Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua tuijotetaan joka paikassa!? Kun kävelen ulkona ihmiset tuijottaa minua autoistaan..

Vierailija
27.03.2019 |

Tai jos olen salilla tai kaupassa.

Aina tuntuu, että ympärillä olevat ihmiset kiinnittävät minuun poikkeuksellisen paljon huomiota.
Olen aika neutraalin näköinen hieman keskikokoista miestä pienempi n. 173cm/63kg.
Ikää tosiaan 29v eikä tyylissäni ole mitään huomiota herättävää.

Silti minua pällistellään ihan häpeilemättä.
Tänääkin lenkillä ollessani useasta autosta kääntyi ihmisten naamat minuun päin ja jossain jopa repsikkakin kääntyi katsomaan ja tujotusta jatkui herkeämättä koko ohi menon ajan.

Salilla ympärillä olevat ihmiset vuoronperään katselevat minua.
Alan olla väsynyt tähän..
En edes tiedä, että mitä omituista teen!!?

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä klassinen "kaikki vihaavat minua koska olen vainoharhainen" -tilanne?

Vierailija
122/123 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu kans että mua tuijotetaan ja pahinta että ihmiset naureskelee, no ei nyt ääneen mutta kuitenkin. Ja joka s-tanan päivä. Aikaisemmin luulin että papiljotti jääny päähän tai viilut auki tai kengässä laahaantuu vessapaperia mutta ei. Itse en tuijottele, silmäkulmasta kuitenkin havainnoin tilanteen. Ehkä mä olen sitten vaan niin ruma että ihmisiä naurattaa. Ei tunnu hyvältä.

En usko, että kukaan naureskelee sinulle. Ehkä jotkut teinit saattavat naureskella, jos olet pukeutunut hassusti tai huomiota herättävästi. Heillä ei ole empatiakyky vielä täysin kehittynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 29-vuotias, vai minkä ikäinen mahdoitkaan olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan