Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville että tapailemani mies ei ole kutsunut kotiinsa koska asuu yhdessä vanhempiensa kanssa

Vierailija
24.03.2019 |

Olisitteko enää kiinnostuneita miehestä tämän jälkeen? Mies on tienannut paljon ja ostanut yhteisen talon, jossa asuu vanhempiensa, siskonsa ja isovanhempiensa kanssa.

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan sa udi prinssin kanssa, kyllä ne pari kk jaksaa palvoa. Kun on sormus nimettömässä, nalkissa olet. Anna kun arvaan: avioliitosta puhute, avioehdosta ei tietenkään, koska kulttuurin kunnioitus ...sinun puoleltasi siis.

Onnea sinulle kun olet löytänyt arvoisesi saudi prinssin! Mies ei ole prinssi eikä nähnytkään Lähi-itää, ei ole myöskään muslimi. Mies kunnioittaa minua ja ymmärtää kulttuuriemme eron ja kyllä olemme puhuneet kihloista ja avioliitosta, mutta tein selväksi ettei minua kiinnosta miehen omaisuus tai raha. Tienaan omat rahani, vaikka mies kovin mielellään haluaa auttaa ja hänen perheensä myös.

Vierailija
122/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap lymyää pihapusikoissa ihailemassa miehen kartanoa ja mies tuo treffeille tupperwaaran kupeissa äitinsä keitoksia mitä ap sitten ylistää. Treffit on pakun takakontissa koska pitää olla katseilta suojassa. Ohimennen näyttää kauppakirjat linnasta minkä on äidilleen ostanut.

Kyllä mä juoksisin! Ja kovaa!

Juokse menemään siellä Porvoossa! Kirjoituksesi ei päde meihin, en lymyile pihapusikoissa eikä meillä kummallakaan ole Tupperwaren kuppeja. Myöskään mies ei omista pakua enkä ole koskaan syönyt auton takakontissa yhtikäs mitään. Tänään käytiin pelaamassa tennistä ja tilattiin kotiin ruokaa. Mies ei ole ostanut taloa äidilleen vaan itse osti talon, jotta voi elää yhdessä rakkaiden kanssa. Missä sinun lempeys ja lähimmäisenrakkaus on? Etkö välitä perheestäsi lainkaan?

Eikö sinusta ihminen voi lainkaan välittää vanhemmistaan ilman että asuu heidän kanssaan samassa taloudessa?

Miten osoitat välittämistä vanhemmillesi? Kunnollista välittämistä ei ole se, että kerran vuodessa jouluna muistetaan suklaalevyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö äitimuori siellä sapuskat koko perheelle? Jos tekee, niin kyllä sinä tiedät mihin rooliin sinä joudut jos muutatte yhteen. Ja meinaatteko nyt sitten oleilla vain sinun luonasi tästä eteenpäin?

Miehen äiti on hyvä tekemään ruokaa, olen päässyt maistelemaan hänen tekemiään ruokia. Äiti kokkaa joskus mutta mies tekee myös itse ruokaa. Tässä perheessä en joudu orjaksi keittiöön. Odotan mieheltä kutsua käymään hänen luonaan, kun on luvannut esitellä kotinsa ja perheensä minulle.

Siis mies on tuonut sinulle äitinsä tekemää ruokaa?

Mies on tuonut maistettavaksi itse tekemiään ja äitinsä tekemiä ruokia, kun olemme nähneet kahdestaan. Mitä outoa tässä on? Mies on halunnut kuulla mielipiteeni ruoista.

Kyllä siinä on outoa. Mitä merkitystä sillä on mitä mieltä sinä niistä ruoista olet?

Ei mitään. Miehen äiti edelleenkin jatkaa keittiön pomona.

Sinua kun ei päästetä edes eteiseen.

On sillä suurikin merkitys, koska miehen äiti oli kokannut perheen suosikkiruokia ja kysyi mielipidettäni juhlia varten. Äiti aikoo kokata sinne ruokia, joista pidin ja pääsen pian sisälle taloon. Mistä taikurin hatusta vedit eteisen? En ole käynyt edes ovella vielä mutta se tulee muuttumaan.

Ihan mielenkiinnosta... Onko tiedossa isotkin juhlat? Jännittääkö tavata kerralla paljon vieraita ihmisiä? Miten kauan olet asunut siellä?

Sellaiset 50 vierasta on kutsuttu ja jännittäähän se, että muistaa kaikkien nimet ja puhua oikeilla kohteliaisuussäännöillä. Olen asunut täällä kohta yli vuoden.

Vierailija
124/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen?

Vierailija
125/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menette naimisiin ja saatte lapsia, opetatteko heidät kaksikielisiksi?

Kummankin mielestä on parasta, että mahdolliset tulevat lapset oppivat miehen äidinkielen ja englannin kielen.

Vierailija
126/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies käynyt koskaan Suomessa?

Ei ole vielä käynyt, mutta odottaa sitäkin innolla.

Vierailija
127/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap lymyää pihapusikoissa ihailemassa miehen kartanoa ja mies tuo treffeille tupperwaaran kupeissa äitinsä keitoksia mitä ap sitten ylistää. Treffit on pakun takakontissa koska pitää olla katseilta suojassa. Ohimennen näyttää kauppakirjat linnasta minkä on äidilleen ostanut.

Juokse menemään siellä Porvoossa! Kirjoituksesi ei päde meihin, en lymyile pihapusikoissa eikä meillä kummallakaan ole Tupperwaren kuppeja. Myöskään mies ei omista pakua enkä ole koskaan syönyt auton takakontissa yhtikäs mitään. Tänään käytiin pelaamassa tennistä ja tilattiin kotiin ruokaa. Mies ei ole ostanut taloa äidilleen vaan itse osti talon, jotta voi elää yhdessä rakkaiden kanssa. Missä sinun lempeys ja lähimmäisenrakkaus on? Etkö välitä perheestäsi lainkaan?

Eikö sinusta ihminen voi lainkaan välittää vanhemmistaan ilman että asuu heidän kanssaan samassa taloudessa?

Miten osoitat välittämistä vanhemmillesi? Kunnollista välittämistä ei ole se, että kerran vuodessa jouluna muistetaan suklaalevyllä.

Vastaa sinä ensin minun kysymykseeni (voit bonuksena vastata myös siihen, miksi oletit että muistan vanhempiani vain jouluna).

Vierailija
128/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista kerroitko jo, mutta miten sinä osoitat välittämistä omille vanhemmillesi?

Vierailija
129/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialainen?

Mies ei ole italialainen.

Vierailija
130/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan sa udi prinssin kanssa, kyllä ne pari kk jaksaa palvoa. Kun on sormus nimettömässä, nalkissa olet. Anna kun arvaan: avioliitosta puhute, avioehdosta ei tietenkään, koska kulttuurin kunnioitus ...sinun puoleltasi siis.

Onnea sinulle kun olet löytänyt arvoisesi saudi prinssin! Mies ei ole prinssi eikä nähnytkään Lähi-itää, ei ole myöskään muslimi. Mies kunnioittaa minua ja ymmärtää kulttuuriemme eron ja kyllä olemme puhuneet kihloista ja avioliitosta, mutta tein selväksi ettei minua kiinnosta miehen omaisuus tai raha. Tienaan omat rahani, vaikka mies kovin mielellään haluaa auttaa ja hänen perheensä myös.

Kivastihan miehen perhe auttaa. Saat äidin tekemää ruokaa maistella jossain piilossa.

Vierailija
131/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinua ei ole esitelty edes perheelle ja ystäville?

Ja jos jatkossa esitellään, miten estät tiedon tihkumasta eteenpäin pilaamaan miehen bisneksiä?

Ja jos onnekkaasti tieto ei tihku, niin tyydyt piileskelemään loppuelämäsi, jotta sitä skandaalia ei varmasti tule?

Olen tavannut miehen parhaimman ystävän, mutta minut esitellään perheelle ja muille hyville ystäville juhlissa, jonne sain kutsun. Ei tieto liiku, koska mies on tarkka keiden kanssa on tekemisissä ja ketkä päästää lähelleen. En ole myymässä kuvia talosta tai muustakaan yhteiselämästä medialle enkä jakele kuvia somessa. Jatkan elämääni niin kuin tähänkin asti, mutta välttelen julkisia esiintymisiä miehen vierellä. Mies osaa kyllä suojella minua ja niin hänen perheensäkin.

Jotain rikollista toimintaa miehellä ja perheellään.

Kun niin tarkkana pitää olla.

Vierailija
132/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt jo ap missä maassa oikein asut!

Vierailija
133/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos jatkossa esitellään, miten estät tiedon tihkumasta eteenpäin pilaamaan miehen bisneksiä?

Ja jos onnekkaasti tieto ei tihku, niin tyydyt piileskelemään loppuelämäsi, jotta sitä skandaalia ei varmasti tule?

Olen tavannut miehen parhaimman ystävän, mutta minut esitellään perheelle ja muille hyville ystäville juhlissa, jonne sain kutsun. Ei tieto liiku, koska mies on tarkka keiden kanssa on tekemisissä ja ketkä päästää lähelleen. En ole myymässä kuvia talosta tai muustakaan yhteiselämästä medialle enkä jakele kuvia somessa. Jatkan elämääni niin kuin tähänkin asti, mutta välttelen julkisia esiintymisiä miehen vierellä. Mies osaa kyllä suojella minua ja niin hänen perheensäkin.

Ihan rehellisiä bisneksiä on miehellä ja hänen siskollaan. Olen käynyt heidän toimistolla.

Vierailija
134/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko sinun ystäväsi tavanneet miehen vai odotatko, että tapaat hänen perheensä ensin?

Vierailija
135/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö äitimuori siellä sapuskat koko perheelle? Jos tekee, niin kyllä sinä tiedät mihin rooliin sinä joudut jos muutatte yhteen. Ja meinaatteko nyt sitten oleilla vain sinun luonasi tästä eteenpäin?

Miehen äiti on hyvä tekemään ruokaa, olen päässyt maistelemaan hänen tekemiään ruokia. Äiti kokkaa joskus mutta mies tekee myös itse ruokaa. Tässä perheessä en joudu orjaksi keittiöön. Odotan mieheltä kutsua käymään hänen luonaan, kun on luvannut esitellä kotinsa ja perheensä minulle.

Siis mies on tuonut sinulle äitinsä tekemää ruokaa?

Mies on tuonut maistettavaksi itse tekemiään ja äitinsä tekemiä ruokia, kun olemme nähneet kahdestaan. Mitä outoa tässä on? Mies on halunnut kuulla mielipiteeni ruoista.

Kyllä siinä on outoa. Mitä merkitystä sillä on mitä mieltä sinä niistä ruoista olet?

Ei mitään. Miehen äiti edelleenkin jatkaa keittiön pomona.

Sinua kun ei päästetä edes eteiseen.

On sillä suurikin merkitys, koska miehen äiti oli kokannut perheen suosikkiruokia ja kysyi mielipidettäni juhlia varten. Äiti aikoo kokata sinne ruokia, joista pidin ja pääsen pian sisälle taloon. Mistä taikurin hatusta vedit eteisen? En ole käynyt edes ovella vielä mutta se tulee muuttumaan.

Ihan mielenkiinnosta... Onko tiedossa isotkin juhlat? Jännittääkö tavata kerralla paljon vieraita ihmisiä? Miten kauan olet asunut siellä?

Sellaiset 50 vierasta on kutsuttu ja jännittäähän se, että muistaa kaikkien nimet ja puhua oikeilla kohteliaisuussäännöillä. Olen asunut täällä kohta yli vuoden.

Huh, isommat kutsut. Minä varmaan pyörtyisin jo ovella! 😁

Vierailija
136/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisiä bisneksiä on miehellä ja hänen siskollaan. Olen käynyt heidän toimistolla.

Vain epärehelliset ihmiset ovat tarkkoja...?

Ohis

Vierailija
137/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menette naimisiin ja saatte lapsia, opetatteko heidät kaksikielisiksi?

Kummankin mielestä on parasta, että mahdolliset tulevat lapset oppivat miehen äidinkielen ja englannin kielen.

Miksi et halua opettaa lapselle omaa äidinkieltäsi?

Vierailija
138/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi off topic, mutta hämäriä bisneksiä pyöritetään nimenomaan jonkun kunniallisen toiminnan ohessa.

En siis tarkoita, että ap:n sulho olisi rahanpesijä, mutta mun entinen pomo on nykyään tuomittu talousrikollinen.

Ihan ensivilkaisulla sen yritystoiminta vaikutti täysin päivänvaloa kestävältä. Mutta jo kahden kuukauden päästä aloin haistaa palaneen käryä ja irtisanoin itseni muutamaa kuukautta myöhemmin.

Ajanjakso, jota en ansioluettelossani mainitse...

Vierailija
139/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt jo ap missä maassa oikein asut!

Asun Aasiassa ja olen nyt asettunut kolmanteen Aasian maahan.

Vierailija
140/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko sinun ystäväsi tavanneet miehen vai odotatko, että tapaat hänen perheensä ensin?

Tapaan miehen perheen ensin ja sen jälkeen esittelen miehen ystävilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi