Sain selville että tapailemani mies ei ole kutsunut kotiinsa koska asuu yhdessä vanhempiensa kanssa
Olisitteko enää kiinnostuneita miehestä tämän jälkeen? Mies on tienannut paljon ja ostanut yhteisen talon, jossa asuu vanhempiensa, siskonsa ja isovanhempiensa kanssa.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä voi hyvinkin olla sama nimi kun isällään, elikkä kollaa paperit tarkasti. Tai sitten ovat väärennykset?
Entäpä jos vaan näyttääkin sulle jotain jättilukaalia,olet heti valmis heittämään pikkarit veks.Kohta rupee kyselemään pikkulainoja jne.Sut on catfishattu.
Mulle tuli sama mieleen että käyvät ihailemassa jotain lukaalia ja äijä painaa kaasun pohjaan kun näkee että vartijat lähestyy.
Mies voi olla töissä jonkun varakkaan perheen keittiössä.
Saa sieltä ehkä ruokaa itselleen joita sitten tuonut sinulle.
Skandaali! Anniko se siellä Dubaissa taas uuden prinssin on löytänyt? Eikös mohamedi saanu jäädä silloin kun olisi pitäny muslimiksi kääntyä?
Suomalaisessa kulttuurissa vanhempien luona käydään vain jouluna. Muu aika pidetään etäisyyttä ja odotetaan yhteiskunnan hoitavan vanhemmat, kun käyvät iäkkäämmiksi.
Eipä siinä mitään, jos aikuinen mies on päättänyt asua yhdessä mammansa ja mummonsa kanssa.
Mutta jos tämä yhteisasuminen estää kutsumasta naisystävää kylään, se on vähän hankalampi juttu. Kuten sekin, että sitä yhteisasumista piti ensin piilotella mainitulta naisystävältä.
nn2503 kirjoitti:
jos ei ole suomalainen, niin aika monissa muissa kulttuureissa on ihan normaalia, että asutaan yhdessä. miksi miehen pitäisi asua yksin, kun voi asua yhdessä ja on aina seuraa. tulee säästöäkin, vs kun asuu yksin ja pahimmillaan erakoituu.
varmasti voi keksiä uuden ratkaisun kun olette naimisissa, silloin ihan ok jo muuttaa erilleen. ehkä sinun pitäisi kertoa ja jutella kulttuurieroista ja mitä ajattelet niistä.
Mies ei ole suomalainen. :) Olemme keskustelleet kulttuurieroista eikä mikään ole tullut shokkina minulle. Minä otan huomioon miehen tavat ja toiveet ja samoin mies minua kohtaan huomioiden minut ja perheensä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo mies kovin hyvä saalis ole, jos kylkiäisenä tulee samassa huushollissa asuvat appivanhemmat.
Eikä ole tosissaan, kun ei sua OMAAN KOTIINSA näytille vie.
Ettei siellä asuisi miehen nykyinen vaimokin, onko varma?
Aika harva suomalainen mies on perheetön vaikkei olisikaan lapsia. Vaikka kuinka rakastaisit ja yrittäisit omia *Matin itsellesi (*nimi muutettu) niin silti Matilla on lapsuudenperhe ja sieltä saadut tavat ja kasvatus. Mies on minun kanssani, joten vaimoa ei ole ja en tapaile enkä seurustele valehtelijoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vanhempien ja isovanhempien kanssa yhdessä asuminen on vielä pientä.
Mutta se, että seurustelu ulkomaalaisen kanssa on automaattisesti SKANDAALI.
Haluaisitko ap kertoa, missä maassa on näin vuonna 2019?
Olet kasvanut vapaamielisessä Suomessa etkä ymmärrä muiden maiden kulttuurieroista. En halua pilata miehen uraa enkä halua olla esteenä sille, että mies ei minun takiani saisikaan jotain sopimusta bisneksiinsä liittyen. Sen takia pysyttelen piilossa emmekä liiku julkisella paikalla yhdessä ja minut esitellään vain ystävien ja perheen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on jännittävän kuuloinen suhde.
Mies esittelee sinulle kauppakirjoja ostamastaan talosta ja tuo mamman ruokia maistettavaksi. Sinä olet seisoskellut hänen pihamaallaan, mutta sisään ei ole kutsuttu. Skandaali uhkaa nurkan takana, koska sinä olet ulkomaalainen, mutta siitä huolimatta odottelet kutsua mamman katsastettavaksi hyvillä mielin. :)
Mies esitteli kauppakirjat minulle, koska tarkastelin niitä ammattini puolesta ja mies kyseli neuvoja tulevaa varten. Etkö ole saanut ruokaa syödäksesi kun olet noin kiukkuinen? Täällä on tapana antaa lahjoja ja muistaa toisia eikä lahjoja anneta vain juhlapäivinä. Miehen äiti oli tehnyt kiitoksena ruokaa ja pyytänyt miestä syömään ne yhdessä kanssani. Mukana oli kirje, jossa äiti kiitteli kun olen ollut avuksi hänen pojalleen ja pahoitteli ettemme ole voineet tavata aiemmin, mutta odottaa innolla minua kutsuilleen. Nyt kun olet epäluuloisena kritisoinut, niin kerrohan miten itse olet tavannut anoppisi? En seisonut pihamaalla vaan odotin autossa enkä odottanut vielä tuossa vaiheessa pääsyä sisälle taloon.
Mutta sinua ei ole esitelty edes perheelle ja ystäville?
Ja jos jatkossa esitellään, miten estät tiedon tihkumasta eteenpäin pilaamaan miehen bisneksiä?
Ja jos onnekkaasti tieto ei tihku, niin tyydyt piileskelemään loppuelämäsi, jotta sitä skandaalia ei varmasti tule?
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun otat ihan vaan suomalaisen miehen itsellesi. Täällä kun on ihan yleistä ettei sukulaisiin liiemmin pidetä yhteyttä, vanhemmat elelee issekseen, siirtyvät sitten sujuvasti hoitokotiin jossa ei tarvi vierailla, lapset itsenäistyvät jo 7 vuotiaina jne niin pääset sinäkin vähemmällä päänvaivalla ja voit keskittyä kirjoittelemaan vauva palstalta neuvoja että mitä tehdä kun mies ei pidä mitään yhteyttä sukulaisiin..
Puhu vaan omasta puolestasi. Olen valintani tehnyt ja uskon, että tämä on ainoa ja viimeinen suhteeni, joka kestää kuolemaan saakka. Ulkomaalainen on minun valintani, mutta sinä voit ottaa kaikki suomalaiset miehet mieli hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä hyvä. Skandaaleja ja bisneksiä ja mammanpoika, joka pitkin hampain on nyt esittelemässä vanhemmilleen.
Sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä. Näköjään elämänkoulu ei ole ollut tarpeeksi opettavainen. Mies ei ole tekemässä mitään pitkin hampain vaan odottaa innolla esittelemistä perheelleen ja vanhemmatkin odottavat kovasti näkemistäni. Suosittelen, että tarkastat mammanpoika määritelmän uudestaan.
Ihan nyt tuohesta vääntäen: jos olet miehelle salassapidettävä potentiaalinen skandaali, et jatkossakaan tule olemaan tärkeä tai tasa-arvoinen. Sinusta ollaan koulimassa nöyrää synnytyskonetta
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tämän aloituksen?
Sinähän olet jo päättänyt olla edelleen erittäin kiinnostunut miehestä, vaikka saitkin selville, että hän asuu yhdessä koko sukunsa kanssa. Tämä ratkaisuhan on sinusta erinomainen, koska kunnioitat vanhempia ihmisiä niin suuresti. :)
Tämä on aihe vapaa ja täällä saa keskustella kaikenlaisista aiheista. Halusin kuulla muiden reaktioita ja suhtautumisia asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on jännittävän kuuloinen suhde.
Mies esittelee sinulle kauppakirjoja ostamastaan talosta ja tuo mamman ruokia maistettavaksi. Sinä olet seisoskellut hänen pihamaallaan, mutta sisään ei ole kutsuttu. Skandaali uhkaa nurkan takana, koska sinä olet ulkomaalainen, mutta siitä huolimatta odottelet kutsua mamman katsastettavaksi hyvillä mielin. :)
Ymmärsinkö aiemmin lukemani oikein että ap on jostain maistraatista tarkistanut jopa miehen parisuhde statuksen:D Parisuhderekisteri vai mikä se nyt oli. Vapaa on:D
En ole itsekseni tarkastellut vaan kävimme yhdessä hoitamassa asioita ja samalla virkailija kysyi tietoja ja mies sanoi, että hän ei ole koskaan ollut naimisissa eikä hänellä ole lapsia. Varasimme ajan virastosta, jossa käsiteltiin papereitani, oleskelulupaa jne. Tämä ei ole naurunasia ja täällä asiat hoidetaan eri tavalla kuin Suomessa. Ei ole parisuhderekisteri vaan perherekisteri, josta aiemmin mainitsin.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti kyllä kunnioitat paikallista kulttuuria ja paikallisia tapoja.
Mutta eikö sinua yhtään huoleta se, että kun teidän seurustelustanne tulee julkista, kyseessä on automaattisesti skandaali? Eikö skandaalin aiheuttaminen sodi paikallista tapakulttuuria vastaan?
Ei tule julkista seurustelusuhdetta, kun pidämme suhteemme salassa ulkomaailmalta. Sen takia minut esitellään vaan perheelle ja lähimmille ystäville.
Vierailija kirjoitti:
Ap lymyää pihapusikoissa ihailemassa miehen kartanoa ja mies tuo treffeille tupperwaaran kupeissa äitinsä keitoksia mitä ap sitten ylistää. Treffit on pakun takakontissa koska pitää olla katseilta suojassa. Ohimennen näyttää kauppakirjat linnasta minkä on äidilleen ostanut.
Kyllä mä juoksisin! Ja kovaa!
Juokse menemään siellä Porvoossa! Kirjoituksesi ei päde meihin, en lymyile pihapusikoissa eikä meillä kummallakaan ole Tupperwaren kuppeja. Myöskään mies ei omista pakua enkä ole koskaan syönyt auton takakontissa yhtikäs mitään. Tänään käytiin pelaamassa tennistä ja tilattiin kotiin ruokaa. Mies ei ole ostanut taloa äidilleen vaan itse osti talon, jotta voi elää yhdessä rakkaiden kanssa. Missä sinun lempeys ja lähimmäisenrakkaus on? Etkö välitä perheestäsi lainkaan?
Williamihan asuu mummin palatsissa eikä sillä ole siskolikkaa. Dianakaan ei enää kokkaile näkymättömälle miniä ehdokkaalle. Mutta jos se onkin Charles? Sopis edes vähän paremmin.