Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut reidet ja peppu suhteessa

Vierailija
09.04.2013 |

ylävartaloon. Mikä auttaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vyötärö, ylävartaloa korostava pukeutuminen ja itsetunto.

Vierailija
22/27 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin... :D Kai se suhde voiskin toimia, never know. Kumpi osapuoli sä olet itse? Perse vai ne kintut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ongelmaa, vaikka ruokavalio pitäisi olla kunnossa ja liikuntaa riittävästi.

Vierailija
24/27 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino on lisätä massaa ylävartaloon eli käydä salilla tekemässä kunnon painoilla lyhyitä sarjoja selkää, rintaa, hauista, ojentajia ja etenkin olkapäitä. Jos yrittää laihduttaa pyllyn ja reidet pienemmiksi, niin ylävartalo kutistuu entisestään.

Vierailija
25/27 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on estrogeenit (ja insuliini) epätasapainossa. Se on aika hurjan näköistä, kun on muuten tikkulaiha ja rinnaton mutta reitevä ja persevä. Ei auta kuin liikkua ja treenata ja syödä terveellisesti. Syötkö e-pillereitä?

Vierailija
26/27 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen,että en saa noita ratsareita pois omin avuin, siis tarvisin niihin rasvaimun tai jonkun hypox-hoidon. 

En käytä hormonaalista ehkäisyä, en ole käyttänyt sitten ihan nuoruusvuosien. En ole syönyt hedelmiä tänä vuonna kuin ehkä pari kolme, kasviksia syön kyllä ja marjoja. Pulla ratkean syömään harvakseltaan, ehkä kerran viikossa.Ei kait se voi kaataa tätä???

Treenaan peppua ja reisiä niin monipuolisesti kuin pystyn, esim etenevää askelkyykkyä kahvakuulien kanssa, erilaisia kyykkyjä-peruskyykkyjä ja yhden jalan- salilla ja prässejä, kaikkia vuorotellen ja kokeillen että millä saisi perskankut helliksi.

Olen myös sitä mieltä,ettei pitäisi laihtua enempää koska yläosan rasvat ovat niin vähissä että hirvittää. Ajattelin että koitan syödä rasvoja hieman enemmän, proteiinit tulee kyllä täyteen kun otan ruuan lisäksi heraisolaattia kaksi kertaa päivässä sen yhden kuupallisen.

Mä luulen että tuo rasvan kerääntymispaikka on geeneissä, äidillä on leveä roikkoperä ja tädeillä on kans ja ratsarit. En hirveästi laiskottele, mutta istumatyö on kyllä ja sitä en voi tällä hetkellä muuttaa.

eripari no 2

Vierailija
27/27 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän