Sain selville että tapailemani mies ei ole kutsunut kotiinsa koska asuu yhdessä vanhempiensa kanssa
Olisitteko enää kiinnostuneita miehestä tämän jälkeen? Mies on tienannut paljon ja ostanut yhteisen talon, jossa asuu vanhempiensa, siskonsa ja isovanhempiensa kanssa.
Kommentit (144)
Onnea vaan sa udi prinssin kanssa, kyllä ne pari kk jaksaa palvoa. Kun on sormus nimettömässä, nalkissa olet. Anna kun arvaan: avioliitosta puhute, avioehdosta ei tietenkään, koska kulttuurin kunnioitus ...sinun puoleltasi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap lymyää pihapusikoissa ihailemassa miehen kartanoa ja mies tuo treffeille tupperwaaran kupeissa äitinsä keitoksia mitä ap sitten ylistää. Treffit on pakun takakontissa koska pitää olla katseilta suojassa. Ohimennen näyttää kauppakirjat linnasta minkä on äidilleen ostanut.
Kyllä mä juoksisin! Ja kovaa!
Juokse menemään siellä Porvoossa! Kirjoituksesi ei päde meihin, en lymyile pihapusikoissa eikä meillä kummallakaan ole Tupperwaren kuppeja. Myöskään mies ei omista pakua enkä ole koskaan syönyt auton takakontissa yhtikäs mitään. Tänään käytiin pelaamassa tennistä ja tilattiin kotiin ruokaa. Mies ei ole ostanut taloa äidilleen vaan itse osti talon, jotta voi elää yhdessä rakkaiden kanssa. Missä sinun lempeys ja lähimmäisenrakkaus on? Etkö välitä perheestäsi lainkaan?
Eikö sinusta ihminen voi lainkaan välittää vanhemmistaan ilman että asuu heidän kanssaan samassa taloudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että teille sattuu niitä ulkomaan työmatkoja yhtä aikaa samoihin maihin ja kaupunkeihin, niin voitte viettää aikaa yhdessä. :)
Tuli mieleen tuolta toisesta ketjusta että tälle pariskunnalle äiti laittaisi laivalle eväät mukaan. Niitä sitten hytissä katseilta suojassa nautittaisiin.
Miehen äiti oli tehnyt ruokaa kiittääkseen minua ja pyytääkseen minut järjestämilleen kutsuille. Emme ole käyneet emmekä menossa risteilylle.
Vierailija kirjoitti:
Tapailetko Cristiano Ronaldoa?
En tapaile eikä mies ole portugalilainen. Tapailetko sinä Cristiano Ronaldoa?
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa tapailla prinssi Williamia.
Palatsia löytyy, ja vanhemmat ja isovanhemmat asuttavat sitä samaa palatsia. Mutta sinne ei nyt voi oikein mennä kylään, kun Catherine voisi ottaa nokkiinsa.
Catherine ja William ovat naimisissa. Williamilla ja Harrylla ei ole siskoa ja miehellä on sisko, joten en tapaile kuninkaallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö äitimuori siellä sapuskat koko perheelle? Jos tekee, niin kyllä sinä tiedät mihin rooliin sinä joudut jos muutatte yhteen. Ja meinaatteko nyt sitten oleilla vain sinun luonasi tästä eteenpäin?
Miehen äiti on hyvä tekemään ruokaa, olen päässyt maistelemaan hänen tekemiään ruokia. Äiti kokkaa joskus mutta mies tekee myös itse ruokaa. Tässä perheessä en joudu orjaksi keittiöön. Odotan mieheltä kutsua käymään hänen luonaan, kun on luvannut esitellä kotinsa ja perheensä minulle.
Siis mies on tuonut sinulle äitinsä tekemää ruokaa?
Mies on tuonut maistettavaksi itse tekemiään ja äitinsä tekemiä ruokia, kun olemme nähneet kahdestaan. Mitä outoa tässä on? Mies on halunnut kuulla mielipiteeni ruoista.
Kyllä siinä on outoa. Mitä merkitystä sillä on mitä mieltä sinä niistä ruoista olet?
Ei mitään. Miehen äiti edelleenkin jatkaa keittiön pomona.
Sinua kun ei päästetä edes eteiseen.
On sillä suurikin merkitys, koska miehen äiti oli kokannut perheen suosikkiruokia ja kysyi mielipidettäni juhlia varten. Äiti aikoo kokata sinne ruokia, joista pidin ja pääsen pian sisälle taloon. Mistä taikurin hatusta vedit eteisen? En ole käynyt edes ovella vielä mutta se tulee muuttumaan.
Miten niin "sait selville", että mies asuu yhdessä sukunsa kanssa?
Jos se kerran on paikallinen normi, niin senhän pitäisi olla sulle itsestäänselvyys eikä mikään suuri paljastus. Eikä minkäänlainen issue ylipäätään, kun olet jo niin syvästi integroitunut uuteen paikalliskulttuuriisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö äitimuori siellä sapuskat koko perheelle? Jos tekee, niin kyllä sinä tiedät mihin rooliin sinä joudut jos muutatte yhteen. Ja meinaatteko nyt sitten oleilla vain sinun luonasi tästä eteenpäin?
Miehen äiti on hyvä tekemään ruokaa, olen päässyt maistelemaan hänen tekemiään ruokia. Äiti kokkaa joskus mutta mies tekee myös itse ruokaa. Tässä perheessä en joudu orjaksi keittiöön. Odotan mieheltä kutsua käymään hänen luonaan, kun on luvannut esitellä kotinsa ja perheensä minulle.
Siis mies on tuonut sinulle äitinsä tekemää ruokaa?
Mies on tuonut maistettavaksi itse tekemiään ja äitinsä tekemiä ruokia, kun olemme nähneet kahdestaan. Mitä outoa tässä on? Mies on halunnut kuulla mielipiteeni ruoista.
Kyllä siinä on outoa. Mitä merkitystä sillä on mitä mieltä sinä niistä ruoista olet?
Ei mitään. Miehen äiti edelleenkin jatkaa keittiön pomona.
Sinua kun ei päästetä edes eteiseen.On sillä suurikin merkitys, koska miehen äiti oli kokannut perheen suosikkiruokia ja kysyi mielipidettäni juhlia varten. Äiti aikoo kokata sinne ruokia, joista pidin ja pääsen pian sisälle taloon. Mistä taikurin hatusta vedit eteisen? En ole käynyt edes ovella vielä mutta se tulee muuttumaan.
Ihan mielenkiinnosta... Onko tiedossa isotkin juhlat? Jännittääkö tavata kerralla paljon vieraita ihmisiä? Miten kauan olet asunut siellä?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä voi hyvinkin olla sama nimi kun isällään, elikkä kollaa paperit tarkasti. Tai sitten ovat väärennykset?
Kiitos huolenpidosta, mutta selviän kyllä. Aidot paperit olivat ja tottahan miehellä ja isällään on sama sukunimi, kun ovat isä ja poika. Etunimet ovat erit ja täällä ei olla mitään Richard Gere junioreja ja senioreja. :D Miehen nimi ja leima löytyivät papereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ristiriitaista tarinaa. Mies ei voi viedä kotiinsa, koska asuu vanhempiensa kanssa, mutta kuitenkin palatsissa on useita asuntoja. Ap. syyttää suomalaisia lapsuuden perheen ja vanhempiensa hylkäämisestä, mutta kuitenkin on mennyt ulkomaille hyläten vanhempansa. Mies ei halua esitellä naista perheelleen, mutta ap. on kuitenkin syönyt hänen äitinsä valmistamaa ruokaa. Nainen ei ole tavannut miehen perhettä, mutta tietää kuitenkin, ettei hän joudu passaamaan miestä ja perhettä. Mies on asemassa, että seurustelu ulkomaalaisen kanssa voi aiheuttaa skandaalin. Aika hyvä tarina.
Jos on totta, niin mies on joko varattu tai ei muusta syystä halua esitellä sinua julkisesti eli olet se salainen valkipano nyt ja ilmeisesti jatkossakin.
Anteeksi nyt, mutta mitä sinä hourit? Täällä ei mennä toisten kotiin yllättäen ja meidän tilanne nyt muutenkin on poikkeus, miehen perhe tietää minusta mutta emme ole vielä tavanneet. Keksit nyt omasta päästäsi palatsin asuntoineen. Miehellä on iso talo, jossa on useita huoneita keittiön ja pesuhuoneen lisäksi. Missä sanoin, että olen hyljännyt oman perheeni?! En missään kun en ole hyljännyt perhettäni. Kyse ei ole haluamisesta ja suunnittelemme yhteistä lounasta, jossa minut esitellään perheelle. Täällä ei rynnätä suhteeseen noin vain ja nuo panosyyttelit ovat loukkaavia, kun en ole mikään pano.
Tietää sinusta,mistä tiedät? Sussuko kerto.Olet varmasti girlfriendmaterial,mutta et wifematerial, kun ei näytille vie.
Mies puhuu usein perheestään ja tietää minun taustani. Mies on kertonut minusta perheelleen ja on myös näyttänyt kuvia meistä. Mikä tai kuka on Sussu? Olen girlfriend and wife material miehen mielestä ja miehen äiti järjestää juhlat, jossa minut esitellään koko perheelle sekä miehen ystäville.
Täähän on ihan jännä stoori, pitkästä aikaa :D!
Hienoa että mies arvostaa perhettään ja huolehtii lähimmistään . Kylmyyttä ja itsekkyyttä on maailmassa riittämiin..
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla töissä jonkun varakkaan perheen keittiössä.
Saa sieltä ehkä ruokaa itselleen joita sitten tuonut sinulle.
Palstalaisten logiikka ei ikinä petä. :D
Jos menette naimisiin ja saatte lapsia, opetatteko heidät kaksikielisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Skandaali! Anniko se siellä Dubaissa taas uuden prinssin on löytänyt? Eikös mohamedi saanu jäädä silloin kun olisi pitäny muslimiksi kääntyä?
En ole missi enkä ole Anni. En ole koskaan käynyt Dubaissa eikä mies ole prinssi, vaikka onkin korkeassa asemassa omalla tavallaan ja hyvä työssään. Mies ei ole edelleenkään muslimi.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että mies arvostaa perhettään ja huolehtii lähimmistään . Kylmyyttä ja itsekkyyttä on maailmassa riittämiin..
Palstalaisten mielestä hyvä mies on sellainen joka tapaa vanhempia jouluna ja kesällä ja väliailoina laittaa pari tekstaria.
Onko mies käynyt koskaan Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinua ei ole esitelty edes perheelle ja ystäville?
Ja jos jatkossa esitellään, miten estät tiedon tihkumasta eteenpäin pilaamaan miehen bisneksiä?
Ja jos onnekkaasti tieto ei tihku, niin tyydyt piileskelemään loppuelämäsi, jotta sitä skandaalia ei varmasti tule?
Olen tavannut miehen parhaimman ystävän, mutta minut esitellään perheelle ja muille hyville ystäville juhlissa, jonne sain kutsun. Ei tieto liiku, koska mies on tarkka keiden kanssa on tekemisissä ja ketkä päästää lähelleen. En ole myymässä kuvia talosta tai muustakaan yhteiselämästä medialle enkä jakele kuvia somessa. Jatkan elämääni niin kuin tähänkin asti, mutta välttelen julkisia esiintymisiä miehen vierellä. Mies osaa kyllä suojella minua ja niin hänen perheensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabia?
Mies ei ole edelleenkään muuttunut muslimiksi eikä asu Lähi-idässä, myöskään mies ei asu palatsissa. Kumpikaan meistä ei ole koskaan käynyt Saudi-Arabiassa.
Etkö ole perhekeskeinen? Ei mies asu kommuunissa eikä ole peräkammaripoika!