneks sen verran verta siellä että tekevät uuden ja saan tulokset ke. Elikkäs nyt sit odotellaan tuloksia ja lykkääntymisen vuoksi aukiolotutkimuskin sit vasta ens kierrossa:(

Tulipa omanapaista.... Vilkutukset moolille, jessicalle, killalle ja muille. Palailen ens viikolla paremmalla mielellä! Ja koittakaahan saada niihin testeihin plussia nyt:)

Vierailija
78/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihei, älä nyt vaan mooli luulekaan, että voisit lopettaa piinailut! Ei se plussa todellakaan välttämättä vielä näkyis missään maailman testissä! Nyt odotat kiltisti pp14 asti ja sitten vasta testaat uusiksi, jookos? Mä lähetän lussasäteitä roppakaupalla sulle! Ja Killalle tietty kans! Sais kyllä haikara jo kurvata teidän osoitteeseen!!!

Täällähän on ollut todelliset Euroviisuhippalot eilen :)

Toverinne

-Q-

Vierailija
79/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*moi Aurora* malta vielä hetki, niin ovis on käsillä:=) Tämä olkoon sun r-plussakierto!!!!!!!

Hei, onko muuten niin, että äippäraha lasketaan viimeksi valmistuneesta verotuksesta? Kuinka kauan se viimeksi valmistunut on v. 2005? Siis että jos plussaisin tänä vuonna ja äippäloma alkais esim. kesällä 07, määräytyykö raha v. 2005 mukaan? *mooli miettii totaalista irtiottoa nykyisistä kuvioista - meinaa heikompaa tulotasoa*

Onko muuten teissä pk-seutulaisissa sellaisia, jota kiinnostaisi tavata myös livenä? *kysyy ujosti*

heipparallaa!

-mooli

Vierailija
80/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mulle, milloin sä testasit eka kerran? Sullahan ei ollu mitään erityisiä oireita ennen lussaa?

-mooli