Taidan olla liian älykäs tänne
Ihmettelen, että millaisia ihmisiä täällä on, kun eivät osaa edes kirjoittaa oikein saatika (saatikka) muutenkaan ilmaista itseään. Joka tapauksessa: Täällä tuntee itsensä neroksi. Jatkakaa.
Kommentit (56)
Et kuulosta kovin älykkäältä saatikka nerolta.
Ehkä se on yksi syy palstan suosiolle. Tyhmempikin pääsee tuntemaan itsensä neroksi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa täällä on käynyt "elämän kovan koulun"
Facessa usein jollain lukee: Elämäm kova koulu.
Onko palstaa missä nerot tuntevat itsensä tyhmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Neroksi en olekaan itseäni väittänyt. Ymmärsit väärin.
- ap
Älykäs keksisi muuta tekemistä kuin aloittaa tylsiä ketjuja vauva avssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että millaisia ihmisiä täällä on, kun eivät osaa edes kirjoittaa oikein saatika (saatikka) muutenkaan ilmaista itseään. Joka tapauksessa: Täällä tuntee itsensä neroksi. Jatkakaa.
Tässä mitalisi 🏅
Vierailija kirjoitti:
Saatika. Yksi k-kirjain riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on yksi syy palstan suosiolle. Tyhmempikin pääsee tuntemaan itsensä neroksi.
Kukaan ei ole olevinaan nero, vaan ihan tavallinenkin ihminen ihmettelee, millaista meno täällä on.
"Täällä tuntee itsensä neroksi. Jatkakaa."
Haiskahtaa perinteiseltä Dunning-Kruger-vaikutukselta eli ylivertaisuusvinoutumalta.
Täällä onkin yleensä vain meitä tavallisia ihmisiä.
Jeps, sama tunnelma täällä. Tänne kun eksyy ja lukee vuodenpäivät näitten perkeleen idioottien kirjoituksia, niin johan oma häntä nousee varsin ylös ja älykkyysosamääräni taitaa sittenkin hipoa maksimia. Jos tämä palsta on läpileikkaus suomalaisesta mentaliteetista, en ihmettele, miksi psykiatriset osastot ovat pullollaan palstan kaltaista porukkaa. Hyvä minä, olen sentään melko fiksu!
Vierailija kirjoitti:
Älykäs selviää tilanteesta, johon viisas ei joudu.
Ap vaikuttaa aloituksen perusteella hyvinkin keskinkertaiselta mutta ylimieliseltä henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis et ole älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facessa usein jollain lukee: Elämäm kova koulu.
Mäkin laitoin jotain tollasta, vaikka oon ihan yliopiston käynyt ja muutakin koulutusta on. Facebook ei hyväksynyt mitä sinne näpytin, vaan muutteli niitä tekstejä muiksi/väärin, niin laitoin jotain "huumoria" sinne ja sinne se jäi.
Olen kuullut muilta samaa.
Elämäm kova koulu on ihan riittävä tieto vakoilusaitille.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäämpi on se, joka ei avaa niitä tylsiä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
355 op elämäm korkea koulussa, ylempi tutkinto suoritettu korkeimmalla arvo sanalla.