Miksi minua tuijotetaan joka paikassa!? Kun kävelen ulkona ihmiset tuijottaa minua autoistaan..
Tai jos olen salilla tai kaupassa.
Aina tuntuu, että ympärillä olevat ihmiset kiinnittävät minuun poikkeuksellisen paljon huomiota.
Olen aika neutraalin näköinen hieman keskikokoista miestä pienempi n. 173cm/63kg.
Ikää tosiaan 29v eikä tyylissäni ole mitään huomiota herättävää.
Silti minua pällistellään ihan häpeilemättä.
Tänääkin lenkillä ollessani useasta autosta kääntyi ihmisten naamat minuun päin ja jossain jopa repsikkakin kääntyi katsomaan ja tujotusta jatkui herkeämättä koko ohi menon ajan.
Salilla ympärillä olevat ihmiset vuoronperään katselevat minua.
Alan olla väsynyt tähän..
En edes tiedä, että mitä omituista teen!!?
Kommentit (123)
Minua on katsottu joskus kun olin todella kalpea.
Joskus katsottiin, kun olin vetänyt meikkivoiteen naamaan päin veetua.
Syitä on monia.
Eilen panin merkille kun menin kuljettimellani kaupoille, yksikin nainen nosti katseensa älykaveristaan . Katsoin takaisin loppu siihen. Tämä toistunut usein viime viikkoina. Lienenkö sitten jotenkin liian 'onnellisen' näköinen meniessäni tuolla. Ja nyt joku tietty kysyy mikä ihmeen kuljetin? Vihje; kulkee renkailla 😀
Vierailija kirjoitti:
Eilen panin merkille kun menin kuljettimellani kaupoille, yksikin nainen nosti katseensa älykaveristaan . Katsoin takaisin loppu siihen. Tämä toistunut usein viime viikkoina. Lienenkö sitten jotenkin liian 'onnellisen' näköinen meniessäni tuolla. Ja nyt joku tietty kysyy mikä ihmeen kuljetin? Vihje; kulkee renkailla 😀
Rullatuoli? 😀
Pyörätuoli kauniimpi nimi. Väärin. Next?
Pygmit ovat aina viihdyttäneet normaalikokoisia ihmisiä.
Iso takapuoli? Kävelet polvet koukussa tai naismaisesti sipsutellen? Huono ryhti? Pitkä liuhuletti? Kuset housussa tai housut revenneet takasaumasta? Onhan noita.
Mä luulin saavani vertaistukea, olen nimittäin nainen jota on tuijotettu AINA. Olen pettynyt, että olitkin mies. Minuun ei kuitenkaan noista antamistani ehdotuksista käy mikään.
Oon samankokonen nainen ja muakin tuijotetaan.
Täytyy olla noi mitat
Nuo ihmiset pystyvät lukemaan ajatuksesi ja heitä on varoitettu sinusta. Verkossa kiertoa kuva- ja äänitallenteita, joita on tehty elinympäristössäsi olevilla langattomilla kameroilla ja miksrofoneilla.
Kannattaa vaan näyttää keskisormea tyynesti kaikille tuijottelijoille. Suomalaiset puusta laskeutumisesta on sen verran lyhyt aika vielä, että edelleen moni toljottaa haavi auki kuin lehmä uutta porttia
Vierailija kirjoitti:
Se naismainen lantio ihmetyttää
Keräävätkö pallomaiset hartiat, leveät reidet ja pulleat pakarat huomiota?
Ihmiset ensnnäkin ovat uteliaita. Pienissä paikoissa katsotaan ketä vaan, jos on uusi/vieras. Muutoin ihmiset mielellään katselee kauniita ja komeita, joten olet varmasti vaan joko kaunis tai komea mies. Olisit vaan tyytyväinen. On paljon kurjempaa olla näkymätön. Jos joskus vaikka tarvitset apua niin sun kohdalle varmaan pysähdytään helpommin auttamaan.
Usein nuo tuijottelijat alkavat myös seurata, osoittella sormella ja naureskella. Lisäksi kuvaavat videoita paksureitisestä pullohartiamiehestä levitettäväksi somessa.
Ne naureskelijat lähettävät toisilleen viestejä sijainnistasi, jolloin joku heistä ehtii käydä asentamassa mikrofooneja ja kameroita asuntoosi.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosin ensioireita
Ei välttämättä. Koen saman joka paikassa ! Aiks kivan näköinen, entinen malli . Mutta väsynyt huomioon.
En tiedä. Asun Helsingissä ja tuijottelen ihmisiä vain liikennevälineiden (bussi, ratikka) kyydistä huomaamattomasti, minusta on kiinnostavaa katsoa ihmisten tyyliä, pukeutumista jne. En osaa sanoa syytä, jos sinulla ei ole persoonallinen hiustyyli tai vaatteet.
Bumb