Millainen mies on aiheuttanut sinuun voimakkaimmat halut (ei tarvinnut tapahtua miehen kanssa lopulta mitään). Oliko joku Hunks tanssija?
Kommentit (168)
Nykyinen mieheni. Ensimmäisen vuoden hänen kanssaan seurustellessa olin aivan järjettömässä kiimassa koko ajan, se todella haittaisi elämääni, sain potkut töistä kun olin niin hajamielinen sen jatkuvan panetuksen takia. Ok-näköinen lähes 50v mies. Joku vain natsasi, kun hän tuli huoneeseen ja katsoi minua, niin jalat meni alta. Jumalallisen ihanaa seksiä, mutta siinäkin ihanaa on se meidän välinen juttu eikä mikään tekniikka tai temppu. Ei tarvitse olla hunks vaan sielujen ja kehon yhteys.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miksi naiset sanovat, että hunks-tanssija ällöttää, mutta eivät sano esim.että postinkantaja tai lääkäri ällöttää?
Tanssiminenhan on työ siinä missä mikä tahansa muukin eikä varmaan yleensä päätyö, mutta sellainen työ, jossa vedotaan naisten haluihin. Huvittavaa että klassisesti seksikkäitä miehiä yritetään vielä työntää miesten fantasiaksi...sama kuin sanoisi, että nimenomaan naiset katselevat naisstrippareita, vaikka eivät naiset strippiklubeilla paljon käy muuten kuin esiintymässä.
Eikö tuo ole vähän ilkeää rehellistä työtä tekevää ihmistä kohtaan vai onko tämä joku siveellisyys- ja häveliäisyysjuttu, että pitää vähän ruoskia miehiä, jotka salaa tiedetään halutuiksi ja sitten on varaa ruoskia?
Tässä tapauksessa hunks-tanssijalla lienee viitataan ulkonäköön ei ammattiin. Lääkäreitä ja postinkantajia on hyvin monennäköisiä kun taas hunks-tanssijoiden kohdalla vaihtelu on paljon vähäisempää.
Minua kiinnostaisi enemmän että miksi aloittaja itse otti esiin juuri hunks-tanssijat? Ajatella että jos hän ei olisi sitä tehnyt, ei kellään vastaajalla olisi ollut tarvetta kertoa mielipidettään juuri hunks-tanssijoista. Mutta silloinhan keskustelu olisi voinut olla ihan tavallinen ja hyvässä hengessä sujuva keskustelu ilman väkisin haettua vastakkainasetteluasetelmaa. Kaiketi aloittajan mielestä sellainen olisi ollut tylsää.
Kenen kanssa oon naimisissa nyt. Kaksiajakoinen suhde, viha-rakkaus, ainakin minun puolesta.
Hän on 181cm, ei urheilullinen muttei pullukka, silmälasit, pehmeät kasvonpiirteet <3
Niin tosiaan, joskus haluaisin koko ajan hänen kanssaan, joskus taas haluaisin kiskoa hiukset hänen päästään.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miksi naiset sanovat, että hunks-tanssija ällöttää, mutta eivät sano esim.että postinkantaja tai lääkäri ällöttää?
Tanssiminenhan on työ siinä missä mikä tahansa muukin eikä varmaan yleensä päätyö, mutta sellainen työ, jossa vedotaan naisten haluihin. Huvittavaa että klassisesti seksikkäitä miehiä yritetään vielä työntää miesten fantasiaksi...sama kuin sanoisi, että nimenomaan naiset katselevat naisstrippareita, vaikka eivät naiset strippiklubeilla paljon käy muuten kuin esiintymässä.
Eikö tuo ole vähän ilkeää rehellistä työtä tekevää ihmistä kohtaan vai onko tämä joku siveellisyys- ja häveliäisyysjuttu, että pitää vähän ruoskia miehiä, jotka salaa tiedetään halutuiksi ja sitten on varaa ruoskia?
Katto se nenäpäivävideo 🤔 siinä on vastaus kaikkiin kysymyksiisi 😳
Eräs mies, jonka kanssa kirjoittelimme ja soittelimme kuukausien ajan, ja meidän kemiat toimi jotenkin älyttömän hyvin. Olin aivan myyty jo ennen ensitapaamista.
Livenä hän oli ihan tavallisen näköinen, peruskomea, urheilullinen. Mutta se meidän kemia, se oli jotain maagista. Ulkonäöllä ei ollut siinä mitään väliä.
Ensitapaaminen oli sellainen ilotulitus, että huh. Kipinät vain sinkoilivat, ja ensitreffit venyivät monipäiväiseksi rakastelurupeamaksi. Se oli uskomatonta.
Tästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa. Aina silloin tällöin leikittelen ajatuksella, että pitäisikö ottaa uudestaan yhteyttä, kun elämä silloin nuorena vei lopulta eri teille...
Kävin kerran erotiikkamessuilla katsomassa hunkseja, ja ainoa mitä tunsin katsellessani sitä kompurointia, oli järjetön myötähäpeä.
Mun tapauksessani tyyppi oli about mun mittainen (170 cm) rokonarpinen, mutta kaunissilmäinen hintelä it-mies töistä.
Likaiset ja vaaralliset glam-rokkarit (esim. Nikki Sixx ja Tommy Lee nuorena kasarilla). Harmi kyllä nämä eivät ole olleet pitkään aikaan muodissa ja sellaiset siistit ja "pilke silmäkulmassa" Olli Hermanit ym. light-versiot ei käy :D
Historian opettaja lukiossa. Kyseessä oli tosin aikuislukio, eli en ollut mikään teini enää silloin. Olin 23-vuotias ja mies ehkä 30-35. En tiedä kun en koskaan kehdannut kysyä.
Ulkonäöstä ei ole paljon jäänyt mieleen, ihan tavallisen näköinen mies. Vaalea rilllipää jonka tukka näytti siltä, että hän yritti aina aamuisin laittaa sitä jokseenkin siististi, mutta tuli huomaamattaan päivän mittaan haroneeksi sitä niin, että se näytti lopulta aika sekaiselta. Sellainen vähän hapsottava tukka, jota mun sormeni syyhysivät pörröttää. Luonnollisestikaan en koskaan edes harkinnut oikeasti tekeväni sellaista.
Eniten minuun iski älykkyys ja yhteinen kiinnostus historiaan. En ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut ulkonäköasioista enkä ole sitten teinivuosien ihastunut kehenkään pelkästään ulkonäön perusteella.
Eihän siitä jutusta mitään tullut, todennäköisesti mitään juttua ei koskaan ollutkaan muualla kuin minun mielikuvituksessani. Hän oli opettajani ja ymmärtääkseni myös parisuhteessa, vaikka ei pitänytkään sormusta sormessaan. Ei noilla puitteilla kehtaa alkaa toista vikittelemään, en minä ainakaan kehdannut.
Oma mieheni, 160 cm pitkä, kaljuuntuva, pieni maha. Liian leveät kasvot, mutta mielestäni maailman upein mies. Vieläkin 7 yhdessäolovuoden jälkeen saa minut kuumaksi vain tulemalla huoneeseen. Hän on ensimmäiseni ja minä olen hänen ensimmäisensä. En tiedä, mikä minussa on vikana, mutta ennen häntä en ollut kiinnostunut kenestäkään.
Se oli joku jänskäheppu lähipubissa, itsevarma olemus, lihaksikas, tatuoitu, kaljupäinen komistus.
Musta mies kookkaalla mamballa ja nuorella kropalla.
Palstamies ei kestänyt kuulla totuutta, piti ruveta spämmäämään. No, ilmoitetaan ketju siis asiattomaksi.
Kaljamahainen, keski-ikäinen rekkakuski. Ja tämä tarina on tosi.
Urheilullinen mies, jolla iso vehje joka pullottaa kireissä trikoissa. Siitä pöksyt kastuu.
Sellainen, joka haluaa mua tosi paljon.
Ja tietää miten hommat hoidetaan.
Sellainen melko tavallinen, ruskeasilmäinen, pörrötukkainen silmälasipää, joka oli ollut lapsena niin lihava, että hänellä oli yhä roikkuva löysä maha. Jostain syystä tämä mies oli kuitenkin aivan älyttömän haluttava ja hänen kanssaan seksi oli suorastaan mahtavaa. En vieläkään voi ymmärtää semmoista kutkuttavaa himoa jota koin hänen lähellään. Harmi ettei meidän juttu muuten toiminut.
Eipä vaan Hunks aiheuta mitään haluja. Myötähäpeää vaan. Eihän ne osaa tanssiakaan.
Mutta haluista. Niin sellainen komea urheilijanuorukainen tai mielettömän mukava tyyppi saa kyllä sukat pyörimään. Miehisen miehen kokoinen ja näköinen. Ei siis todellakaan mikään öljytty tekorusketus Simpsa-lookilla. Hih...
Vierailija kirjoitti:
No, onko naisten ihannemies ollut viimeiset 20 vuotta Johnny Depp vai Arnold Shwarzenegger? Benedict Cumberjoku vai Dolph Lundgren? Kyllä se on oikeasti niin että miehet niitä hunksejaan kuolaa. Mulle esim tää Janne Kokki oli malliesimerkki kaikesta mitä en miehessä halua. Komea vartalo mutta uskomattoman itserakas ja omahyväinen ilme ja olemus. Sex-appeal totaalisesti pakkasen puolella ja oikeasti ja rehellisesti ällöttävä.
Nevahööd kaveri. Googletin, tuli Makupalojen pulska kokki-Janne. Sekö? :O Vaikuttaa ihan leppoisalta kaverilta hän.
Tapaus oli käsittämätön, koska meillä ei olllut mitään yhteistä. Vain se hirveä vetovoima. Seurustelin toisaalla, mitään ei siinä tapahtunut. Tyyppi oli nörttipoika, ei mitenkään ulkoisesti epätavallinen.
Tuolla sun logiikallasi voisi sanoa, että miehet on hirveitä raiskaajia. Koska osahan on ja KATSOKAA MITÄ HE TEKEE.