Mielipiteitä nimestä Mandi?
Kommentit (75)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mandi_Lampi
Ja paikka oli kauppakeskuksen vessa, eikä mikään sovituskoppi.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:49"]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mandi_Lampi
Ja paikka oli kauppakeskuksen vessa, eikä mikään sovituskoppi.
[/quote]
Miksi jaoit tämän tiedon kanssamme?
Mandi on ajaton nimi. Sopii niin 1910-, 1970- kuin 2010-syntyneelle. Ja myös kaiken ikäiselle.
Minullakin on nimi, jota annetaan jostain syystä paljon koirille, mutta useimpien mielestä se on nätti. Eipä haittaa yhtään. Mandi on ihan nätti myös eikä minusta niin eksoottinen edes (??). Tulee mieleen toisaalta joku tummatukkainen ja mantelisilmäinen henkilö.
Meidän(ei koira!) poni oli Mandy nimeltään.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:49"] Ja paikka oli kauppakeskuksen vessa, eikä mikään sovituskoppi.
[/quote]
Minkä kauppakeskuksen?
hah, en nimeäsi siksi edes kissaani
Tyttäremme nimi on Sandra, joten jos tämä toinen olisi myös tyttö, sopisi hyvin seuraavalle. :D
Mandista tulee jostain syystä mieleen panda. Tai sitten joku ruskeatukkainen ja -silmäinen tyttö
Oma nimeni on Amanda, josta pidän todella paljon. Ala-asteella jotkut kaverini välillä kutsuivat Mandiksi/Mandyksi. Juuri yksi päivä kun Islannissa vierailessani menin Mandi-nimisen kahvilan ohi, aloin miettimään miksei kukaan enää kutsu minua Mandiksi. Mandi oli kiva ja nätti lempinimi, nykyään minua sanotaan vain Amaksi. Tiedän myös eräät sisaret, joiden nimet ovat Mandi ja Amanda. Mielestäni ihan liian samanlaiset nimet (meni vähä ohi aiheen) :D
Tosi ruma. Tulee joku halpa hutsu mieleen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2006 klo 18:09"]
[/quote]
no niin JUST!
mua on kiusattu siitä nyt kaheksan vuotta, joka vitun päivä saa kuulla siitä. voi että haluisin vaan niin olla joku ihan tavallinen, vaikka Anna tai Elina
Äitin koiran nimi on Mandi eli en pystyis ainakaan omalle lapselle antamaan nimeksi sitä. Mut onhan Mandi paljon parempi nimi jos vertaa nimiin, joita lapset saa nykyään lainaten elokuvista tai Kaunareista. :D