Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut reidet ja peppu suhteessa

Vierailija
09.04.2013 |

ylävartaloon. Mikä auttaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 22:57"]

Sulla on estrogeenit (ja insuliini) epätasapainossa. Se on aika hurjan näköistä, kun on muuten tikkulaiha ja rinnaton mutta reitevä ja persevä. Ei auta kuin liikkua ja treenata ja syödä terveellisesti. Syötkö e-pillereitä?

Millainen ruokavalio tähän? Olen jättänyt huonot hiilarit ja alkoholin pois mutta ei tasapainotu ei. Olen laihtunut tällä myös yläosasta. 

toinen eripari

[/quote]

Vierailija
2/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 21:59"]

1) joko treenaat ylävartaloon lisää tavaraa tai 2) laihdutat, jolloin reisissä ja pepussa oleva rasvakudoskin vähenee. TADAA

[/quote] minulla on lihasta alavastalossa ja se on aina paksumpi eli kun laihdutan niin vyötärö saattaa mennä tosi ohueksi. Eli ykkönen olisi minulla se vaihtoehto. Yritän sitä kyllä tehdäkin, mutta piru kun rakasta tehdä jalkakyykkyä niin arvaatkin varmaan miten siinä käy ;)

ohis vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 22:12"]

Ainoa keino on lisätä massaa ylävartaloon eli käydä salilla tekemässä kunnon painoilla lyhyitä sarjoja selkää, rintaa, hauista, ojentajia ja etenkin olkapäitä. Jos yrittää laihduttaa pyllyn ja reidet pienemmiksi, niin ylävartalo kutistuu entisestään.

[/quote]Ja syödä kunnolla! Lihas tarvitsee proteiinia ja energiaa kasvaakseen!

Vierailija
4/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on estrogeenit (ja insuliini) epätasapainossa. Se on aika hurjan näköistä, kun on muuten tikkulaiha ja rinnaton mutta reitevä ja persevä. Ei auta kuin liikkua ja treenata ja syödä terveellisesti. Syötkö e-pillereitä?

Tikkulaiha? Sanoko ap olevan tikkulaiha ja rinnaton ylhäältä (eikö voi olla muita vaihtoehtoja) ? Hah hah, esim minä olen ns. eripari (lievä tapaus), hartiat vähän kapeammat kuin lantio, rinnat on, selkeä vyötärö, muhkea ja treenattu takamus ja jalat ja varmasti paremman näköinen kuin joku JÄTKÄN näköinen perseetön laihajalka! Minusta tälläinen tiimalasi-päärynä on just paras vartalotyyppi naisella ja siitä pitää ja pitäisi olla ylpeä!

Älä tee olettamuksia ellet tiedä!

En minäkään väitä että ap:lla on samanlainen kuin minulla, mutta VOI olla.

[/quote]

Vierailija
5/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 21:52"]

ylävartaloon. Mikä auttaa?

[/quote] No jos kertoisit enemmän, että millaisessa suhteessa ja millaista apua haluat? Jossain kolmen kimpassako ne ovat? Onko tästä yhdessä sovittu vai onko kyseessä kolmiodraama. Tuskinpa kirkollista vihkimistä saavat, jos sitä kysyt.

Vierailija
6/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]sulla on aivosolut epätasapainossa. Ihan normaalia, että naisella on paksut reidet ja iso perse, eikä tissejä.

Vierailija
7/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisiin ja perseeseen kerääntyvä rasva on sitä terveellisintä, mutta vaikeinta laihduttaa, valitettavasti. Asiasta tehdystä tutkimuksesta uutisoitiin joskus Hesarissa. Mitään epänormaalia siinä ei ole. Jos haluat painoa pois, niin sitkeä laihdutus on ainoa avain. Mutta valmistaudu siihen, että yläkropasta lähtee vielä tavaraa!

Terv. toinen samanlainen

Vierailija
8/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D hauska aloitus! No sittenhän ne käy hyvin yhteen!!

Vierailija
9/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa paljon raskasta liikuntaa harrastavilla tuppaa lihasta kertymään juuri pakaroihin ja reisiin, joka tekee kropasta hieman epätasapainoisen näköisen. Mutta ei tuossa tapuksesa ole ollenkaan paha asia eikä rumaakaan, kun massa tulee lihaksista.

Vierailija
10/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 11:09"]

:D hauska aloitus! No sittenhän ne käy hyvin yhteen!!

[/quote] suhteessa ylävartaloon! Kaikki varmaan käy yhteen?

Vierailija
11/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 07:54"]

Millainen ruokavalio tähän? Olen jättänyt huonot hiilarit ja alkoholin pois mutta ei tasapainotu ei. Olen laihtunut tällä myös yläosasta. 

toinen eripari

[/quote]

[/quote]

Proteiini (liha, kala, kana, raejuusto, rahka, jugurtti, palkokasvit, munat ,hera ym. proteiinivalmisteet jne.) on avainasemassa kun lähdetään estrogeesejä tasapainottamaan. Sen lisäksi juurikin mainitsemasi hiilarit pois jotta insuliinitaso laskee, ja kasviksia tilalle. Estrogeeneja tasapainottaa tehokkaasti pellavansiemenet, höyrytetty parsakaali ja vesikrassi. Älä laihduta vaan tankkaa ravintoaineita, jotta saat tasapainotettua hormonitoiminnan ja aineenvaihdunnan pelaamaan.

Liikunta on myös avainasemassa, kaikenlainen liikunta, painoharjoittelua ja aerobista.

En tiedä onko ap rinnaton ja persevä, mutta olen nähnyt hoikan naisen lihovan näin, kaikki kilot perseeseen ja reisiin, rumaa, anteeksi nyt vaan. Ihan sama mulle onko terveellistä vai ei, ei niiden ihrojen tarvi siihen kohtaan pakkautua jos ei välttämättä jostain ihmeen syystä halua... Jos joku haluaa olla epäsuhtaisen näköinen niin ihan hyvä juttu, olkaa ihan rauhassa.

Ja heittäkää ne e-pillerit mäkeen.

Vierailija
12/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 12:31"]

toinen eripari

[/quote]

[/quote]

Proteiini (liha, kala, kana, raejuusto, rahka, jugurtti, palkokasvit, munat ,hera ym. proteiinivalmisteet jne.) on avainasemassa kun lähdetään estrogeesejä tasapainottamaan. Sen lisäksi juurikin mainitsemasi hiilarit pois jotta insuliinitaso laskee, ja kasviksia tilalle. Estrogeeneja tasapainottaa tehokkaasti pellavansiemenet, höyrytetty parsakaali ja vesikrassi. Älä laihduta vaan tankkaa ravintoaineita, jotta saat tasapainotettua hormonitoiminnan ja aineenvaihdunnan pelaamaan.

Liikunta on myös avainasemassa, kaikenlainen liikunta, painoharjoittelua ja aerobista.

En tiedä onko ap rinnaton ja persevä, mutta olen nähnyt hoikan naisen lihovan näin, kaikki kilot perseeseen ja reisiin, rumaa, anteeksi nyt vaan. Ihan sama mulle onko terveellistä vai ei, ei niiden ihrojen tarvi siihen kohtaan pakkautua jos ei välttämättä jostain ihmeen syystä halua... Jos joku haluaa olla epäsuhtaisen näköinen niin ihan hyvä juttu, olkaa ihan rauhassa.

[/quote]

Toinen eripari- ei siis ap vastaa:

Näin olen juurikin syönyt, eli proteiinipainotteisesti(myös proteiini lisää) ja runsaasti kasviksia, pellavansiemenrouhetta joka päivä ja kaurapuuroa. lenkkeillyt,kävellyt sauvakävellyt ja hölkännyt ja pyöräillyt ja sali harjoitukset päälle. Olen toki laihduttanutkin ylimääräisiä kiloja kun niitä on ollut, noin 5,5 kiloa. Yläosasta olen tosi laiha ja reisissä pöllöttää läskiä. Etenkin ratsarit tosi muhkeat. Rasvaprosentti mulla oli  reilu kuukausi sitten 20,3 ja siitä olen vähän vielä laihtunut.

Kauankohan menee vielä että saa reisiläskit pois? Tiedän vanhasta kokemuksesta että jos alan juosta 3 kertaa 10km viikossa niin lähtevät,mutta nyt siihen ei ole mahdollisuutta(terveyseste).

Vierailija
13/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanoin. Linkkaapa täänne näyttöön perustuvaa tutkimusta, että e-pillerit lihottaa pakarat ja reidet. Se on kuulkaa perintötekijöistä kiinni vartalotyyppi. Toisille ei koskaan millään lihomisella kerry reisiin ja peppuun läskiä, vaan tasapaksusti koko vartaloon, joillain naisilla tulee omenavatsa jne. Tietenkin ylipaino on ylipainoa, myös siellä vyötärön alapuolella, mutta päärynävartaloinen ei millään dieetillä, edes proteiinipitoisella ja pellavansimenillä, e-pillerit pois jättämällä whatever saa itselleen tietyn kapean ihanteen mukaista "tasapainoista" vartalon rakennetta. Ylävartalon treenaaminenkin suhteessa isommaksi alavartaloon nähden on aikamoisen työn takana, eikä sillä kovin kummoista kokoeroa saa tasoitettua. En tarkoita, että hyvällä (ylävartalon) lihaskunnosta olisi hyötyä noin muuten ja onhan hyvä ryhtikin jo kaunista.

Ei kannata kuitenkaan asettaa liian isoja tavoitteita=voimakkaasti päärynävartaloisesta "tasapainoiseksi" tiimalasiksi, ettei masennu kun niiden saavuttaminen on lähes mahdotonta. Kannattaisi ennemmin pohtia omia kauneuskäsityksiään ja hyväksyä geneettinen vartalotyyppinsä.

Tasapainoinen lainausmerkeissä tarkoittaa tässä tapauksessa yhtä leveät hartiat ja lantio. En siis itse pidä sitä mitenkään erityisen tavoiteltavana vaan monenlainen vartalo voi olla kaunis.

Vierailija
14/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 22:00"]

Kahtia sahaaminen. Loppuu tuollainen turhanpäiväinen suhdesotku.

[/quote]

Haa-haa haa!!!

Vierailija
15/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 12:31"]

toinen eripari

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Toinen eripari- ei siis ap vastaa:

Näin olen juurikin syönyt, eli proteiinipainotteisesti(myös proteiini lisää) ja runsaasti kasviksia, pellavansiemenrouhetta joka päivä ja kaurapuuroa. lenkkeillyt,kävellyt sauvakävellyt ja hölkännyt ja pyöräillyt ja sali harjoitukset päälle. Olen toki laihduttanutkin ylimääräisiä kiloja kun niitä on ollut, noin 5,5 kiloa. Yläosasta olen tosi laiha ja reisissä pöllöttää läskiä. Etenkin ratsarit tosi muhkeat. Rasvaprosentti mulla oli  reilu kuukausi sitten 20,3 ja siitä olen vähän vielä laihtunut.

Kauankohan menee vielä että saa reisiläskit pois? Tiedän vanhasta kokemuksesta että jos alan juosta 3 kertaa 10km viikossa niin lähtevät,mutta nyt siihen ei ole mahdollisuutta(terveyseste).

[/quote]

Jos sun rasvaprosentti on tuota luokkaa, älä hyvä ihminen laihduta. Tulee vielä syömishäiriö, kun laihasta kropasta koitetaan saada imettyä viimeisetkin rippeet...

Koeta vaan syödä optimaalisesti, ja treenata peppua ja reisiä kiinteämmäksi, vaikka pitkiä portaita tai jyrkkiä rinteitä kiipeämällä. Ei siitä ole ainakaan haittaa, että syö terveyttä edistävää ruokaa. Kaurapuuro on tosi hyvä. Vähintään puoli kiloa kasviksia päivässä, tuoreena mieluiten, ja hedelmät ja peruna ei sitten ole "niitä" kasviksia. Pari hedelmää/päivä, enemmänkin. Tuskin sohvalla makaaminen ja suklaan syönti asiaa parantaa, vaikka joku "tämä on geeneissä"-tyyppi niin yrittää itselleen uskotellakin. Toki tuotakin pitää harrastaa välillä. Tasapaino, liikuntaa, lepoa ja unta, hyvää ravintoa ja muutenkin terveet elintavat jne.

Jos järjellä ajatellaan, niin eihän se ole normaalia, että on muuten kuiviin imetty, mutta sitten joku kohta hyllyy ja selluliitit pullistelee. Aika kamalaa jos asialle ei mitään mahtaisi. Jos on ennen ollut sopusuhtainen ja hoikka, ja sitten lihoo noin, niin ei se ole normaali olotila se ihrapeppu-tila. Kannattaa miettiä muuttiko ruokailutottumuksia, muuttuiko liikkuminen, aiheuttiko hormonaalinen ehkäisy tms...

Vierailija
16/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan valita ja pyydä apua seuraavaan ongelmaan: tikkulaihat jalat ja littana takamus,mutta suuret rasvarinnat.  

Vierailija
17/27 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mä rupesin ku luin pelkän otsikon, sen voi käsittää myös väärin....

Vierailija
18/27 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) joko treenaat ylävartaloon lisää tavaraa tai 2) laihdutat, jolloin reisissä ja pepussa oleva rasvakudoskin vähenee. TADAA

Vierailija
19/27 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtia sahaaminen. Loppuu tuollainen turhanpäiväinen suhdesotku.

Vierailija
20/27 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin virnuilin otsikon vuoksi, että kyllä minä olen ainakin suhteessa kokonaisuutena, enkä vaan pelkkä paksu reidet ja peppu... EEEEEEhe eeehe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi