Millainen mies on aiheuttanut sinuun voimakkaimmat halut (ei tarvinnut tapahtua miehen kanssa lopulta mitään). Oliko joku Hunks tanssija?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Huippuälykäs matikan opiskelija. Oli ulkoisesti vähän Sheldon-tyyppinen. Ja jossain määrin sisäisestikin. Mutta ihan mielettömän älykäs.
Kilttimiehetkö näitä peukuttaa? Trollaus on hauskaa, myönnän...
Yks älyttömän kuuma mies, hyvä kroppa ja vaan niiiiin hyvännäköinen. Vähän sellaiset paha poika vibat mut ei liian. Tosi mukava. Sellanen kenen kanssa kemiat vaan kohtaa ja on suurta molemminpuolista vetovoimaa. Kaverikin sanoi jälkikäteen että HUH kun seurasi vieressä meidän keskustelua hetken. En oo (vielä) harmi vaan päässy puuhailemaan sen kanssa kun aina jompikumpi ollut suhteessa😁
Mitä hittoa? Tätä lankaa lukiessa pippelini muuttuu isoksi pippeliksi. Kiitos uudesta fetissistä? Jatkakaa.
Lasten iltapäiväkerhon ohjaaja. Entinen urheilija. Tosi kiva. Lyhyt, puolikalju, karismaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies, jonka kanssa kirjoittelimme ja soittelimme kuukausien ajan, ja meidän kemiat toimi jotenkin älyttömän hyvin. Olin aivan myyty jo ennen ensitapaamista.
Livenä hän oli ihan tavallisen näköinen, peruskomea, urheilullinen. Mutta se meidän kemia, se oli jotain maagista. Ulkonäöllä ei ollut siinä mitään väliä.
Ensitapaaminen oli sellainen ilotulitus, että huh. Kipinät vain sinkoilivat, ja ensitreffit venyivät monipäiväiseksi rakastelurupeamaksi. Se oli uskomatonta.
Tästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa. Aina silloin tällöin leikittelen ajatuksella, että pitäisikö ottaa uudestaan yhteyttä, kun elämä silloin nuorena vei lopulta eri teille...
Todennäköisesti toimii edelleen
treffit kirjoitti:
Nykyinen miesystava, en pysty vaan pitamaan nappejani siita erossa. Viime kerralla se tuli suihkusta alasti, muuta ei tarvittu.
Ma en kiihotu pelkasta ulkonaosta, pitaa olla sita kemiaa. En muista etta olisin koskaan pelkan ulkonaon takia kiihottunut, ja olen kaynyt katsomassa myos miesstrippareita (Australian Down Under -ryhma). Muut naiset kylla menivat ihan hysteerisiksi siella.
Muuta ei tarvittu, mihin? Onko väkivaltainen hullu? Soita kriisipuhelimeen. Kun mies on poissa pakkaa kamat ja muuta pois! Eihän teillä ole lapsia??
Olen huomannut, että minuun vetoaa voimakkaimmin puhtaasti fyysisellä tavalla miehet, joiden kasvoissa on jotain feminiinistä. Tai olisiko androgyyninen oikea sana. En tarkoita pyöreäposkisia nöpöneniä - itse asiassa miehillä joihin olen tuntenut vetoa on aina ollut voimakas nenä/sivuprofiili - mutta sellaisia hoikkakasvoisia, korkeat poskipäät ja kauniit piirteet omaavia miehiä, jotka voisivat oikealla tavalla meikattuna ja valaistuna käydä vaikka Voguen sivuilla näkyvästä androgyynin näköisestä naismallista. Kuitenkin ovat kropaltaan selkeästi miehiä, hoikkia ja jänteviä.
Tarkoitan siis, että sellaiset jykeväleukaiset ja paksuniskaiset lihaskimput, jotka joidenkin mielestä ovat oikein Miehekkäitä Miehiä, ovat ainakin minulle totaalinen turn-off.
Voisiko joku perusnätti alle 35-vuotias nainenkin vastata, eikä vain sairaalloisen lihavat vanhat mummot.
Sipilän Juha.Se kyllä niin saa lestaadiolaisnaisen kostumaan.
65-vuotias lähes kalju ja vatsakas mies. Hän ei tanssi koskaan.
Hänellä on ihana sydän ja terävimmät aivot, mihin olen törmännyt. Hän on kiltti, herkkä ja seksuaalisesti täysin villi.
Joku aivoton hunks, hyi yäk. Nehän ovat stereotyyppisiä homoja (oks)
Hunksit oli ap:lta hyvä 😁 Tällä hetkellä tuhmia ajatuksia aiheuttaa mies, joka 10v. nuorempi, keskimäär. lyhyempi, hintelä jne. Mutta ihan huikee, ihana mies!
Hyvin tavallisen näkönen jannu, minua 3v nuorempi. Käyttää huppareita ja farkkuja.
Meidän huumorintaju meni yksiin ja kemia oli tosi kova ja taisi joskus olla kummallakin ihastusta ilmassa. En viitsi olla hänen kanssa tekemisissä ettei tuliso tehtyä mitään typerää ja rikottua perhettämme.
Oma avomieheni/kihlattuni. Huikea kemia kaikilla tasoilla, fyysisellä ja älyllisellä tasolla. Mieheni on komein, älykkäin, hauskin ja hurmaavin tyyppi, mitä voin kuvitella. Hän vaan vie jalat alta yhä ja saa pään pehmenemään. <3
Tavallinen suomalainen miesvartalo.
Oli toisen kulttuurin edustaja. Pitkä ja lihaksikas, leveät hartiat, tummat silmät, naururyppyjä silmäkulmissa, intensiivinen katse, hymy, ihon tuoksu... Siis täysi psykopaatti se tyyppi oli ja siihen se suhdekin sitten kariutui, mutta pelkkä muisto siitä olemuksesta saa meikäläisen vieläkin veteläksi, vaikka aikaa on hyvinkin 20 vuotta kulunut niistä ajoista. Usein ajattelen häntä, kun levitän tuolle suomijannulleni, jonka kanssa ei ole kertakaikkiaan minkäänlaista kemiaa, mutta hyvä isä hän on ja se riittää sitten kai loppuelämäksi.
Käsi ylös, kuinka moni mies on täällä käynyt kuvailemassa itsensä.
\o arvatkaa kuka (ei en ole hopeakettu)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että minuun vetoaa voimakkaimmin puhtaasti fyysisellä tavalla miehet, joiden kasvoissa on jotain feminiinistä. Tai olisiko androgyyninen oikea sana. En tarkoita pyöreäposkisia nöpöneniä - itse asiassa miehillä joihin olen tuntenut vetoa on aina ollut voimakas nenä/sivuprofiili - mutta sellaisia hoikkakasvoisia, korkeat poskipäät ja kauniit piirteet omaavia miehiä, jotka voisivat oikealla tavalla meikattuna ja valaistuna käydä vaikka Voguen sivuilla näkyvästä androgyynin näköisestä naismallista. Kuitenkin ovat kropaltaan selkeästi miehiä, hoikkia ja jänteviä.
Tarkoitan siis, että sellaiset jykeväleukaiset ja paksuniskaiset lihaskimput, jotka joidenkin mielestä ovat oikein Miehekkäitä Miehiä, ovat ainakin minulle totaalinen turn-off.
Olen ihmetellyt, miten kuvailemasi miestyyppi on saanut lisääntyä; tuumannut, että varmaan tyttärien kautta. Jos heidän tyttärensä ovat lapsenomaisia, se on monen miehen makuun... Sitä kautta femiininen mies kytkeytyy maskuliinisempaan sukuun, mutta tuon tuosta femiinisyys putkahtelee esille jälkipolvissa. Toisaalta, on tämä kummallinen mieltymys kuten sinun. Oletko täysin hetero kuitenkin? Oliko isäsi hyvin maskuliininen?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen viisikymppinen, osaksi kalju, muuten hoikka, mutta mahaa kertynyt.
Hyi
Sellanen ihana ja fiksu nörttipoika <3
luonne > ulkonäkö, tässä tapauksessa...
Entinen poikaystäväni. Sen ihmisen tuoksu oli niin huumaava, että menin siitä jo sekaisin. Lopulta erottiin, tyyppi oli loppujen lopuksi melko yksinkertainen kaveri. Mutta kaikki temput osasi.. Huh