Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua tuijotetaan joka paikassa!? Kun kävelen ulkona ihmiset tuijottaa minua autoistaan..

Vierailija
27.03.2019 |

Tai jos olen salilla tai kaupassa.

Aina tuntuu, että ympärillä olevat ihmiset kiinnittävät minuun poikkeuksellisen paljon huomiota.
Olen aika neutraalin näköinen hieman keskikokoista miestä pienempi n. 173cm/63kg.
Ikää tosiaan 29v eikä tyylissäni ole mitään huomiota herättävää.

Silti minua pällistellään ihan häpeilemättä.
Tänääkin lenkillä ollessani useasta autosta kääntyi ihmisten naamat minuun päin ja jossain jopa repsikkakin kääntyi katsomaan ja tujotusta jatkui herkeämättä koko ohi menon ajan.

Salilla ympärillä olevat ihmiset vuoronperään katselevat minua.
Alan olla väsynyt tähän..
En edes tiedä, että mitä omituista teen!!?

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Helsinkiin. Mua tuijotettiin pikkukaupungissa jatkuvasti ja tokaistiin avoimesti "sä et taida olla täältä päin??" Enpä tosiaan ollut sieltä päin ja läksinkin takaisin kotikaupunkiini. En vieläkään tiedä mikä mussa paljasti kilometrin päähän että olen joukkoon kuulumaton kummajainen..

Vierailija
42/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tunnistaa sut tinderin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans tuijotetaan kaupungilla suu auki ja saan usein kaupoissa vartijat perääni. Viimeksi eilen lähi-Lidlissä vartija seurasi minua hyllyjen väliin, ja saman henkilön luulisi kuukausien kokemuksella tietävän että en ole ikinä varastanut. Joissain ihmisissä on sellaista epäilyttävää ja pelottavaa karismaa, ikävä kyllä minussakin vissiin on. 

Vierailija
44/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuijotetaan kun ajan autoa. Ei siis autoani tai ajamistani, joissa ei ole mitään huomiota herättävää, vaan minua! Suoraan silmiin, sävytetyn tuulilasin läpi. Kuinka ihmiset edes näkevät auton sisään niin tarkasti?? Vähän spookia  kyllä  :o

Vierailija
46/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tranvestiitti ja toteutatko taipumustasi julkisesti? Tai onko jokin muu pukeutumispakkomielle? Meikkaatko?

Vierailija
47/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mustat aurinkolasit ja huppupäähän luulevat sen jälkeen wannabe-julkkikseksi.

Vierailija
48/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboitko hyvin harvoin? Kehosi ''säteilee''?

Vierailija
49/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboitko usein julkisella paikalla? Se kyllä selittäisi tuon tuijottamisen.

Vierailija
50/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama havainto kuin aloittajalla. Tuijottajia riittää. Enkä ole mitenkään huomiota herättävä ulkonäöltäni, vaan normaalivartaloinen, kaikin puolin normaali tavallinen kolmekymppinen mies. Eikä ole kyseessä mikään vainoharha tai alkava hulluus, kyllähän minä omilla silmilläni näen sen tuijotuksen määrän. Luulen että tietynlaiset ihmiset vaan tuijottaa ihan kaikkia, niin sanotusti jää pitkät päälle. En tuomitse tai arvostele tuntemattomia, mutta myönnettäköön, en pidä tuijottajia penaalin terävimpinä kyninä. Sori vaan, mutta näin on.

Vierailija
51/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samastun tähän. Minussa ei tietääkseni ole mitään erikoista (23-vuotias nuori nainen, noin 162cm ja 45 kiloa, pukeudun yleensä aika formaalisti työn (asianajotoimisto) takia, ehkä tummanpuhuvasti ennemmin). Silti huomaan kyllä kun ihmiset kääntyvät tuijottamaan kun ovat kävelleet ohi, vastaantullessa tapittavat suoraan silmiin intensiivisesti ja esimerkiksi siellä salilla huomaan monesti peilin kauta jonkun katseen.

Toki ihan varmasti osa on ”vahinkoja”, tiedättehän kun saattaa ihan omissa ajatuksissaan olleessaan yhtäkkiä havahtua katsekontaktiin jonkun tuntemattoman kanssa :D Mutta ei noita kaikkia kyllä kuvittele. Haluaisin tietää olenko jotenkin todella oudon näköinen tavalla, jota en itse tajua, todella ruma vai jollain muulla tavalla huomiota herättävä.

Sinua tuijotetaan, koska todennäköisesti näytät niin laihalta. Ja ehkä myös nuorelta. Jos sinulla on bisnesvaatetus, ihmiset saattavat katsoa kuinka vanha oikein olet, koska pukeudut aikuismaisesti, mutta painosi on teinien luokkaa.

Vierailija
52/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ulkonaisesti sellainen, ettei heti näe kumpaa sukupuolta olet? Voisit ainakin mitoiltasi olla poikamainen tyttö.

Vierailija
53/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että aloittajalla ei ole mitään aavistusta siitä, miksi ihmiset tuijottavat.

Vierailija
54/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoina kuten kirjoittaja 41 sanoi tai mites tää.. aikanaan panin merkille kulkiessani kaverini kanssa, että ihmiset tuijottivat häntä todella intensiivisesti. Sillä lailla kysyen mikä sulla on? Siis sellainen ilme. Mietin sitä ja päädyin siihen, et kaverillani oli todella masentunut ' kuollu' ilme kasvoillaan. Se jotenkin pysäytti kanssakulkijat. Toki tämä vain arvailua.

Vierailija
55/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että aloittajalla ei ole mitään aavistusta siitä, miksi ihmiset tuijottavat.

Jättikyrpä liian tiukoissa pöksyissä on todennäköisin selitys.

Vierailija
56/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tuon saman tölläämisen. Sitten jossain vaiheessa aloin hymyilemään vastaantulijoille niin joko he hymyilevät takaisin (naiset tekee peilinä..) tai sitten nopeasti kääntävät katseensa tiesminne taivaisiin tai omiin kenkiinsä.

Toisen otsaan, hieman silmien yli tuijottaminen saa myös vastapuolen hämilleen..

Vierailija
57/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa eri maissa käyneenä, et suomalaiset on julmettua tuijotuskansaa. Missään muualla en ole huomannut vastaavaa suu ammollaan tuijottelua. Jos joku vähäänkään poikkeaa massasta tuijotetaan. Esim etelä euroopan maissa vilastaan ja jatketaan matkaa. Tiiä mikä meissä on ?

Vierailija
58/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama "vika" täällä. Ihmiset kyttää, ja päät kääntyy. Miehet katsovat ehkä hieman vihaisesti, ja naiset ihailevasti. Ehkä olet vain niin julmetun hyvännäköinen että tekee mieli ihmisillä tuijottaa. Toisaalta olet kyllä aika lyhyt, mutta voi kai sitä lyhytkin olla komea. 

Vierailija
59/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä huomannu, että Suomalaiset tuntuu olevan yks autistisimmista kansoista ja välttävän katsekontaktia usein. Se on ihan toisenlaista, jos jossain etelän maassa kulkee. Siellä ihmiset katsoo silmiin useemmin ja tervehtii.

Vierailija
60/123 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MKI kirjoitti:

Oon kyllä huomannu, että Suomalaiset tuntuu olevan yks autistisimmista kansoista ja välttävän katsekontaktia usein. Se on ihan toisenlaista, jos jossain etelän maassa kulkee. Siellä ihmiset katsoo silmiin useemmin ja tervehtii.

Nyt oli kyse tuntemattomien vastaantulijoiden hieman sopimattomasta tuijottelusta. Puolituttuja moikataan ja naapureita etelämmässä. Suomes mutistaan ja nopeesti karkuun rapussa 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän