*****ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU LA 20.5 - SU 21.5*****
Kommentit (81)
Että oli Lordi hyvä! Voitto kotiin!!!! [color=blue]
000
000
000
00000000000000000000
00000000000000000000
000
000
000
[/color]
Hih, ei onnistunut mun suomen lippu! No, yritin..!! =D
Mun kädet hikoaaaaaaaa! Ei voi olla näin jännää!!!!! Onko koskaan Suomella menny näin hyvin?!!!!! Pompin ku aropupu täällä!!!
Mahtavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hienoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enkä kyllä pyytele nyt anteeks kielenkäyttöäni!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D =D =D =D
VIVA SUOMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD
VIVA LORDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
että pääsen Lordia katsomaan elokuussa, kun täälä meidän suht pienellä paikkakunnalla on Tuiskurock-festari, johon lordi on kiinnitetty esiintyjäksi jo aikaa sitten! Jeeee!!!!
Subtv:ltä alkaa jotain erotiikkapainotteista ohjelmaa, joten sitä täytyy mennä katsomaan! Hih! Joo, siideriä on tullut juotua....
Tässä negatkin unohtuu, kun oikeesti Lordi voitti!!! Pistivät 10-0 koko euroviisuja, uskomatonta. En uskonut, kun tuolla matkalla kuului huhuja, mutta pakkom uskoa, kun kotiin päästyä tekstarilta samat uutiset!!! Mainoiota!!! Mitenhän tässä malttaa nukkumaan mennä... Pakko kai kuitenkin!
En ole malttanut palstalta pois pysyä, olen käynyt juttujanne lueskelemassa enemmän ja vähemmän aktiivisesti.. olette niin ykkös porukkaa;)
VAUTSI LORDI VOITTI!!!!!!!! Ensi vuonna sitten euroviisut lauleskellaan täälä suomen maassa:)
Voih, miten ihania uutisia täälä, PALJON ONNEA POPPIS JA VOIKUKKA!!!!!! Kaikki muutkin kiiruusti o-puolelle..:)
Tädin yllättäneille (((((((lohtuhali))))))) samoin kuin kaikille negan testanneille.. mutta älkää luovuttako ennen tädin saapumista!
Titi:lle voimia.. en voi edes sanoin kuvailla, miten pahalta sinun puolestasi tuntuu... *iso virtuaali lohdutus hali sinulle*
Täälä on pikkuhiljaa tajuttu, että raskaana ollaan, varasin jo neuvolankin, kun tuota kesäloma kautta ajattellin, ja hyvä niin, koska sain ajan 2.6 ja se olikin sitten viimeinen aika, ennekuin minun oma neuvola tätsy jää kesälomalle, ja sitten se olisikin mennyt melko pitkälle.
Varmasti käyn teitä täälä jatkossakin kurkkimassa, kun en vielä oikeen ole tuonne o-puolelle kotiutunut.. ja toivon, että tulette pian perässä:)
Siru ja tiitiäinen rv 5+4
poppikselle paljon onnea plussasta!! Onnellista odotusaikaa =)!
Killa, pahoittelut negasta =(! Älä menetä vielä toivoa luomuraskautumiseen, kyllä se on mahdollista! Voimia.
Sara-Maria, pahoittelut negasta =(!
Anskuliini82, me ei kumpikaan poltella koskaan. Maistuu liian pahalta ;).
Titi-uu84, kovasti voimia teille molemmille, olen todella pahoillani menetyksestänne =(.
miauuu, tervetuloa mukaan enskoihin =)!
Tuiskutiusku, tiedän tunteen. On tosi inhottavaa kun tietää että on ovis, eikä voi tehdä asialle mitään. Toivottavasti ensi kierrossa paremmin =).
Omaa napaa; nyt se akka kurvasi tänne ja kp on siis 1/29-35. Kierron pituudeksi tuli 34. Kaiken pettymyksen keskellä voin iloita siitä, että vain kolmena päivänä tuli tuhruvuotoa =). Se on hyvä juttu! Välillä kun sitä on tullut niin mahdottoman monta päivää. Ja kävi samalla tavalla kuin edellisessäkin kierrossa, viikkoa ennen tai viikkoa oviksen jälkeen ei pupuiltu, joten ihan arvattavaa akan vierailu tänne. Toivon enemmän kuin mitään (tällä hetkellä), että tässä uudessa kierrossa osaan olla miestä painostamatta ja että pupuilut osuisivat paremmin oviksen kanssa kohdalleen.
Emma kp 1
Pakko vielä vähän hehkuttaa, aika magee juttu!! Maksoi kisojen järjestäminen sitten kuinka paljon tahansa, niin onhan siihen 40 vuotta säästetty kun ei oo yhtään kertaa tarvinnut järjestää :D
Vaikka Lordin voitto ilahduttaa, niin itsellä on kurja fiilis, ja oli pakko tulla tänne vähän suremaan. Mulla on ms-tauti, ja oon jättänyt lääkkeet pois viime vuoden alussa, eli muutama kuukausi ennen kuin jätettiin ehkäisy pois (ei suositella lääkkeiden käyttöä raskauden aikana, koska vaikutusta sikiöön ei tunneta). Tauti on ollut tosi rauhallinen, mutta tänä aamuna kun heräsin, niin eikös ollut iskenyt päälle lihasväsymyksen ja tuntohäiriöiden muodossa. Oon tietty kiitollinen siitä, että oon näin pitkään selvinnyt ilman mitään oireita, mutta nyt ottaa päähän. Mä kun silloin lääkkeitä pois jättäessäni toivoin, että joutuisin suunnilleen pari vuotta olemaan ilman lääkkeitä, ensin yritys, sit raskaus ja imetys. Nyt ei oo vielä edes tärpännyt ja puolitoista vuotta on mennyt :(
Olimme jo miettineet, että emme mene mihinkään lapsettomuustutkimuksiin ennen kuin kesän jälkeen, mutta tää laittaa vielä harkitsemaan: mitä nopeammin saisi selvyyttä asiaan, niin sitä nopeammin voisi tehdä päätöksiä luopuuko kokonaan vauvahaaveista ja aloittaa lääkkeet, vai onko kaikki ok /joku hoidettava syy, jolloin voisi vielä yrittää.
[color=brown]Paskapaska juttu.[/color]
Suree bianco omanapaisessa ahdistuksessaan (anteeksi siitä).
Oon todella pahoillani!! Tuo on kyllä niin raskas asia, ettei osaa muuta sanoa... Toivottavasti " ratkaisu" löytyy pian ja teille vauva tulisi nyt heti välittömästi!!!!!!
Tuli nukuttua pitkään, kun LORDI valvotti -ihan aihesta:=)
Biancolle; tunnen ms-taudin kiemurat hyvin, sillä isäni on sairastanut sitä ihan lapsuudestani saakka. Voi paskanpaskan, ettei malta nyt sitten pysyä taka-alalla,kun teillä on yritys päällä!!!! On se vaan niiin väärin. Oliko se niin, että emmit tutkimusten kanssa? Suosittelen niitä lämpimästi, koska ainakaan mulle ei tieto lisää tuskaa, päinvastoin. *lämmin halaus*
Emma; tätsy sitten kurvas paikalle. Tuntuu, että perästä tullaan, niin tätimäiseltä tuntuu täällä. Toivottavasti tässä kierrossa sun ovis osuu sopivaan aikaan:=) *nimim. rutkasti kokemusta siitä, ettei pupuilut aina syystä tai toisesta osu lähimaillekaan ovisajankohdan kanssa*
Naksu; kivasti tuuletit!!
*Killalle ja Jessikselle hali*
Missäs Aurora on?
-mooli, pp9, kp30
Mooli: Testaa jo!!!!!!!!!!!!!! Meinasin pudota penkiltä ku katoin sun koopeita, Miten maltat?!!!!!! bd bd bd bd bd bd bd bd
ON: Apua! Mitä mitä?! Nippailuja ym. on siis ollut tyyliin koko kierron, mutta nyt alkoi menkkatuntemukset! Mitäs pirua?! Nyt on vasta kp 20 tai jotain, mitä ne nyt jo täällä tekee?! Ja oikealla puolella viiltää oikeen kovin, ihan ku puukko ois työnnetty sisuksiin, tuntuu siis ihan vatsasta selkään asti! Teroja kun syön ni eihän mun menkkojen vielä pitäis alkaa?! Tää on niin suolesta ettei tosi, alkaa mennä hermot näihin kaiken maailman tuntoihin!!!!
*räyhää täällä yksinään, murrrrrrr*
en olisi kyllä uskonut lordin voittoon.. uskoin, että pisteitä saa, kun eroaa niin paljon muista, mutta voitto...tosi hienoa!!!
sitten paljon murhellisimpiin asioihin..biancolle isot pahoittelut asioiden mutkistumisesta, toivottavasti kaikki sujuu hyvin...
titiuulle myös iso iso lohtuhali tosi kamalaa ja surullista, eipä sitä oikein osaa kuvitella miltä susta tuntuu..hirveältä varmasti kun myötätunnostakin ja pelkkä ajatus tekee kpeää..
on myös suuria ilouutisia... hirmu paljon onnea poppikselle ja voikukalle!!! toivottavasti iso osa meistä pääsee vielä teidän mukaan lähiaikoina!! paljon tulevan vauvan täyttämiä ajatuksia :)
pahoittelut kaikille tädistä!!! taas uuteen kiertoon toivoa täynnä!!
voi ... sentään ja killa oli saanut negan...vetää varmasti mielen maahan.. voimia ja uskoa tulevaan, lordi sentään hieman piristi!!! piristystä myös kaikille muille negan saaneille!!
uusille tervetuloa, olen itsekin melko uusi täällä...tosi kivaa porukkaa täällä on ja apua sekä myötätuntoa saa varmasti!!!
galluppiin vastaus: meillä on uros bokseri ja kaksi kissaa..boksereita olisi ainakin kaksi enemmän jos tuo miekkonen vain siihen suostuisi :)
koko ikäni olen eläinten parissa ollut ja toivottavastu tulen aina olemaan..
omaa napaa: ei mitään ihmeellistä..ovista odotellaan..eilen tuli eka haalean haalea viiva eli työntäyteisiä iltoja edessä :) mieskin kun rupeaa olemaan melkein yhtä innoissaan vauva-asiasta kuin minä :) sitten pääseekin taas piinailemaan...
hurratkaa suomi pronssille
-pajuska kp17/34?
...siis 9 pvää inssin jälkeen - tiedän, melko aikaista mut silti. Näyttäis siltä, että tällanen julmettu alaselkäkipu olis menkkaoire, mulla se kipu alhaalla oikealla enemmän selän puolella. Plääh! Olen menkkaoireiden asiantuntija, mutta alaselkäkipu ei kuulu mun repertuaariin - paitsi nyt.
Taidan lähteä pihatöihin. Onnex miehuus tulee huomenna kotiin - saan marista sille sitten:=)
-mooli
niin elikkä syöttekö vitamiineja tai jotain näin yrityksen aikana? mulla on niitä multitabs? jotain, raskutta suunniteleville kuitenkin... entä onko jollain tietoa raskaudesta ja allergialääkkeistä?
Kiitos etukäteen :)
Kylläpä toi Hard Rock Halleluja sitkaasti on soinut koko päivän päässä. Taitaa olla siis ihan menevä kipale!
Titi-uu:Olen todella pahoillani teidän puolesta. Täältä tukea ja kannustusta onneksi saa!
Biancollakin on kurja tilanne! Voi, kuinka harmillista. Kyllä tutkimuksiin varmasti kannattaisi piakkoin mennä, jotta tilanne selkenisi eikä tautisi ehtisi kovin alkaa oikuttelemaan. Kerrohan jatkossa mitä kuuluu.
Killalle ja Moolille pahoitteluni myös. Mutta vielä ei luovuteta...:)
Pajuskan galluppiin:Söin pillereiden lopettamisen jälkeen muutaman kk:n Multitabs 2+. Lopetin ne kuitenkin, kun tuntui turhalta syödä niitä, kun ei heti tärpännyt. Sitten, jos vaavi tärppää, suunnittelin aloittavani Multitabsit uudelleen taatakseni sikiölle hyvät kasvun edellytykset.
Äsken tultiin miehen kanssa monen tunnin jousiammuntaharjoituksista. Nyt ollaan ihan naatti, kun harjoitukset tapahtuu ulkona maastossa ja monta tuntia sielä käveltiin ja lopuksi vielä makkarat paistettiin. Taidetaanpa tästä lähteä nukustelemaan vähäksi aikaa...
Hoyt kp 8
We are the winnwrs of eurovisions!!! *laulaa kurkku suorana*
JEEEEEE!!!!
Olen niiiiiiiin innoissani koko jutusta että oksat pois!
Samalla on niiiinn kamala kankkunen että oksat pois... Juhlittiin Lordin voittoa sitten ihan urakalla naapureitten kanssa! Uh! Huono olo... taidan vetäytyä sohalle kylkiasentoon... yök!
Huonovointinen Pandora
Mua ei nyt varmaan täällä pinossa näy vähään aikaan, on sen verran masentunut olo. Soitan huomenna gynelle ja varaan ajan, jos nyt sitten tarvii mennä kaavintaan tms. Itkettää vaan koko ajan. Onneks mies kuuntelee ja on tukena. Se kyselee hirmu tarkkaan että miten keskenmeno aiheutuu ja mistä se voi johtua yms. No onhan mulla tietoa kun terveydenhoitoalaa opiskelen ja kävin kyllä vielä noita oireita netistäkin kahtomassa. Eihän sitä voi tietää miks se tuli pois, voi vaan arvailla. Aika kurja fiilis, ymmärrätte varmaan että mua ei nyt hirveesti huvita täällä palstailla, kun en varmaan ihan heti uskalla uutta kuumeilla tähän perään, pitää ainakin yks luomukierto ootella ja kattoo sit mitkä on henkiset valmiudet rueta yrittämään uudestaan. Jos kuitenkin säilytätte mut esittelylistalla, jos sopii. Saatan voinin mukaan käydä pinoja lukemassa, mutta älkää ihmetelkö jos en jaksa omia kuulumisia kirjotella. Kaikkea hyvää teille kaikille, " nähdään" taas kun jaksan keskustella vauva-asioista.
- Surullinen Titi-uu -
Olen seikkaillut täällä taustalla ja elänyt teidän matkassa piinailuja. Huippua, että taas saatiin plussauutisia :) Voikukkaa en edes ehtinyt toivottaa tervetulleeksi tänne ensikoihin, niin nyt saan olla jo vilkuttelemassa ja huutelemassa onnea tuonne odottajien puolelle :) Toki saat täällä meidän kanssa viettää aikaa niin paljon kuin vain haluat. Sama myös Poppikselle :) joka olet ollut aivan ihana piristys moniin päiviin :)
Titille paljon voimia... ei ole sanoja... on vaan tämä meidän ensikoiden tuki tarjolla... *tarjoaa lohduttavaa olkapäätä ja halaa*
(.) Oma olotila maassa ja siksi olenkin pysytellyt taustalla. (*yrittää välillä elää ilman vauva-ajatuksia - siinä kuitenkaan onnistumatta*) Vauvan saaminen ilman puuhailuja on mahdotonta ja tässä kierrossa ei ole mahdollista oviksen aikoihin päästä edes lähietäisyydelle miehen kanssa. Sen verran kiireisiä ollaan molemmat ja työmatkoilla. Tässä kierrossa siis jäi myös oviksen testailut tekemättä... PLÄÄÄÄÄÄHHHHH!!!! *turhautuneena purkaa oloaan*
Ihana, kun olette olemassa ja pystyy teidän kanssa jakamaan asioita. Paljon on ehtinyt tapahtua monelle ja pinot ovat olleet huiman pitkiä, mutta kyllä on kannattanut lukea kaikki ;)
Tuisku kp 17/34