Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa unta, kun nyt on monta niin ihanaa asiaa tapahtunut

Vierailija
10.04.2013 |

Olen niin ikionnellinen ja kiitollinen, kun ostin oman kodin ja työpaikalla monia mukavia juttuja, haasteita ja mahdollisuuksia itseni kehittämiseen. Olen niin kiitollinen, kun olen päässyt elämässäni näihin saavutuksiin. Olen pitkään elänyt vaikeita aikoja, joten nämä iloiset asiat ovat enemmän kuin toivottu asia.

En saa unta kun mietin uutta kotiani, sisustuksia ja pihaa ja tilaa!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja tunnelmia paitsi että työ on uusi ja haasteellinen, mutta koti vanha ja remontoitu. Vaikeuksista selvinneenä.

Iloitkaamme! Kyllä se uni sieltä joskus vielä tulee ;)

Vierailija
2/2 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen niin super onnellinen että oikein meinaa pakahtua! Olen löytänyt vuoden sinkkuilun jälkeen ihanan miehen jonka kanssa olemme seurustelleet nyt 3 kuukautta. Alkuhuumaa elämme, puhumme paljon tulevaisuudesta, yhteisen kodin ostamisesta ja kihloista, perheen perustamisesta ja kaikesta muusta ihanasta. :) Töissä menee kivasti ja kevätlomakin on tulossa. Olen päässyt taas treenaamaan loukkaantumiseni jälkeen ja alan olla jo kivassa kesäkunnossa piakkoin. Minulla on upeita ystäviä jotka tukivat raskaan eron jälkeen ja saivat minut takaisin jaloilleen. Ihanaa kesää odotellessa.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä