Miksi minua tuijotetaan joka paikassa!? Kun kävelen ulkona ihmiset tuijottaa minua autoistaan..
Tai jos olen salilla tai kaupassa.
Aina tuntuu, että ympärillä olevat ihmiset kiinnittävät minuun poikkeuksellisen paljon huomiota.
Olen aika neutraalin näköinen hieman keskikokoista miestä pienempi n. 173cm/63kg.
Ikää tosiaan 29v eikä tyylissäni ole mitään huomiota herättävää.
Silti minua pällistellään ihan häpeilemättä.
Tänääkin lenkillä ollessani useasta autosta kääntyi ihmisten naamat minuun päin ja jossain jopa repsikkakin kääntyi katsomaan ja tujotusta jatkui herkeämättä koko ohi menon ajan.
Salilla ympärillä olevat ihmiset vuoronperään katselevat minua.
Alan olla väsynyt tähän..
En edes tiedä, että mitä omituista teen!!?
Kommentit (123)
Yleensä ihmiset tuijottavat häpeilemättä silloin kun kyse onpositiivisesta tuijotuksesta. Silloin ihminen unohtaa hävetä sitä. Sen sijaan taas negatiivisistä syistä tuijottelua yritetään yleensä tehdä vai vihkaa..
Voitko kertoa mitä sulla oli päällä vaikkapa viime kerralla kuin sinua töllötettiin? Minkä väriset vaatteet?
Minua tuijotettiin joskus enemmän kuin nykyään, kun pukeuduin eri tavalla. Eli lähinnä vaatteiden värit eivät sopineet yhteen. Kun aloin käyttää enemmän neutraaleja värejä, tuijotus väheni.
Mulla ollut sama ja rasittaa ja paljon. Se vetää aika keinottomaksi. Mutta älä katso niitä se auttaa.
Etköhän nyt vain luule itsestäsi hieman liikoja?
Tuskin tuijotetaan. Et sinä niin kiinnostava ole.
Vainoharhaisuus on vain eräs suuruudenhulluuden ilmenemismuoto.
Thiiihihhihiiiihihihiiii.. kirjoitti:
Kun poliisi Aarnio oli tapetilla, kaikki kyyläs mua. Olen suunnilleen saman näköinen, keski-ikäinen äijä.
Varsinkin Pulikaupungissa, jossa kantaväestölle poliisikatras on hyvinkin tuttua, nistit teki lähempää tuttavuutta.
Röyhkeimpiä sain hätistellä ympäriltäni.
Hehe. Voi kuvitella. Poliisit ainakin :)
Siinä on se pääongelma, että SINÄ HUOMAAT heidän tuijotuksen. Miksi olet niin keskittynyt muihin ihmisiin, ja jopa ihmisiin autoissa, että sinä huomaat tuollaista?
Hanki jotain kehittävää ideointia.
"small minds discuss people. average mind discuss events. great minds discuss ideas" - First Lady Eleanor Roosevelt
Käyttäydyt kuin small minded people, kun keskityt ihmisiin tuolla tavoin. Luuletko että Steve Jobsilla oli aikaa seurata muiden ihmisten katseita, kun hän muutti maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Etköhän nyt vain luule itsestäsi hieman liikoja?
Tuskin tuijotetaan. Et sinä niin kiinnostava ole.
Vainoharhaisuus on vain eräs suuruudenhulluuden ilmenemismuoto.
Suuruudenhullu luulee olevansa kaikkien mielestä kiinnostava - ja hän nauttii tuijotuksesta. Ei ihmettele epävarmana, että miksi häntä tuijotetaan.
Ap ei ole antanut ymmärtää, että tykkäisi tuijoteltavana olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se pääongelma, että SINÄ HUOMAAT heidän tuijotuksen. Miksi olet niin keskittynyt muihin ihmisiin, ja jopa ihmisiin autoissa, että sinä huomaat tuollaista?
"small minds discuss people. average mind discuss events. great minds discuss ideas" - First Lady Eleanor Roosevelt
Käyttäydyt kuin small minded people, kun keskityt ihmisiin tuolla tavoin. Luuletko että Steve Jobsilla oli aikaa seurata muiden ihmisten katseita, kun hän muutti maailmaa?
Täällähän me ollaan pienimielisiä itse kukin...
Samastun tähän. Minussa ei tietääkseni ole mitään erikoista (23-vuotias nuori nainen, noin 162cm ja 45 kiloa, pukeudun yleensä aika formaalisti työn (asianajotoimisto) takia, ehkä tummanpuhuvasti ennemmin). Silti huomaan kyllä kun ihmiset kääntyvät tuijottamaan kun ovat kävelleet ohi, vastaantullessa tapittavat suoraan silmiin intensiivisesti ja esimerkiksi siellä salilla huomaan monesti peilin kauta jonkun katseen.
Toki ihan varmasti osa on ”vahinkoja”, tiedättehän kun saattaa ihan omissa ajatuksissaan olleessaan yhtäkkiä havahtua katsekontaktiin jonkun tuntemattoman kanssa :D Mutta ei noita kaikkia kyllä kuvittele. Haluaisin tietää olenko jotenkin todella oudon näköinen tavalla, jota en itse tajua, todella ruma vai jollain muulla tavalla huomiota herättävä.
Älä stressaa anna tuijottaa.Ihmisiä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ylimääräiset huomioinnit huomaa se on sellaista yletöntä kiinnostusta.
Pieni hoikka mies, jolla häpeämättömän kookas pullisteleva gulli tiukoissa skinnypöksyissä? NAMSKIS. Arja 55
Olisko joku pistänyt susta valeita paikallisverkkoon? Sitä nimittäin valitettavasti tehdään ja typerät kanssaihmiset menee päättömänä laumana mukaan kiusaamiseen.
Magneettinen vetovoima. Tuota voi vahvistaa esim pidättämällä siementä. Googleta "semen retention magnetism"
Joissakin on vaan sitä jotakin, positiivista.
Jospa kuvio onkin toisinpäin, sinä tuijotat ihmisiä ja he kääntyvät katsomaan että mitä tuo ihminen tuijottaa.
Sä olet varmaan jonkun retardi liiman haistelija viher vassari pedarin näköinen ja muut ihmettelee että kehtaat näyttäytyä julkisesti.
Skitsofrenian ensioireita.