Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummojen omia trendejä: kukkakaali, sosekeitot, taivastelu, käteisen käkyttö, puhelimäppien vastastaminen, ennakkoäänestys...

Vierailija
31.07.2025 |

Mitä muita tulee mieleen?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustaito

Vierailija
2/70 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan trendi on persaukisuus ja päihteiden käyttö. Mitä muuta tulee mieleen? Kouluttamattomuus, syrjäytyneisyys ja köyhyys? Yhteiskunnan elättinä eläminen? Kateellisuus? Jatkuva itkeminen vauvapalstalla kun ulilautaan ei ole varaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on se kauheaa tulla vanhaksi, toivon ettet sinä koskaan tule. 

Vierailija
4/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/search?client=ms-android-oneplus-rvo3&sca_esv=db… 60ZueMRMQd5gh_EynxGGtTWmXgNmSiYGQR9AWKrQTvYtq1yVE0ra2K3slQ_SPNEFOpTj6fG59IUtwqZgH-_VemF3wNuGMlfws2TJQZ-XxL81ot 4CzKyskswum-m8_87qvFTwWAX&q=et&sa=X&ved=2ahUKEwiv2JOTgumOAxU-U1UIHbGAM9cQtKgLegQIDxAB&biw=360&bih=690&dpr=3#sv=

Vierailija
6/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennakkoääestys, villasukat, nastakengät, mustat kulahtaneet toppatakit, itse tai Irma-ystävän virkkaamat villamyssyt.

Kauheeta, kun mä tykkään näistä kaikista + ap:n mainitsemat jutut 😅

Lisäksi vielä leivon korvapuusteja, tykkään enemmän maitokahvista (vaalea paahto, tietenkin) kuin viineistä ja viherkasvit pitää aina asettaa pitsiliinan päälle. Olenko tietämättäni mummo?

Terv. 29-vuotias kaupunkilainen mies

PS. Pystyykö joku avaamaan miksi ennakkoäänestäminen olisi jotakin muuta, kuin järkevää ajankäyttöä? Tai miksi EI saisi vastustaa yltiöpäistä äppien latauskulttuuria -> tietoturvariski

Vierailija
7/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin on niin olenpa minä mummotrendeistä pihalla.

Vierailija
8/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinä vietit yösi valvoen miettimässä mummoja?

Vierailija
9/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustaito

Veikkaanpa, että suomen kieli on minulla paremmin hallussa kuin suurimmalla osalla nuorempia.

- n67

Vierailija
10/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vois opetella kirjoittamaan. 

:D

terkuin Mummi

Vierailija
11/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten enempää noita kirjoitusvirheita keksinyt provoosi. Meni jotenkin huomio niihin itse asiasta. 

Vierailija
12/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujen maksu ajallaan. Velattomuus. Mahdollisuus tuosta vain lähteä viikoksi Berliiniin miettimättä, mitä moinen maksaa.

Vierailija
13/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele oikeinkirjoitus ennen kuin tulet tänne tekemään aloituksia.

Vierailija
14/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskujen maksu ajallaan. Velattomuus. Mahdollisuus tuosta vain lähteä viikoksi Berliiniin miettimättä, mitä moinen maksaa.

Moni mummo ei ole varakas. Ei ole omaisuutta. Työeläke on pieni. Se menee elämiseen.

Vierailija
15/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat, kohteliaisuus, avuliaisuus, monien asioiden tietäminen ja osaaminen, hyvät ilmaiset neuvot

Vierailija
16/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin mummo kuin ap, jolla selvästi on tyhmyyttään jääneet koulut käymättä ja muutenkin sivistys saavuttamatta.

Vierailija
17/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olisin mummo kuin ap, jolla selvästi on tyhmyyttään jääneet koulut käymättä ja muutenkin sivistys saavuttamatta.

Älä edes aseta noita vaihtoehdoiksi, sillä mummona on mukava olla. 

Vierailija
18/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoriksen harrastushan se taivastelu on. Luulisi vielä melko nuorehkolla miehellä olevan jotain sisältöä elämässä, mutta ei. Päivät kuluu tätien ja mummojen kiinnostuksen kohteita vatvoen. Miksi?!

Vierailija
19/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. No, minäkin olen sitten ilmeisesti mummo. Jos se noista on kiinni niin olen ihan mielelläni! Sen sijaan olisi hirveää joutua olemaan ap. Toivottavasti ap:lle löytyy jostain tukea ja apua! Jaxuhali!

Vierailija
20/70 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoriksen harrastushan se taivastelu on. Luulisi vielä melko nuorehkolla miehellä olevan jotain sisältöä elämässä, mutta ei. Päivät kuluu tätien ja mummojen kiinnostuksen kohteita vatvoen. Miksi?!

Nelikymppinen tuo on, keski-ikään ehtinyt trolliukko. Se on jo yli vuosikymmenen verran vauvallakin trollannut tunnistettuna ja nimettynä trollina, googlehaulla näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi