Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU LA 20.5 - SU 21.5*****

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli pitkä pino taas! Olin viikonlopun reissussa ja nyt on laukut purkamatta kun piti heti kotiin tultua jämähtää koneelle lukemaan näitä :) Itse asiassa todistin eilen olevani jo melkoisen addiktoitunut Enskojen kuulumisiin - oltiin tuttavapariskunnan luona iltaa istumassa ja pyöriskelin aikani levottomasti, kunnes kehtasin vihdoin kysyä että saisinko mahdollisesti lainata isännän konetta ja katsoa netistä yhden jutun....sitten nopsaan selasin eilisen pinon. Mies mulkaisi mua vähän kiusaantuneen näköisenä, niin en sitten alkanut itse mitään kirjoitella vaan koitin tosiaan vaan nopeesti selata pinon läpi :)

Titille paljon voimia. Varaa tosiaan lääkäri - se tekee varmaan sikälikin hyvää että saa puhuttua ulkopuoliselle. Halaus...

Poppikselle onnea! Ja voi perhana Voikukka minkäs teit - onnittelut sinnekin!! Me taidettiin samoihin aikoihin tulla mukaan kuvioihin ja teikäläisellä on jo nk. pullat uunissa - mahtavaa!!

Joku kysyi tupakasta - meillä ei polteta, mutta nuuskaa menee joskus kun promilleja on tarpeeksi. Yäh, inhottavaa, tiedän...

Ja Mooli - olen erittäinkin kiinnostunut tapaamaan samanhenkistä porukkaa pk-seudulla! Me täältä sumusaarelta muutetaan sinne loppukesällä, ja ne vanhat ystävät siellä on kovin ihania mutta eivät valitettavasti ollenkaan " vauvahenkisiä" :(

Ai niin, hienoa tuo viisumenestys, ja pronssikin tuli! Ostin tänään junaan lukemiseksi sanomalehden ihan sen takia että ajattelin että siellä olis jotain Lordista, mutta ei ollut pienintäkään juttua aiheesta! Kiukutti!! Mutta hyvää yötä nyt...

SS 9/28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla