Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville että tapailemani mies ei ole kutsunut kotiinsa koska asuu yhdessä vanhempiensa kanssa

Vierailija
24.03.2019 |

Olisitteko enää kiinnostuneita miehestä tämän jälkeen? Mies on tienannut paljon ja ostanut yhteisen talon, jossa asuu vanhempiensa, siskonsa ja isovanhempiensa kanssa.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö äitimuori siellä sapuskat koko perheelle? Jos tekee, niin kyllä sinä tiedät mihin rooliin sinä joudut jos muutatte yhteen. Ja meinaatteko nyt sitten oleilla vain sinun luonasi tästä eteenpäin?

Miehen äiti on hyvä tekemään ruokaa, olen päässyt maistelemaan hänen tekemiään ruokia. Äiti kokkaa joskus mutta mies tekee myös itse ruokaa. Tässä perheessä en joudu orjaksi keittiöön. Odotan mieheltä kutsua käymään hänen luonaan, kun on luvannut esitellä kotinsa ja perheensä minulle.

Siis mies on tuonut sinulle äitinsä tekemää ruokaa?

Mies on tuonut maistettavaksi itse tekemiään ja äitinsä tekemiä ruokia, kun olemme nähneet kahdestaan. Mitä outoa tässä on? Mies on halunnut kuulla mielipiteeni ruoista.

Vierailija
62/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on jännittävän kuuloinen suhde.

Mies esittelee sinulle kauppakirjoja ostamastaan talosta ja tuo mamman ruokia maistettavaksi. Sinä olet seisoskellut hänen pihamaallaan, mutta sisään ei ole kutsuttu. Skandaali uhkaa nurkan takana, koska sinä olet ulkomaalainen, mutta siitä huolimatta odottelet kutsua mamman katsastettavaksi hyvillä mielin.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ristiriitaista tarinaa. Mies ei voi viedä kotiinsa, koska asuu vanhempiensa kanssa, mutta kuitenkin palatsissa on useita asuntoja. Ap. syyttää suomalaisia lapsuuden perheen ja vanhempiensa hylkäämisestä, mutta kuitenkin on mennyt ulkomaille hyläten vanhempansa. Mies ei halua esitellä naista perheelleen, mutta ap. on kuitenkin syönyt hänen äitinsä valmistamaa ruokaa. Nainen ei ole tavannut miehen perhettä, mutta tietää kuitenkin, ettei hän joudu passaamaan miestä ja perhettä. Mies on asemassa, että seurustelu ulkomaalaisen kanssa voi aiheuttaa skandaalin. Aika hyvä tarina.

Jos on totta, niin mies on joko varattu tai ei muusta syystä halua esitellä sinua julkisesti eli olet se salainen valkipano nyt ja ilmeisesti jatkossakin.

Anteeksi nyt, mutta mitä sinä hourit? Täällä ei mennä toisten kotiin yllättäen ja meidän tilanne nyt muutenkin on poikkeus, miehen perhe tietää minusta mutta emme ole vielä tavanneet. Keksit nyt omasta päästäsi palatsin asuntoineen. Miehellä on iso talo, jossa on useita huoneita keittiön ja pesuhuoneen lisäksi. Missä sanoin, että olen hyljännyt oman perheeni?! En missään kun en ole hyljännyt perhettäni. Kyse ei ole haluamisesta ja suunnittelemme yhteistä lounasta, jossa minut esitellään perheelle. Täällä ei rynnätä suhteeseen noin vain ja nuo panosyyttelit ovat loukkaavia, kun en ole mikään pano.

Vierailija
64/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies esittelee sinulle kauppakirjoja ostamastaan talosta ja tuo mamman ruokia maistettavaksi. Sinä olet seisoskellut hänen pihamaallaan, mutta sisään ei ole kutsuttu. Skandaali uhkaa nurkan takana, koska sinä olet ulkomaalainen, mutta siitä huolimatta odottelet kutsua mamman katsastettavaksi hyvillä mielin.  :)

Onko omassa parisuhdehistoriassa kehumista? Oletko seurustellut ulkomaalaisen kanssa? Tuskin, koska vaikutat huonotapaiselta päällepäsmäriltä, joka ei kunnioita kumppanin vanhempia. :)

Vierailija
65/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme peräkammarin uuvatti

Mies ei ole perähuonetta nähnytkään. Äiti ja perhe ovat miehelle tärkeitä, mutta ei ole mikään uusavuton mammanpoika vaan aikuinen hyvätapainen mies.

Vierailija
66/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tämän aloituksen?

Sinähän olet jo päättänyt olla edelleen erittäin kiinnostunut miehestä, vaikka saitkin selville, että hän asuu yhdessä koko sukunsa kanssa. Tämä ratkaisuhan on sinusta erinomainen, koska kunnioitat vanhempia ihmisiä niin suuresti.  :)

Vierailija
67/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö aiemmin lukemani oikein että ap on jostain maistraatista tarkistanut jopa miehen parisuhde statuksen:D Parisuhderekisteri vai mikä se nyt oli. Vapaa on:D

Vierailija
68/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kyllä kunnioitat paikallista kulttuuria ja paikallisia tapoja.

Mutta eikö sinua yhtään huoleta se, että kun teidän seurustelustanne tulee julkista, kyseessä on automaattisesti skandaali? Eikö skandaalin aiheuttaminen sodi paikallista tapakulttuuria vastaan?

Vierailija
69/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että teille sattuu niitä ulkomaan työmatkoja yhtä aikaa samoihin maihin ja kaupunkeihin, niin voitte viettää aikaa yhdessä.  :)

Vierailija
70/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lymyää pihapusikoissa ihailemassa miehen kartanoa ja mies tuo treffeille tupperwaaran kupeissa äitinsä keitoksia mitä ap sitten ylistää. Treffit on pakun takakontissa koska pitää olla katseilta suojassa. Ohimennen näyttää kauppakirjat linnasta minkä on äidilleen ostanut.

Kyllä mä juoksisin! Ja kovaa!

Vierailija
71/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi moiseen eli se olisi ero heti. En halua asua missään kommuunissa tai deittailla peräkammaripoikaa.

Vierailija
72/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että teille sattuu niitä ulkomaan työmatkoja yhtä aikaa samoihin maihin ja kaupunkeihin, niin voitte viettää aikaa yhdessä.  :)

Tuli mieleen tuolta toisesta ketjusta että tälle pariskunnalle äiti laittaisi laivalle eväät mukaan. Niitä sitten hytissä katseilta suojassa nautittaisiin.

Vierailija
73/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä en ymmärrä mikä sun ongelma on? Avauksessa kysyit, olisimmeko me enää kiinnostuneita miehestä tämän "paljastuksen" jälkeen. Monet vastasivat että ei. Sitten sinä aloit puolustella miestä, ryöpyttää erikoisia yksityiskohtia ja toistella, miten siellä kunnioitetaan vanhempia. Mitä sä oikein haluat? Mä en haluaisi elää appivanhempieni kanssa tai antaa heille päätäntävaltaa esim. lapsistani, joten tuo suhde ei olisi minua varten, mutta jos se on sinulle ok niin eihän siihen ole kenelläkään muulla mitään sanomista? Mihin sä oikeastaan halusit kommentteja?

Vierailija
74/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, ettei tuo suhteen jatkuminen edes ole sinun ongelmasi, vaan siitä voi päättää miehen äiti.

Vanhemmilla on täällä sananvaltaa ja äidillä on mielipiteensä, mutta sydän on toisinaan eri mieltä. Minun ei tarvitse huolehtia imagon puhdistamisesta, koska olen jo valmiiksi kunnollinen. Kulttuurillisia taustoja en voi muuttaa, mutta osaan kielen ja kulttuuri arvoineen on lähellä sydäntäni. Katsotaan nyt ensin tapaaminen miehen perheen kanssa, miten äiti reagoi ja mietitään sitten miten jatketaan suhteen rakentamista.

Jos tuon kyseisen maan kulttuuri arvoineen on sinulle niin lähellä sydäntäsi, niin miksi sitten kyselet täällä suomalaisten mielipidettä tuollaiseen asiaan? Luulisi että sinulle olisi ollut selvää, että tuossa maassa ovat enemmän sukukeskeisiä kuin täällä Suomessa ja et ihmettelisi tuollaista asumismuotoa.

Vierailija
75/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailetko Cristiano Ronaldoa?

Vierailija
76/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa tapailla prinssi Williamia.

Palatsia löytyy, ja vanhemmat ja isovanhemmat asuttavat sitä samaa palatsia. Mutta sinne ei nyt voi oikein mennä kylään, kun Catherine voisi ottaa nokkiinsa.

Vierailija
77/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa tapailla prinssi Williamia.

Palatsia löytyy, ja vanhemmat ja isovanhemmat asuttavat sitä samaa palatsia. Mutta sinne ei nyt voi oikein mennä kylään, kun Catherine voisi ottaa nokkiinsa.

Nice one!

Vierailija
78/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö äitimuori siellä sapuskat koko perheelle? Jos tekee, niin kyllä sinä tiedät mihin rooliin sinä joudut jos muutatte yhteen. Ja meinaatteko nyt sitten oleilla vain sinun luonasi tästä eteenpäin?

Miehen äiti on hyvä tekemään ruokaa, olen päässyt maistelemaan hänen tekemiään ruokia. Äiti kokkaa joskus mutta mies tekee myös itse ruokaa. Tässä perheessä en joudu orjaksi keittiöön. Odotan mieheltä kutsua käymään hänen luonaan, kun on luvannut esitellä kotinsa ja perheensä minulle.

Siis mies on tuonut sinulle äitinsä tekemää ruokaa?

Mies on tuonut maistettavaksi itse tekemiään ja äitinsä tekemiä ruokia, kun olemme nähneet kahdestaan. Mitä outoa tässä on? Mies on halunnut kuulla mielipiteeni ruoista.

Kyllä siinä on outoa. Mitä merkitystä sillä on mitä mieltä sinä niistä ruoista olet?

Ei mitään. Miehen äiti edelleenkin jatkaa keittiön pomona.

Sinua kun ei päästetä edes eteiseen.

Vierailija
79/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi hyvinkin olla sama nimi kun isällään, elikkä kollaa paperit tarkasti. Tai sitten ovat väärennykset?

Vierailija
80/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ristiriitaista tarinaa. Mies ei voi viedä kotiinsa, koska asuu vanhempiensa kanssa, mutta kuitenkin palatsissa on useita asuntoja. Ap. syyttää suomalaisia lapsuuden perheen ja vanhempiensa hylkäämisestä, mutta kuitenkin on mennyt ulkomaille hyläten vanhempansa. Mies ei halua esitellä naista perheelleen, mutta ap. on kuitenkin syönyt hänen äitinsä valmistamaa ruokaa. Nainen ei ole tavannut miehen perhettä, mutta tietää kuitenkin, ettei hän joudu passaamaan miestä ja perhettä. Mies on asemassa, että seurustelu ulkomaalaisen kanssa voi aiheuttaa skandaalin. Aika hyvä tarina.

Jos on totta, niin mies on joko varattu tai ei muusta syystä halua esitellä sinua julkisesti eli olet se salainen valkipano nyt ja ilmeisesti jatkossakin.

Anteeksi nyt, mutta mitä sinä hourit? Täällä ei mennä toisten kotiin yllättäen ja meidän tilanne nyt muutenkin on poikkeus, miehen perhe tietää minusta mutta emme ole vielä tavanneet. Keksit nyt omasta päästäsi palatsin asuntoineen. Miehellä on iso talo, jossa on useita huoneita keittiön ja pesuhuoneen lisäksi. Missä sanoin, että olen hyljännyt oman perheeni?! En missään kun en ole hyljännyt perhettäni. Kyse ei ole haluamisesta ja suunnittelemme yhteistä lounasta, jossa minut esitellään perheelle. Täällä ei rynnätä suhteeseen noin vain ja nuo panosyyttelit ovat loukkaavia, kun en ole mikään pano.

Tietää sinusta,mistä tiedät? Sussuko kerto.Olet varmasti girlfriendmaterial,mutta et wifematerial, kun ei näytille vie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi