Miksi minua tuijotetaan joka paikassa!? Kun kävelen ulkona ihmiset tuijottaa minua autoistaan..
Tai jos olen salilla tai kaupassa.
Aina tuntuu, että ympärillä olevat ihmiset kiinnittävät minuun poikkeuksellisen paljon huomiota.
Olen aika neutraalin näköinen hieman keskikokoista miestä pienempi n. 173cm/63kg.
Ikää tosiaan 29v eikä tyylissäni ole mitään huomiota herättävää.
Silti minua pällistellään ihan häpeilemättä.
Tänääkin lenkillä ollessani useasta autosta kääntyi ihmisten naamat minuun päin ja jossain jopa repsikkakin kääntyi katsomaan ja tujotusta jatkui herkeämättä koko ohi menon ajan.
Salilla ympärillä olevat ihmiset vuoronperään katselevat minua.
Alan olla väsynyt tähän..
En edes tiedä, että mitä omituista teen!!?
Kommentit (123)
Oletko katsonut ettei kengästä roiku vessapaperia?
Jos sä näytät joltain julkkikselta?
Oletko poikkeuksellisen hyvännäköinen?
Usein hyvännäköiset ihmiset keräävät katseita..
Sä vaan oot niin julmetun komee...
Heidän mielestä olet kiinnostavan oloinen.
Näytät hyvälle, tiedäthän sä sen!
Taitaa olla aika mahdotonta kuvitella tuota.
Ihmiset varta vasten kääntävät katseensa ja häpeilemättä katsovat.
T. Ap
Taidat olla sairas,tuntuuko että vannekiristää päätä ja tunnetko että joku koputtaa sisälläsi? Jos näitä oireita on hakeudu vaikka Niuaniemen palvelukotiin.
Tee niin kuin minä, ja kulje omissa ajatuksissasi. Et ehdi huomaamaan muiden tuijotuksia. Toimii.
Laita kuva niin me kerrotaan, mistä puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sairas,tuntuuko että vannekiristää päätä ja tunnetko että joku koputtaa sisälläsi? Jos näitä oireita on hakeudu vaikka Niuaniemen palvelukotiin.
Paihola oli mielestäni tässä tapauksessa parempi.
Kuulostaa siltä että luulevat joksikin julkkikseksi.
Sama ongelma jatkunut vuosia. Ja erehtymisen mahdollisuutta ei ole. Syytä en ole saanut selville.
Onko sun pakko pitää sitä siementikkuas ulkona housusta.
Kun poliisi Aarnio oli tapetilla, kaikki kyyläs mua. Olen suunnilleen saman näköinen, keski-ikäinen äijä.
Varsinkin Pulikaupungissa, jossa kantaväestölle poliisikatras on hyvinkin tuttua, nistit teki lähempää tuttavuutta.
Röyhkeimpiä sain hätistellä ympäriltäni.
Tosiaan olen 29v mies.
T. Ap