Justiinsa niin, minkä ikäisenä olet vienyt ekaa kertaa vauvan yöhoitoon???
Tuolla vauvapuolella on viety vajaata kolmen viikon vanha vauva isovanhemmille yöks, että vanhemmat pääsee juhlimaan..
Että sillä tavalla.. =O
Kukin tavallaan, mutta eipä tulis tuo mieleenkään!
Kommentit (34)
esikoinen taisi olla 6-vuotias. Mummoloissa ei kukaan meidän lapsista ole koskaan ollut yökylässä.
Ja kyllä mentiin juhlimaan :) Itku tuli muutaman sadan metrin päässä, kun oltiin tyttö viety isovanhemmilleen. Että ei se helpolla onnistu.
Vierailija:
Ja kyllä mentiin juhlimaan :) Itku tuli muutaman sadan metrin päässä, kun oltiin tyttö viety isovanhemmilleen. Että ei se helpolla onnistu.
Vierailija:
koko päivän oli tippa silmässä ja huolestutti että miten hoitoon jättäminen sujuu. Mutta tosi hyvin sujui eikä tarvinnut antaa edes korviketta. Ja kivaa oli päästä tuulettumaan.,
Hauskaa oli, mutta aamupäivällä oli jo kiire hakemaan tyttö kotiin.
t. seiska
Esikoinen kun jäi yöhoitoon niin menimme tupareihin miehen kanssa. Minusta ei sillon tuntunut erityisen vaikealta jättää, nyt tuntuis.
Maitoa oli pakkanen täynnä (omaa siis) ja vauva osasi syödä pullosta. Aamupäivällä heti haettiin ja hyvin oli hoidossa mennyt. Tiedän monta jotka on kolmeviikkoisen vienyt
Yökylässä hän on 3-6 kuukauden välein isovanhemmillaan.
Mutta me siis oltiin viime viikonloppuna häissä joihin menosta oltiin sovittu jo ennen vauvan syntymää. Jo etukäteen puhuttiin keskenämme, että sitten kun häät koittavat niin katsotaan mikä tilanne on vauvan kanssa ja menemmekö vaan käymään, jäämmekö juhlimaan vai jätämmekö menemättä. Vauva oli hääpäivänä kolme viikkoa ja yhden päivän.
Maitoa mulla on alusta asti tullut niin paljon, että olin pakastimeen ehtinyt pumppailemaan reilusti ja poika osasi pullosta syödä (isä kun on pariin kertaan halunnut syöttää ja olin heille sitten pumpannut maidot). Ja vanhempani kannustivat meitä häihin menemään ja nukkumaan sen yhden yön kunnolla. Niinpä sitten teimme ja hyvällä omalla tunnolla. Pidettiin ystävien kanssa hauskaa (poika siis oli kuuteen asti häissä mukana) ja puolenyön jälkeen lähdettiin nukkumaan. Seuraavana päivänä aamupäivästä haettiin poika kotiin. Hoidossa oli kaikki mennyt oikein hyvin ja itsellekin teki valtavan hyvää, että sai yhden yön nukkua hyvin.
En halua toimintaamme millään tavoin puolustella. Kukin tekee tosiaan tavallaan ja enpä nyt usko että ketään vahingoitimme sillä, että yhden yön poika oli hoidossa.
1v9kk oli toisen kerran mummulla yötä.
minun ja miehen suhde kaipasi siinä kohtaa ihan reilusti muutamaa tuntia hurjastelua kaupungin yössä. muutoin kaikki meni hyvin (sekä meillä, tytöllä että hoitajana toimineella miehen siskolla) mutta aamulla kun heräsin oli mun rintakehään kasvanut karmeet kivikovat tornitalot, hyvä etten itkuun pirahtanut kivusta. lypsin varmaan puoli litraa.
Sen jälkeen ollut yöhoidossa ehkä kerran puolessa vuodessa. lapsi täyttää pian 2.v. Olisi usamminkin hoidossa jos olisi innokas mummi hoitajana.
Vauvamme pääsi kotiin n. 5-viikkoisena. Seuraavan kerran oli yökylässä 2-vuotiaana.
esikoinen oli jotain 3-vuotias. Kuopus oli 1,5-vuotias.
Koska meillä on isovanhemmat olleet kotona hoitamassa ja poistuneet sitten omaan kotiinsa, kun me olemme tulleet aamuyöstä kotiin. Itse sitä on tietty pitänyt aamulla herätä.
Hän kyläilee päivällä isovanhempien luona, kun voi nauttia heidän seurastaan. Ilta on kuitenkin pienille vähän herkkää aikaa, niin emme ole halunneet testailla miten menisi.
Tosin vauva sai olla kotona, kaveri tuli sitä tänne hoitamaan.
Olen yh, joten sillä reissulla kävin toisen kaverin kanssa yhdellä ja menin sitte nukkumaan -siihen asti yöt oli ollu heräilyä puolen tunnin välein. Voitte koittaa syyllistää ;)
9 vuotias on aika iso VAUVA...
Sallikaa mun nauraa..
ja kuopus 1v3kk.