Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkihäiriö on muotidiagnoosi

Vierailija
27.03.2019 |

Stressiperäinen rytmihäiriö, josta aiheutuu ahdistusta, ei mielestäni välttämättä ole mikään paniikkihäiriö.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus alkaa olla jo poissa muodista niin pitää siirtyä seuraavaan. Harmillista niille, joilla on oikeita paniikkikohtauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat tämän muotidiagnoosin vaikean muodon, etkä uskalla poistua kotoasi viikkoihin. Koko ajan pelkäät ja toisaalta odotat kuolemaa. 

Vierailija
4/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jo vanha juttu. Nyt reikäkammokin alkaa olla mennyttä aikaa ja erityisherkkyys on aika tavanomaista. Mikähän on nyt nousussa?

Vierailija
5/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaus ole mikään kevätkenkäpari.

Vaan kun. Mielensisäisissä häiriöissä on joillekin hirvittävästi uhkaa, aihetta pitää epätoivoin vimmalla yrittää mitätöidä. Ehkä pelko hetkeksi helpottaa kun saa kokemuksen "Minä ainakaan en ole millään tavalla sairas, meikäpoika porskuttaa menemään, minulla nyt ainakaan ei mitään paniikkihäiriötä ole. Lyttään vielä varmuuden vuoksi Vauva.fi -palstalla muutamia sairauksia niin tunnen oloni entistä vahvemmaksi!"

Vierailija
6/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö on ollut last season jo pitkään. Nyt on trendikästä biboilla.

Vierailija
7/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutetaan sulle näitä vaikeina. Bipoa vaan itsellesi haitallisena muotona, ympäristölle haitatomana. 

Vierailija
8/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties ap:n kaltaisten ihmisten takia minä olen joutunut kärsimään. Minä olen todellakin lokeroitu ja minulla on vaikka mitä diagnooseja. Minua kiusattiin koko peruskoulun ajan, ja jo 9-vuotiaana olin itsetuhoinen. Olen jollain tapaa erityisherkkä. Olen perfektionisti. Olen törmännyt pariin erittäin narsistiseen ihmiseen. Olen saanut paniikkikohtauksia. Minulla on ollut syömishäiriö. Ahdistun herkästi. Olen tällä hetkellä keskivaikeasti masentunut. Olen ollut vaikeasti masentunut. Elämässäni on ollut pari patologista valehtelijaa. Epäilen itselläni epävakaata persoonallisuushäiriötä, mutta kukaan ei ole sitä minulle diagnosoinut. Ja kaikki nämä johtuvat muista ihmisistä. Yritä tässä sitten olla lokeroitumatta. Ja kaikki tämä on totta.

Vierailija
9/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaivan lääkäri todentaa diagnoosilla niin ei niitä ihan muodin vuoksi tehdä. Masennus, paniikki ja ahdistusoiriden lisääntyminen kertoo jotain ajastamme ja vaativuudesta itseämme ja muitakohtaan.

Vierailija
10/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukutetaan sulle näitä vaikeina. Bipoa vaan itsellesi haitallisena muotona, ympäristölle haitatomana. 

Tiesitkö typerys että paniikkihäiriö jäi 2000 alkupuolelle. Nyt biboillaan. Jokainen vähänkin trenditietoinen biboilee. Se on hohdokkaampaa kun pelkkä masis.

Vierailija
11/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bibo on muotiilmiö. Todella trendikäs on bibo ja pisteenä iin päälle vielä muunsukupuolinen joka kirjoittaa blogia.

Vierailija
12/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties ap:n kaltaisten ihmisten takia minä olen joutunut kärsimään. Minä olen todellakin lokeroitu ja minulla on vaikka mitä diagnooseja. Minua kiusattiin koko peruskoulun ajan, ja jo 9-vuotiaana olin itsetuhoinen. Olen jollain tapaa erityisherkkä. Olen perfektionisti. Olen törmännyt pariin erittäin narsistiseen ihmiseen. Olen saanut paniikkikohtauksia. Minulla on ollut syömishäiriö. Ahdistun herkästi. Olen tällä hetkellä keskivaikeasti masentunut. Olen ollut vaikeasti masentunut. Elämässäni on ollut pari patologista valehtelijaa. Epäilen itselläni epävakaata persoonallisuushäiriötä, mutta kukaan ei ole sitä minulle diagnosoinut. Ja kaikki nämä johtuvat muista ihmisistä. Yritä tässä sitten olla lokeroitumatta. Ja kaikki tämä on totta.

Minä, minä, minä, minä......

Vierailija
13/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä ole stressiperäisen rytmihäiriön seuraus.

Katsos, se voi olla ihan ilman rytmäreitäkin.

Eikä ole mikään muoti-ilmiö.

Mielestäni se on diagnosoitu mielen sairauksiin (vertaa sydänsairaudet...) eikä siis ole minkään tietyn elimen sairaus

Vierailija
14/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäkin on ihan last season. Välillä jotain muuta pliide pliis.

Vierailija
15/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Yks kerta kun lähdin kotia pihalle, niin kesken matkan tuli outo olo ja tuntui, että oisin ihan omissa maailmoissa. Kesti hetken, mutta oli aika pelottavaa.... Paniikkihäiriö kyl ihan totta.

Vierailija
16/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö typerys että paniikkihäiriö jäi 2000 alkupuolelle. Nyt biboillaan. Jokainen vähänkin trenditietoinen biboilee. Se on hohdokkaampaa kun pelkkä masis.

Itse olet typerys ja kaikenlisäksi nolo typerys. Hävettää varmasti vanhempiasikin.

Vierailija
17/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Joko et seuraa media tai olet muuten pälli. Paniikkihäiriöstä ei enää puhuta. Tää bibo on tosi in nyt. Jokaisella vähänkin trendikkäällä julkullakin on tämä bibo. Normi masarista ei kirjoiteta enää mitään ja ne ei kiinnosta ketään. Nää muotiilmiöt menee sykleissä ja ne on laumasielujen höpötyksiä. Niille harvoilla jolla on toi bibo oikeasti niin tsemiä vaan. Ei trendipelleille 🤡

Vierailija
18/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet typerys ja kaikenlisäksi nolo typerys. Hävettää varmasti vanhempiasikin.

Säälittävä laumasielu. Hyppää junan alle.

Vierailija
19/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Joko et seuraa media tai olet muuten pälli. Paniikkihäiriöstä ei enää puhuta. Tää bibo on tosi in nyt. Jokaisella vähänkin trendikkäällä julkullakin on tämä bibo. Normi masarista ei kirjoiteta enää mitään ja ne ei kiinnosta ketään. Nää muotiilmiöt menee sykleissä ja ne on laumasielujen höpötyksiä. Niille harvoilla jolla on toi bibo oikeasti niin tsemiä vaan. Ei trendipelleille 🤡

Siis mikä BIBO, onko siinä bibossa tupsu vakiovarusteena?

Vierailija
20/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi jotain muuta huomioh uora.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi