Eväitä mukaan laivalle? Viking Grace
Olemme lähdössä perheen kanssa laivalle ja ostimme etukäteen aamupalat sekä paluumatkan illallisen. Ekana iltana pitäisi olla jotain iltapalaa, joten suunnittelin ottavani eväitä mukaan. Gracella ei taida olla mitään kauppaa mistä saisi perus "eväskamppeita"? Kahviloita varmasti joo mutta en ehkä kahviloiden hinnalla ostaisi viisihenkiselle perheelle syötävää. Onko ihan hölmö idea?
Kommentit (633)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti eväät mukaan. Antaa tyhmempien maksaa itsensä vararikkoon ja tungeksia buffetissa. Säästyy aikaa, rahaaa ja hermoja. Sitäpaitsi naurettavaa yrittää kieltää eväiden tuonti laivaan, minähän otan mukaan just sitä mitä satun tarvitsemaan.
Nakerra sinä vaan rauhassa sitä eväsleipääsi, minä istun sillä aikaa à la cartessa. Enkä todellakaan mene siitä vararikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa siellä kaupasta leipiä, juustoa, jne.
Okei kiitos tiedosta :) -ap
mutta leivät eivät ole tax-freekaupassa halpoja vaan mantereen kioskihintoja.
Lapsuusmuistoja tulevat mieleen. Kävimme sukuloimassa Ruotsissa 70-luvulla, ja menimme aina päivälaivalla kansipaikoilla Turusta. Omia eväitä oli iso kassillisen ja niitä syötiin kannella. Ihania muistoja, vaikka niukkaa oli. Rakastin laivamatkoja.
Viking Gracelle ( LUITKO ALOITUKSEN ? ) kannattikin ottaa tuhdit eväät, kun se makaa tiukasti karilla ;-)
Mulla on niin paljon allergioits, että olen tottunut raahaamaan eväitä mukanani. Olen myös tottunut keskustelemaan tuntemattomien random ihmisten kanssa siitä, miksi lähden matkalle, jos minulla ei ole varaa syödä aamupalaani ravintolassa. Se on jännä ku muita kiinnostaa se niin paljon.
Vähän ärsytti joku aika sitten, kun junalla mentiin sellanen koko päivän eissu ja menin kaverin kans ravintolavaunuun kahville ja kaivoin omat evääni esille, sitten sain käydä pitkät keskustelut vr:n henkilökunnan kanssa siitä, että heiltä ei todellakaan löydy muuta kuin juomia, mitkä sopisivat omaan rajoittuneeseen allergiaani. Että jos haluan syödä, ei heillä ollutkaan tarjota mitään. Sain armollisesti sitten syödä evääni kahvin kanssa kaverini seurassa.
Kullä muiden syömiset jaksaa kiinnostaa. Ehkä olis pitänyt mennä vessaan syömään kuten imeväisille ehdotettiin.
Onneksi oli nyt evästä. Mussutin pågensin kanelipullia ja katselin hytin ikkunasta kun rannalta kuvasivat meitä. Toivoin että tämä pysyisi karilla, mutta rantaan hinattiin samperi. Jännitti niin että meni koko pussillinen!
Korvatulpat, jotka on tehty syötävästä muovailuvahasta. Jos melu häiritsee laita korviin, ,* lopuksi risteylyn voit ne syödä.