Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaappaus keittiössä kokki

Vierailija
23.04.2013 |

Miksi Kari aihinen kutsui perheen 17-vuotiasta jelena-tyttöä jatkuvasti kullaksi? Onko hän jokin pervo?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:59"]

Miksi Kari aihinen kutsui perheen 17-vuotiasta jelena-tyttöä jatkuvasti kullaksi? Onko hän jokin pervo?

[/quote]

Ekan perheen vanhempaa tytärtä nimitti samoin. Toisilla on sellainen tapa. Olisin varmaan itse samassa tilanteessa 17 vuotiaana ollut ihan pähkinöinä<3

Vierailija
2/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin outoa ole, kyllä kullaksi voi sanoa muutenkin. Ohjelma on vaan toooooosi tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin outoa ole, kyllä kullaksi voi sanoa muutenkin. Ohjelma on vaan toooooosi tylsä.

Vierailija
4/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katsonut tuota uusinta jaksoa, mutta sen edellisen jakson katsoin. Kiinnitin huomota lopussa, kun se pikkutyttö kävi halaamassa tuota kokkia ja halas oikein tosi pitkään ja tiukasti. Mulle ei tullut mieleenkään mitään pervoa, vaan ajattelin kokin olevan todella symppis, toiset huomioon ottava, mukava ja että tyttö oli oikeasti onnellinen kokin saamista muutoksista.

Vierailija
5/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mietin kanssa et miks sanoo kullaksi jonkun toisen lasta. En mäkään puhuttele noin toisten lapsia

Vierailija
6/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katsottiin ko. ohjelma eilen ekaa kertaa, ja siinä lopussa jopa lasten ilmeet meni vähän hämilleen. Kysyivät, että mikä juttu tuo on? Miksi vieras ihminen sanoo teiniä kullaksi. Sanoin, että ehkä vain tuon ihmisen tapa, mutta eipä tuntunut kyllä ihan ookoolta.

Vierailija
7/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 11:22"]

mä mietin kanssa et miks sanoo kullaksi jonkun toisen lasta. En mäkään puhuttele noin toisten lapsia

[/quote]

Kaikki muut ihmiset, paitsi omat lapset ovat toisten lapsia...

Vierailija
8/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä jos muutaman päivän viettää aikaa jossain perheessä, niin ei ole ihan yhtä vieras enää, kuin joku random vastaantulija. Jossain ulkomailla, esim. Briteissä, on aika tavallista, että esim. kaupan myyjä puhuttelee asiakasta darlingiksi tai loveksi.

Vierailija
9/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Is this seat taken, love?" ja oon yhä joka kerta ihan onnesta ymmyrkäisenä. Niin kulttuurisidonnaista siis on näiden toisten käytös kuin munkin, he on tottuneet kotimaassaan tuohon ja mä taas en. Ennen tätä ketjua en osannut nähdä omaa suhtautumistani vääränä. Onneksi palsta opettaa aina!