Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville että tapailemani mies ei ole kutsunut kotiinsa koska asuu yhdessä vanhempiensa kanssa

Vierailija
24.03.2019 |

Olisitteko enää kiinnostuneita miehestä tämän jälkeen? Mies on tienannut paljon ja ostanut yhteisen talon, jossa asuu vanhempiensa, siskonsa ja isovanhempiensa kanssa.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menette naimisiin ja saatte lapsia, opetatteko heidät kaksikielisiksi?

Kummankin mielestä on parasta, että mahdolliset tulevat lapset oppivat miehen äidinkielen ja englannin kielen.

Miksi et halua opettaa lapselle omaa äidinkieltäsi?

Jos lapsia suodaan, niin kasvatamme ne täällä. Keskitymme miehen äidinkieleen, joka on pääkieli tässä maassa sekä englantiin. Mies ei osaa suomea ja äidinkieleni on ruotsi, joten opetamme lapsille vain tarpeelliset kielet.

Vierailija
142/144 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinua ei ole esitelty edes perheelle ja ystäville?

Ja jos jatkossa esitellään, miten estät tiedon tihkumasta eteenpäin pilaamaan miehen bisneksiä?

Ja jos onnekkaasti tieto ei tihku, niin tyydyt piileskelemään loppuelämäsi, jotta sitä skandaalia ei varmasti tule?

Olen tavannut miehen parhaimman ystävän, mutta minut esitellään perheelle ja muille hyville ystäville juhlissa, jonne sain kutsun. Ei tieto liiku, koska mies on tarkka keiden kanssa on tekemisissä ja ketkä päästää lähelleen. En ole myymässä kuvia talosta tai muustakaan yhteiselämästä medialle enkä jakele kuvia somessa. Jatkan elämääni niin kuin tähänkin asti, mutta välttelen julkisia esiintymisiä miehen vierellä. Mies osaa kyllä suojella minua ja niin hänen perheensäkin.

Jotain rikollista toimintaa miehellä ja perheellään.

Kun niin tarkkana pitää olla.

Ihan rehellisiä bisneksiä on miehellä ja hänen siskollaan. Olen käynyt heidän toimistolla.

Tämä on tosi off topic, mutta hämäriä bisneksiä pyöritetään nimenomaan jonkun kunniallisen toiminnan ohessa.

En siis tarkoita, että ap:n sulho olisi rahanpesijä, mutta mun entinen pomo on nykyään tuomittu talousrikollinen.

Ihan ensivilkaisulla sen yritystoiminta vaikutti täysin päivänvaloa kestävältä. Mutta jo kahden kuukauden päästä aloin haistaa palaneen käryä ja irtisanoin itseni muutamaa kuukautta myöhemmin.

Ajanjakso, jota en ansioluettelossani mainitse...

Ja tämä tapahtui maassa nimeltä? Ihanaa kun huolehdit, mutta miehen ja siskonsa firma on laillinen ja kaikinpuolinen rehellinen eivätkä todellakaan ole rahanpesijöitä. Miehellä menisi maine valtakunnallisesti ja kansainvälisesti jos edes harkitsisi epärehellistä toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassu kysymys, mutta... Kerrothan millaista ruokaa kutsuilla oli.

Vierailija
144/144 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt jo ap missä maassa oikein asut!

Asun Aasiassa ja olen nyt asettunut kolmanteen Aasian maahan.

No niin. Aasia. Siis jotain täysin laitonta bisnestä miehelläsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi